Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällövaroitus! Haiseeko teillä alapää koskaan housujen läpi?

Vierailija
03.07.2018 |

Olenkohan ainut jolla tämä ongelma. 🙄Ei ole tulehdusta eikä mitään, mutta silti alapää haisee voimakkaasti. Esim työpäivän jälkeen tunnen hajun housujen läpi jos olen vaikka kyykyssä niin että haarat on levällään. Onko niin että joillakin vain on voimakkaamman hajuinen alapää johon ei mikään auta.😏 Oletko koskaan haistanut vieraan ihmisen alakertaa noin niinkuin normaalitilanteessa? Esim. Vieressä seisoessasi?

Kommentit (451)

Vierailija
101/451 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hajun voimakkuuteen ja valkovuodon runsaampaan määrään vaikuttanut kuparikierukka. Ärsyttää tämä muutos, mutta se kai täytyy sietää, jos haluaa ehkäistä ilman hormoneja. Ei ole vaivatonta ehkäisyä olemassa..

On olemassa, sitä kutsutaan vasektomiaksi. Aivan huippuhelppo, vaivaton ja erinomainen ehkäisykeino :) Ainoa, mihin mä enää alennun.

Ei ikinä enää mitään v*tun kierukoita, hormoonitoiminnan sekoittavia pillereitä tai muuta kamalaa.

Niin, jos se sille miehelle sopii. Tuo kun on siemenjohtimien katkaisu.

Oikeesti vai? joo, tiedän kyllä mikä vasektomia on ja jos se ei miehelle sovi, niin sitten saa unohtaa seksin harrastamisen kanssani :)

Mies varmaan harkitsee kyllä tarkkaan, haluaako uhrata suvunjatkamiakykyään miellyttääkseen noin ehdotonta ja itsekästä muijaa.

Noh, minä en haluaisi miestä, joka haluaisi jatkaa sukuaan :) ei ole ollut ongelmaa.

Joku ehdotti sterilisaatiota. Niin, silläkin on haittavaikutuksensa, vasektomia on huomattavan paljon helpompi operaatio.

Miksi naisen pitäisi olla vastuussa ehkäisystä? Vasektomia on helpoin, selkein ja vähiten sivuoireita aiheuttava ehkäisymenetelmä, joten se on ainoa, mikä pidemmässä suhteessa on mahdollinen ehkäisykeino.

Siksi, että nainen on ainoa joka voi tulla raskaaksi. Ehkä mies ei halua lasta _sinun_ kanssasi (mieti mikä voi olla syynä?) mutta eipä voi koskaan tietää vaikka kuolisit ja mies tapaisi uuden naisen sekä saisi yllättävän vauvakuumeen. Sinä haluat olla osaltasi päättämässä tuollaisista tapauksista?

Tiedätkös, kun miehelläni on jo lapsia nimenomaan minun kanssani ;) ja koska hän haluaa lapsia vain minun kanssani hänelle vasektomia oli erinomainen vaihtoehto :D

Nykyinen mieheni on jo lapsensa kasvattanut eikä todellakaan halua lapsia enää kenenkään kanssa, jos haluaisi, olisin varmasti hyvä äitiehdokas hänen lapsilleen, mutta koska molemmille on selkeää, että lapset on tehty niin hänenkin mielestään vasektomia ehdottomasti oli järkevin ja helpoin ratkaisu.

Vierailija
102/451 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku nivushiki, jota on voinut pinttyä housuihinkin vai tosissaan joku erite, esim. märkä valkovuoto ja sen haju?

Huutelu päivän aikana auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/451 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

terveydenhoitajatäti kirjoitti:

Haisee, jos olen pieraissut.

Juttu on mielestäni niin, että terveeseen alakertaan riittää pesu 2 kertaa päivässä sekä ehdottomasti puuvillaiset alushousut.

Itse olen nähnyt lukuisia kertoja, että nuorilla naisilla on keinokuitipikkarit; vissiin siksi, kun on nätimmät.

Myöskään kuukautiset eivät pitäisi haista toisen sieraimiin, silloin tietysti pesuja enemmän.

Joo, en kyllä ymmärrä näitä, että haistetaan muka toisten menkat ja "siteitä käyttävät varsinkin haisee". No, ehkä jos ei osata vaihtaa sidettä tarpeeksi usein ja pesaista useammin kuin normipäivinä.

Kyllä muuten toudellakin haistaa. Esim. bussissa kesähelteellä kyllä sellaisesta tunkkaisen imelästä hajusta tietää heti että jollakin on hilloviikot.

Vierailija
104/451 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hajun voimakkuuteen ja valkovuodon runsaampaan määrään vaikuttanut kuparikierukka. Ärsyttää tämä muutos, mutta se kai täytyy sietää, jos haluaa ehkäistä ilman hormoneja. Ei ole vaivatonta ehkäisyä olemassa..

On olemassa, sitä kutsutaan vasektomiaksi. Aivan huippuhelppo, vaivaton ja erinomainen ehkäisykeino :) Ainoa, mihin mä enää alennun.

Ei ikinä enää mitään v*tun kierukoita, hormoonitoiminnan sekoittavia pillereitä tai muuta kamalaa.

Niin, jos se sille miehelle sopii. Tuo kun on siemenjohtimien katkaisu.

Oikeesti vai? joo, tiedän kyllä mikä vasektomia on ja jos se ei miehelle sovi, niin sitten saa unohtaa seksin harrastamisen kanssani :)

Mies varmaan harkitsee kyllä tarkkaan, haluaako uhrata suvunjatkamiakykyään miellyttääkseen noin ehdotonta ja itsekästä muijaa.

Noh, minä en haluaisi miestä, joka haluaisi jatkaa sukuaan :) ei ole ollut ongelmaa.

Joku ehdotti sterilisaatiota. Niin, silläkin on haittavaikutuksensa, vasektomia on huomattavan paljon helpompi operaatio.

Miksi naisen pitäisi olla vastuussa ehkäisystä? Vasektomia on helpoin, selkein ja vähiten sivuoireita aiheuttava ehkäisymenetelmä, joten se on ainoa, mikä pidemmässä suhteessa on mahdollinen ehkäisykeino.

Siksi, että nainen on ainoa joka voi tulla raskaaksi. Ehkä mies ei halua lasta _sinun_ kanssasi (mieti mikä voi olla syynä?) mutta eipä voi koskaan tietää vaikka kuolisit ja mies tapaisi uuden naisen sekä saisi yllättävän vauvakuumeen. Sinä haluat olla osaltasi päättämässä tuollaisista tapauksista?

Olen eri, mutta mitä varten yhdenkään ihmisen pitäisi elämänkumppanisuhteessa tehdä päätöksiä siltä pohjalta, ettei toiselle tule paha mieli jos hän vaan vedättääkin ja haluaa pari vuotta myöhemmin alkaa lisääntymään jonkun muun kanssa? Jos ei pysty olemaan pitkässä suhteessa itselleen ja kumppanilleen rehellinen, niin niin pitää katsoa peiliin ja etsiä syyllistä sieltä. Meillä ainakin on yhdessä lapsiluku mietitty ja sovittu, ja kun se on täynnä niin tehdään toiselle sterilisaatio. Toki elämässä voi tapahtua mitä vaan, mutta jos tulee ero tai kuolema, niin sitä enemmän ne jo olemassa olevat lapset tarvitsee vanhempiaan. Ei niitä uusia lapsia tarvitse jokaisen uuden parisuhteen koristeeksi väsätä.

Vierailija
105/451 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myoomat yms. voivat aiheuttaa lisääntynyttä valkovuotoa - onhan tutkittu ultralla hyvin koko vatsa, koska voivat olla kohdun ulkopuolellakin.

Vierailija
106/451 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei haise kuin harvoin, just jos on ollut pitkä päivä ja tullut hikoiltua. Menkkojen aikaan kyllä saattoi ennen tuoksahtaa, mutta se loppui kun vaihdoin siteet kuukuppiin.

Vierailija
107/451 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, varsinkin nyt kesällä eikä mikään tunnu auttavan :/

Vierailija
108/451 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarve sinulla on tietää tuttujesi elämästä ihan kaikki? Jokaiselle ihmiselle pitää sallia oma yksityisyys ja vapaaehtoisuus, mitä haluaa kertoa itsestään.

Tuollaisista uteliaista ihmisistä, jotka haluaa tietää toisesta pienimmätkin jutut, tulee mieleen joku kylän juoruakka, joka utelee kaikki ja sitten levittelee niitä pitkin maailmaa

Mutta jos olet itse myös sellainen, että haluat avautua joka pienestä jutustakin ja asiasta, niin oletko oikeasti koskaan miettinyt, että kiinnostaako ketään, jos kerrot jokaiselle, että kävin tänään gynellä, kun pillu haisi silakalle ja mulla on epäspesifinen tulehdus. Lääkäri siellä vei levittimen pilluuni ja minulle mahtui keskisuuri. Sitten se kaivoi tikulla sieltä pillusta möhnää ja otti siitä näytteen....

Uskon, että kahvipöydässä menee useammalla kakut väärään kurkkuun jo tässä vaiheessa ja ajattelee, että ilman tätäkin tietoa sinusta olisivat voineet elää

Vierailija
109/451 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

terveydenhoitajatäti kirjoitti:

Haisee, jos olen pieraissut.

Juttu on mielestäni niin, että terveeseen alakertaan riittää pesu 2 kertaa päivässä sekä ehdottomasti puuvillaiset alushousut.

Itse olen nähnyt lukuisia kertoja, että nuorilla naisilla on keinokuitipikkarit; vissiin siksi, kun on nätimmät.

Myöskään kuukautiset eivät pitäisi haista toisen sieraimiin, silloin tietysti pesuja enemmän.

Joo, en kyllä ymmärrä näitä, että haistetaan muka toisten menkat ja "siteitä käyttävät varsinkin haisee". No, ehkä jos ei osata vaihtaa sidettä tarpeeksi usein ja pesaista useammin kuin normipäivinä.

Kyllä muuten toudellakin haistaa. Esim. bussissa kesähelteellä kyllä sellaisesta tunkkaisen imelästä hajusta tietää heti että jollakin on hilloviikot.

Köyhät haisee..

Itse matkustan a.omalla mersulla

b taksilla

Vierailija
110/451 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hieman asian vierestä: mitä ainetta käytätte alapään sheivaukseen? Itse käytin aina samaa saippuavaahtoa, millä muunkin vartalon pesin, mutta saippuaa ei saisikaan laittaa alapäähän niin olen siitä hiljattain luopunut.

Vierailija
111/451 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallinen siiderin lipittääminen aiheuttaa erittäin voimakkaan hiivan löyhkän naisen jalkoväliin

Se tunkeutuu jopa paksuja farkkujen läpi

Vierailija
112/451 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hieman asian vierestä: mitä ainetta käytätte alapään sheivaukseen? Itse käytin aina samaa saippuavaahtoa, millä muunkin vartalon pesin, mutta saippuaa ei saisikaan laittaa alapäähän niin olen siitä hiljattain luopunut.

Ma tuskailin aina sheivauksen kanssa,  mutta nykysin kayn vahauksessa 6-8 viikon valein.  Ihan hyvin pysyy karvat kurissa ton ajan.   Helpottaa huomattavasti elamaa.

Vierailija
113/451 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalamainen haju viittaa bakteeritulehdukseen, ammoniakin haju liikaan proteiininsaantiin tai diabetekseen, virtsan haju taas liian vähäiseen vedenjuontiin tai alkoholismiin tai virtsatietulehdukseen.

Monilla naisilla on sellanen ”kalamainen” haju luonnostaan. Eli ei mitään ongelmia alapäässä, mutta se on vaan ominaishaju.

Ei muuten ole. Yleinen harhaluulo. Silloin on bakteeritasapaino vinksallaan. Kyseessä voi olla jopa bakteerivaginoosi tms.

Flagyl ja / tai emättimeen viikon ajan laitettava maitohappokapseli auttavat.

Vierailija
114/451 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On haissut joo, oman olen haistanut mutten muiden. Auttaa jonkin verran päivittäinen alapesu ja pikkuhousujen vaihto. Silti saattaa farkut haista jalkovälistä jopa yhden päivän jälkeen. Pitäsköhän kokeilla brasilialaista, kun karvat kerää hajua.

Vierailija
115/451 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivapiru kirjoitti:

Liiallinen siiderin lipittääminen aiheuttaa erittäin voimakkaan hiivan löyhkän naisen jalkoväliin

Se tunkeutuu jopa paksuja farkkujen läpi

Jaaaaa - näin löysi naisvihaaja tiensä tähänkin ketjuun.

Tiesitkö muuten, että hiivatulehdus on täysin hajuton?

Vierailija
116/451 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta kyseessä ei ole mikään pllun haju vaan nivusista tuleva hienhaju. Vaiva ilmeni ekan lapsen imetystaipaleen aikana ja jäi pysyväksi toisen lapsen syntymän ja imetyksen jälkeen. Ikävä ongelma, johon en ole löytänyt mitään ratkaisua, paitsi vaihtaa tosiaan alushousut joskus kahdestikin päivässä, peseytyä joka päivä (en käytä saippuaa alapäähän) sekä sipaista aamuisin vähän dödöä nivustaipeisiin, ihan sinne haaroväliin asti.

Testaan aina välillä varmistuakseni ettei haju tosiaan tule alapäästä ja vaatisi lääkitystä. Jos vedän sormella häppäreiden välistä, on haju normaali ja hyvin mieto, mutta kun vedän sormella nivusesta, tarttuu sormeen sellainen pistävä hienhaju. Jopa ihan heti suihkun jälkeen, vaikka yritän aina kuivatella ja kuivata hyvin :( Haju tarttuu myös housuihin, joita saa pestä väh. 60 asteessa ja jos eivät sitä kestä, niin vaihdettava uusiin usein.

Laita nivusiin ennemmin talkkia kuin dödöä. Talkkia saa myös hajustettuna.

Vierailija
117/451 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta kyseessä ei ole mikään pllun haju vaan nivusista tuleva hienhaju. Vaiva ilmeni ekan lapsen imetystaipaleen aikana ja jäi pysyväksi toisen lapsen syntymän ja imetyksen jälkeen. Ikävä ongelma, johon en ole löytänyt mitään ratkaisua, paitsi vaihtaa tosiaan alushousut joskus kahdestikin päivässä, peseytyä joka päivä (en käytä saippuaa alapäähän) sekä sipaista aamuisin vähän dödöä nivustaipeisiin, ihan sinne haaroväliin asti.

Testaan aina välillä varmistuakseni ettei haju tosiaan tule alapäästä ja vaatisi lääkitystä. Jos vedän sormella häppäreiden välistä, on haju normaali ja hyvin mieto, mutta kun vedän sormella nivusesta, tarttuu sormeen sellainen pistävä hienhaju. Jopa ihan heti suihkun jälkeen, vaikka yritän aina kuivatella ja kuivata hyvin :( Haju tarttuu myös housuihin, joita saa pestä väh. 60 asteessa ja jos eivät sitä kestä, niin vaihdettava uusiin usein.

Mulla sama ongelma, että nivuset hikoaa. Pikkuhousutkin pitää pestä kuumalla vedellä ja vaihtaa usein. Urheiluhousut liotan säännöllisesti etikkavedessä. Itse hiki ei haise epätavallisen pahalta, mutta kyllähän kosteassa hautuvat pikkuhousut alkavat haista.

Deodoranttia en pysty päivittäin käyttämään, koska se sotkee housut ja ärsyttää ihoa. Käytän silloin tällöin mineraalikiveä, joka ehkäisee hajut, muttei hikoilua.

Vierailija
118/451 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman haistan joskus, jos oon istunut vaikka jalat ristissä ja housut ovat vähän "hikiset" tai "nahkeat". Muiden alapäätä en ole haistanut ikinä.

Mikään ei ole kiihottavampaa kuin miehen kyrvän haju pitkän päivän tai yön jälkeen. Mutta en haluaisi, että oma alapää haisee ikinä!

Vierailija
119/451 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ongelma, että nivuset hikoaa. Pikkuhousutkin pitää pestä kuumalla vedellä ja vaihtaa usein. Urheiluhousut liotan säännöllisesti etikkavedessä. Itse hiki ei haise epätavallisen pahalta, mutta kyllähän kosteassa hautuvat pikkuhousut alkavat haista.

Deodoranttia en pysty päivittäin käyttämään, koska se sotkee housut ja ärsyttää ihoa. Käytän silloin tällöin mineraalikiveä, joka ehkäisee hajut, muttei hikoilua.

"Ihanaa", että on muutama muukin, jolla tämä ongelma. Ts en ole ainut, välillä on jo tuntunut siltä. Mutta toisaalta, eihän tälläisistä puhuta työpaikan kahvipöydässä, että eipä tulisi helposti ilmikään moiset ongelmat muilla.

Pesen tosiaan alusvaatteet ja urheiluvaatteet aina 60 asteessa ja alushousut vaihdan päivittäin, joskus kaksikin kertaa päivässä. PH-suojia käytän vain kun menen kuntosalille tai menkkojen lähestyessä sekä pari päivää menkkojen jälkeen. Istun suurimman osan päivästä ja käytän suht tiukkoja housuja. Reidet ovat leveät ja sinne väliinhän se nivushiki jää kivasti muhimaan päiväksi :( ei se dödökään ihan hirvittävästi auta, mutta poistaa pahimmat hajut. Itse sipaisen sormeen dödöä ja laitan pestyihin ja hyvin kuivattuihin nivustaipeisiin sitä vähän. En siis holvaa suoraan purkista.

Tuota jonkun mainitsemaa talkkia en olekaan kokeillut. Pilaakohan housut miten helposti? 

Vierailija
120/451 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lol. Todella hauska ketju. Hirveä määrä alapeukkuja, jos joku kehtaa ehdottaa pesulla käyntiä tai vaatteiden vaihtoa😂. Ihan syystä niissä vessoissa on ne pillupuhelimet. Ei tarvitse hävetä hajuja, kun huuhtaisee pissalla käytyään. Mutta toki jos mieluummin haisee niin voi tyytyä ihmettelemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi