Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Millainen lähestyminen sytyttää sinut baarissa vai tyrmäätkö jokaisen lähestymisyrityksen?

Vierailija
05.07.2018 |

Jos nyt mietitään ihan sitä iskurepliikkiä? Pitääkö olla jotain nasevaa vai riittääkö jos omana itsenä "jamppa" tulee ja vaihtaa sanan parin ja pyytää saada liittyä seuraan? Vai mistä se kiikastaa? Ulkonäkö tietty on asia johon ensin kiinnitetään huomiota, mut mikä muu herättää kiinnostuksesi miehessä?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se niin riippuu. Sellaista oikeaa iskurepliikkiä ei olekaan, eikä minua suora iskeminen sytytä. Kohtelias pyyntö saada liittyä seuraan ja joku mielenkiintoinen tai / ja hauska puheenaihe on hyvä aloitus. Siitä keskustelu voi sitten johtaa pidemmällekin tai jää vain mukavaksi tuokioksi.

Vierailija
62/75 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrmään nykyisin jokaisen aloitteen. En ole baarissa tutustumassa tai hakemassa seuraa. Varsinkin humalaiset ja typeriä kyselevät ärsyttää. Jos joku on omalla porukalla iltaa viettämässä, eikä millään tavalla kiinnitä teihin huomiota niin miksi ihmeessä kannattaisi edes yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin aina kirjoitti:

Sellainen itsevarma J Ä n nä mies jonka katse on verenseisauttava ja olemus kuin omistasi koko maailman.

Tuo sama mies joka kerää automaattisesti kaikkien naisten katseet, mutta hän valitsee juuri minut.

Joo, vähän kuin mieheni. Pokasi hakemalla mut tanssimaan. Olin aiemmin nähnyt moovit kun seurailin lattiaa, joten tiesin, et tässä on mies, joka ei muiden ajatuksista liikaa huolehdi, keräsi todellakin katseet :D. Olin aivan varmasti ainoa, jonka silmää tyylin kömpelöys viehätti, mutta hän oli niin hellyttävän oma itsensä, että sanoin heti kyllä. (toki rehellisyyden nimissä, mies on aika komeakin)

Vierailija
64/75 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi viikko sitten sytytti se, että mies kirjaimellisesti iski silmänsä minuun kun astuin baariin.

Huomasin kyllä, että hän katselee, mutta en ottanut katsekontaktia. Hän siirtyi aina niin, että näki mut, mutta oli kuitenkin välillä niin kuin ei olisikaan. Jutteli kavereidensa kanssa jne.

Tätä kesti ehkä tunnin, ja sitten kun katseemme kohtasivat, hän tuli välittömästi juttelemaan. Ihan small talkia ja sitten käytiin tanssimassa. Siinähän se loppuilta meni.

Hänellä oli kyllä määränpäänä varmaan muu kuin jutustelu, ja se kävi ilmi valomerkin aikaan. Kuten myös se, että hän on naimisissa..

Mutta oli hauskaa niin kauan kuin sitä kesti! Ei tainnut olla ensi kertaa asialla, jotenkin niin määrätietoinen oli lähestymistapa. Jos hän olisi ollut vapaa, niin olisin mielelläni jatkanut hänen kanssaan yhteydenpitoa, sen verran oli sähköä ilmassa.

Mutta pelkkä oikea tapa puhua tai lähestyä ei riitä, pitää olla myös oikea tyyppi. Jotkut ei vain kiinnosta. Jos mies on tosi humalassa tai heti laukoo jotain härskiä, niin ei kiitos. Minä kyllä juttelen kaikille ystävällisesti ja jos en halua jatkaa, niin lähden paikalta kohteliaasti vaikka jonkun tekosyyn varjolla.

Ja tähän lisään vielä, että kyseessä ei ollut mitenkään veretseisauttavan huomiota herättävä mies, vaan viisikymppinen perusäijä. Mielestäni kyllä kivan näköinen sitten kun aloin hänen kanssaan jutella ja lähemmin tarkastella.

Mutta jotenkin se, että hän ”tuli ja otti”, oli kivaa. Harmi vaan, että oli ottanut jonkun muun ennen minua 😄.

Sama

Vierailija
65/75 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellainen normaali, asiallinen tyyli. Saa olla huumoriakin. Kunhan vaan jutellaan ilman paineita, ihmisiähän tässä ollaan.

Eikä haittaa, vaikka toimisi vanhan kaavan mukaan, koska minusta tietty käyttäytymisetiketti pariutumisen ja tuttavuuden solmimisen suhteenkin on ihan jees. Se mahdollistaa molempien perääntymisen tilanteesta kasvojaan ja itsetuntoaan menettämättä.

En ymmärrä sellaisia (moukkamaisia) naisia, jotka suoraan nyrpistelevät miehille, sanovat loukkaavasti tai haistattelevat, kun mies lähestyy. Tuo on yhtä tyhmää käytöstä kuin sekin, että mies lähestyy lähetkö-panee-meille -tyylillä hirveässä humalassa tai huorittelee, jollei lähde. Tai rehvastelee rahoillaan (yök!). Näitä mä-tilaan-sulle-samppanjaa-ku-mullon-varaa-ja-tyylitajuu -tyyppejä on nähty. Jopa vanhempiensa ammateilla kehuskelijoita: mun faija on juristi ja mutsi on EU-virkamies. Todella epätoivoista. Miksei voi vaan olla oma itsensä?

Eli mies tulee seuraan, juttelee ja jos nainen vaikuttaa etäiseltä tai sanoo, että on varattu, muuta menoa, ei halua tanssia, ei kaipaa juotavaa, ei muista puh.nroa tms., mies hyvällä uskoo kauniilta kuulostavan tekosyyn ja häipyy seurasta uutta kohdetta etsimään. Kyllä sen tunnistaa, jos toista kiinnostaa.

Vierailija
66/75 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö naisilta voi saada asiallisia vastauksia aiheelliseen kysymykseen?

Jos et ole miellyttävän näköinen niin ei naiset halua sinulta yhtään minkäänlaista lähestymistä. Testattu.

Ja kuitenkin ei miellyttävän näköisillä miehilläkin on vaimo. Katso katukuvaa.

Mitä sitten? Harvalla 'rumalla' on oikeaa suhdetta. Aina toispuoleinen tai rahaan tms perustuva. Ehkä naisella on vauvakuume, syitä kyllä löytyy.

Vierailija
67/75 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ninnannunna kirjoitti:

mielummin sano hei miten menee kun hei lähetkö panee :D

Heh, viimeksi kun tein aiheesta vastaavanlaisen keskustelun, sain pelkkää alapeukkua tuosta aloituskysymyksestä. Joku nainen opasti minua, että ei halua vastata tuntemattomalle miten hänellä menee ja tuo on tunkeileva kysymys

Vierailija
68/75 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kannattaisi olla enemmän selvin päin. Se on ainaki yks plussa.

Eiei, tämä on todella huono vinkki. Baarissa selvinpäin oleva mies vaikuttaa epäilyttävältä

Vierailija
69/75 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varattu joten kyllä, torjun kaikki yritykset. Minua on härskisti yritetty iskeä ihan mieheni silmien edestä jopa, blääh. Mitä kännisempi jamppa, sen hanakammin jaksaa yrittää, erittäin kiusallista.

Sama käynyt minulle. Mieheni kävi vessassa ja sitten tiskiltä tilaamassa lisää juomaa. Sillä välin känniapina pamahti kehumaan muotojani ja kauneuttani. Se hävetys mikä iski ensiksi ja totesin, että jos herra olis hyvä jatkais matkaa ja toiseksi olen varattu ja ei vois vähempää kiinnostaa. Ei mennyt päähän vaan mies vänkäsi, että on parempi kuin minun miheni. Sitten oma mies tuli juomien kanssa ja kysyi, että saanko tulla viettämään vaimoni kanssa iltaa tähän samaan pöytään. Sit se urpo ymmärsi häipyä.

Tehtiin lähtöä ja tämä sankari oli ulkona pokailemassa muita naisia ja haukkui pihtareiksi ja luusereiksi naiset.

Vierailija
70/75 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omana itsenä, fiksua keskustelua, ei liian kännissä.

Vierailija
71/75 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt mietitään ihan sitä iskurepliikkiä? Pitääkö olla jotain nasevaa vai riittääkö jos omana itsenä "jamppa" tulee ja vaihtaa sanan parin ja pyytää saada liittyä seuraan? Vai mistä se kiikastaa? Ulkonäkö tietty on asia johon ensin kiinnitetään huomiota, mut mikä muu herättää kiinnostuksesi miehessä?

Minut on hurmattu kahdesti tulemalla esittelemään itsensä suhtkoht selvinpäin ja esittelemällä itsensä. Sen jälkeen mielenkiintoisten keskustelujen jälkeen grillille ja grilliltä saatettu kotiovelle. Sovittu seuraavan päivän treffeistä samantien. Toisen kanssa seurustelin neljä vuotta ja toisen kanssa olen ollut naimisissa 20 vuotta.

Mitkään ketkut, venkoilijat tai leveilijät eivät ole ikinä kiinnostaneet. Suhteessa pitää kyetä puhumaan ja se on tärkein ominaisuus, jonka perusteella olen valinnut kumppanini.

Vierailija
72/75 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakit saa kuka vaan ei jaksa seurustella tai jakaa vttua kellekään.

Vierailija
73/75 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90 % työstä on tehty ennen baariin tuloa: kroppa, vaatteet, ammatti ja koulutus kuntoon. Kun tiedät, että nämä on hyvällä tolalla, baariin voi lähteä katselemaan sillä mielellä, löytyykö sieltä ketään SINUA kiinnostavaa. Naiset noin keskimäärin vastaavat hyvin tällaiseen hiljaiseen itseluottamukseen.

Jäänmurtaja valitaan sitten tilanteen mukaan. Tanssilattialla katsotaan, tuleeko keneltäkään pidempää katsetta, ja jos tulee, latu on auki yhteiselle tanssille. Kehokosketuksen jälkeen puhuminen lähtee sitten yleensä aika luontevasti liikkeelle. Jos pitää aloittaa puhumalla, niin joku hauskahko huomio paikasta vaikka pelin avaajaksi ja normaali supliikki siihen perään. Minä en koskaan puhu mitään rasvaisia juttuja naisille, koska he kyllä ymmärtävät muutenkin, että jos tässä pelataan kortit oikein puolin ja toisin, päästään harrastamaan seksiä.

Mutta painotan, että 90% suorituksesta tehdään ennen baariin astumista. Menen (tai menin, nykyisin olen naimisissa) baariin aina varmana siitä, että saan täältä naisen kuin naisen jos haluan (koska taustatyö oli hyvin tehty), mutta toisaalta se taas on minulle yhdentekevää, saanko juuri tänään ketään, koska päivä se on huomennakin. Aina saa seuraa.

"Työ" 

"Suoritus"

Kovin vaikeaa on normaalielämä ja kanssakäyminen vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Vierailija
74/75 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No mitäpä tytöt?"

"Mitäs tässä..."

"Kuis on ilta lähtenyt kulkee?"

"Mitä?"

"Että kuis on ilta menny?"

"Iha hyvin."

"Käytkö usein täällä?"

"En."

"Ai jaa. Mistä päin olet?"

"Espoosta."

"Ai, mun vanhemmat asuu siellä."

jne. jne.

Näin ennen vanhaan tehtiin. Siitä sitten kyseltiin musamakua, tarjottiin juomaa, mentiin hitaita tanssimaan ja sitten sovittiin jatkosta. Joko puhelinnumero ja treffit tai (mikäli oli helppo/ei etsinyt vakavaa seurustelua) meille-vai-teille?

Miten nykyisin?

Nykyisin seura haetaan muualta kuin baarista.

Vierailija
75/75 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkällä ensimmäisellä lähestymisellä kukaan mies harvoin sytyttää ketään naista (kiinnostuksen tai uteliaisuuden voi herättää), koska silloin kyseessä oltava molemminpuolinen eläimellistä himoa ensisilmäyksellä -tapaus.

Se, että Ap täällä kyselee tällaisia (kuin pikkulapsi kyselyiässä vanhemmiltaan) osoittaa vain homman harvinaisuuden ja lähes mahdottomuuden.

Sytyttämiseen tarvitaan ensin alkukipinäksi aitoa seksikkyyttä ja myöhemmin konkreettista kyvykkyyttä sekä toisen huomioimista petipuuhissa, ei ole mitään oikotietä ja kaikki ei kaikkia sytytä vaikka kuinka "pelaisi korttinsa oikein", käyttäytyisi kunnollisesti, lähestyisi oikeaoppisesti jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi