Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Millainen lähestyminen sytyttää sinut baarissa vai tyrmäätkö jokaisen lähestymisyrityksen?

Vierailija
05.07.2018 |

Jos nyt mietitään ihan sitä iskurepliikkiä? Pitääkö olla jotain nasevaa vai riittääkö jos omana itsenä "jamppa" tulee ja vaihtaa sanan parin ja pyytää saada liittyä seuraan? Vai mistä se kiikastaa? Ulkonäkö tietty on asia johon ensin kiinnitetään huomiota, mut mikä muu herättää kiinnostuksesi miehessä?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa oikein suhtautua baareissa lähestyviin miehiin potentiaalisina kumppaneina. Yhden yön jutut tai vastaavat säädöt ei kiinnosta, enkä halua antaa vääriä signaaleja. Toki jotkut voi olla ihan oikeasti vain tutustumassa uusiin ihmisiin siellä, mutta ympäristö on vähän sellainen, että siellä ei kukaan ole parhaimmillaan ja henkilön todellisesta luonteesta on vaikea sanoa mitään. Jos joku on vesiselvänä baarissa juttelemassa ventovieraille, niin sekin on vähän epäilyttävää.

Tämä ei varmaankaan ole se toivottu vastaus, mutta näin itse ajattelen. Ehkä jos joku juttelisi ihan omana itsenään ja vaikuttaisi kivalta, niin voisin numeroni antaa ja voitaisiin jonain toisena ajankohtana jutella enemmän. Ikinä en kuitenkaan baariin mene ajatuksena löytää sieltä seuraa.

Mikä olisi sitten luonteva ympäristö sinulle miehen tehdä tuttavuutta? Kerran kyselin samasta asiasta jos mies lähestyy kuntosalilla naista ja sekin oli huono juttu. Naiset haluvat jumpata rauhassa ja kadulla naisten täytyy saada kävellä rauhassa. Jos baaritkin on huono ympäristö ni kertokaas mikä on se luontevin ympäristö? 

Kyllä mä ymmärrän miehiäkin. Missäs sitten sopii lähestyä, ellei vaikka raflassa? Tuntuu tosi kurjalta, jos missään ei voi jutella tuntemattomalle ja haluaisi tutustua. 

Jos itse olisin mies, en hirveästi ottaisi oppia näistä nettikeskusteluista, vaan menisin ihan tilanteen mukaan. Jos näkisin jonkun upean ihmisen, menisin tekemään missä vaan tikusta asiaa. Vaikka vanhanaikaisesti kysyisin kelloa. Jollakin tavalla se juttu pitäisi saada auki ja kulkemaan. 

- Hei, paljonko kello?

- Se on viisi.

- OK, kiitos. Muuten, olisko sulla huomeniltana aikaa lähteä kanssani syömään tai leffaan tai purjehtimaan tai poimimaan mustikoita?

-?

Olin tiettyyn musiikkigenreen keskittyessä tapahtumassa ja tanssin sillä hetkellä yksin. Viereen tuli mies kysymään tykkäänkö tämän tyylisestä musiikista. Pidin vähän urpona ja hymisin jotain takaisin ja jatkoin omiani.

Myöhemmin toisessa tilanteessa tämä mies tuli uudellen juttelemaan ja vaihdettiin useampi sana ja ihan tapahtuman lopussa tuli vielä kerran ja pyysi numeroni.

Alkuvaikutelma oli huono mutta kun hän tuli sanomaan minulle edes jotain sai myös myöhemmin huomioni ja osasi osoittaa olevansa enemmän kuin se ensimmäinen paska repliikki.

Vierailija
42/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, mutta annan silti neuvon. Ensinnäkin kannattaa mennä sellaiseen baariin missä ihmiset yleisesti ottaen hakee seuraa. Kun löydät sinua kiinnostavan naisen, et mene pokaamaan häntä, vaan jotain toista naista, johon tällä kiinostavalla naisella on suora näköyhteys. Jos saat pakit, niin hymyilet ja käyttäydyt niin kuin asia ei vähääkään haittaisi sinua (eikä se haittaakaan sillä ethän ollut alunperinkään tästä naisesta kiinnostunut). Tuo sinua kiinnostava nainen näkee episodin, ja ajattelee, että siinäpä on miehellä itsetunto kohdillaan. Jos nainen ei tämän jälkeen oma-aloitteisesti lähesty sinua, voit myöhemmin (ei siis heti perään) muka-viattomasti sanoa jotain triviaalia, ei mitään iskurepliikkiä. Tästä on sitten helppo johdatella tuttavuutta eteenpäin.

Älytön viritys kun voisi vaan mennä juttelemaan sille kiinnostuksen kohteelle suoran. Kyllä se huomaa sinun hyvän itsetunnon siinä, jos sitä on.

Vierailija
44/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvinpäin, tai ainakin vaikuttaa siltä , tulee juttusille ja ihan vaan kysyy miten menee tai mitä haluaakaan sanoa tai kysyä. tavallinen kiva lähestyminen toimii kivasti. Asiallisuus on omalla kohdalla ainut minkä noteeraan. Mikään seksistinen tai vihjaileva ensikeskustelu on täysityrmäys multa, joten jo vaikka pelkkä sään päivittely on ihan kiva tapa puhutella entuudestaan vierasta ihmistä. Kaikki aikuiset ymmärtää jutun juonen muutenkin, eli sen että monet ihmiset toki etsivät baareista suhteita, joten se on tyhmyyden ylistys alleviivata sitä seksiläpillä.

Vierailija
45/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kännisiä lähestyjiä. Varmaan tultaisiin aika hyvin juttuun, jos löytäisin toisen tylsyyteen kuolevan kuskina selvinpäin kaverien pyynnöstä olevan sielun. T. monet illat baarin pöydässä vettä hörppien ja irttareita nälkään syöden viettänyt.

Vierailija
46/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, mutta annan silti neuvon. Ensinnäkin kannattaa mennä sellaiseen baariin missä ihmiset yleisesti ottaen hakee seuraa. Kun löydät sinua kiinnostavan naisen, et mene pokaamaan häntä, vaan jotain toista naista, johon tällä kiinostavalla naisella on suora näköyhteys. Jos saat pakit, niin hymyilet ja käyttäydyt niin kuin asia ei vähääkään haittaisi sinua (eikä se haittaakaan sillä ethän ollut alunperinkään tästä naisesta kiinnostunut). Tuo sinua kiinnostava nainen näkee episodin, ja ajattelee, että siinäpä on miehellä itsetunto kohdillaan. Jos nainen ei tämän jälkeen oma-aloitteisesti lähesty sinua, voit myöhemmin (ei siis heti perään) muka-viattomasti sanoa jotain triviaalia, ei mitään iskurepliikkiä. Tästä on sitten helppo johdatella tuttavuutta eteenpäin.

Älä neuvo, kun et osaa, etkä voi puhua kenenkään naisen puolesta. Sinuun moinen falski sirkuspelleily varmaan toimisikin. Entäpä jos ensiksi isketty nainen lämpenee heti, sit täytyy vissiin vaan "uhrautua"..

Vierailija
47/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kannattaisi olla enemmän selvin päin. Se on ainaki yks plussa.

Vierailija
48/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI mitään pelejä, varsinkaan sellaisia, joissa käytetään jotakuta hyväksi.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
49/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, vaikka kumpikaan meistä ei edes juo kahvia.

Vierailija kirjoitti:

Muhun toimi sellainen, että pyysi kahville. Ja näin tehtiin, seuraavana päivänä. Nyt naimisissa.

Vierailija
50/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä sytyttää huoliteltu ja hyvä ulkonäkö, mutta pakenen saman tien tilanteesta, jos käytös on moukkamaista. En lähde sellaisen matkaan jonka jutut ovat seksistisiä, imeliä tms. Haluan myös että katsotaan silmiin, ei tisseihin. Täytyy kyetä oikeasti keskustelemaan.

Kehua toki saa, saa tarjota juoman jne. Mutta tämän tyyliset iskureplat eivät toimi: "onks sun vanhemmat simpukoita kun olet tuollainen helmi/onko sun vanhemmat jotain terroristeja kun olet tuollainen pommi", puhumattakaan seksiin viittaavista repliikeistä. Hyi.

Vierailija
51/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä olisi, jos jotenkin tuntisi kiinnostavan ihmisen entuudestaan vaikka opiskelun, työn, harrastuksen, seurakunnan, kaveripiirin, kirjeenvaihdon tms kautta. No, tää on vain mun mielipide ja toimi mulla.

Vierailija
52/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varattu joten kyllä, torjun kaikki yritykset. Minua on härskisti yritetty iskeä ihan mieheni silmien edestä jopa, blääh. Mitä kännisempi jamppa, sen hanakammin jaksaa yrittää, erittäin kiusallista.

Vierailija
53/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen yleistävä, alentava typeryyksien kyseleminen on niin iso turn off, ettei ap:n kohdalla sytytä enää millään mikään. Pelisi on pelattu ja menetetty, tosin tämä on sitten vain yhden naisen mielipide.

Haluatko iskeä yhden naisen vai kaikki naiset? Huom: epäaitous kyllä vaistotaan ja jälkimmäisellä vastauksella tuskin saat lopulta ketään.

Yrittäisit ensin hieman kasvaa ihmisenä ja hankkia jotain substanssisisältöä elämääsi, niin muutkin osa-alueet varmasti helpottuisivat.

Onnea matkaan!

Vierailija
54/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali keskustelu, ei mikään seksin vonkaus. Jos mies alkaa ehdotella ekana iltana yhteistä yötä, ei kiinnosta. 

Vierailija
55/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tulla juttelemaan ihan asiallisesti :)

Vierailija
56/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin sano hei miten menee kun hei lähetkö panee :D

Vierailija
57/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen seksuaalinen sytyttäminen onnistuu vain olemalla ko. naisen mielestä kuuma ja seksikäs (kuitenkin miehen aina käyttäydyttävä hyvin ja vetovoiman tulee olla molemminpuolista).

Miesmaku vaihtelee eri naisYKSILÖILLÄ, joten mahdotonta sanoa mitään yleispätevää.

Vierailija
58/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 % työstä on tehty ennen baariin tuloa: kroppa, vaatteet, ammatti ja koulutus kuntoon. Kun tiedät, että nämä on hyvällä tolalla, baariin voi lähteä katselemaan sillä mielellä, löytyykö sieltä ketään SINUA kiinnostavaa. Naiset noin keskimäärin vastaavat hyvin tällaiseen hiljaiseen itseluottamukseen.

Jäänmurtaja valitaan sitten tilanteen mukaan. Tanssilattialla katsotaan, tuleeko keneltäkään pidempää katsetta, ja jos tulee, latu on auki yhteiselle tanssille. Kehokosketuksen jälkeen puhuminen lähtee sitten yleensä aika luontevasti liikkeelle. Jos pitää aloittaa puhumalla, niin joku hauskahko huomio paikasta vaikka pelin avaajaksi ja normaali supliikki siihen perään. Minä en koskaan puhu mitään rasvaisia juttuja naisille, koska he kyllä ymmärtävät muutenkin, että jos tässä pelataan kortit oikein puolin ja toisin, päästään harrastamaan seksiä.

Mutta painotan, että 90% suorituksesta tehdään ennen baariin astumista. Menen (tai menin, nykyisin olen naimisissa) baariin aina varmana siitä, että saan täältä naisen kuin naisen jos haluan (koska taustatyö oli hyvin tehty), mutta toisaalta se taas on minulle yhdentekevää, saanko juuri tänään ketään, koska päivä se on huomennakin. Aina saa seuraa.

Vierailija
59/75 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle saa tulla juttelemaan ihan ystävällisesti. sano vaikka että onko mukava meininki :) kyllä sieltä baareistakin jotkut suhteita löytää :)

Vierailija
60/75 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi viikko sitten sytytti se, että mies kirjaimellisesti iski silmänsä minuun kun astuin baariin.

Huomasin kyllä, että hän katselee, mutta en ottanut katsekontaktia. Hän siirtyi aina niin, että näki mut, mutta oli kuitenkin välillä niin kuin ei olisikaan. Jutteli kavereidensa kanssa jne.

Tätä kesti ehkä tunnin, ja sitten kun katseemme kohtasivat, hän tuli välittömästi juttelemaan. Ihan small talkia ja sitten käytiin tanssimassa. Siinähän se loppuilta meni.

Hänellä oli kyllä määränpäänä varmaan muu kuin jutustelu, ja se kävi ilmi valomerkin aikaan. Kuten myös se, että hän on naimisissa..

Mutta oli hauskaa niin kauan kuin sitä kesti! Ei tainnut olla ensi kertaa asialla, jotenkin niin määrätietoinen oli lähestymistapa. Jos hän olisi ollut vapaa, niin olisin mielelläni jatkanut hänen kanssaan yhteydenpitoa, sen verran oli sähköä ilmassa.

Mutta pelkkä oikea tapa puhua tai lähestyä ei riitä, pitää olla myös oikea tyyppi. Jotkut ei vain kiinnosta. Jos mies on tosi humalassa tai heti laukoo jotain härskiä, niin ei kiitos. Minä kyllä juttelen kaikille ystävällisesti ja jos en halua jatkaa, niin lähden paikalta kohteliaasti vaikka jonkun tekosyyn varjolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi