Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hääkutsussa luki " Toivomme, että mikäli imetät, niin hoidat sen erillisessä tilassa, kiitos"

Vierailija
04.07.2018 |

Meidät on kutsuttu miehen ystävän häihin. Hääkutsussa luki viimeisenä toivomuksena, että imetys ei tapahtuisi kenenkään silmien alla.
En tiedä, miten tuohon pitäisi suhtautua. Meillä on seitsemän kuukauden ikäinen lapsi, jota imetän vielä. Tuntuu kylmältä tuo suhtautuminen lapsiin. Minun mielestäni imetys on ihan luonnollinen asia.
Mietinkin tässä, että mitäs jos jätänkin tahallaan menemättä tuonne. Saavatpahan miettiä syytä keskenänsä.

Kommentit (482)

Vierailija
421/482 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä juhlissa imettäviä äitejä. En ole sellaista ikinä tehnyt enkä tule koskaan tuota käsittämään. Jos vauva on koko ajan rinnalla niin paras jäädä kotiin. Ehtii myöhemminkin juhlia.

Miksi pitäisi jäädä kotiin? Olisiko minun pitänyt jäädä pois vaikka siskoni häistä, kun oli 2 kk ikäinen vauva? Minä en taas käsitä tuollaista lapsellista imetysvihaa.

Luulen että siskosi olisi mieluummin halunnut että tuollainen känkkäränkkä jää juhlista pois, jos ei kykene olemaan samoissa juhlissa imeväisten kanssa.

Vierailija
422/482 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi tuo harso tai huivi suojana ei riitä tissihulluille syystä x. Pelkkä tieto että nyt se vauva imee tissiä saa osan porukasta sekopäiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/482 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei halua niitä rintoja esiin vaikka kuinka se on vauvalla luonnollista,itse menen myös pois väkijoukosta imettää..ymmärrän hyvin tämän pointin..rinnat on seksuaalisia mutta myös ravinnon lähde..luuletko että miehet ajattelee yhtää tota jälkimmäistä?

Ahaa. Eli pienen muutaman kuukauden ikäisen lapsen nälkä ja äidin mahdollisuus osallistua juhliin eivät ole mitään koska miehet. Yllätys.

Mitäs ne sellaiset miehet ovat, jotka eivät halua naisille ja lapsille parasta?

Vierailija
424/482 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heidän häiden säännöt eivät sovellu sinulle, niin senkus jätät menemättä. Mutta tuskin he sen pahemmin jäävät miettimään miksi et tullut, eli näpäytyksessä tuskin onnistut

Vierailija
425/482 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos heidän häiden säännöt eivät sovellu sinulle, niin senkus jätät menemättä. Mutta tuskin he sen pahemmin jäävät miettimään miksi et tullut, eli näpäytyksessä tuskin onnistut

Jos kutsu on tosiaan totta niin hääpari on jo nolannut itsensä jokaisen kutsun saaneen edessä.. aika erikoista kirjoittaa tahallaan ilkeilevä kutsu.

Vierailija
426/482 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei halua niitä rintoja esiin vaikka kuinka se on vauvalla luonnollista,itse menen myös pois väkijoukosta imettää..ymmärrän hyvin tämän pointin..rinnat on seksuaalisia mutta myös ravinnon lähde..luuletko että miehet ajattelee yhtää tota jälkimmäistä?

Ahaa. Eli pienen muutaman kuukauden ikäisen lapsen nälkä ja äidin mahdollisuus osallistua juhliin eivät ole mitään koska miehet. Yllätys.

Lasta pystyy syöttää myös pullosta

Vierailija
427/482 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska kukaan ei halua kuulla sitä vauvan oksettavan kuuloista tissin lutkutusta ja muutenkin näyttää oksettavalta. 🤮

Vierailija
428/482 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoissa juhlissa sitten se pikkuvauvan ruokailua kauhistuva Seppo juopottelee ja syö kahden edestä, "pojat on poikia heheheheheh".

Vierailija
429/482 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetykset pitää tajuta hoitaa muita vieraita kunnioittaen häveliäästi ja syrjemmällä. Tietenkin.

Vierailija
430/482 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasta pystyy syöttää myös pullosta

Ei aina pysty, jos tuli yllätyksenä.

Vierailija
431/482 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imetykset pitää tajuta hoitaa muita vieraita kunnioittaen häveliäästi ja syrjemmällä. Tietenkin.

Pihalla? Vessassa? Nälässä? 

Vierailija
432/482 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, että jäät pois. Ei kukaan halua 7kk ikäistä pentua häihin karjumaan ja pilaamaan muiden oloa siellä.

Vierailija
433/482 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi joillakin naisilla on ihan hullu pakkomielle imettämiseen ja sitä on pakko tehdä sellaisissakin tilanteissa, joissa se häiritsee ihmisiä. Aivan hyvin voi ennakoida asiat ja hoitaa niin ettei tarvitse tehdä sitä julkisilla paikoilla, joissa se saattaa aiheuttaa pahennusta. Kyllähän syöminen on normaali asia, mutta niin on vessassa käyntikin, silti kukaan normaalijärkinen ei kuseksi muiden ihmisten edessä. Ja olen tosiaan itsekin äiti ja syöttänyt vauvaa tuttipullosta.

Vierailija
434/482 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka moukka niitä tissejä edes tuijottaa jos joku imettää. Voiko katsoa muualle jos häiritsee? Ja yleensä tissiä ei paljoa näy kun siinä on vauvan pää ja äidin paita aikakin tiellä. Ja yleensä ei näy mitään kun on imetysliina ym suojana. Niin että kuka juhlissa riepaisee koko paidan pois ja tissit täysin paljaana esiintyy...

Vierailija
435/482 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imetyksen voi hoitaa rauhassa ja syrjemmällä jos itse tai vauva kaipaa rauhaa ja tilanne on sellainen, että ei jää paitsi esim. tärkeästä ohjelmasta tai ilman ruokaa. Lisäksi on oltava  olemassa soveltuva paikka, johon ylipäätään voi vetäytyä.

Moukka sen sijaan hän, joka kyttää missä joku muu imettää.

Häveliäisyydeksi riittää ihan se huivi tai harso suojaksi.

Vierailija
436/482 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi joillakin naisilla on ihan hullu pakkomielle imettämiseen ja sitä on pakko tehdä sellaisissakin tilanteissa, joissa se häiritsee ihmisiä. Aivan hyvin voi ennakoida asiat ja hoitaa niin ettei tarvitse tehdä sitä julkisilla paikoilla, joissa se saattaa aiheuttaa pahennusta. Kyllähän syöminen on normaali asia, mutta niin on vessassa käyntikin, silti kukaan normaalijärkinen ei kuseksi muiden ihmisten edessä. Ja olen tosiaan itsekin äiti ja syöttänyt vauvaa tuttipullosta.

Sellainen äiti, joka vertaa kuseksimista imetykseen. 

Vierailija
437/482 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kamala paikka kun pitäisi muettiä muitakin kun itseään ja lastaan vaikka sillä saisi kivasti huomiota

438/482 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihalla? Vessassa? Nälässä? 

Oletpa yksinkertainen.

Vierailija
439/482 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä, että jäät pois. Ei kukaan halua 7kk ikäistä pentua häihin karjumaan ja pilaamaan muiden oloa siellä.

Minä haluan sinne mieluummin 7 kk ikäiset vauvat kuin sinut. Eiköhän sinun asenteesi pilaa häiden tunnelman kaikista tehokkaimmin. Meillä olikin ilo pitää vieraana pieniä söpöläisiä ja imetys tottakai siellä, mikä sopi heille ja äideille parhaiten.

Vierailija
440/482 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaan jättää kakara kotiin. Yleensähän kakaran kanssa muutenkin pitää häippästä juhlatilaisuudesta vähän väliä kun muksu alkaa rääkyä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi