Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen voisitko antaa anteeksi, jos miehesi tunnustaisi käyneensä maksullisen naisen luona suhteenne aikana?

Vierailija
03.07.2018 |

Millainen olisi reaktiosi? Olisitko valmis jatkamaan tällaisen tunnustuksen jälkeen, kun mies ei kuitenkaan haluaisi sinua menettää vai olisiko parempi että mahdolliseen pettämäisen mies jättäisi kokonaan kertomatta?

Kommentit (170)

Vierailija
161/170 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sietäisi lainkaan maksullisissa käyvää miestä. Sellainen mies näkee naiset pelkkänä reikänä. Tuskin kykenisi minuakaan rakastamaan ihmisenä, vain kodinkoneena, omaisuutena tai seksirobottina.

Mites nainen joka on ollut maksullinen? Kykeneekö hän rakastamaan miehiä? Eivätkö ihmiset voi muka muuttua? Kyllä moni mies on valmis nussimaan reikää kuin reikää, ei se tarkoita etteikö voisi olla tunteita tiettyä naista kohtaan.

En vaihda puheenaihetta maksullisten naisten problematiikkaan, siitä on jo puhuttu aivan tarpeeksi tässä ketjussa, joka koskee "huorissa käyviä" miehiä.

Jos mies on valmis nussimaan reikää kuin reikää, hän on tunnekehitykseltään niin vajavainen, ettei minulle kelpaa.

Ihmisten muuttuminen on aika harvinaista. Vähän sama kuin kysyisit, haluaisinko olla miehen kanssa, joka pahoinpiteli edellisen vaimonsa. NO EN. Kokisin, että on vain ajan kysymys, milloin saan itse turpaani. Jos siitä olisi pidemmän aikaa ja mies pystyisi osoittamaan huomattavaa henkistä kasvua siitä, voisin harkita. Mutta pidän hyvin epätodennäköisenä.

Luulet siis, että jos pystyt tuntemaan jotain epämääräistä lämpöä yhtä naista kohtaan, se mitätöisi sen, että kaikki muut naiset ovat sinulle kauppatavaraa ja nussittavia reikiä? Juu ei kiitos.

Edellinen lisää vielä: en arvosta pätkääkään myöskään ns "panomiehiä". Niitä, joiden elämän suurin tavoite on pökkiä mahdollisimman montaa reikää. Sellainen on tismalleen saman esineellistämisen oire. Ja ennen kuin kysyt, kyllä, minulle on kelvannut kokematon mies, ihan pitkään suhteeseen.

Vierailija
162/170 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sietäisi lainkaan maksullisissa käyvää miestä. Sellainen mies näkee naiset pelkkänä reikänä. Tuskin kykenisi minuakaan rakastamaan ihmisenä, vain kodinkoneena, omaisuutena tai seksirobottina.

Mites nainen joka on ollut maksullinen? Kykeneekö hän rakastamaan miehiä? Eivätkö ihmiset voi muka muuttua? Kyllä moni mies on valmis nussimaan reikää kuin reikää, ei se tarkoita etteikö voisi olla tunteita tiettyä naista kohtaan.

En vaihda puheenaihetta maksullisten naisten problematiikkaan, siitä on jo puhuttu aivan tarpeeksi tässä ketjussa, joka koskee "huorissa käyviä" miehiä.

Jos mies on valmis nussimaan reikää kuin reikää, hän on tunnekehitykseltään niin vajavainen, ettei minulle kelpaa.

Ihmisten muuttuminen on aika harvinaista. Vähän sama kuin kysyisit, haluaisinko olla miehen kanssa, joka pahoinpiteli edellisen vaimonsa. NO EN. Kokisin, että on vain ajan kysymys, milloin saan itse turpaani. Jos siitä olisi pidemmän aikaa ja mies pystyisi osoittamaan huomattavaa henkistä kasvua siitä, voisin harkita. Mutta pidän hyvin epätodennäköisenä.

Luulet siis, että jos pystyt tuntemaan jotain epämääräistä lämpöä yhtä naista kohtaan, se mitätöisi sen, että kaikki muut naiset ovat sinulle kauppatavaraa ja nussittavia reikiä? Juu ei kiitos.

Mites yhden illan jutut? Siinähän nainen on vain reikä miehelle, ei vain raha vaihda omistajaa. Reikä se nainen niissäkin on, ei siinä tunteita ole pelissä. Tuskin kumpaankaan suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/170 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellinen lisää vielä: en arvosta pätkääkään myöskään ns "panomiehiä". Niitä, joiden elämän suurin tavoite on pökkiä mahdollisimman montaa reikää. Sellainen on tismalleen saman esineellistämisen oire. Ja ennen kuin kysyt, kyllä, minulle on kelvannut kokematon mies, ihan pitkään suhteeseen.

Selvä, jokainen tavallaan. Eihän siinä mitään. 

Vierailija
164/170 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, koska jos oikeasti rakastat toista haluat kertoa totuuden. Vaikket rakastaisikaan, olet velkaa totuuden. Itse eroaisin välittömästi sen enempiä kyselemättä. 

Mitä itse tekisit, jos naisesi sanoisi käyneensä maksullisella miehellä suhteenne aikana? Olisitko loukkaantunut? Tuntuisiko siltä että rakkautenne olisi tuhottu? Luottamus rikki? Pettetty? Miltä tuntuisi? Jättäisitkä hänet?

Vierailija
165/170 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro, koska jos oikeasti rakastat toista haluat kertoa totuuden. Vaikket rakastaisikaan, olet velkaa totuuden. Itse eroaisin välittömästi sen enempiä kyselemättä. 

Mitä itse tekisit, jos naisesi sanoisi käyneensä maksullisella miehellä suhteenne aikana? Olisitko loukkaantunut? Tuntuisiko siltä että rakkautenne olisi tuhottu? Luottamus rikki? Pettetty? Miltä tuntuisi? Jättäisitkä hänet?

Naisille riittää yksi mies, miehille ei riitä yksi nainen. :) Biologiaa hei! Oletko kuullut haaremeista? Coolidgestä? Mistään?

Vierailija
166/170 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen haluaa ottaa sukunimen aviomieheltään vaikka miehet ovat moniavioisia? Te naiset olette niin oksettavan alistettuja ja käytettyjä. Ihana olla naisiin päin, ei koskaan tarvitse miettiä tällaista.

Missä itsekunnioituksenne on?

Vierailija
167/170 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen haluaa ottaa sukunimen aviomieheltään vaikka miehet ovat moniavioisia? Te naiset olette niin oksettavan alistettuja ja käytettyjä. Ihana olla naisiin päin, ei koskaan tarvitse miettiä tällaista.

Missä itsekunnioituksenne on?

Koska miehet ja yhteiskunta. Naiset ovat vielä tänäkin päivänä alistettuja. Kotona, suhteissa, työelämässä. You name it.

Vierailija
168/170 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt saman dokumentin. Kyse ei nyt ole siitä, etteikö alalla olisi naisia omasta vapaasta tahdostaan. Sanotaan nyt vielä kerran, että näitä varmasti on. Ihan yhtä varmasti on myös parituksen uhreja. Ongelma on se, että asiakas ei voi tietää, mikä on jonkun yksittäisen prostituoidun tilanne.

Asia tämän suhteen pihvi, mutta jos vielä vähän käsittellään näitä suomalaisia tinderissä maksukykyisiä sugardaddyjä. Mitä heistä ajattelet. Mikä saa suomlaiset naiset yhdistämään seksin ja rahan tai toisin sanoen huvin ja hyödyn? Ilmiö on aika yleinen. Kaikki tinderiä enemmänkin käyttäneet miehet ovat varmasti törmänneet näihin naisiin. Uhreinako heidätkin täytyisi nähdä? Se on selvä etteivät nämä sugardaddya etsivät naiset tule asiansa kanssa esille.

En näe sugardaddya etsiviä naisia uhreina, joskin pidän aika suurena riskinä, että tämä voi jälkikäteen kaduttaa. Siinä vaiheessa, kun haluaisi "normaalin parisuhteen", ei ehkä ole niin helppoa löytää kumppania, joka olisi tyttöystävän menneisyyden kanssa sinut.

Eihän tuo eroa normi-"kokeneesta", eli "juoksunsa juossut"- naisesta mitenkään, ja siihen kategoriaan menee varmaan puolet suomen naisista.

Vierailija
169/170 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sugardaddya etsivät naiset ovat maksullisia naisia siinä missä muutkin hupakot.

Vierailija
170/170 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sugardaddya etsivät naiset ovat maksullisia naisia siinä missä muutkin hupakot.

Kyllä. Ja sugardaddyt ihan perus turskia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi