Voisitko seurustella sellaisen miehen kanssa, joka on aiemmin maksanut seksistä, mutta hänen arvomaailmansa on muuttunut?
Eli hän ei enää koe, että seksistä maksaminen on ok.
Kommentit (105)
Minä olin aiemmin sarjamurhaaja, mutta arvomaailmani on muuttunut.
En missään tapauksessa. Mies on pilalla.
Nuorempana pidin seksistä maksamista kauheana. Nyt vanhemmiten ei asia niin kauhea ole. Stereotypiat seksin myyjistä ja ostajista ovat hävinneet tiedon saannin ansiosta.
En. Arvomaailma on liian erilainen. En harrasta yhden yön juttuja enkä tietenkään maksullisia t.N
Vierailija kirjoitti:
En. Arvomaailma on liian erilainen. En harrasta yhden yön juttuja enkä tietenkään maksullisia t.N
Miten niin? Enkö mä juuri kirjoittanut, että miehen arvomaailma on muuttunut niistä ajoista?
Ap
Ei naiset tietenkään voi. Mutta miesten pitää hyväksyä ne naisten menneisyyden monet kymmenet seksiseikkailut eri miesten kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Enkö mä juuri kirjoittanut, että miehen arvomaailma on muuttunut niistä ajoista?
Ap
Miehet ovat paljon yksinkertaisempia olentoja kuin naiset. Ainoastaan naiset pystyvät oikeaan muutokseen!
En usko että kenenkään arvomaailma voi muuttua noin paljon, tai jos muuttuu, se menee yleensä toiseen äärilaitaan. Siihen laitaan jossa kaikki naiset ovat miehen mielestä uhreja jotka pitää pelastaa.
Vierailija kirjoitti:
En usko että kenenkään arvomaailma voi muuttua noin paljon, tai jos muuttuu, se menee yleensä toiseen äärilaitaan. Siihen laitaan jossa kaikki naiset ovat miehen mielestä uhreja jotka pitää pelastaa.
Onpa tuomitseva ja ennakkoluuloinen suhtautuminen ihmisiin. Mihin mahtaa noin ahdas maailmankuva perustua? Ei ainakaan todellisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset tietenkään voi. Mutta miesten pitää hyväksyä ne naisten menneisyyden monet kymmenet seksiseikkailut eri miesten kanssa
Se on ihan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No jos ei voi puhua arvomaailmasta niin sitten mieltymyksistä. Jos joku on nauttinut seksistä sellaisessa muodossa josta en itse välitä niin se on tarpeeksi vaikka kuinka väittää olevansa joku muu nykyään. T.se jota lainasit
En. Minä en todellakaan huoli miestä joka on uittanut munaansa ties missä.
Vierailija kirjoitti:
Eli hän ei enää koe, että seksistä maksaminen on ok.
Nimim. "Kaverin puolesta kysyn"
En voisi. En myöskään seurustelisi miehen kanssa jolla on ollut yhden illan juttuja.
Voisin. Pystyn sen ihan tässä hetkessä päättämään.
Vierailija kirjoitti:
En. Minä en todellakaan huoli miestä joka on uittanut munaansa ties missä.
Näin sen pitääkin olla. Itsekään en huolisi naista, joka on uitattanut ties mitä pimpissään.
En.