Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella sellaisen miehen kanssa, joka on aiemmin maksanut seksistä, mutta hänen arvomaailmansa on muuttunut?

Vierailija
05.07.2018 |

Eli hän ei enää koe, että seksistä maksaminen on ok.

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Mutta haluaisin että, mies käy testissä ettei vaan levitä mitään tautia.

Vierailija
22/105 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta ei tällainen paljastus menneisyydestä miehelle mikään plussa olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Se riippuu ihan esim. siitä, että millasta se kuluttaminen on ollut. Esim jos se ois ollu sitä, että vaikka 5 vuotta putkeen käy tyyliin useilla sadoilla, JOPA TUHANSILLA naisilla, niiden luona ja maksaa siitä, niin pitäisin miestä todella epämiellyttävänä ja ihan varmasti ihmisen käsityski muuttuu tollases elämäntavassa nini radikaalisti, etten usko että siitä tulis enää sellasta ihmistä minkä kanssa mä haluaisin elää.

Jos kyse olis jstn et "heheh joo käytii vähä strippibaarissa" tai joku et haluu Kokeilla, ihan vaan kokeilla kunnes tajuaa että juu ei.

Nii sit voisin hyväksyy.

Mut muuten en hyväksyis, koska ei se yliseksualisoituminen, ihmisen pelkkänä välineenä näkeminen ja alistaminen mitenkää itestään katoa mihinkään-

ihan varmasti ne muistot ois tallessa, ja jos ois ollu suurkuluttaja, niin se tarkottais sitä että siitä on pitäny, ja sillon niiden muistojen olis pakko olla hyviä - ja en todellakaa haluis miestä joka koko ajan ois sillee voi vitsi ku huoralta sai hyvää seksiä ku se suostu imee mun takapuolta 5000 eurosta, mikset sä suostu siihen ilmatteeks?!?! juu ei kiitos...................

Vierailija
24/105 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Minä en todellakaan huoli miestä joka on uittanut munaansa ties missä.

Näin sen pitääkin olla. Itsekään en huolisi naista, joka on uitattanut ties mitä pimpissään.

Te sopisitte oikein hyvin toisillenne, kun teillä on samanlainen arvomaailma.

Vierailija
25/105 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, plus ne taudit. Piileviä tauteja elimistössä jne, en haluis riskeerata mun elämää ja jos vaikka saisin lapsen nii se saattais levitä siihenkin samalla, juu ei kiitos.

kertoo liikaa ajattelumaailmasta. plus, jos seurusteltais, ja se tyyppi tietäis miten helpolla on saanu jtn tyylii kaikkii unelmanaisia ihan klikkauksen päässä, niin en vaan luottais siihen että ihminen vois muuttua tollasesta. et jos tulee ykski tilaisuus, nii en usko et tollanen ihminen mitenkää pysyis erossa tulevaisuudessakaan jos ennen on ollu huorien suurkuluttaja.

ja pahin on taudit. ja toiseksi pahin on se, että jos seksi on ihan erilaista sille ihmiselle mitä mulle itelleni. eli joku työntö ja ulos ja sit mies luulee et siin on nautinto.

Vierailija
26/105 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä seksistä maksamisessa on myös "eri syitä", minkä takia joku voisi näin toimia. Pystyn kuvittelemaan jonkun tilanteen missä tällainen toiminta olisi jopa ihan hyväksyttävää. Itse olen ainakin niin yksinäinen nuori nainen joten jos joku samanlaisessa tilanteessa oleva mies olisi joskus seksistä maksanut niin en voisi sitä tuomita. Ja itse olen neitsyt. Onhan tämä vaikea asia ajatella, mutta itse ainakin miettisin monelta kantilta. Joskus kyseessä olisi varmaan jokin inhimillinenkin asia minkä takia joku on päätynyt kyseiseen toimintaan. Asiat eivät ole mustavalkoisia ja jos jonkun elämää on helpottanut kyseinen toiminta niin en voi häntä tuomita. Ehkä olen sitten typerä ihminen. 

Vierailija
27/105 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen melko kokematon, joten en ensisijaisesti haluaisi kumppania, jolla on kovin railakas menneisyys (seksiä satojen kanssa tms.). Mutta ainahan jonkun sellaisen kanssa saattaa natsata, jota ei ole etukäteen mieltänyt itselleen sopivaksi.

Vierailija
28/105 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vapaaehtoisuuteen perustuvat ihmissuhteet perustuvat jollain tavalla vaihtokauppaan.

En usko että tuo on oikeasti naisille kynnyskysymys, vaan naisilla on joku tietty negatiivinen ja epärealistinen mielikuva "miehestä, joka ostaa seksiä". Samalla tavalla kuin naisilla on esim.kuva bodarista miehenä, joka virnistelee lavalla uimahousut päällä tai on kuin joku 'Kaunotar ja Hirviö' elokuvan Gaston. Todellisuuden koittaessa naiset sitten käyttävät onneksi rationalisointihamsteria ja selittävät kiinnostuksen itselleen parhain päin.

Vierailija
29/105 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ois helpompi hyväksyy ihan niinku normaali seksielämä esim jos siis joku ois ollu useiden kanssa. Mutta toisaalta jo ilmanen seksi tosi tosi useiden kanssa kertoo liikaa eri arvomaailmoista. :D Siis vaikka seksistä tykkäis, niin liiallinen sellanen et nähdään kaikki välinein/pilluina/munina nii se ei oo hyvä juttu enkä halua mun kumppanille sellasta ominaisuutta. :D

Se ei varmaan edes pystyis juttelee jos mul olis joku naispuolinen kaveri. Sehän saattais alkaa siltäki vongata, jos ei ilmatteeks niin rahalla. :D En mä pystyis luottaa tommosee.

Sellaseen jol on jtn seksisuhteita yms ja kavereita nii joo, mut jos näkee ne kaveritki sellasina et niitäkin täytyy yrittää niin ei kiitos..

Ja sit viel toi, et tuhlaa rahaa tolalseen asiaan ja luultavasti liian isoja määriä, niin turn off.

Mieluummin haluun jonku miehen joka tyylii haluu seurustella ns normisti ja vaikka käyttää sen 100 000 euroo naiseensa, ei NAISIIN. plus ois tosi noloa jos kaikki tietäis et joo toi sun mies on sit sellane joka yritäää joka ikistä :'D ei kiitos.

Vierailija
30/105 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Kaikki vapaaehtoisuuteen perustuvat ihmissuhteet perustuvat jollain tavalla vaihtokauppaan.

En usko että tuo on oikeasti naisille kynnyskysymys, vaan naisilla on joku tietty negatiivinen ja epärealistinen mielikuva "miehestä, joka ostaa seksiä". Samalla tavalla kuin naisilla on esim.kuva bodarista miehenä, joka virnistelee lavalla uimahousut päällä tai on kuin joku 'Kaunotar ja Hirviö' elokuvan Gaston. Todellisuuden koittaessa naiset sitten käyttävät onneksi rationalisointihamsteria ja selittävät kiinnostuksen itselleen parhain päin.

Olen biseksuaali ja koen samoin sekä miehistä että naisista jotka ostavat seksiä. Itse en löydä mitään hyvää syytä ostaa seksiä joten olisin vähän hoomoilasena sellaisen kanssa joka siitä saa jotain. Se on hyvä merkki siitä että saattaa tulla ilmi enemmänkin väärin ymmärryksiä ja eroavaisuuksia suhteen edetessä.

Vierailija
31/105 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta aloitusta tästä?

Nyt sitten on keksitty että homman voikin selittää ehkä sillä että”arvomaailma on muuttunut”. Enhän mä nyt enää.

Selvä.

Vierailija
32/105 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Johan siinä omakin markkina-arvo romahtaisi

Vierailija
33/105 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin.

Vierailija
34/105 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran huo_ran_nus_si_ja - aina huo_ran_nus_si_ja!

Vierailija
35/105 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan naiset luulee , että huoria ostava on haiseva karvainen läski vaikka todellisuudessa olen nähnyt kahden australialaisen komean perheenisän etsivän huoria helsingin yössä. Lisäksi monet hollywoodin julkkisbileiden naiset ovat 50% palkattu harrastamaan seksiä juhlissa.

Vierailija
36/105 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tässä seksistä maksamisessa on myös "eri syitä", minkä takia joku voisi näin toimia. Pystyn kuvittelemaan jonkun tilanteen missä tällainen toiminta olisi jopa ihan hyväksyttävää. Itse olen ainakin niin yksinäinen nuori nainen joten jos joku samanlaisessa tilanteessa oleva mies olisi joskus seksistä maksanut niin en voisi sitä tuomita. Ja itse olen neitsyt. Onhan tämä vaikea asia ajatella, mutta itse ainakin miettisin monelta kantilta. Joskus kyseessä olisi varmaan jokin inhimillinenkin asia minkä takia joku on päätynyt kyseiseen toimintaan. Asiat eivät ole mustavalkoisia ja jos jonkun elämää on helpottanut kyseinen toiminta niin en voi häntä tuomita. Ehkä olen sitten typerä ihminen. 

Typerä et missään tapauksessa ole, olet ymmärtänyt jotain mitä osa ihmisistä ei ymmärrä ikinä - maailma ei ole mustavalkoinen.

Nuorempana ajattelin että seksistä maksaminen on ehdoton ei, en voisi ikinä kuvitella itseni harrastavani seksiä rahasta.

29 vuotiaana minulla oli edelleen poikuus tallessa, en ollut koskaan saanut minkäänlaista kontaktia naisiin. Ehkä olin vaan liian erilainen/outo/ruma/epävarma, tai joku kombinaatio noista.

Maksullinen seksi kävi mielessä enemmän ja enemmän, koin häpeällisenä että melkein 30vuotiaana en edes tiennyt miltä suuteleminen tuntuu, varsinkin kun samanikäiset ihmiset menivät naimisiin, hankki lapsia ja niin edelleen.

Kävin sitten maksullisen luona, ja eihän se ollut kummoinen kokemus, mua jännitti ihan liikaa.

Kaikenkaikkiaan olen käynyt ehkä 10 kertaa maksullisen luona, ja seksi tuntuu tänä päivänä erittäin hyvältä. Naisiin olen saanut paremmin kontaktia, mutta ei vieläkään romattisessa mielessä. 

M36

Vierailija
37/105 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokihan naiset luulee , että huoria ostava on haiseva karvainen läski vaikka todellisuudessa olen nähnyt kahden australialaisen komean perheenisän etsivän huoria helsingin yössä. Lisäksi monet hollywoodin julkkisbileiden naiset ovat 50% palkattu harrastamaan seksiä juhlissa.

Ja tällä yritit kertoa että?

Vierailija
38/105 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voisin, miksi en. Olenhan itsekin myynyt seksiä. Olisi siis tekopyhää kohdallani.

Vierailija
39/105 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Voi jeesus..

Vierailija
40/105 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko seurustella miehen kanssa, joka on käynyt maksullisissa, eikä älyä pitää asiasta suutaan kiinni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan