Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi jestas mikä työkaveri

Vierailija
05.07.2018 |

Ollaan samassa työhuoneessa. Nuorempi mies. Ei puhu mitään, ei koskaan. Vapaaehtoisesti. Tulee aamulla ja sanoo moi, lähtee töistä ja sanoo huomiseen. En tarkoita että pitäisi koko ajan höpötellä, mutta kun ei edes kahden minuutin small talkia harrasteta. Vastaa kyllä kun kysyn mutta muuten on hipihiljaa. Jos huoneeseen tulee joku ja juttelee minun kanssani, niin sitten kyllä osallistuu keskusteluun jonkun verran. En oikeasti ole pelottava vaikka olenkin vähän yli 10 v vanhempi nainen. Okei, ihmiset on erilaisia ja ei minun kanssa tarvii höpötellä ( töitähän täällä tehdään ) mutta että joskus sanoisi jotain. Nyt olen jo tottunut kun on oltu samassa huoneessa muutama kuukausi, mutta alussa olin jotenkin tosi kiusaantunut. Työelämää takana 20 vuotta ja en ole näin hiljaiseen ihmiseen koskaan törmännyt. Okei, ei mulla muuta - kunhan vaan ihmettelin :)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä aika monella alalla riittää. Ihan kuin jokin olisi vienyt koko puhetaidot.

Vierailija
2/23 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta vastaa puhuteltaessa ja haluat keskustelua, ei muuta kuin papattamaan.

Saatat saada räpätädin maineen, mutta jos et hiljaisuutta kestä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vähän samanlainen. Joskus saatan oma-aloitteisesti kauhistella/ihastella säätä tai kysyä jotain töihin liittyvää, mutta muuten menen tuolla "huomenta" - vastaan kysyttäessä - "huomiseen" -linjalla. Olen todella hiljainen ihminen enkä vaan keksi mitään höpöteltävää. Toivottavasti työkaverit ovat jo tottuneet.. Mitenkään kiusallani en ole tällainen.

Vierailija
4/23 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet saamaan tähän aloitukseen aika vihaisia vastauksia tyyliin ''mikä pakko siellä töissä on räpättää??'', ''en kestä kaltaisiasi ekstroverttejä, aina äänessä!!'', ''anna toisen olla rauhassa, mokoma hölöttäjä!!'' Muutama jonne tulee varmaan heittämään vielä enemmän vettä myllyyn

Vierailija
5/23 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitais olla puheenaiheet vähissä.

Ja mielipiteet.

Vierailija
6/23 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista hiljaisuutta kestä. AP:nä soittaisin jollekin kaverille, jonka kanssa voi puhua. Menee työpäivä paljon rattoisammin.

Vierailija
7/23 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä kuuluu tehdä töitä, eikä kälättää.

Ja sitten ihmetellään naisten palkkausta... huoh.

Vierailija
8/23 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitapa nyt toiveittesi dialogi hänen kanssaan. Mitä hän sanoisi ensimmäisenä?

Vierailija
9/23 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on saanut tarpeekseen ahdistelevista naisista. Jätä hänet rauhaan ja hoida omat hommasi.

Vierailija
10/23 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pahempaa olisi jatkuva papatus. Kokemusta on. Siinä on vaikea keskittyä.

Vierailija
11/23 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan juoruile ja antaa työrauhan.

Vierailija
12/23 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kans hiljainen, enkä juuri keksi puhuttavaa. On se kiusallista itsellenikin :'( mutta minkäs sille mahtaa.

Vierailija
13/23 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän niin eri maailmassa että tiedän ettei työkaverini ymmärtäisi. Olen siis hiljaa tai puhun säästä. Pitävät minua todella tylsänä ja kilttinä ehkä.

Vierailija
14/23 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutteleeko jos juttelet hänelle? Ehkä hän ajattelee että miksi sinä olet hiljaa :D

Vierailija
15/23 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettele ihan rauhassa itseksesi. Mulla oli työkaveri, joka ei pystynyt keskittymään työtehtäviin. Vaelteli käytävillä toimistonaakkana toisten työhuoneiden ovilla jutustelemassa iltapäivälehtien lööpit, käsirasvojen top tenit, poikaystävän äidin sanomiset ja raakapuuroreseptit. Rasittava otus. Uskomaton sosiaalisuuden tarve. Ja huomattavan vähäinen työmäärä. 

Vierailija
16/23 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta on hyvä että niitä hiljaisempiakin on, muutenhan juoruillessa menisi helposti puolet työpäivästä.

Vierailija
17/23 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanne työkaveri!

Vierailija
18/23 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oli yllätys kuinka moni ihminen itse asiassa pelkää minua. Oma äitinikin jota itse olen aina pelännyt. En tiedä miksi minua joku ihminen pelkää. Eri syistä, johtuu varmaan siitä millainen se ihminen on. Esim joitakin pelottaa minun intensiteettini, voimakkaat tunteeni jotka paljastan herkästi. Joku pelkää että loukkaa minua.

Vierailija
19/23 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei viitsi edes teeskennellä kohteliaita juttelemisia. Vai olisiko äärimmäisen ujo ja estynyt tyyppi?

Vierailija
20/23 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle viikonlopun tulevasta anaaliseksi-sessiosta. Kysy jos hän tulisi kylään silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi