Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älykkäin tuntemasi ihminen? Millaista työtä tekee, millaista elämää viettää?

Vierailija
04.07.2018 |

Tunnen itse kaksi hyvin älykästä ihmistä. Kummatkin on Mensan testeillä mitattu. Toisen ÄO on 148. Lukee paljon, tekee kaikenlaista hanttihommaa. Välillä tienaa mukavia summia nettipokerilla. Harrastaa kehonrakennusta ja on kirjoittanut aiheesta pari kirjaa. Naimaton. Erittäin sydämellinen ja ihana ihminen. Toisen mitattu ÄO on 155-160 (eri aikoina useammalla kerralla mitattuna). Energiapakkaus, tekee töitä IT-alalla (en ihan tarkkaan edes tiedä mitä), osaa kaikkea käytännöllistä (rakentaa, remontoi, metsästää, urheilee - on hyvä monissa lajeissa), perheellinen, hieman äkkiväärä ja hankala tyyppi.

Kommentit (843)

Vierailija
701/843 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mensan maksimi lienee jotain 160, ja pisteitä ei ole kerrottu muistaakseni yli kymmeneen vuoteen, se on joko "läpi" tai ei .

Mutta usein älykkäitä yhdistää se  loputon uteliaisuus, oli se sitten ruoka tai  työhön liittyvä juttu.

Pisteet on kerrottu ennen.

Vierailija
702/843 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes viitsi mennä mensan testeihin koska niiden asteikot eivät luultavasti edes riitä älyni mittaamiseen. Syön lähinnä hernekeittoa, kaalisoppaa ja näkkileipää työni on hyvin hyvin vaikeaa en edes itse ole vielä onnistunut löytämään sitä ja tekemään yhtään. Jonakin päivänä varmasti löytäisin sen ja saisin tehtyä mutta olen ryhtynyt elämäntapatyöttömäksi ja elän valtion pitkän joskin ohuen leivän turvin tuhlaten porvarien vaivalla ansaitsemia verorahoja minkä ehdin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/843 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä ovat kaikki miehiä

Miesten älykkyydessä on enemmän hajontaa eli valtaosa neroista että täydellisistä idiooteista on miehiä. Naiset ovat sitten keskiverrompia.

Tämä selittää myös sen, miksi valtaosa merkittävistä taiteilijoista on miehiä.

Vierailija
704/843 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nousujohteista asiantuntijauraa tekevä perheenäiti, joka on luovinut tutkinnon löysin rantein läpi (maisteriksi), hurmaa ihmiset ja saa työpaikan mistä vain, vaikka aloitti vaatimattomasti duunaritaustasta. Yksi lapsi ja aviomies. Kirjoittanut kirjoja ja vaikuttanut eri organisaatioissa, hurmaavaa seuraa. Työkaverina silti auttamattoman laiska, ei kiinnostunut rutiiniasioista, myös sosiaalisesti jotenkin  rajaton ja hermostuttaa niitä ihmisiä jotka eivät ole ihastuneet häneen, samoin moni hermostuu kun eivät yllä hänen tasolleen keskustelussa. Inspiroiva, hämmentävä, jotenkin poikkeuksellinen tyyppi.

Miksei ole lukenut kuin maisteriksi?

Vierailija
705/843 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitetaan Mensan testeillä mitattavaa älykkyyttä, niin entinen luokkakaverini lienee tuntemistani älykkäin. Oli koulussa lahjakas, mutta laiska. Turhautui helposti ja oli kovin itsenäinen, mutta toisinaan taas erittäin supliikki ja mukava tyyppi. Lämminsydäminen, mutta piikikäs. Ristiriitainen. Lämminsydämisyys näkyi eläinrakkautena ja tuntuikin, että viihtyi paremmin eläinten kuin meidän ihmisten kanssa. Ja näin ulkopuolisena täytyy sanoa, että eläimet varmasti aistivat sen. Monta tapausta tulee mieleen jossa eläin, yleensä koira tai kissa, hakeutui juuri hänen seuraansa, vaikkei olisi ollut edes tuttu hänelle.

Nykytilannetta en tiedä sen tarkemmin, mutta oli ainakin ennen tavallinen duunari, eronnut ja on lapsia. Usein näkee jossain puistoissa istumassa yksikseen. Ei ota alkoa tai en ainakaan ole koskaan kuullut sellaisesta. Lastensa kanssa olen nähnyt jokusen kerran kaupassa.

Olin koulussa häneen pihkassa, kun oli niin erilainen kuin muut ja on muuten äärettömän komea nykyään. Näin aikuisena sitä arvostaa kuitenkin kunnianhimoisempaa ihmistä ja saamattomuutta en siedä lainkaan. Komeus, älykkyys ja hyväsydämisyys tietysti kompensoi aika paljon, mutta olen tyytyväinen nykyiseen tavallisen näköiseen insinöörimieheeni, joten ei kiitos :)

Vierailija
706/843 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pelkää robotteja ja on mieltynyt orgasmien eväämiseen fetissinä.

Vierailija
707/843 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni. Mensan testeissä  jotain päälle 14 en muista tarkkaan.

Työssä asiantuntijatehtävissä, vastuullinen ja aika stressaava työ mutta nauttii siitä ja on erittäin motivoitunut. Ikää hänellä 30. Elää avomiehensä kanssa omistamassaan kolmiossa, avoliitossa kymmenisen vuotta, kihloissa.

Ei halua lapsia. Erittäin eläinrakas ja heillä on kolme kissaa ja koira. Rakastaa hevimusiikkia. Paljon kavereita ja ystäviä, ulospäin suuntautunut.  Meidän välimme erittäin hyvät. Välillä kinastelemme kovaankin ääneen mutta ei koskaan vihamielisesti.  Puhuu saksaa, englantia, norjaa ja viroa. Työssä tarvitsee paljon kielitaitoa. Eteenpäin pyrkivä ja saanut kaksi ylennystä työssään.

Lapsena jo erosi porukasta  siinä että alkoi puhua selkeästi jo hyvin pienenä. Tiettyjen opettajien suosikki koulussa, sellaisten jotka hyväksyivät kriittiset kannanotot ja kysymykset. Sen että oppilas esittää vaikeitakin kysymyksiä.

Toinen erittäin älykäs on veljeni. Valtion virassa. Eronnut ja uudelleen naimisissa. Tästä liitosta ei lapsia, edellisestä kaksi. Eläin- ja luontorakas, mukava ja pidetty ihminen. Lukee paljon, on kiinnostunut kaikesta maan ja taivaan välillä.  Koulussa aikoinaan menestyi hänkin. Eteenpäin pyrkivä ja kunnianhimoinen ja itseään kohtaan vaativa kuten tyttärenikin. Matemaattisesti lahjakas.

Ihan tavallisia ihmisiä lihaa ja verta kumpikin, ei mitenkään päällepäin eroa joukosta.

Vierailija
708/843 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukuaineiden oppimis prosessi perustuu n.97% muistiin ja 3% älyyn. Ihmisen aivot ovat painottuneet joko älyyn tai muistiin. Vahvasti muistiin painottuvat aivot ovat suurimmillaan 70% muisti-30%-äly jakautumalla.

Opinnot ovat pääosin lukuaineita. Ei siis liene ihme että kaikki kohtaamani älykkäämmät ihmiset ovat olleet hyvin yksinkertaisissa perus ammateissa.

Tutkimusten mukaan hyvä muisti on kylläkin osa älykkyyttä. Älykkyyshän tarkoittaa mm. kykyä oppia uusia asioita nopeasti, sekä hyvää ongelmanratkaisukykyä. Kummassakin näissä hyvä muisti on aivan oleellinen. Ongelmanratkaisussa huono muisti tarkoittaa sitä, että työmuistiin ei mahdu kerralla paljon asioita, eli ei pysty vaikkapa laskemaan päässään, koska ei pysty muistamaan kaikkia laskettavia numeroita. On myös vaikea tehdä älykästä analyysista vaikkapa historiallisista tapahtumista, jos ei millään pysty muistamaan tapahtumista muuta kuin ihan keskeisimmän tapahtumat. Ja kirjoitan tässä nyt ihmisenä jolla itsellä on huono muisti, joten kokemusta on.

Muistikaan ei ole yksinkertainen juttu. Itselläni on tarkkaavaisuushäiriö, mikä tekee työmuistista silppua. Mutta olen hyvä ongelmanratkaisussa hyvän säilömuistin ansiosta. Käytännössä käytän hyvin paljon muistisääntöjä, kertausta ja mieleenpalauttelua. Asiat kestää hieman kauemmin tämän palauttelun ansiosta (esim. päässälaskun puolessa välissä joudun muistelemaan mistä lähdin liikkeelle ja tämä monta kertaa), mutta ei vaikuta logiiseen päättelykykyyn jos ymmärtää välttää huolimattomuusvirheitä. Käytän paljon fonologista silmukkaa muistin apuna, eli toistelen ääneen tai mielessä jotain pätkää, jottei ajatus häviä tekemisen aikana. Sen, minkä olen saanut säilömuistiin, pystyn palauttamaan melko vaivattomasti pitkänkin ajan jälkeen jostain sopukasta, mikä auttaa yhteyksien luomista asioiden välille ja kokonaisuuksien hahmottamista. Nopeasti vaihtuvia tilanteita en huomioi tai hahmota, mutta pohdin asioita jälkeenpäin ja yritän luoda koheesiota tapahtumista :) Kaikki, minkä haluan muistaa, vaatii suoraan asian syvällisempää ymmärrystä ja sen sitomista johonkin aiempaan, mikä toimii tarvittaessa johdatteluna.

Olen huomannut, että tämä on suurimmalle osalle aivan vieras konsepti, huonon työmuistin vuoksi pidetään idioottina ja samalla hämmästellään yleistiedon määrää ja hoksaamiskykyä... näkee oikein, että he eivät pysty käsittämään ilmiötä ja ovat hämillään kun eivät voi laittaa helposti mihinkään slottiin. Joku tästä ihan suoraan sanonutkin. Ikäänkuin johtaisin heitä jotenkin tahallaan harhaan? Aivojen toimintaan suhtaudutaan arjen tasolla melko yksioikoisesti ja vielä (yritetään) määritellään muita tämän kautta.

Vierailija
709/843 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin Otaniemessä ja siellä tunsin muutaman huippuälykkään ihmisen. Nämä olivat kyllä keskenään hyvin erilaisia. Yksi vaikutti verbaalisesti raivostuttavan hitaalta, toinen taas pyrki aina lyömään muut väittelyssä. Yksi harrasti kilpaurheilua, toinen ei varmaan ikinä viitsinyt harjoitella mitään. Yksi oli Ruk:n huippuja jne.

Vierailija
710/843 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Mensan testituloksia ääneen huutelee? Kuulostaa aika juntilta touhulta. Oooo, kävin testeissä ja sain näin monta pistettä, kerronpa siitä kaikille vastaan tuleville. Lisään vielä muutaman pisteen, niin vaikutan vieläkin fiksummalta. Ai, testitulos olikin 118, oho, ihan vahingossa sanoin naapurin Pirkolle, että sainpa Mensan testistä 138.

Vierailija
711/843 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyrkkisääntönä on se, että mitä turhempi joku ihminen on, sitä älykkäämpi hän myös on.

No tunnen kyllä monta aika turhaa ihmistä, mutta eivät he mitään älyn jättiläisiä ole. Turhia, koska ilkeitä ja laiskoja.

Vierailija
712/843 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäin tuntemani henkilö on psykoterapeutti. Erittäin terävä ihminen, mutta myös empaattinen. Hän tuo uusia näkökulmia keskusteluihin. En muista enää, minkä alan tohtoriksi väitteli aikoinaan. Siinä elämänvaiheessa kuitenkin tutustuimme. Meillä on yhteinen tuttavapiiri. Monesti saatamme isommalla porukalla kokoontua viettämään venetsialaisia. Joskus on perhejuhlia tai syntymäpäiviä, tosin Koronan vuoksi noita on nyt ollut harvemmin.

Vierailija
713/843 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoitetaan Mensan testeillä mitattavaa älykkyyttä, niin entinen luokkakaverini lienee tuntemistani älykkäin. Oli koulussa lahjakas, mutta laiska. Turhautui helposti ja oli kovin itsenäinen, mutta toisinaan taas erittäin supliikki ja mukava tyyppi. Lämminsydäminen, mutta piikikäs. Ristiriitainen. Lämminsydämisyys näkyi eläinrakkautena ja tuntuikin, että viihtyi paremmin eläinten kuin meidän ihmisten kanssa. Ja näin ulkopuolisena täytyy sanoa, että eläimet varmasti aistivat sen. Monta tapausta tulee mieleen jossa eläin, yleensä koira tai kissa, hakeutui juuri hänen seuraansa, vaikkei olisi ollut edes tuttu hänelle.

Nykytilannetta en tiedä sen tarkemmin, mutta oli ainakin ennen tavallinen duunari, eronnut ja on lapsia. Usein näkee jossain puistoissa istumassa yksikseen. Ei ota alkoa tai en ainakaan ole koskaan kuullut sellaisesta. Lastensa kanssa olen nähnyt jokusen kerran kaupassa.

Olin koulussa häneen pihkassa, kun oli niin erilainen kuin muut ja on muuten äärettömän komea nykyään. Näin aikuisena sitä arvostaa kuitenkin kunnianhimoisempaa ihmistä ja saamattomuutta en siedä lainkaan. Komeus, älykkyys ja hyväsydämisyys tietysti kompensoi aika paljon, mutta olen tyytyväinen nykyiseen tavallisen näköiseen insinöörimieheeni, joten ei kiitos :)

Itsellä päinvastoin. Aikuisena vasta ymmärtänyt mikä on elämässä oikeasti tärkeää. Ulkoinen menestys täysin merkityksetöntä itselle ja elämästä nauttiminen ykkösenä. Ei tarvitse suorittaa.

Vierailija
714/843 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äo ei ole mikään mittari. Erityisen hyödytön ja mitään antamaton. Vain älykääpiöt kehuvat ÄO "tuloksellaan" kun älykkyys tosi elämässä korreloi kengän numeron kanssa.

Jussi Halla-aho on suomalaisista poliitikoista ylivoimaisesti älykkäin. Halltuksen kanalauma taas kaikkein tylsimmät kynät siinä penaalissa. Jos ihmiset ymmärtäisivät miten vähällä järjellä tätä maata johdetaan ja kauas kantoisi päätöksiä tehdään, niin kylmä hiki nousisi pintaan.

Vierailija
715/843 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vero-orja kirjoitti:

Äo ei ole mikään mittari. Erityisen hyödytön ja mitään antamaton. Vain älykääpiöt kehuvat ÄO "tuloksellaan" kun älykkyys tosi elämässä korreloi kengän numeron kanssa.

Älykkyys korreloi kaikkein voimakkaimmin hattukoon kanssa. Jo Leonardo Da Vinci huomasi aikoinaan asian, kun tutki ihmisen aivoja. Iso hattukoko tarkoittaa suurta älykkyyttä, ja päinvastoin.

Vierailija
716/843 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pälä pälä lässyn lää.. raha ja parempi elintaso. Muka joku kunnianhimo. Raha ja parempi elintaso.

Vierailija
717/843 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni, hän on kizkbocser.

Veljeni kohdatessa moni osoittautuu tyhmemmäksi väittelyissä ja riidoissa.

Viimeksi kesällä hänellä tuli parkkipaikalla riitaa bileporukan kanssa. Pisti neljä miestä levyiksi.

Neljä. Neljä niputettiin siihen tilaan että ei olisi onnistunut heiltä äo-testi.

Virkosivat kun veli kävi heittämässä vettä päälle ja käski painua meidän alueilta hiivattiin.

Kuka tahansa teistä joka kohtaa potkunyrkkeilevän veljeni on tyhmempi kuin hän.

Hän todistaa sen kehässä. Kun kaksi kohtaa, niin älykkäin on pystyssä.

Pitää nyt muistaa että maailman älykkäin ihminen valmisti ydinaseen ihmiskunnalle.

Sitä ei voi edes veljeni ylittää. Tuskin kukaan meistä koskaan enää ikinä.

Vierailija
718/843 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti

Vierailija
719/843 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäänä eläminen ei tosiaan ole aina sen helpompaa kuin muilla, eikä mikään menestyksen tae. Oon vain hiukan keskivertoa älykkäämpi testien mukaan, hiukan testistä riippuen tulos 125-140 eli ei varmaan Mensaan asiaa. Kellekään en ole huudellut näistä ikinä, oma äiti ja puoliso tietää.

Koulumenestys oli hyvää, joskaan opettajat eivät yleensä tykänneet musta, koska en ollut sosiaalisesti ihan sellainen kuin ihanneoppilaan kuului. Tuntiaktiivisuuden puutteesta rokotettiin todistuksessa, siksi se oli vain ysin luokkaa. Olin tosi vetäytyvä ja mulla oli vain pari ystävää, samanlaisia kuin itse olin. En sopinut valtavirran porukkaan enkä halunnutkaan, tykkäsin puuhastella vapaa-ajalla itsekseni tai samanhenkisen kaverin kanssa. Se hävetti, kun tajusin kyllä, ettei ole sosiaalisesti sopivaa tällainen olla, en silti halunnut muuttua. Nykypäivän kriteerein olisin varmaan as-henkilö, mutta ei silloin 90-luvulla siitä tiedetty...

Olen nyt 40 v . Työelämässä mennyt ihan kivasti, akateeminen keskituloinen, ei mikään huippu kuitenkaan. Sosiaalisten taitojen puute varmaan hidastanut jonkin verran uralla. Pärjään hyvin niin kauan kuin työroolissa on selkeänä, mitä multa odotetaan. Mut epäviralliset sosiaaliset piirit on hirveitä ja välttelen niitä. Edelleen viihdyn yksin.

Mulla on perhe, enkä kaipaa paljon muuta sosiaalista elämää, kun nytkin sosiaalinen patteri kuluu usein tyhjiin. Vanhemmuudessa raskainta on sosialiseeraaminen muiden äityleiden kanssa, se on ihan kauheaa, kun en jotenkin tajua sosialaalisen kanssakäymisen kirjoittamattomia lainalaisuuksia. Välttelen siksi sitä aina kun voin, korona-aika onneksi on antanut siihen hyvät mahikset. Lapsiraukkani varmaan kärsivät tästä, joskin ainakin vanhin on kovin samanhenkinen kuin itse olen.

Ai niin, ja varsinaiseen otsikon aiheeseen. En ole itse älykkäin tuntemani henkilö, enkä tiedä kuka on. Tunnen paljon ihmisiä, joiden uskon olevan minua älykkäämpiä, ja ovat hyvin erilaisia.

Vierailija
720/843 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen nainen ja Mensan testien mukaan osun samaan äo-haarukkaan kuin ap:n esimerkkihenkilöt. 

Millainenko olen? Nyt tulee tietysti minun oma arvioni itsestäni. Olen introvertti, äärimmäisen lojaali ihminen enkä voi sietää ihmisten huonoa kohtelua. Olen perusluonteeltani kiltti (välillä ehkä liiankin kiltti) ja ystävällinen nörtti, mutta toisaalta itsevarma. Ikää 45 v. Olin jo kouluaikana aina luokan paras oppilas, hiukan ujo ja tunnollinen suorittaja. En ollut koulukiusattu, minulla oli paljon kavereita. Olen hyvin järjestelmällinen kaikissa asioissa, mutta en joustamaton. Olen lahjakas matemaattisesti sekä kielellisesti. Puhun työssäni viittä eri kieltä. Yleensä pärjäsin matemaattisissa aineissa erityisen hyvin niillä osa-alueilla, mitkä oli muille vaikeita. Eniten minulla oli koulussa haasteita äikässä, sen eteen jouduin tekemään töitä.

Työelämässä olen IT- alalla. Vastaan erittäin suuren kansainvälisen pörssiyhtiön tietyn alueen It- toiminnoista globaalisti. 

Minulla on lapsia ja pitkä, jo päättynyt avioliitto. Liitto päättyi miehen väkivaltaisuuteen. Nyt olen sinkku. Exän kanssa ja toki nyt eronkin jälkeen koen vaikeaksi löytää miestä, joka hyväksyy työni ja ammattini. Aina tulee mm. kommenttia, että ihan oikeestiko käyt taas jossain työmatkalla?!  No joo, ihan oikeasti ja ihan samalla tavalla kuin miehet.

Miehet tuntuvat odottavan, että naisena olen se pullantuoksuinen kodinhengetär, joka tiskaa, kokkaa ja pyykkää hiljaa alistuen. Olen itsevarma, mutta en jyrä. En ymmärrä, miksi miehet ei tunnu hyväksyvän sitä, että esimerkiksi sanon 'vahaan tänään auton, pyykkää ja silitä sinä'. En halua jakaa erikseen 'miesten' ja 'naisten' töitä vaan teen itse mielelläni niitä perinteisiä miesten hommia ja toisaalta pyydän miestä tekemään niitä perinteisiä naisten töitä. 

Eli olen olen kai hiukan erilainen nainen, kun en vastaa tyypillistä kuvaa pullantuoksuisesta kotiäidistä. Mutta olen ihan onnellinen enkä enää suostu muuttumaan yhdenkään miehen pyynnöstä.

Hassua että olet löytänyt noin äärikonservatiivisia miehiä. Minä olen 49v eikä minun ystäväpiirissä kukaan mies odota vaimoltaan pullantuoksua. Tai jos odottavat, ovat fiksusti valittamatta asiasta ;) Kaikki me olemme töissä ja leivotaan joskus jos jaksetaan, eli aika harvoin. 

Harvinaista sekin, että olet introvertti ja että sinulla oli paljon kavereita. Poikkeusyksilö.

ps, Olipa terapiavuodatusta... Kysyttiinkö, että minkälaisten miesten kanssa olet yrittänyt seurustella?

Vastaanpa, kun kerran ksyit :D Ilmeisesti kohdalleni on osunut sattuman oikusta todella konservatiivisia miehiä. Miehet ovat edustaneet eri ammattikuntia, heillä on ollut akateeminen tai AMK- koulutus, mutta määräävämpänä tekijänä pidän heidän lapsuuden kotien mallia. Heidän kodeissaan äidit ovat olleet niitä pullantuoksuisia kotiäitejä ja ilmeisesti nämä miehet ovat sitten odottaneet sitä samaa minulta. Ex- mieheni ei esimerkiksi suostunut silittämään ja petaamaan, koska ilmoitti että ne tehtävät kuuluvat minulle.

Introverttiys ei tarkoita, että ihmisellä ei ole kavereita. Tulen toimeen, sanoisinko kaikkien, tai lähes kaikkien kanssa ja minulla on laaja ystäväpiiri. Mutta introverttina tarvitsen omaa aikaa ihan yksinäni, koska väsyn ihmisten parissa sosiaalisen kuormittavuuden vuoksi. Eli tarvitse välillä esimerkiksi viikonlopun ihan yksinäni kesämökilläni palautumiseen. Kuinka moni mies ymmärtää ja hyväksyy, kun nainen sanoo että lähden yksin mökille viikonlopuksi? Ei ole tullut sitä miestä vielä vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi