Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hääkutsussa luki " Toivomme, että mikäli imetät, niin hoidat sen erillisessä tilassa, kiitos"

Vierailija
04.07.2018 |

Meidät on kutsuttu miehen ystävän häihin. Hääkutsussa luki viimeisenä toivomuksena, että imetys ei tapahtuisi kenenkään silmien alla.
En tiedä, miten tuohon pitäisi suhtautua. Meillä on seitsemän kuukauden ikäinen lapsi, jota imetän vielä. Tuntuu kylmältä tuo suhtautuminen lapsiin. Minun mielestäni imetys on ihan luonnollinen asia.
Mietinkin tässä, että mitäs jos jätänkin tahallaan menemättä tuonne. Saavatpahan miettiä syytä keskenänsä.

Kommentit (482)

Vierailija
1/482 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on hyväkin, että et mene paikalle.

Vierailija
2/482 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskinpa niitä kovasti töyssäyttää, jos pois jäätte. Turha imarrella itseään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/482 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tätä nyt ei usko kukaan.

Vierailija
4/482 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai miksi et vaan tällä kertaa kunnioittaisi pyytäjää, ja tekisi niin kuin pyydetään, ja ihan ilman mitään draamaa ja diivailua?

Vierailija
5/482 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni olisi myös kiva, jos jengi imettäisi muualla kuin juhlavieraiden silmien alla. Mutta ei kai muuta voi toivoa tältä minäminäminä-sukupolvelta.

Vierailija
6/482 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tänään on näin psskat porvoot. Vaadin parempia porvoita.

Vierailija
7/482 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokoon ken jaksaa...

Vierailija
8/482 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita hääkorttiin onnittelujen alle toive, ettei sulhanenkaan imetä juhlien edetessä.

Vierailija
9/482 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia juhlakuvia tulisi. Ei mutta, mieti nyt hieman itsekin. :D

Vierailija
10/482 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetys ei kuulu juhlatilanteisiin. Sen voi hoitaa ihan hyvin sivummalla. Rauhoitu AP sen lapsesi kanssa. Ei todellakaan ole maailmannapa. AV palsta ruokkii juuri tuollaista vääränlaista äiditainaoikeassa -asennetta.

Vierailija
11/482 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kiitollinen että saat ylipäätään ottaa sen kersasi mukaan :D monia häitä vietetään vain aikuisten kesken ja näin itsekin tekisin. On aika pieni vaiva tuon verran säilyttää juhlallisuutta, ettei vedä rintoja esiin häävieraiden keskellä..

Vierailija
12/482 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä varmaan joku rauhallinen tila löytyy, muukin kuin vessa. Itsellekin on mukavampi rauhoittua imettämään rauhassa eikä koko juhlaväen nähden. Tenava yleensä myös kakkaa heti syömisen aikaan tai jo sen aikana (ainakin omani prutuutti vaippaan melkein joka kerta) niin saapa röyhtäytellä vauvan ja vaihtaa vaipat samaan syssyyn. Ja sitten jatkamaan juhlimista. Kukaan ei oikeasti ihaile omistautuvaa äitiyttäsi ja sinisensuonisia tissejäsi juhlapöydässä, ei piereskelevää tenavaa eikä syömisen jälkeistä röyhtäytys-vaipanvaihtorytinää, kun sieltä pöydästä lähdetään liikkeelle. Jotain tapoja voisi olla ihan pyytämättäkin.

Vierailija
13/482 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollu häissä kaksi kertaa imetysikäisen vauvan kanssa ja kai sen jo oma järkikin sanoo, että imetys hoidetaan rauhassa sivummalla. Mutta, mun mielestä kyllä kertoo jotain hääparista, jos viitsii tommosesta erikseen mainita hääkutsussa!!

Vierailija
14/482 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa sinä ja lapsesi traumatisoidutte, jos vauvan elämästä yhtenä päivän imetys tapahtuu jossain muualla kuin kaikkien silmien edessä. Kannatan julkista imetystä, mutta niin ikään olen sitä mieltä, että tilannetajua kannattaa käyttää. 

Vierailija
15/482 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sieltä varmaan joku rauhallinen tila löytyy, muukin kuin vessa. Itsellekin on mukavampi rauhoittua imettämään rauhassa eikä koko juhlaväen nähden. Tenava yleensä myös kakkaa heti syömisen aikaan tai jo sen aikana (ainakin omani prutuutti vaippaan melkein joka kerta) niin saapa röyhtäytellä vauvan ja vaihtaa vaipat samaan syssyyn. Ja sitten jatkamaan juhlimista. Kukaan ei oikeasti ihaile omistautuvaa äitiyttäsi ja sinisensuonisia tissejäsi juhlapöydässä, ei piereskelevää tenavaa eikä syömisen jälkeistä röyhtäytys-vaipanvaihtorytinää, kun sieltä pöydästä lähdetään liikkeelle. Jotain tapoja voisi olla ihan pyytämättäkin.

Harmi, että sinulla on ollut sinisuoniset tissit. Minulla ei onneksi ole sellaisia. Tissit ovat pienet muutenkin.

AP.

Vierailija
16/482 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollu häissä kaksi kertaa imetysikäisen vauvan kanssa ja kai sen jo oma järkikin sanoo, että imetys hoidetaan rauhassa sivummalla. Mutta, mun mielestä kyllä kertoo jotain hääparista, jos viitsii tommosesta erikseen mainita hääkutsussa!!

Ehkä hääpari on itse ollut vieraina häissä, joissa on ollut mammoja ilman alkeellisiakaan käytöstapoja ja mainitsevat sen ihan siksi, kun ei se muuten ole selvää (vaikka luulisi olevan).

Vierailija
17/482 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietinkin tässä, että mitäs jos jätänkin tahallaan menemättä tuonne. Saavatpahan miettiä syytä keskenänsä.

No kylläpä näpäyttäisit hääparia, ja kunnolla. Kuukausitolkulla aprikoisivat ja tuskailisivat, mikset tullut paikalle. Todellakin näyttäisit heille.

Vierailija
18/482 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se rintojen pienuus siitä koko hässäkästä sen fiksumpaa tee. Mikä motivaatio sinulla olisi saada imettää juuri siinä juhlapöydässä muiden juhlatilaisuudessa? Mikä siinä nyt olisi niin hienoa tai ihailtavaa, etteikö sitä voisi tehdä vähän sivummalla, niin kuin useimmat iiset tajuavat tehdä?

Vierailija
19/482 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painattikohan ne tuon saman tekstin joka kutsuun. Joka tapauksessa aika tyylitöntä laittaa kutsuun. Huolehtisivat siistin ja mukavan tilan imettämiselle ja laittaisivat selkeän opasteen jos asia mietityttää morsiusparia etukäteen.

Vierailija
20/482 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että sanoivat. Ihmiset ei tajua mitään itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme