Vituttaa keski-ikäiset ja vanhemmat miehet, jotka kuvittelevat mun olevan heistä kiinnostunut
Koska joudun hymyilemään heille asiakaspalvelutyössäni. Viimeksi eilen joku vanhempi mies kinus mun numeroa ja loukkaantui, kun en sitä sille suostunut antamaan.
Kommentit (254)
Niin niin. Jos teidän hymyilyihin ei vastattaisi, niin olisitte ihan samalla tavalla surullisia sen takia.
Nyt kuitenkin todellisuudessa testailette viehätysvoimaanne miesten kanssa aspaksi ekaa kertaa päästyänne ja ootte kuitenkin sisimmässänne tyytyväisiä, kun saatte huomiota.
Vaikka sitten täällä palstalla yhdessä tosissanne "kauhistelette" miesten ällöä käytöstä.
Korostatte vaan omaa egoanne keskenänne täällä kertomalla kuinka paljon se v*tuttaa saada miesten huomiota yms.
Ei mee läpi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On todella ällöttävää, että normaali ystävällinen käytös otetaan ihan muuna.
Herätkää äijät! Teissä ei ole mitään mikä kiinnostaa nuorta. Teette hölmön itsestänne.
Onko tuo AP nuori - 42v!!
Terv: 41v nainen
Mitä vittua? Mä olen alle kolmekymmentä. Kaukana nelikymppisestä.
Eli oot jo lähempänä kolmekymppiä? No sithän toi sun ongelma on menossa hyvää vauhtia ohi. Muutaman vuoden päästä voit avautuu siitä, miten miehistä on tullut niin sikoja etteivät enää hymyile :D
Aina löytyy itseä noin 10-20 v. vanhempia hymyileviä miehiä. Ikäkriisi tulee siinä vaiheessa kun 60-70 v. yrittää iskeä sinua 50 v. 😁
Minä en ainakaan ole ikinä tavannut iloista, hymyilevää aspaa, samoja vit*n hapannaamoja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Miehet yrittävät vain imarrella naisia tuolla tavalla, ei ne teistä ole oikeasti kiinnostuneita. On se kumma kun ei saa edes mielistellä naista, kun heti kuvitellaan kaikenlaista.
Kerrohan missä ulottuvuudessa isän ikäisten tekemät ehdottelut olisivat imartelevia?
M42v kirjoitti:
Minä en ainakaan ole ikinä tavannut iloista, hymyilevää aspaa, samoja vit*n hapannaamoja kaikki.
Et edes alkukesästä jätskikioskilla? Nyt eivät enää uskalla hymyillä. Tämä ketju kertoo, miksi eivät uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on tuollaista epätoivoista oman nuoruuden ja haluttavuuden korostamista. Totta kai melkein jokaiselle, sukupuoli-identiteetistä ja iästä riippumatta, osuu joskus epämukavalta tuntuvia vuorovaikutustilanteita. Mutta yleistäminen on epäasiallista. Itse olen joutunut kiusallisiin tilanteisiin miesoletettujen, naisoletettujen, nuorien ja vanhojen kanssa. Olen pystynyt hoitamaan ne ketään nolaamatta ja kenestäkään netissä avautumatta. Ja varmasti olen itsekin toisinaan tehnyt kömpelöitä ja kiusallisia avauksia. Sellaista nyt valitettavasti sattuu niin kauan, kuin me emme kaikki ole täydellisiä. Jos olisin jotenkin erityisherkkä kömpelölle flirttailulle, varmaankin hakeutuisin sellaisiin tehtäviin, joissa ei tarvitsisi olla yleisön kanssa tekemisissä.
Niin, helppoahan se on vaihtaa työpaikkaa koska tahansa. Niitähän riittää, eikö? Pääasia on, että jotkut tökeröt asiakkaat saavat olla tökeröitä.
Ai että. Täytyyki itekki alottaa tollane pervoilu jos se näin kovan reaktion saa aikaiseksi.
Luulitte, että #metoo oli tarpeellinen. Ehei oottakaas ku laitetaan ammattilaiset asialle ja aletaan viheltelee, huutelee ja puristelee perseitä.
"Suomalaiset miehet on niin ujoja ja hiljasia nynnnynnyyy. Mut silti hästäg meevittu toooooo"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska joudun hymyilemään heille asiakaspalvelutyössäni. Viimeksi eilen joku vanhempi mies kinus mun numeroa ja loukkaantui, kun en sitä sille suostunut antamaan.
Mua taas ärsyttää nuoret naiset, jotka tekee töitä kaupassa tai muussa asiakaspalveluhommassa. Aina tervehtivät, itse en ota eka edes katsekontaktia mutta tervehdin toki takaisin koska en halua olla täysi mulkvisti.
Tosiaan en ikinä ota katsekontaktia, silti aina "terve! " Ja tänäänkin myyjä tervehti kaksi kertaa. Ensin kun menin hyllyn ohi jossa tervehdin takaisin, sitten uudelleen kassalla. Miespuoliset tervehtii vain kerran samoin vanhemmat naiset. Toki nuoret naiset on vielä uusia alalla ja haluavat kai tehdä työnsä hyvin. Ei siinä mitään, mutta kun itse olin vähän nuorempana kaupassa töissä tervehdin kassan ulkopuolella vain niitä jotka otti katsekontaktin ja selkeästi odottivat tervehdystä.
Olen 24v mies en kovin komea korkeintaan keskitasoa niin tuskin tervehtivät mistään "sellaisesta" syystä
Olet varmasti niin tusinatavaran näköinen, että työntekijä ei muista naamaasi, eikä sitä, että tervehti jo kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on tuollaista epätoivoista oman nuoruuden ja haluttavuuden korostamista. Totta kai melkein jokaiselle, sukupuoli-identiteetistä ja iästä riippumatta, osuu joskus epämukavalta tuntuvia vuorovaikutustilanteita. Mutta yleistäminen on epäasiallista. Itse olen joutunut kiusallisiin tilanteisiin miesoletettujen, naisoletettujen, nuorien ja vanhojen kanssa. Olen pystynyt hoitamaan ne ketään nolaamatta ja kenestäkään netissä avautumatta. Ja varmasti olen itsekin toisinaan tehnyt kömpelöitä ja kiusallisia avauksia. Sellaista nyt valitettavasti sattuu niin kauan, kuin me emme kaikki ole täydellisiä. Jos olisin jotenkin erityisherkkä kömpelölle flirttailulle, varmaankin hakeutuisin sellaisiin tehtäviin, joissa ei tarvitsisi olla yleisön kanssa tekemisissä.
Niin, helppoahan se on vaihtaa työpaikkaa koska tahansa. Niitähän riittää, eikö? Pääasia on, että jotkut tökeröt asiakkaat saavat olla tökeröitä.
Niin siis ammatti kannattaa valita sen mukaan, miten sosiaalinen on. Joissain ammateissa joutuu olemaan kiva asiakkaille ja joissain ei. Miksi kärvistellä sellaisessa työssä, joka tuottaa ahdistuneistuutta?
Olen törmännyt samaan ollessani risteilyllä kaverini kanssa. Matkalla meille täysin tuntemattomat yli 50 vuotiaat miehet olivat täysin vakuuttuneita että olimme lähteneet risteilylle miellyttämään heitä. Kesti hetken saada heidät tajuamaan että ei, emme olleet lähteneet matkalle etsimään suhdetta vaan ihan oikeasti risteilemään ja katselemaan Tallinnaa. Voi sitä ihmetyksen määrää heidän puoleltaan
Ja kuinka monta kertaa vielä miehiä sparrataan ”pyytämäön vaikka sitä söpöä kaupan kassaa deiteille”?
Puhumattakaan naisista jotka luulevat että kaikki yrittävät iskeä heitä.
Olen vain kohtelias kun hymyilen ja katson silmin.
En yritä iskeä vaikka niin tietenkin luulette.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinka monta kertaa vielä miehiä sparrataan ”pyytämäön vaikka sitä söpöä kaupan kassaa deiteille”?
Minä kannustan pyytämään, vaikka miesvihaajatrollit täällä tietysti paheksuvat. Suomeen tarvitaan enemmän vuorovaikutusta ja rakkautta, ei vähemmän.
On ihan turha väittää, että ap:n väittämä ilmiö olisi mitenkään yleinen. Toki varmasti yksittäiset asiakaspalvelutyypit ovat ajan saatossa saaneet treffipyyntöjä yms., mutta so? Niinhän saavat muutkin ihmiset. Missään tapauksessa kyseessä ei voi olla todellinen saati laaja ongelma. Ja jos se yksinäinen mies todella pyytää kaupankassaa treffeille ja siitä kehkeytyy suhde, siinähän voittavat ihan kaikki. Tässä ihan turhaan lietsotaan muka-ongelman varjolla vihaa huomaavaisia, parisuhdetta ja perhettä haluavia fiksuja aloitteentekijämiehiä kohtaan. Lisäksi aloitus on ageistinen ja misandrinen kohdistuessaan nimenomaan keski-ikäisiin ja sitä vanhempiin miehiin.
Tosiaan, entä kaikki ne parisuhteet ja perheet, jotka ovat saaneet alkunsa siitä, että asiakas on lähestynyt kaupankassaa tai muuta asiakaspalveluhenkilöä? Tuo on otollinen parinmuodostamistapa senkin vuoksi, että miehet suhtautuvat naisia myönteisemmin alaspäin pariutumiseen.
Nuorena käytin hyväkseni näitä esim. ravintoloissa. Tarjosivat ja läähättivät siinä. Jatkot ei koskaan sopineet ja annoin väärän osoitteen/puhelinnumeron illan lopuksi. Luulivat kai olleensa oikein tosi tuhmia aviomiesäijiä: DD
Lopeta se tekohymyily, flirtti tai muiden signaalien antaminen, älä tuijota. Kohtelias voi olla ilman tekohymyäkin. Yrittänyttä ei laiteta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis ammatti kannattaa valita sen mukaan, miten sosiaalinen on. Joissain ammateissa joutuu olemaan kiva asiakkaille ja joissain ei. Miksi kärvistellä sellaisessa työssä, joka tuottaa ahdistuneistuutta?
Niin siis asiakkailta ei voi odottaa, vaatia eikä edellyttää - eikä ylipäätään muilta ihmisiltä - asiallista käytöstä? Aha.
Miehet yrittävät vain imarrella naisia tuolla tavalla, ei ne teistä ole oikeasti kiinnostuneita. On se kumma kun ei saa edes mielistellä naista, kun heti kuvitellaan kaikenlaista.