Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita äitejä, jotka ovat jatkuvasti piilov*ttuilun kohteena?

Vierailija
06.07.2018 |

Tässä viimeisen vuoden aikana on alkanut mies piilov*ttuilemaan minulle milloin mistäkin. Ja saanut kolme teiniä harrastamaan samaa.
Aivan sama mitä sanon tai teen, niin joka ikisestä asiasta saavat aikaan "vitsin". Olen tästä huomauttanut monta kertaa, ettei se tunnu kivalta olla jatkuvasti pilkan kohteena. Pahin on miehen ADHD - esiteini, laiska kuin mikä, pääkopassa ei toimi mikään eikä käytöstavoista ole tietoakaan.
Monta kertaa olen lähtenyt kotoa pois etten täysin menetä hermojani koko sakkiin, myös omiini, tosin he osaavat lopettaa ajoissa ja kerta sanomisella, mies ja lapsensa taas eivät osaa.

Henkisesti todella kuormittavaa ja olen sanonutkin jo, ellei ala käytös muuttumaan, se on eron paikka.

Minä olen huumorintajuton, kun asioista huomautan ja otan "vitsit" itseeni.
Kuka oikeasti jaksaisi olla loputtomiin "vitsailun" kohteena?

Entisenä koulukiusattuna joka ikinen kerta vanhat haavat alkavat aueta.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän kumppanin joku saa myös tuosta miehen lapsesta tulevaisuudessa. Vittuilee muille, mutta itse ei kestä samaa kohtelua. Harva vittuilija tosin kestääkään :D

Vierailija
42/88 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vain ovat syntyjään pahoja. Myös lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä viimeisen vuoden aikana on alkanut mies piilov*ttuilemaan minulle milloin mistäkin. Ja saanut kolme teiniä harrastamaan samaa.

Aivan sama mitä sanon tai teen, niin joka ikisestä asiasta saavat aikaan "vitsin". Olen tästä huomauttanut monta kertaa, ettei se tunnu kivalta olla jatkuvasti pilkan kohteena. Pahin on miehen ADHD - esiteini, laiska kuin mikä, pääkopassa ei toimi mikään eikä käytöstavoista ole tietoakaan.

Monta kertaa olen lähtenyt kotoa pois etten täysin menetä hermojani koko sakkiin, myös omiini, tosin he osaavat lopettaa ajoissa ja kerta sanomisella, mies ja lapsensa taas eivät osaa.

Henkisesti todella kuormittavaa ja olen sanonutkin jo, ellei ala käytös muuttumaan, se on eron paikka.

Sulla on siellä siis 4 lasta joista yhdellä  vaan on suurempi  lapsilisä.

Mä  ottaisin hatkat.Ja otinkin.Sekuntiakaan en ole katunut. Veikkaan että tunnelma rauhottuisi jos nostaisit miehen ja sen muksun pihalle.Ilmeisesti rassaavat läsnäolollaan sun lapsiakin.

Vierailija
44/88 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää semmonen veetuiluhetki. Kaikki saa sanoa vuorotellen. Huumorimielessä. Kestäisköhän miehes🤔?

Enpä usko että kestäisi.

AP

Vedäpä miehen linjaa seuraava viikko. Sen jälkeen keskustelette suhteen jatkosta jonka ehtona on se että joko mies lopettaa nälvimisen tai sitten sulla on ihan sama oikes veetuilla joka asiasta.

Miehen pitää joko sallia sulle sama käytös tai lopettaa se. Tai sitten suhde on ohi. Älä anna sen  painaa sua alas. Koulukiusattuna menet liian helposti vaan odottamaan että se loppuu. Muttei se lopu ellei  piirrä rajoja ja pidä niistä kiinni vaikka mikä olis.

Vierailija
45/88 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää semmonen veetuiluhetki. Kaikki saa sanoa vuorotellen. Huumorimielessä. Kestäisköhän miehes🤔?

Enpä usko että kestäisi.

AP

Vedäpä miehen linjaa seuraava viikko. Sen jälkeen keskustelette suhteen jatkosta jonka ehtona on se että joko mies lopettaa nälvimisen tai sitten sulla on ihan sama oikes veetuilla joka asiasta.

Miehen pitää joko sallia sulle sama käytös tai lopettaa se. Tai sitten suhde on ohi. Älä anna sen  painaa sua alas. Koulukiusattuna menet liian helposti vaan odottamaan että se loppuu. Muttei se lopu ellei  piirrä rajoja ja pidä niistä kiinni vaikka mikä olis.

Taidanpa kokeilla. Hyvä idea.

AP

Vierailija
46/88 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V*ttuiletko sinä siis muille suoraan?

En ole sanonut pojan pääkopan toimimattomuudesta yhtään mitään, koskaan, vaikka mieli joskus tekisikin.

Siksi poistun paikalta ennemmin kuin sanon takaisin heidän omista puutteistaan yhtään mitään. Tiedetään ettei se voi sille mitään, mutta ei se kyllä ole kuin tekosyy käytöstapojen puuttumiselle, kun ei ole mitään opetettu. Tämä teini vittuilee koulussakin toisille, ja monesti saanut muilta sitten takaisin päin eikä kestä sitä itse ja alkaa syyttää muita omasta käytöksestään.

AP

Mies on taas ollut sinun valinta ja samoin myös lasten tekeminen. Nyt syytät muita näistä valinnoista. Ehkä myös asenteesssi on pientä viilaamisen tarvetta. Elämä sujuu mukavammin kun kaikki ei ole niin vakavaa. Ja koulukiusauskortti ei oikein sovi perheen sisäisiin keskusteluihin. Ota ero jos on mahdotonta, saat syytellä vastasuudessa sitten vain lapsiasi.

Vierailija
47/88 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vain ovat syntyjään pahoja. Myös lapset.

Eiköhän tuossa ole isän esimerkki ongelmana.

Vierailija
48/88 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V*ttuiletko sinä siis muille suoraan?

En ole sanonut pojan pääkopan toimimattomuudesta yhtään mitään, koskaan, vaikka mieli joskus tekisikin.

Siksi poistun paikalta ennemmin kuin sanon takaisin heidän omista puutteistaan yhtään mitään. Tiedetään ettei se voi sille mitään, mutta ei se kyllä ole kuin tekosyy käytöstapojen puuttumiselle, kun ei ole mitään opetettu. Tämä teini vittuilee koulussakin toisille, ja monesti saanut muilta sitten takaisin päin eikä kestä sitä itse ja alkaa syyttää muita omasta käytöksestään.

AP

Mies on taas ollut sinun valinta ja samoin myös lasten tekeminen. Nyt syytät muita näistä valinnoista. Ehkä myös asenteesssi on pientä viilaamisen tarvetta. Elämä sujuu mukavammin kun kaikki ei ole niin vakavaa. Ja koulukiusauskortti ei oikein sovi perheen sisäisiin keskusteluihin. Ota ero jos on mahdotonta, saat syytellä vastasuudessa sitten vain lapsiasi.

Henkinen väkivalta on vakava asia. Tapahtui se perheessä tai muualla.

Tuo aloittajan syyllistäminen muiden käytöstapojen puutteesta on täysin turhaa.

Taidat kuulua itse siihen porukkaan, joka "vitsailee" muiden kustannuksella ja peittää sillä omaa henkistä vajavaisuuttaan.

Vierailija
49/88 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi töissä ja jos on, niin toimiiko siellä samalla tavalla? Mietin että purkaako pahaa oloaan, esim. työjuttuja, suhun?

Vierailija
50/88 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen toiminta kertoo hänestä, ei sinusta AP.

Miten teidät kaverit on sanoneet jos kuulleet miten mies sulle puhuu? Olis hyvä jos joku ulkopuolinen sanoisi miehelle ja laittais luun kurkkuun 👍🏻

Vierailija
51/88 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi töissä ja jos on, niin toimiiko siellä samalla tavalla? Mietin että purkaako pahaa oloaan, esim. työjuttuja, suhun?

On töissä. Ei ole töissä vaikeaa. Ja loma alkaa viikon päästä.

AP

Vierailija
52/88 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teidät kaverit on sanoneet jos kuulleet miten mies sulle puhuu? Olis hyvä jos joku ulkopuolinen sanoisi miehelle ja laittais luun kurkkuun 👍🏻

Kavereiden kuullen ei tätä tee. Vain kotona kun ollaan omassa porukassa. Ja samaa ovat alkaneet lapsetkin tekemään. Miehen lapsi taas on pahin, kun ei osaa lopettaa ollenkaan. Omat lopettaa, kun kerran ärähtää asiasta eivätkä he vittuile koko ajan, kuten tämä lapsukainen tekee. Isänsä mielestä on hauskaa rääpiä päätä.

Joskus kyllä on sanonut että lopettaa jo, mutta aika tehotonta on.

AP

Vierailija
53/88 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voisi olla minun kirjoittamani . Jatkuvaa piilovi""ua tosiaan ja sitten kun hermostun, olen huumonrintajuton ! Eräs kaverini järkyttyi kerran kahvilla käytyään että "Pekkahan" vi""i sinulle koko ajan !

Mies siis ei häpeä tehdä tuota kavereitteni nähden, tai lasteni nähden..

Vierailija
54/88 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kavereiden kuullen ei tätä tee. Vain kotona kun ollaan omassa porukassa. Ja samaa ovat alkaneet lapsetkin tekemään. Miehen lapsi taas on pahin, kun ei osaa lopettaa ollenkaan. Omat lopettaa, kun kerran ärähtää asiasta eivätkä he vittuile koko ajan, kuten tämä lapsukainen tekee. Isänsä mielestä on hauskaa rääpiä päätä.

Joskus kyllä on sanonut että lopettaa jo, mutta aika tehotonta on.

AP

Miehen mitta on siinä miten HYVIN hän kohtelee vaimoaan kun muut eivät ole näkemässä.

Sun ukkos mokasi  tämän kohdan.Ja pahasti.Laita se ulos.Please.

Vierailija
55/88 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Sano sille että alkaa katella itelleen ja kersalleen asuntoa jos teidän kanssa on noin mahdottoman paha olla.

Vierailija
56/88 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen tulokseen että miehet tosiaan menevät naimisiin sen tähden jotta voivat lopun ikäänsä vittuilla jollekin ja jota sitten haukkua poikien reissuissa.

Vierailija
57/88 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Sano sille että alkaa katella itelleen ja kersalleen asuntoa jos teidän kanssa on noin mahdottoman paha olla.

Olen jo sanonut tämän. Joko käytös muuttuu molemmilta tai saavat suksia kuuseen.

AP

Vierailija
58/88 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisesti moni paljastaa todellisen luonteensa vasta myöhemmin, kun aikaa on kulunut tarpeeksi ja suhde vakiintunut.

Vierailija
59/88 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies harrastaa henkistä väkivaltaa ja lapset oppivat samaan hänen esimerkistään.

Ei tarvitse kauan arvailla, mihin miehen ensimmäinen liitto kaatui.

Oma mieheni uuspeeheessä aloitti yhtäkkiä häiden jälkeen vastaavan, aiemmin ei ollut tehnyt sitä kertaakaan, kunnes siis häämatkalla aloitti. Se paheni vaan ja muuttui yhdeksi kunnon solvausryöpyksi puolen vuoden päästä. Asunto oli minun, joten totesin miehelle, että mittani on täysi ja hänen pitää lähteä pois. Annoin mukaan väkivaltaiselle miehelle suunnattua terapiakirjallisuutta. Lähti ja tuli muutaman päivän päästä takaisin ja oli taas ihan normaali. Tästä on nyt muutama vuosi ja välillä tulee ongelmia kuten hän saattaa mykkäkouluilla tai häipätä yhtäkkiä jonnekin vihaisena tai lievää piilov1ttuilua, eli ei se ole kokonaan kadonnut.

Teini-ikäinen poikani alkoi seurata mallia ja puhua samoin. Nyt on tosin vaikea hahmottaa, mikä on normaalia teiniv1ttuilua ja mikä oppia tuosta.

Välillä menee paremmin ja välillä on huonompia pätkiä. Itsetuntoni on heikentynyt, vaikka pahin karsiutui. Koen että miesv1ttuilee muös esim äänensävyillä tai ilmeillä, mutta niihin on vaikea puuttua. Viime viikonloppuna olimme kylässä, nurkan takana kun muut eivät olleet lähell, mies nauroi ystävällisen huvittuneesti ja halasi ja sanoi samalla, että kenkäni ovat rumat. On vaikea reagoida v1ttuiluun, jossa yhdistyy positiivinen ja negatiivinen viesti.

Eli ap ehkä sun kannattaisi erota nyt suoraan, kun mies on alkanut paljastaa todellisen karvansa. Ei se tuosta enää ikinä kokonaan hyväksi muutu.

Siis mitä hlvettiä tuo kenkäjuttu?

Itsellä vähän verta nenästä kaivava luonne, olisin hymyillyt ja tokaissut että onneksi ne ei oo läheskään yhtä rumat kuin sun naamas.

Vierailija
60/88 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran, kun tekemääni ruokaa alkoivat arvostella, olin kaikkien toiveesta tehnyt makaronilaatikon, keräsin lautaset pois, viskoin ne roskikseen niine hyvineen ja heitin lopun laatikon koiralle. Ennen lähtöä asunnosta, totesin, että tästä lähin syötte sitten kynsiänne.

Sen jälkeen ei ole ruuasta valitettu.

Hermot menivät totaalisesti.

Muutoin olen rauhallinen ja en hermostu helposti, mutta tuolloin meni kuppi nurin täysin.

AP

Juuri noin! 👌

Pidät puolesi ja näytät, ettet ole jokin kotipiika.

Kannatan, just näin, kunnon raivarit ja teet selväksi kertaheitolla että nyt riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän