Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vituttaa keski-ikäiset ja vanhemmat miehet, jotka kuvittelevat mun olevan heistä kiinnostunut

Vierailija
05.07.2018 |

Koska joudun hymyilemään heille asiakaspalvelutyössäni. Viimeksi eilen joku vanhempi mies kinus mun numeroa ja loukkaantui, kun en sitä sille suostunut antamaan.

Kommentit (254)

Vierailija
101/254 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet! En oikeesti jaksa uskoa, että olette noin hemmetin tyhmiä. Tai ehkä sittenkin on uskottava näiden kommenttien perusteella. Luulettekos ihan tosissaan, että jokainen aspa hymyillessään haluaakin vaan sänkyyn kanssanne?

Luulettekos aspat ihan tosissaan, että jokainen miesasiakas hymyillessään haluaakin vain sänkyyn kanssanne?

Ei todellakaan. Sen sijaan vanhemmissa miehissä löytyy liikaa näitä, jotka kuvittelevat aspan hymyn olevan lupaus vähintään treffeistä ja sitten kärttävät puhelinnumeroa, vuoron loppumista, odottavat kulman takana aspaa, ehdottelevat seksiä ja saattavat lähteä jopa seuraamaan kotimatkalla.

No jos näitä ahdistelevia vanhempia miehiä on niin paljon että kärsit siitä jatkuvasti, ehkä sinun kannattaisi vaihtaa sellaiseen työhön, jossa tällaista ongelmaa ei pääse syntymään.

Vai onko vain kivaa valittaa keskustelupalstalla asiasta? Pohjimmiltaan kuitenkin nauttii saamastaan huomiosta?

Niitä työpaikkoja onkin niin hirveesti mistä valita.

Vierailija
102/254 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska joudun hymyilemään heille asiakaspalvelutyössäni. Viimeksi eilen joku vanhempi mies kinus mun numeroa ja loukkaantui, kun en sitä sille suostunut antamaan.

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

Ja syy tähän on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/254 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan tätä on tapahtunut.  80-luvun lopussa/90- luvun alussa  hankin elantoni kioskin myyjänä ja asiakaskunta koostui suurimmalta osin keski-ikäisistä miehistä jotka lottosivat tai hakivat kaljaa, sekä karkkia ostavista lapsista. 

Pieni osa miehistä oli asiallisia, mutta suurin osa käsitti hymyni ja iloiset moikkailuni henkilökohtaisena kiinnostuksena ja sitten sain katsella niitä keltahampaisia hymyjä ja kuunnella että lähtiskös neiti.. tai onkos neiti...  Pahinta oli, että olin ottanut keväällä 88 olkapäähäni keskisuuren   tatuoinnin ja koska tuohon aikaan tatuoinnit nuorilla naisilla eivät olleet kovin yleisiä, kurkottelivat nämä miehet tiskin yli koskettelemaan kupaa kysymättä moista ihmettä!  2v sinnittelin siinä työssä, sitten aloin odottaa esikoista ja jäin kotiäidiksi.

Vierailija
104/254 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nautin asiakaspalvelusta. Ja niistä kommenteistakin. Kevytkenkäinen ja huoleton flirtti nainen vähän olenkin, mä otan kyllä kaiken irti hauskasta elämästäni kauniina naisena. Koskaan ei ole puhuttu törkeitä, edes vapaalla ollessani.

Onhan se nyt kiva että sinua kehutaan ja palkka sen kun juoksee. Entisessä työpaikassa pomon ystävät käskivät olla päästämättä minua menemään kun toin asiakkaita. Olen monesti miettinyt voisinko saada jotain kauniin naisen-lisää.

Ulkomaiset ottavat kaiken rennommin; miehen pää kääntyy perääni niin nainen sen huomatessaan läpsäisee miestä leikkimielisesti korvalle ja ääntää "tsyh!" tai sitten miehelle kanssani jutellessaan vaimo huikkaa etäämmältä ettet sitte kysy sen tytön numeroa! Suomalaiset taas iskevät silmää, pyytävät suukkoa, kysyvät löytyykö kuvaani meidän luettelosta..

Minä tykkään että voimme kohdata toisemme ensisijaisesti ihmisinä, myös (ja varsinkin) asiakaspalvelussa.

Vierailija
105/254 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, päivän miesvihaketju taas 🙄

Vierailija
106/254 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, päivän miesvihaketju taas 🙄

Mikä tästä tekee miesvihaa? Se, kun ahdistelua harrastavista miehistä puhutaan ääneen?

Vierailija
107/254 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vain luulet suuressa erinomaisuudessasi että kaikki ihastuvat sinun jumalattomaan kauneuteesi hetkessä.

Ja nyt alkaa tää sheimaus. :D ihan oikeesti. Papat jotka pyytävät numeroa, kysyvät koska vuoro loppuu ja pahimmillaan jäävät kyttäämään koska lähden töistä ei todellakaan piristä päivää.

Ehkä nyt ei kuitenkaan pidä leimata kaikkia keski-ikäisiä miehiä numeroa kyttääviksi kuolaajiksi. Tuosta aloituskommentista tuli heti kuva, että kaikki tietyn ikärajan ylittäneet miehet on jotenkin pervoja. Itsekin harrastat nyt sitä "sheimausta" miehiä kohtaan, joilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Harva se päivä käyn kaupoissa, ja en ole koskaan nähnyt tällaisia tyyppejä. Harmi jos sun kohdalle on sattunut tuollaisia pölvästejä, mutta muista se, että vaikka se 0.1 % sattuu sun kohdalle, niin ei kaikki noin käyttäydy.

Vierailija
108/254 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä kyllä ymmärrä miten näin selkeestä asiasta saa jonkun väännön täällä aikaiseksi. Jos ei itse ole nuorten asiakaspalvelijoiden ahdistelija, turha tätä aloitusta on itteensä ottaa. Ap kirjoittaa miltä tämmöiset lähestymiset hänen mielestään tuntuvat, eikä siinä ole nokan koputtamista. Mikäli kassojen ym ahdistelijat ylipäätään ovat kiinnostuneet siitä mitä heistä ajatellaan, tämä kannattaa ottaa huomioon. Mikäli taas eivät, inttäminen ei silti muuta niiden asiakaspalvelijoiden suhtautumista ahdistelevaan setämieheen.

Jouduin kaiken lisäksi tekemään tämän aloituksen uudestaan, koska joku mielensäpahoittaja ilmiantoi ensimmäisen ketjun miesvihana 😒

myös tämä ketju on ilmiannettu ihan tiedoks vaan 😜

Vierailija
109/254 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on niin totta mitä AP kirjoittaa. Nyt vasta 50 v. plus uskallan pukeutua niin kauniisti kuin haluan ja olla niin mukava ihmisille (myös miehille) kuin minulle on luonnollista, ilman että joku mies aina käsittää ystävällisyyteni väärin. Edes jotain hyvää vanhenemisessakin, saa olla oma itsensä, eikä tarvitse varoa koko ajan näyttävänsä liian hyvältä tai olevansa liian ystävällinen.

Hukkaan menee kun naamas on kuin petolinnun peräpää ja suu roikkuu alaspäin

Vierailija
110/254 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeat hoikat ja fiksut 50 vuotiaat eivät outoa kyllä ahdistele tarjoilijattaria?

Vierailija
111/254 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miehet oleta että olette heistä kiinnostuneita, saati että itse olisivat kiinnostuneita teistä. Miehet vaan yrittävät olla omalla kömpelöllä tavallaan kohteliaita. Miehille on opetettu että naisia pitää kehua ja heistä pitää olla kiinnostunut, jotta naisille tulee hyvä mieli.

Vierailija
112/254 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan hirveästi kiinnosta jos 90% nuorista naisista ei ole kiinnostunut kun se 10% jo riittää siihen että alle kolmekymppistä naisseuraa saa aina kun haluaa. Sori siitä.

Mutta miksi lähestymistä ei voi tehdä hienovaraisesti. Esim. nuoret miehet osaavat lähestyä todella tyylillä vanhempia naisia. Ainakin minua on lähestytty tyylillä. Ja jos en ole ollut kiinnostunut, iskuyritys on lopetettu tyylillä. Ja kyllä, lähestyminen on johtanut yhteen 1,5 vuoden suhteeseen ja toinen suhde jatkuu edelleen.

Mä luulen että ne vanhemmat miehet joilla oikeasti flaksi käy on enimmäkseen juuri niitä jotka hoitaa lähestymisen hienovaraisesti. Limaisimmilla tapauksilla taas tuskin lienee edes pääasiallisena motiivina se seuran etsiminen vaan kyse on ennemminkin jonkinlaisesta vallankäytöstä ja tahallisesta kiusanteosta.

Vierailija
113/254 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todella ällöttävää, että normaali ystävällinen käytös otetaan ihan muuna.

Herätkää äijät! Teissä ei ole mitään mikä kiinnostaa nuorta. Teette hölmön itsestänne.

Onko tuo AP nuori - 42v!!

Terv: 41v nainen

Vierailija
114/254 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä kyllä ymmärrä miten näin selkeestä asiasta saa jonkun väännön täällä aikaiseksi. Jos ei itse ole nuorten asiakaspalvelijoiden ahdistelija, turha tätä aloitusta on itteensä ottaa. Ap kirjoittaa miltä tämmöiset lähestymiset hänen mielestään tuntuvat, eikä siinä ole nokan koputtamista. Mikäli kassojen ym ahdistelijat ylipäätään ovat kiinnostuneet siitä mitä heistä ajatellaan, tämä kannattaa ottaa huomioon. Mikäli taas eivät, inttäminen ei silti muuta niiden asiakaspalvelijoiden suhtautumista ahdistelevaan setämieheen.

Jouduin kaiken lisäksi tekemään tämän aloituksen uudestaan, koska joku mielensäpahoittaja ilmiantoi ensimmäisen ketjun miesvihana 😒

myös tämä ketju on ilmiannettu ihan tiedoks vaan 😜

Oletko keski-ikäinen aspoja ahdisteleva ukko? Mitä asiatonta on keskustella aiheesta, joka koskee lähes kaikkia nuoria aspoja?

Turha ilmeisesti edes odottaa vastausta tähän.

Vierailija
115/254 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herätkää äijät! Teissä ei ole mitään mikä kiinnostaa nuorta. Teette hölmön itsestänne.

Mitä vittua? Mä olen alle kolmekymmentä. Kaukana nelikymppisestä.

Sinulla tuntuu olevan joku ikäkriisi, kun koko ajan korostat omaa nuoruuttasi ja miten niiiiin paljon vanhemmat, pahat miehet taukoamatta ahdistelevat sinua.

Yritä päästä harhoistasi.

Vierailija
116/254 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla niin, että jos miehen seksuaalinen kyvykkyys häviää, niin se kompensaatio haetaan tällaisesta ehdistelusta.

Vierailija
117/254 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ihmeessä kenenkään pitäisi flirttailla työtehtävissä olevan kanssa, niin miehen.kuin naisenkaan? Kassalla maksetaan ostokset. Parturissa istutaan leikattavana ja maksetaan sen jälkeen. Kahvilassa maksetaan kahvi ja pulla. Sairaanhoitaja mittaa verenpaineen tai ottaa ompeleet pois. Sitten sanotaan kiitos ja lähdetään pois. Ei tarvi sanoa mitään muuta, ei kysellä, kosiskella, kehua, kerskailla tai vitsailla. Hyvin simppeliä.

Suomalainen kulttuuri on kyllä aivan kauhea. Ei ihmekään että Suomi johtaa Euroopan itsemurhatilastoja.

Vierailija
118/254 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla tuntuu olevan joku ikäkriisi, kun koko ajan korostat omaa nuoruuttasi ja miten niiiiin paljon vanhemmat, pahat miehet taukoamatta ahdistelevat sinua.

Yritä päästä harhoistasi.

No jos mua nelikymppiseksi väittää, niin kai saan korjata kyseisen väärinkäsityksen?

Vierailija
119/254 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tuollaista epätoivoista oman nuoruuden ja haluttavuuden korostamista. Totta kai melkein jokaiselle, sukupuoli-identiteetistä ja iästä riippumatta, osuu joskus epämukavalta tuntuvia vuorovaikutustilanteita. Mutta yleistäminen on epäasiallista. Itse olen joutunut kiusallisiin tilanteisiin miesoletettujen, naisoletettujen, nuorien ja vanhojen kanssa. Olen pystynyt hoitamaan ne ketään nolaamatta ja kenestäkään netissä avautumatta. Ja varmasti olen itsekin toisinaan tehnyt kömpelöitä ja kiusallisia avauksia. Sellaista nyt valitettavasti sattuu niin kauan, kuin me emme kaikki ole täydellisiä. Jos olisin jotenkin erityisherkkä kömpelölle flirttailulle, varmaankin hakeutuisin sellaisiin tehtäviin, joissa ei tarvitsisi olla yleisön kanssa tekemisissä.

Vierailija
120/254 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli oot jo lähempänä kolmekymppiä? No sithän toi sun ongelma on menossa hyvää vauhtia ohi. Muutaman vuoden päästä voit avautuu siitä, miten miehistä on tullut niin sikoja etteivät enää hymyile :D

Ketju on lukittu.