Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi jestas mikä työkaveri

Vierailija
05.07.2018 |

Ollaan samassa työhuoneessa. Nuorempi mies. Ei puhu mitään, ei koskaan. Vapaaehtoisesti. Tulee aamulla ja sanoo moi, lähtee töistä ja sanoo huomiseen. En tarkoita että pitäisi koko ajan höpötellä, mutta kun ei edes kahden minuutin small talkia harrasteta. Vastaa kyllä kun kysyn mutta muuten on hipihiljaa. Jos huoneeseen tulee joku ja juttelee minun kanssani, niin sitten kyllä osallistuu keskusteluun jonkun verran. En oikeasti ole pelottava vaikka olenkin vähän yli 10 v vanhempi nainen. Okei, ihmiset on erilaisia ja ei minun kanssa tarvii höpötellä ( töitähän täällä tehdään ) mutta että joskus sanoisi jotain. Nyt olen jo tottunut kun on oltu samassa huoneessa muutama kuukausi, mutta alussa olin jotenkin tosi kiusaantunut. Työelämää takana 20 vuotta ja en ole näin hiljaiseen ihmiseen koskaan törmännyt. Okei, ei mulla muuta - kunhan vaan ihmettelin :)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro hänelle viikonlopun tulevasta anaaliseksi-sessiosta. Kysy jos hän tulisi kylään silloin.

Juuri näin. Skippaa small talk kokonaan ja siirry suoraan great talkiin. :D

Vierailija
22/23 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä kuuluu tehdä töitä, eikä kälättää.

Ja sitten ihmetellään naisten palkkausta... huoh.

No kirjoitin jo tuolla aloituksessa että töissä tehdään töitä enkä tosiaan halua työkaverin kanssa kälättää. Ihmettelen vaan ettei KOSKAAN ole puhunut minulle mitään näiden kuukausien aikana. Vastaa kyllä kun puhun. No, meitä on erilaisia ihmisiä ja hän on hyvin introvertti. En siis häiritse häntä ja kälätä ylimääräisiä, nyt olen jo tuohon täyteen mykkyyteen tottunutkin, mutta alkuun se tuntui tosi kiusalliselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen siis ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi