Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hääkutsussa luki " Toivomme, että mikäli imetät, niin hoidat sen erillisessä tilassa, kiitos"

Vierailija
04.07.2018 |

Meidät on kutsuttu miehen ystävän häihin. Hääkutsussa luki viimeisenä toivomuksena, että imetys ei tapahtuisi kenenkään silmien alla.
En tiedä, miten tuohon pitäisi suhtautua. Meillä on seitsemän kuukauden ikäinen lapsi, jota imetän vielä. Tuntuu kylmältä tuo suhtautuminen lapsiin. Minun mielestäni imetys on ihan luonnollinen asia.
Mietinkin tässä, että mitäs jos jätänkin tahallaan menemättä tuonne. Saavatpahan miettiä syytä keskenänsä.

Kommentit (482)

Vierailija
481/482 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No koska kukaan ei halua kuulla sitä vauvan oksettavan kuuloista tissin lutkutusta ja muutenkin näyttää oksettavalta. 🤮

Joo siis niin tämä. En tajua, miksi imetyspakkomielteiset ihmiset eivät voi ymmärtää saati hyväksyä sitä tosiasiaa, että tämä toimenpide oikeasti saattaa olla monen/suuren osan mielestä ihan super vastenmielistä. Eivät kunnioita ilmeisesti muiden ihmisten olemassa oloa ja hyvinvointia lainkaan. Olen itsekin satoja kertoja syöttänyt vauvaa julkisilla paikoilla näkösällä. TUTTIPULLOSTA.

Juuri näin. Imetelkää te missä tykkäätte mutta eikö omiin häihin voi pyytää että se imetys hoidetaan muualla kuin juhlapöydässä. En minä ainakaan pitäisi jos kesken hääaterian joku vetää utareen eteen ja näyttää lautasen kokoista nänniä kaikille.

Hieman tarvitsisi tahdikkuutta. 

On sulla kapea käsitys imetyksestä jos ainoa tapa on tissi tiskiin ja nänni näkyvillä kaikille. Ehkä itse toimit siten, minä syötin aina piilossa eikä taatusti näkynyt muille kun vauvalle.

Vierailija
482/482 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään mennä kännisiin massatapahtumiin pikkuvauvan kanssa? Pysykää ihmeessä kotona, vähemmän stressiä ja vähemmän tautialtistusta lapselle. Emme me lähteneet vauvavuotena mihinkään kekkereihin, joissa olisi ollut paljon väkeä kännissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme