Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vituttaa keski-ikäiset ja vanhemmat miehet, jotka kuvittelevat mun olevan heistä kiinnostunut

Vierailija
05.07.2018 |

Koska joudun hymyilemään heille asiakaspalvelutyössäni. Viimeksi eilen joku vanhempi mies kinus mun numeroa ja loukkaantui, kun en sitä sille suostunut antamaan.

Kommentit (254)

Vierailija
141/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena käytin hyväkseni näitä esim. ravintoloissa. Tarjosivat ja läähättivät siinä. Jatkot ei koskaan sopineet ja annoin väärän osoitteen/puhelinnumeron illan lopuksi. Luulivat kai olleensa oikein tosi tuhmia aviomiesäijiä: DD

Sinähän olet ihan samaa limanuljaska-sarjaa....

Vierailija
142/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet yrittävät vain imarrella naisia tuolla tavalla, ei ne teistä ole oikeasti kiinnostuneita. On se kumma kun ei saa edes mielistellä naista, kun heti kuvitellaan kaikenlaista.

Kerrohan missä ulottuvuudessa isän ikäisten tekemät ehdottelut olisivat imartelevia?

Mitä se sanojan ikään liittyy, jos vaikka kehuu silmiä kauniiksi? Se on VAIN kohteliaisuus.

Taidankin alkaa tylyksi nuorille naisille, jos he ovat ikärasisteja, niin voinhan minäkin alkaa sellaiseksi.

t. M50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hei, pidä toi linja.

Se takaa ettei miehet oo susta kiinnostuneita missään ikäryhmässä.

Vierailija
144/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metoo oli kai muotijuttu. Huomaa kommenteista, että alkaa jo unohtua.

Vierailija
145/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on tuollaista epätoivoista oman nuoruuden ja haluttavuuden korostamista. Totta kai melkein jokaiselle, sukupuoli-identiteetistä ja iästä riippumatta, osuu joskus epämukavalta tuntuvia vuorovaikutustilanteita. Mutta yleistäminen on epäasiallista. Itse olen joutunut kiusallisiin tilanteisiin miesoletettujen, naisoletettujen, nuorien ja vanhojen kanssa. Olen pystynyt hoitamaan ne ketään nolaamatta ja kenestäkään netissä avautumatta. Ja varmasti olen itsekin toisinaan tehnyt kömpelöitä ja kiusallisia avauksia. Sellaista nyt valitettavasti sattuu niin kauan, kuin me emme kaikki ole täydellisiä. Jos olisin jotenkin erityisherkkä kömpelölle flirttailulle, varmaankin hakeutuisin sellaisiin tehtäviin, joissa ei tarvitsisi olla yleisön kanssa tekemisissä.

Niin, helppoahan se on vaihtaa työpaikkaa koska tahansa. Niitähän riittää, eikö? Pääasia on, että jotkut tökeröt asiakkaat saavat olla tökeröitä.

Niin siis ammatti kannattaa valita sen mukaan, miten sosiaalinen on. Joissain ammateissa joutuu olemaan kiva asiakkaille ja joissain ei. Miksi kärvistellä sellaisessa työssä, joka tuottaa ahdistuneistuutta?

Niin siis asiakkailta ei voi odottaa, vaatia eikä edellyttää - eikä ylipäätään muilta ihmisiltä - asiallista käytöstä? Aha. 

Kysehän on ennen kaikkea omasta kokemusmaailmasta. Tuskinpa aloitteentekijät tietoisesti käyttäytyvät huonosti, mutta tietenkin henkilö voi silti omassa mielessään kokea tilanteen ikäväksi. Ihmiset ovat niin erilaisia. Eli jos normaali ihmisten välinen kanssakäyminen koetaan ahdistavaksi, niin varmaan kannattaa hakeutua vaikkapa arkistohommiin eikä asiakkaiden kanssa tekemisiin, eikö?

Suomen kesä on lyhyt. Nautitaan toisistamme!

Vierailija
146/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metoo oli kai muotijuttu. Huomaa kommenteista, että alkaa jo unohtua.

Ja hyvä niin, jos metoolla tarkoitetaan sitä, että naisille ei saisi enää olla ystävällinen eikä varsinkaan tehdä aloitteita.

Vierailija
147/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin vaikee hymyillä takaisin ja hoitaa tilanne tyylikkäästi? Kaikesta nykyisin uhriudutaankin. Ensin optimoidaan ulkonäkö vaatteilla ja meikeillä ja sit vedetään pimppiraget kun joku erehtyy kehumaan 🙄

Vierailija
148/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele, että kassat ovat tylyjä. Eivät he uskalla hymyillä, koska kohta on joku limapatu ehdottelemassa.

Olisko parempi jos ne 20-30-vuotiaat kaljut ja kuselle haisevat hormoonihiiret olis ehdottelemassa?

Mitä jos antaisitte ihmisten tehdä työnsä?

Antaisimme asiakaspalveluihmisten tehdä työtään, jonka pääsisältö on nimenomaan asiakkaiden palveleminen, ei näiden sheimaaminen netissä?

Vmp... onneksi itsepalvelu yleistyy. Voitte sit muistella aikaa, jolloin teillä vielä oli a) työtä ja b) miesten kiinnostusta herättävä fysiikka.

Vierailija
149/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet yrittävät vain imarrella naisia tuolla tavalla, ei ne teistä ole oikeasti kiinnostuneita. On se kumma kun ei saa edes mielistellä naista, kun heti kuvitellaan kaikenlaista.

Kerrohan missä ulottuvuudessa isän ikäisten tekemät ehdottelut olisivat imartelevia?

Mitä se sanojan ikään liittyy, jos vaikka kehuu silmiä kauniiksi? Se on VAIN kohteliaisuus.

Taidankin alkaa tylyksi nuorille naisille, jos he ovat ikärasisteja, niin voinhan minäkin alkaa sellaiseksi.

t. M50

On pikkusen eri asia kehua silmiä kauniiksi kuin tuijottaa tissejä, kysyä pääsiskö niiden väliin ja odotella kulman takana työvuoron loppumista.

Vierailija
150/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niin vaikee hymyillä takaisin ja hoitaa tilanne tyylikkäästi? Kaikesta nykyisin uhriudutaankin. Ensin optimoidaan ulkonäkö vaatteilla ja meikeillä ja sit vedetään pimppiraget kun joku erehtyy kehumaan 🙄

Ei ole kehumista suorat seksiehdottelut, treffiseuran pyyntö tai nurkan takana työvuoron odottelua odottaminen.

Vierailija
151/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ikävää ikärasismia ja straightsheimausta. Tällaiset aloitukset pitäisi poistaa heti ja niiden tekijät toimittaa tasavertaisuusleirille.

Vierailija
152/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kehumista suorat seksiehdottelut, treffiseuran pyyntö tai nurkan takana työvuoron odottelua odottaminen.

Mutta kun kassatyttö itse jakaa ”call me maybe” -lappuja niin se on ok?

Vierailija
153/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen kassaneideille ystävällinen ja saatan kohteliaisuutena esimerkiksi kehua kauniita rintoja, se ei tarkoita, että olisin heistä kiinnostunut.

Vierailija
154/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m58 kirjoitti:

Vaikka olen kassaneideille ystävällinen ja saatan kohteliaisuutena esimerkiksi kehua kauniita rintoja, se ei tarkoita, että olisin heistä kiinnostunut.

Älä kehu rintoja tai persettä. Myöskään pantavaksi sanominen ei ole kehu.

Vierailija
155/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuipa sopiva ketju kohdalle. Sain töitä, jee, eikö niin? Tänään neljättä päivää. Seisoin salin puolella (kahvilassa) siinä missä ihmiset ottavat kahvikuppeja. Järjestelin siinä jotain ja tervehdin samalla sisälle astunutta n. 70-vuotiasta miesasiakasta. Tämä mies käveli ohitseni takaani ja hipaisi samalla kädellään takapuoltani. "Muka vahingossa." Voi jeesus että teki mieli purra siltä pää pois. Tilaa olisi ollut vaikka kahden ihmisen ohittaa minut rinnakkain, että todellakaan ei tarvinnut niin läheltä tulla.

Oksettavaa ja raivostuttavaa.

Kolmikymppisenä vielä kävin mielelläni Sastamalassa vanhan kirjallisuuden päivillä. Sitten lakkasin, kun saman päivän aikana neljä eri äijää sattui "ihan vahingossa" kurkottamaan kirjoja ohitseni niin, että heidän kätensä pyyhkäisi rintaani.

Semmoistahan sitä sattuu ruuhkassa, hehheh. Ei pidä luulla, että siinä on mistään muusta kyse - niinkö?

Mutta minä päätin, etten enää ole kenenkään ukon lääpittävissä. Ja niin jätin muuten ihanassa tapahtumassa käymisen.

Vierailija
156/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m58 kirjoitti:

Silmiä ja hymyä voit kehua, mutta rintojen kehuminen on iljettävää. Ei sullekaan kukaan sano, et onpa sulla pieni pippeli.

Vierailija
157/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m58 kirjoitti:

Älä kehu rintoja tai persettä. Myöskään pantavaksi sanominen ei ole kehu.

En ole sanonut pantavaksi, se olisi asiatonta. Mutta kehuista kaikki naiset kyllä pitävät.

Vierailija
158/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan, entä kaikki ne parisuhteet ja perheet, jotka ovat saaneet alkunsa siitä, että asiakas on lähestynyt kaupankassaa tai muuta asiakaspalveluhenkilöä? Tuo on otollinen parinmuodostamistapa senkin vuoksi, että miehet suhtautuvat naisia myönteisemmin alaspäin pariutumiseen.

Tuttavapariskunta löysi toisensa, kun amk:ssa opiskeleva nainen rahoitti opintojaan kassalla työskentelemällä ja bussikuskimies kävi lähikaupassaan ruokaostoksilla. Meni tosin useita viikkoja ja asiointihetkiä ennen kuin hymyilyt ja ystävälliset ja leikkisät puheet etenivät sille tasolle, että mies pyysi naista treffeille. Kyseessä oli tosin pari, joka on iältään samaa luokkaa.

Loppu onkin onnellista historiaa. Pariskunta on ollut avioliitossa jo lähemmäs 20 vuotta.

Vierailija
159/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m58 kirjoitti:

Silmiä ja hymyä voit kehua, mutta rintojen kehuminen on iljettävää. Ei sullekaan kukaan sano, et onpa sulla pieni pippeli.

Miten nämä asiat liittyvät toisiinsa? Minun pippelini ei ole sillä tavalla näytillä, että sen koko olisi helposti arvioitavissa. Lisäksihän kyse oli kehuista eikä haukkumisesta. Jos nyt kuitenkin kävisi niin, että kassaneiti katsoisi etumustani ja kehuisi sitä, eihän minun tarvitsisi tehdä muuta kuin hymyillä ja sanoa ”kiitos”.

Vierailija
160/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m58 kirjoitti:

Miten nämä asiat liittyvät toisiinsa? Minun pippelini ei ole sillä tavalla näytillä, että sen koko olisi helposti arvioitavissa. Lisäksihän kyse oli kehuista eikä haukkumisesta. Jos nyt kuitenkin kävisi niin, että kassaneiti katsoisi etumustani ja kehuisi sitä, eihän minun tarvitsisi tehdä muuta kuin hymyillä ja sanoa ”kiitos”.

Rintojen kehuminen ei ole kohteliasta. Kuten ei perseenkään. Hymyn, silmien ja kampauksen kehuminen on ok.

Ketju on lukittu.