Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vituttaa keski-ikäiset ja vanhemmat miehet, jotka kuvittelevat mun olevan heistä kiinnostunut

Vierailija
05.07.2018 |

Koska joudun hymyilemään heille asiakaspalvelutyössäni. Viimeksi eilen joku vanhempi mies kinus mun numeroa ja loukkaantui, kun en sitä sille suostunut antamaan.

Kommentit (254)

Vierailija
161/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaisuuksien vaihtaminen tehty vaikeaksi, kun ne pitää tulkita patriarkaatin sodanjulistuksiksi. Yritä siinä sitten olla normaaleja käytöstapoja noudattava mies. Saako teitä lumihiutaleita meikkeinenne ja persehousuinenne edes katsoa?

Vierailija
162/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42v kirjoitti:

Minä en ainakaan ole ikinä tavannut iloista, hymyilevää aspaa, samoja vit*n hapannaamoja kaikki.

Et edes alkukesästä jätskikioskilla? Nyt eivät enää uskalla hymyillä. Tämä ketju kertoo, miksi eivät uskalla.

Ovat enemmänkin ujoja, jännittävät ja ovat hämillään.

Viime yönäkin matkakeitaalla kävin syömässä, tarjoilija toi väärät ruuat ja vit*u mikä kiukkuaminen siitä alkoi, uusi ruoka tuli heittämällä pöytään.

Sanoin samalla ettei ketsuppia ole missään ja muija häipyi niskoja nakellen, mutta joku kävi lataamassa ketsuppi koneen.

Jätin vittuillakseni astiat pöytään ja oikeasti harkitsen menenkö tuolle matkakeitaalle enää ikinä.

Suomessa asiakaspalvelu on suurimmaksi osaksi ala-arvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen sijasta kannattaa ennemmin kehua vaikka dekolteeta.

Vierailija
164/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppiset tytöt käyttävät näitä läähättäjiä säälittä hyväksi yökerhoissa, maksattavat drinkit ja hymyilevät, antavat ymmärtää mutteivat ymmärrä antaa . Tätä tapahtui jo omassa nuoruudessa 90-luvulla ja tapahtuu yhä. 

Vierailija
165/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele, että kassat ovat tylyjä. Eivät he uskalla hymyillä, koska kohta on joku limapatu ehdottelemassa.

Olisko parempi jos ne 20-30-vuotiaat kaljut ja kuselle haisevat hormoonihiiret olis ehdottelemassa?

Mitä jos antaisitte ihmisten tehdä työnsä?

Antaisimme asiakaspalveluihmisten tehdä työtään, jonka pääsisältö on nimenomaan asiakkaiden palveleminen, ei näiden sheimaaminen netissä?

Vmp... onneksi itsepalvelu yleistyy. Voitte sit muistella aikaa, jolloin teillä vielä oli a) työtä ja b) miesten kiinnostusta herättävä fysiikka.

Mutta kun siellä itsepalvelukassallakin on joku nainen tervehtimässä, kiittämässä ja toivottamassa hyvää päivän jatkoa. Joskus ne saattaa lisäksi esim. alkoholiostoksia hyväksyessään kommentoida että aha, tänään taitaa olla bileet luvassa. Katsovat silmiin ja hymyilevät. Pitäisi varmaan jättää ostokset sinne ja juosta pakoon ettei vahingossa tule metoota. Mites noi alepan kauppakassipalvelut yms, onko niissä kuskeina miehiä vai naisia?

Vierailija
166/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42v kirjoitti:

Minä en ainakaan ole ikinä tavannut iloista, hymyilevää aspaa, samoja vit*n hapannaamoja kaikki.

Et edes alkukesästä jätskikioskilla? Nyt eivät enää uskalla hymyillä. Tämä ketju kertoo, miksi eivät uskalla.

Ovat enemmänkin ujoja, jännittävät ja ovat hämillään.

Viime yönäkin matkakeitaalla kävin syömässä, tarjoilija toi väärät ruuat ja vit*u mikä kiukkuaminen siitä alkoi, uusi ruoka tuli heittämällä pöytään.

Sanoin samalla ettei ketsuppia ole missään ja muija häipyi niskoja nakellen, mutta joku kävi lataamassa ketsuppi koneen.

Jätin vittuillakseni astiat pöytään ja oikeasti harkitsen menenkö tuolle matkakeitaalle enää ikinä.

Suomessa asiakaspalvelu on suurimmaksi osaksi ala-arvoista.

Parempi kun syö kotona ketsuppia.

Vierailija
167/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m58 kirjoitti:

Vaikka olen kassaneideille ystävällinen ja saatan kohteliaisuutena esimerkiksi kehua kauniita rintoja, se ei tarkoita, että olisin heistä kiinnostunut.

Silmiä ja hymyä voit kehua, mutta rintojen kehuminen on iljettävää. Ei sullekaan kukaan sano, et onpa sulla pieni pippeli.

Miten nämä asiat liittyvät toisiinsa? Minun pippelini ei ole sillä tavalla näytillä, että sen koko olisi helposti arvioitavissa. Lisäksihän kyse oli kehuista eikä haukkumisesta. Jos nyt kuitenkin kävisi niin, että kassaneiti katsoisi etumustani ja kehuisi sitä, eihän minun tarvitsisi tehdä muuta kuin hymyillä ja sanoa ”kiitos”.

Ikä ei selvästikään tuo viisautta...

Vierailija
168/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppiset tytöt käyttävät näitä läähättäjiä säälittä hyväksi yökerhoissa, maksattavat drinkit ja hymyilevät, antavat ymmärtää mutteivat ymmärrä antaa . Tätä tapahtui jo omassa nuoruudessa 90-luvulla ja tapahtuu yhä. 

Tietenkin, vapaa-ajallakin hymyillään. Miksi tuhlaisi omia rahojaan, kun maksajia riittää. Minkä sille voi, jos ymmärtävät väärin. Tätä on varmaankin tapahtunut jo ennen 90-lukua.

Vierailija
169/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohteliaisuuksien vaihtaminen tehty vaikeaksi, kun ne pitää tulkita patriarkaatin sodanjulistuksiksi. Yritä siinä sitten olla normaaleja käytöstapoja noudattava mies. Saako teitä lumihiutaleita meikkeinenne ja persehousuinenne edes katsoa?

Kohteliasta on kehua hiuksia, meikkiä, silmiä ja hymyä. Epäkohteliasta on kehuatissejäja persettä.

Vierailija
170/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m58 kirjoitti:

Vaikka olen kassaneideille ystävällinen ja saatan kohteliaisuutena esimerkiksi kehua kauniita rintoja, se ei tarkoita, että olisin heistä kiinnostunut.

Silmiä ja hymyä voit kehua, mutta rintojen kehuminen on iljettävää. Ei sullekaan kukaan sano, et onpa sulla pieni pippeli.

Miten nämä asiat liittyvät toisiinsa? Minun pippelini ei ole sillä tavalla näytillä, että sen koko olisi helposti arvioitavissa. Lisäksihän kyse oli kehuista eikä haukkumisesta. Jos nyt kuitenkin kävisi niin, että kassaneiti katsoisi etumustani ja kehuisi sitä, eihän minun tarvitsisi tehdä muuta kuin hymyillä ja sanoa ”kiitos”.

Asia-argumenttien puutteessa voi väittelyn häviämisestä kumpuavaa turhautumista tietenkin purkaa noinkin. Kiitos osallistumisesta, ja parempaa menestystä jatkossa.

Vierailija
171/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m58 kirjoitti:

Pitävät sinua pervona.

Vierailija
172/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m58 kirjoitti:

Pitävät sinua pervona.

Mitä perverssiä on siinä, että arvostaa hyviä tissejä?

Vierailija
173/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m58 kirjoitti:

Pitävät sinua pervona.

Tissien kehuminen ei ole kohteliaisuus. Se kuuluu makuuhuoneeseen, ei julkisille paikoille.

Vierailija
174/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut mitenkään kaunis, vaan pikemminkin hyvin vaatimattoman näköinen punapää- enkä nyt tarkoita punapäällä seksikästä, kirkkaanpunaista kiharapilveä vaan ohutta oranssinpunertavaa hiirenhäntää ponihännällä. Silti ollessani kesän töissä  jäätelökioskilla, sain riesakseni noin 45 vee ukon joka ilmeisesti vainosi nuoria jäätelönmyyjiä ihan  ammatikseen sillä  "sä et oo yhtä nätti kuin se viimekesäinen mutta sulla on paremmat tissit". Hyi helvetti !  Onneksi suurin osa asiakkaista oli asiallisia.

Vierailija
175/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet yrittävät vain imarrella naisia tuolla tavalla, ei ne teistä ole oikeasti kiinnostuneita. On se kumma kun ei saa edes mielistellä naista, kun heti kuvitellaan kaikenlaista.

Kerrohan missä ulottuvuudessa isän ikäisten tekemät ehdottelut olisivat imartelevia?

Mitä se sanojan ikään liittyy, jos vaikka kehuu silmiä kauniiksi? Se on VAIN kohteliaisuus.

Taidankin alkaa tylyksi nuorille naisille, jos he ovat ikärasisteja, niin voinhan minäkin alkaa sellaiseksi.

t. M50

Kiitos, tee niin.

Vierailija
176/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m58 kirjoitti:

Asia-argumenttien puutteessa voi väittelyn häviämisestä kumpuavaa turhautumista tietenkin purkaa noinkin. Kiitos osallistumisesta, ja parempaa menestystä jatkossa.

Jos tosissaan kuvittelee tissien ja perseen kehumisen olevan kohteliasta, niin täytyy olla tyhmä kuin saapas.

Ehkä pitää alkaa ottaa oppia sun kohteliaasta tyylistäsi.

Vierailija
177/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet yrittävät vain imarrella naisia tuolla tavalla, ei ne teistä ole oikeasti kiinnostuneita. On se kumma kun ei saa edes mielistellä naista, kun heti kuvitellaan kaikenlaista.

Kerrohan missä ulottuvuudessa isän ikäisten tekemät ehdottelut olisivat imartelevia?

Mitä se sanojan ikään liittyy, jos vaikka kehuu silmiä kauniiksi? Se on VAIN kohteliaisuus.

Taidankin alkaa tylyksi nuorille naisille, jos he ovat ikärasisteja, niin voinhan minäkin alkaa sellaiseksi.

t. M50

Kiitos, tee niin.

Viikon päästä on sit aloitus siitä, että miehet ovat nykyisin niin tylyjä 😂

Vierailija
178/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m58 kirjoitti:

Pitävät sinua pervona.

Se on pervoa kun sanot sen ääneen tuntemattomalle naiselle. Ei todellakaan ole arvostamista.

Vierailija
179/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. M50

Kiitos, tee niin.

Viikon päästä on sit aloitus siitä, että miehet ovat nykyisin niin tylyjä 😂

Toivottavasti! 😇

Vierailija
180/254 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa tästä tänäänkin lähtä Lidliin pullistelemaan hopeakettuhauiksiani kivan kassatyllerön eteen. Kyllä siinä leuka loksahtaa pikkukimulilta kun Yhdellä kädellä nostan 24packin kassahihnalle.

Ketju on lukittu.