Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 44v, hankkisinko vielä lapsen uuden kumppanin kanssa?

Vierailija
03.07.2018 |

Ennestään 18v ja 8v lapset. Onko täällä vanhoja äitejä antamaan kokemuksia?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44v mies ja en taatusti hanki sitä ensimmäistäkään...

Vierailija
2/78 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätodennäköistä, että enää spontaanisti tulisit raskaaksi. 

Muutenkin pidän liian vanhana. Olet eläkeikäinen mummeli, kun lapsi on vasta alakoulussa. 

Vierailija
4/78 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Eikö suhde kestä ilman ankkurilasta?

Vierailija
5/78 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et hanki. Ihmiset voisivat muutenkin lopettaa noiden huumakersojen hankkimisen.

Vierailija
6/78 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et.

Vierailija
7/78 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele.

Vierailija
8/78 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä! Ei välttämättä onnistu enää mutta kannattaa yrittää. Itse sain kuopukseni lähes viisi vuotta sitten, 43-vuotiaana, ja se on ollut elämäni paras tapahtuma ♡

Vierailija
9/78 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti uudesta kumppanistasi ja kun lapsesikin on jo tuon ikäisiä, että eivät tarvitsee jatkuvaa kaitsentaa niin jää aikaa itsellesikin. Miksi ihmeessä pilaisit suhteesi vauva-arjella?

Vierailija
10/78 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs hankinko minä, 38v? Lapset 13 ja 8. Missä iässä menee raja, että pidetään sopivana hankkia lapsia uuden kumppanin kanssa?

Vierailija
11/78 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et. Terveys alkaa reistata kohta, parasta ennen päiväys meni jo. Älä riskeeraa omaa ja nykyisten lastesi elämää saati ota riskiä vauvan terveydestä. Yövalvomiset ei tuossa iässä ole enää helppoja ja jatkuva 24/7 vastuussa oleminen on älyttömän raskasta, kun isompien lasten kanssa alkaisi jo päästä helpommalla. Nyt voi harrastaa, matkustella, katsoa joskus telkkaria tai lukea rauhassa, käydä lenkillä ilman lapsia jne. Nauti nyt siitä. Sulla on jo lapsia, jotka tarvitsevat vielä sinua, muutaman vuoden päästä voi ehkä odotella jo lastenlapsiakin. Kyllä sun lisääntymisaika meni jo eikä siinä ole mitään pahaa. Nyt on aikaa vähän itselle ja puolisolle, nauti siitä.

Vierailija
12/78 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota en jaksa ymmärtää! Miksi ihmeessä aina uuden kumppanin kanssa pitää se vauva vääntää vaikka

ikää on jo noinkin paljon? Eikö elämä ole tarpeeksi mukavaa ja sopuisaa noin? Entä jos vauva onkin

vaativahoitoinen, vammainen tms - taitaapa uusi rakkaus häipyä matkoihinsa kun ei jaksakaan tuota onnea.

Nauttikaa nyt niistä lapsista jotka ovat olemassa!

Vierailija
13/78 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin pidän liian vanhana. Olet eläkeikäinen mummeli, kun lapsi on vasta alakoulussa. 

Vähänpä tiedät Suomen nykyisestä eläkeiästä. Tai sitten vaan muuten huono matikkapää.

Vierailija
14/78 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti nyt vaan alulle, että kerkeet vielä neljännen miehesikin kanssa tekemään lapsen.

Vierailija
15/78 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se lapsi pitäisi hankkia vaikka väkisin?

Vierailija
16/78 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähänpä tiedät Suomen nykyisestä eläkeiästä. Tai sitten vaan muuten huono matikkapää.

Vaikka en ainakaan itse enää tässäkään iässä yrittäisi lisää lapsia (39v), vaikka suvussani vanhempiakin äitejä on.

Vierailija
17/78 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Vierailija
18/78 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että älä tee, mutta itsepähän päätät. Voi kuitenkin olla että jonain yönä koliikkivauvaa keinuttaessa hiipii mieleen että kannattiko. Isompien kanssa saisit jo vähän nauttia omasta elämästäkin, oletko valmis lykkäämään vielä kymmenellä vuodella sitä uudestaan?

Vierailija
19/78 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sulla ole jo kaksi ankkurilasta ja silti ei ole suhteet kestäneet? Miksi tämä kerta olisi poikkeus. Olen samanikäinen ja lapsi on 18-vuotias, ei tulisi mieleenkään aloittaa sitä rumbaa alusta. Nyt nautitaan.

Vierailija
20/78 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Ja äkkiä. Lapsi ja avioliiitto mahdollisimman pian. Talo ja kaikki omaisuus yhteiseksi. Niin, että kaikki varmaan "tajuaa" että te olette tosissaan...  Minusta tämä ilmiö on sama kuin teinikihlat; halutaan sitoa toinen itseensä, rakkauden todistelu sekä itselle että ulkopuolisille. 

Olen tätä seurannut yhden tuttavan kohdalla. Eron jälkeen äkkiä uusi mies, lapsi, talo jne.   Kolmannen kerran jälkeen sitä vaan epäuskoisesti pudistelee päätään....  Eikä se tuonut onnea se neljäskään avioliitto...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi