Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi päätti juuri pikkusiskonsa nimen :D

Vierailija
05.07.2018 |

Ilmoitti, että se on Nelli (joo, meillä katsotaan paljon Risto Räppääjiä). Mikäpä siinä sitten :D Vältyimme ainakin nimen miettimis- stressiltä.

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä oli se hauska osuus tässä?

Vierailija
22/130 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli ei sovi aikuiselle ihmiselle. Pikkutytön nimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva nimi. :) Mun tytär kans "päätti" siskonsa nimen. Sanoi jo raskausaikana, että se on Sofi. Tyttö syntyi ja jotenkin se vain sopi. Kai siihen ehti tottua, kun tyttö aina kaupassa kyseli ostetaanko jo Sofille takki yms.

Oho! Onpas hieno ehdotus lapselta. Sofi on tosi nätti nimi :)

Vierailija
24/130 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelli pelli-kelli. Hyvä nimi. Ja on aapeellä vanhemmuus hukassa, kun kakara päättää.

Nellistä tuli mieleen ällöttävä Nellie Oleson Pieni talo preerialla -sarjasta. Se tekohymyilevä korkkiruuvikiharaidiootti, jonka lempiharrastus oli olla ärsyttävä.

Tää oli kyllä nyt niin random ja kummallinen kommentti, etten voinut kuin revetä :D

Vierailija
25/130 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehdotin pikkusiskoni nimeksi Karoliinaa. Vanhempani olivat vain todella vihaisia kun uskalsin moista edes ehdottaa. Ei tullut pikkusiskostani Karoliinaa ja tuo tapaus oli vain yksi tapaus monien joukossa sen suhteen, miten minun toiveeni ja mielipiteeni aina sivutettiin. Sen sijaan naapuriin syntyi tyttö ja tuon lapsen äiti kysyi nimiehdotuksia ja minä ehdotin taas Karoliinaa. Tuo äiti kiitti ehdotuksesta ja lapsen toiseksi nimeksi tuli Karoliina. Minä ja pikkusiskoni olemme iäkkäiden vanhempien lapsi, joille annettiin aivan hirveät noin 15-20 vuotta vanhempien keskuudessa paljon yleisemmät nimet. Inhoan nimeäni ja olisin ehkä halunnut vaihtaa sen, mutta isä suuttuu tuosta niin verisesti, että olkoon.

Vierailija
26/130 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli Maria Katariina

Nelli Amanda

Nelli Emilia

Nelli Sofia Kristiina

Nelli Johanna

Nelli Ada Amanda

Nelli Mirella

Nelli Minka Matleena

Vierailija
27/130 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli Aada Adalmiina <3

Onnea pienestä ja myös fiksusta sisaruksesta! (Sekä helposta nimivalinnasta!!)

Vierailija
28/130 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isoveli aikoinaan ehdotti mun nimeksi Pena :D

T. Pikkusisko

Vierailija
29/130 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja siskoni saimme päättää teini-ikäisinä siskopuolen nimen. Vain etukirjain oli rajattu S-kirjaimella alkavaksi.

Vierailija
30/130 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-luvulla 3-vuotiaana olin jyrkästi sitä mieltä, että pikkusiskon nimeksi pistetään Jaakoppi. Jostain syystä ei kelvannut edes toiseksi nimeksi.

Vierailija
31/130 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni nimi on Violet 3v ja hän olisi halunnut pikkuveljelle nimeksi "Sininen tai ehkä Punainen" ihan ristiäisiin saakka :D

Vierailija
32/130 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja isoveljeni halusimme pikkuveljen nimeksi Titi-Uu. (Nuuskamuikkusen nimeämän otuksen mukaan. Iloinen alku "titi" ja monta surullista uu:ta lopussa.)

Vierailija
33/130 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olis tullu pikkusiskon nimeksi Jeesus, jos olis isommat saanu päättää. Eikä muuten kuuluta kirkkoon. Et ei sit laitettu sitä.

Toinen ehdotus oli Tsekki, mutta ei päädytty siihenkään.

Vierailija
34/130 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 3v halusi pikkusiskon nimeksi Niina. Innostuin asiasta kunnes anoppi huomautti, että kuulostaisin paloautolta tyttöä huutaessa

Vierailija
35/130 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50-luvulla 3-vuotiaana olin jyrkästi sitä mieltä, että pikkusiskon nimeksi pistetään Jaakoppi. Jostain syystä ei kelvannut edes toiseksi nimeksi.

Miksi ei?

Vierailija
36/130 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä. Pitääpä ihan kysyä vanhemmiltani, että miksi he päätyivät juuri tähän nimeen.

Terv. Aku Ankkaa fanittaneen veljen Milla-sisko

ps. Nelli on hieno nimi! Onnea perheenlisäyksen johdosta!

Vierailija
37/130 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isoveli oli päättänyt, että syntyvä sisarus on poika ja sen nimeksi tulee Aku. Oli kovin pettynyt kun pikkusiskon sai, ja yritti silti neuvotella nimeksi Akua.

Sitten meille syntyi vielä pikkuveli, hänelle isoveli olisi halunnut antaa nimen Kalervo. Hänestä tuli Aku.

Vierailija
38/130 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehdotin kolmivuotiaana siskoni nimeksi Ritari-Ässää. Nimilautakunta hylkäsi ehdotukseni 2-0 äänin. No, on kait se Kati melkein yhtä hyvä nimi...

Vierailija
39/130 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli on yksi suosikkinimistäni!

Vierailija
40/130 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelli pelli-kelli. Hyvä nimi. Ja on aapeellä vanhemmuus hukassa, kun kakara päättää.

Nellistä tuli mieleen ällöttävä Nellie Oleson Pieni talo preerialla -sarjasta. Se tekohymyilevä korkkiruuvikiharaidiootti, jonka lempiharrastus oli olla ärsyttävä.

Sano yksikin nimi, josta ei saa tehtyä jotain urpoa väännöstä tai muuta haukkumista.

Mun nimi on Riikka. Ei ole lempinimeä. Mun koulukaveri yritti Rikua, mutta kukaan muu ei innostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän