Nainen: Millainen lähestyminen sytyttää sinut baarissa vai tyrmäätkö jokaisen lähestymisyrityksen?
Jos nyt mietitään ihan sitä iskurepliikkiä? Pitääkö olla jotain nasevaa vai riittääkö jos omana itsenä "jamppa" tulee ja vaihtaa sanan parin ja pyytää saada liittyä seuraan? Vai mistä se kiikastaa? Ulkonäkö tietty on asia johon ensin kiinnitetään huomiota, mut mikä muu herättää kiinnostuksesi miehessä?
Kommentit (75)
Inhoan kaikkia iskurepliikkejä, joten ihan tavallinen jutustelu.
Tässä on nykypäivän baaritilanne hyvin sketsin muodossa: Katso kohdasta 1:56 eteenpäin baarikohtaus:
Muhun toimi sellainen, että pyysi kahville. Ja näin tehtiin, seuraavana päivänä. Nyt naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa oikein suhtautua baareissa lähestyviin miehiin potentiaalisina kumppaneina. Yhden yön jutut tai vastaavat säädöt ei kiinnosta, enkä halua antaa vääriä signaaleja. Toki jotkut voi olla ihan oikeasti vain tutustumassa uusiin ihmisiin siellä, mutta ympäristö on vähän sellainen, että siellä ei kukaan ole parhaimmillaan ja henkilön todellisesta luonteesta on vaikea sanoa mitään. Jos joku on vesiselvänä baarissa juttelemassa ventovieraille, niin sekin on vähän epäilyttävää.
Tämä ei varmaankaan ole se toivottu vastaus, mutta näin itse ajattelen. Ehkä jos joku juttelisi ihan omana itsenään ja vaikuttaisi kivalta, niin voisin numeroni antaa ja voitaisiin jonain toisena ajankohtana jutella enemmän. Ikinä en kuitenkaan baariin mene ajatuksena löytää sieltä seuraa.
Mulla sama. Aivan sama, miltä mies näyttää tai mitä se sanoo, mutta ympäristö on niin väärä, että torjun kuitenkin. Tutustun miehiin mieluiten selvin päin jonkin yhteisen nimittäjän (työ, harrastus, kaveripiiri) kautta.
Baarissa käyn vain näkemässä kavereita, tanssimassa ja nauramassa. Ärsyttää, jos seurueeseen pyrkii joku ylimääräinen vänkääjä iskurepliikkiensä kanssa.
Johan on vaikeaa sitten. Ilmankos Suomessa sinkkuja riittää yh-äitejä.
Vierailija kirjoitti:
Minuun ainoa baariteisdu kerran eläessäni olii sellainen etttä vaaan kyseliin kaikilta että lähekkö tanssiiin, lähekkö tanssiin.... ja meinasin saaada turpaaan romaneilta.
Kaveeti tansdi niiden naisen kannssa ja ne ei oikein tykänny siiiitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa oikein suhtautua baareissa lähestyviin miehiin potentiaalisina kumppaneina. Yhden yön jutut tai vastaavat säädöt ei kiinnosta, enkä halua antaa vääriä signaaleja. Toki jotkut voi olla ihan oikeasti vain tutustumassa uusiin ihmisiin siellä, mutta ympäristö on vähän sellainen, että siellä ei kukaan ole parhaimmillaan ja henkilön todellisesta luonteesta on vaikea sanoa mitään. Jos joku on vesiselvänä baarissa juttelemassa ventovieraille, niin sekin on vähän epäilyttävää.
Tämä ei varmaankaan ole se toivottu vastaus, mutta näin itse ajattelen. Ehkä jos joku juttelisi ihan omana itsenään ja vaikuttaisi kivalta, niin voisin numeroni antaa ja voitaisiin jonain toisena ajankohtana jutella enemmän. Ikinä en kuitenkaan baariin mene ajatuksena löytää sieltä seuraa.
Mikä olisi sitten luonteva ympäristö sinulle miehen tehdä tuttavuutta? Kerran kyselin samasta asiasta jos mies lähestyy kuntosalilla naista ja sekin oli huono juttu. Naiset haluvat jumpata rauhassa ja kadulla naisten täytyy saada kävellä rauhassa. Jos baaritkin on huono ympäristö ni kertokaas mikä on se luontevin ympäristö?
Kyllä mä ymmärrän miehiäkin. Missäs sitten sopii lähestyä, ellei vaikka raflassa? Tuntuu tosi kurjalta, jos missään ei voi jutella tuntemattomalle ja haluaisi tutustua.
Jos itse olisin mies, en hirveästi ottaisi oppia näistä nettikeskusteluista, vaan menisin ihan tilanteen mukaan. Jos näkisin jonkun upean ihmisen, menisin tekemään missä vaan tikusta asiaa. Vaikka vanhanaikaisesti kysyisin kelloa. Jollakin tavalla se juttu pitäisi saada auki ja kulkemaan.
- Hei, paljonko kello?
- Se on viisi.
- OK, kiitos. Muuten, olisko sulla huomeniltana aikaa lähteä kanssani syömään tai leffaan tai purjehtimaan tai poimimaan mustikoita?
-?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi sitten luonteva ympäristö sinulle miehen tehdä tuttavuutta? Kerran kyselin samasta asiasta jos mies lähestyy kuntosalilla naista ja sekin oli huono juttu. Naiset haluvat jumpata rauhassa ja kadulla naisten täytyy saada kävellä rauhassa. Jos baaritkin on huono ympäristö ni kertokaas mikä on se luontevin ympäristö?
Ihmistä täytyisi tuntea jonkun verran, jotta voisi ihastua ja pitää tyyppiä kiinnostavana. Tuntemattomien lähestymiset on aina hieman vaivaannuttavia, koska ei tiedä yhtään mitään siitä ihmisestä mutta tietää kyllä, minkä takia se lähestyy. Se on sen jälkeen melkoista nuorallatanssimista, miten tutustuisi toiseen luontevasti kuitenkaan antamatta liikaa ymmärtää mitään, mikä ei ehkä pidäkään paikkaansa. Ei mulla kyllä ikinä niin kiire minnekään ole, että se varsinaisesti haittaisikaan, jos joku vaikka kadulla jotain juttelisi.
Olen mies, mutta annan silti neuvon. Ensinnäkin kannattaa mennä sellaiseen baariin missä ihmiset yleisesti ottaen hakee seuraa. Kun löydät sinua kiinnostavan naisen, et mene pokaamaan häntä, vaan jotain toista naista, johon tällä kiinostavalla naisella on suora näköyhteys. Jos saat pakit, niin hymyilet ja käyttäydyt niin kuin asia ei vähääkään haittaisi sinua (eikä se haittaakaan sillä ethän ollut alunperinkään tästä naisesta kiinnostunut). Tuo sinua kiinnostava nainen näkee episodin, ja ajattelee, että siinäpä on miehellä itsetunto kohdillaan. Jos nainen ei tämän jälkeen oma-aloitteisesti lähesty sinua, voit myöhemmin (ei siis heti perään) muka-viattomasti sanoa jotain triviaalia, ei mitään iskurepliikkiä. Tästä on sitten helppo johdatella tuttavuutta eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Aivan sama, miltä mies näyttää tai mitä se sanoo, mutta ympäristö on niin väärä, että torjun kuitenkin. Tutustun miehiin mieluiten selvin päin jonkin yhteisen nimittäjän (työ, harrastus, kaveripiiri) kautta.
Baarissa käyn vain näkemässä kavereita, tanssimassa ja nauramassa. Ärsyttää, jos seurueeseen pyrkii joku ylimääräinen vänkääjä iskurepliikkiensä kanssa.
Ei ole ollut mulle koskaan vaikeaa, päinvastoin. Tutustutaan kunnolla ilman kaatokänniä ja sitten teen jopa ihan itse aloitteen. Toki jos susta tuntuu, että baari ja humala on sun ainoat tsänssit niin ymmärrän, että kuulostaa vaikealta tavoittaa ihminen jossain toisessa kontekstissa. Itselle se on ihan normaalia elämää. Enkä ole sinkku tai yh.
Suomessa on aika moni asia kummallisen vaikeaksi mennyt. Lohdutuksena voin sanoa, ettei kannata jäädä Suomeen märehtimään jos täällä ei skulaa. Sosiaalisten ihmisten ilmoille pääsee myös lentäen tai laivalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, mutta annan silti neuvon. Ensinnäkin kannattaa mennä sellaiseen baariin missä ihmiset yleisesti ottaen hakee seuraa. Kun löydät sinua kiinnostavan naisen, et mene pokaamaan häntä, vaan jotain toista naista, johon tällä kiinostavalla naisella on suora näköyhteys. Jos saat pakit, niin hymyilet ja käyttäydyt niin kuin asia ei vähääkään haittaisi sinua (eikä se haittaakaan sillä ethän ollut alunperinkään tästä naisesta kiinnostunut). Tuo sinua kiinnostava nainen näkee episodin, ja ajattelee, että siinäpä on miehellä itsetunto kohdillaan. Jos nainen ei tämän jälkeen oma-aloitteisesti lähesty sinua, voit myöhemmin (ei siis heti perään) muka-viattomasti sanoa jotain triviaalia, ei mitään iskurepliikkiä. Tästä on sitten helppo johdatella tuttavuutta eteenpäin.
Miksi oletat, että tämä ensimmäinen nainen katsoisi sinua tai huomaisi tämän järjestämäsi episodin?
Vierailija kirjoitti:
Inhoan kaikkia iskurepliikkejä, joten ihan tavallinen jutustelu.
Minustakin ne repliikit on lähinnä koomisia. Kerran eräs punasteleva kaveri tuli viereeni baaritiskillä ja aloitti kröhäisten:"Oletko... oletko enkeli kun olet niin kaunis....että oletko niinkuin tipahtanut Taivaasta tähän?" No onneksi puheliaana sanoin, mistä olen ja kyselin kaverin taustoja. Kyllä siitä sitten juttua alkoi tulla, mutta kun noi on niin hassuja, kun on niin etukäteen opeteltuja. Toinen, Aku Ankastakin tuttu: "Sun silmät on kuin metsälammet... en oo ikinä nähnyt yhtä kauniita."
Jotenkin söpöjä, kun ovat niin kömpelöitä :-) Mutta toki tajuan, että tuttavuuttahan se siinä tahtoo tehdä. Enkä pure.
En ole hakemassa baarista seksiseuraa, joten en myöskään halua että minua ollaan iskemässä seksiseuraksi. Juttelu ilman taka-ajatuksia on ok.
Vierailija kirjoitti:
En ole hakemassa baarista seksiseuraa, joten en myöskään halua että minua ollaan iskemässä seksiseuraksi. Juttelu ilman taka-ajatuksia on ok.
Voisko mies joka ei sinua lainkaan tunne haluta vaan tulle juttelemaan ilman mitään taka-ajatusta? Hmm...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene maksulliselle, siltä saat seksiä ja ihan ilman iskurepliikkejä.
Vierailija kirjoitti:
"No mitäpä tytöt?"
"Mitäs tässä..."
"Kuis on ilta lähtenyt kulkee?"
"Mitä?"
"Että kuis on ilta menny?"
"Iha hyvin."
"Käytkö usein täällä?"
"En."
"Ai jaa. Mistä päin olet?"
"Espoosta."
"Ai, mun vanhemmat asuu siellä."
jne. jne.
Näin ennen vanhaan tehtiin. Siitä sitten kyseltiin musamakua, tarjottiin juomaa, mentiin hitaita tanssimaan ja sitten sovittiin jatkosta. Joko puhelinnumero ja treffit tai (mikäli oli helppo/ei etsinyt vakavaa seurustelua) meille-vai-teille?
Miten nykyisin?
En minä ainakaan mene juttelemaan edes jos ei jotain katsekontaktia tule ensin naisen suunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hae baarista seuraa joten olen aina tyrmännyt jokaisen. Kerran annoin nuorena puhelinnumeron kun se kauan vänkäsi.
Johtiko se mihinkään eli soittiko perään?
Laittoi viestin ja sitten viestillä torjuin hänet kun kasvotusten tajunnut.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No mitäpä tytöt?"
"Mitäs tässä..."
"Kuis on ilta lähtenyt kulkee?"
"Mitä?"
"Että kuis on ilta menny?"
"Iha hyvin."
"Käytkö usein täällä?"
"En."
"Ai jaa. Mistä päin olet?"
"Espoosta."
"Ai, mun vanhemmat asuu siellä."
jne. jne.
Näin ennen vanhaan tehtiin. Siitä sitten kyseltiin musamakua, tarjottiin juomaa, mentiin hitaita tanssimaan ja sitten sovittiin jatkosta. Joko puhelinnumero ja treffit tai (mikäli oli helppo/ei etsinyt vakavaa seurustelua) meille-vai-teille?
Miten nykyisin?
En minä ainakaan mene juttelemaan edes jos ei jotain katsekontaktia tule ensin naisen suunnasta.
En minäkään. Kyllä naiselta täytyy joku pieni signaali saada kuten lämmin katse tai hymy tai jollain tapaa huomion herättäminen. Tiedän miehiä jotka eivät odota mitään signaalia vaan käyvät kiinni jos vaan kiinnostaa ja ottavat henkisesti tyrmäyksiä vastaan noin 9/10 eli ku aikansa yrittää ni tärppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hae baarista seuraa joten olen aina tyrmännyt jokaisen. Kerran annoin nuorena puhelinnumeron kun se kauan vänkäsi.
Ja sitten naiset ihmettelee miksei mies usko kun sanoo ei kiinnosta.
Tämä ei uskonut. Seurasi baarista ulos vaatien sitä numeroa, ehdin pelätä että kävelee perässä kotiin asti. Vasta kirjoitettu teksti meni läpi.
Minuun ainoa baariteisdu kerran eläessäni olii sellainen etttä vaaan kyseliin kaikilta että lähekkö tanssiiin, lähekkö tanssiin.... ja meinasin saaada turpaaan romaneilta.