Huuliin täytettä ja tärkeä tapaaminen samana päivänä! Onko katastrofi?
Aamupäivällä käyn ottamassa vähän täytettä huuliini. Kuitenkin samana iltana olisi yksi tärkeä tapaaminen.
Asettuuko tuo yhtään ihmismoiseksi ja näytänkö joltain friikiltä??
Kommentit (16)
Aina katastrofi. Lopettakaa jo, ankkahuuliset.
Voi tulla jäätävän isoja mustelmia huuliin, eli en suosittele.
Ööh, ei voi suositella. Saatat näyttää siltä, että olet saanut pahan allergiareaktion. Enkä suosittele muutenkaan näitä ankkahuulia. En ole nähnyt yhtään ihmistä, jolla ne näyttäisivät hyviltä/luonnollisilta.
Vierailija kirjoitti:
Ööh, ei voi suositella. Saatat näyttää siltä, että olet saanut pahan allergiareaktion. Enkä suosittele muutenkaan näitä ankkahuulia. En ole nähnyt yhtään ihmistä, jolla ne näyttäisivät hyviltä/luonnollisilta.
No mä näytän joka toinen päivä siltä, et oon saanut allergisen reaktion. Niin saankin, mutten tiedä mikä sen aiheuttaa.
Huulitäyte päätöksinesi olet jo friikki.
En ajatellut ankkahuulia laitattaa :) Onko pelkkä viiva ylähuulena sitten viehättävämpi vaihtoehto???
Ap
Riippuu missä menee mielestäsi katastrofin raja. Ovat illalla ja huomenna pahimmillaan (jos ei joku mene vikaan). Turpoavat paljon, voisi jopa sanoa pinkeän näköisiksi, ja niiden muoto muuttaa kasvojen ilmettä merkittävästi. Toki vähän on varmasti yksilöllistä vaihtelua.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu missä menee mielestäsi katastrofin raja. Ovat illalla ja huomenna pahimmillaan (jos ei joku mene vikaan). Turpoavat paljon, voisi jopa sanoa pinkeän näköisiksi, ja niiden muoto muuttaa kasvojen ilmettä merkittävästi. Toki vähän on varmasti yksilöllistä vaihtelua.
Sitten täytyy vain vedota ampparinpistoon... nyyh :(
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä näytän joka toinen päivä siltä, et oon saanut allergisen reaktion. Niin saankin, mutten tiedä mikä sen aiheuttaa.
Olisiko ehkä aihetta mennä lääkäriin ja allergiatesteihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten täytyy vain vedota ampparinpistoon... nyyh :(
ap
Ei ampparin pisto tai tur paan saaminen huulia tasaisesti turvota, kyllä tapaamasi henkilö tajuaa mitä olet mennyt tekemään. Sinuna siirtäisin pistosaikaa.
Ei katastrofi vaan omaa typeryyttäsi.
Voi jestas, täällä ei saa edes kirjoittaa "tur paan" yhteen.
Vierailija kirjoitti:
En ajatellut ankkahuulia laitattaa :) Onko pelkkä viiva ylähuulena sitten viehättävämpi vaihtoehto???
Ap
On. Luonnolliset huulet ovat aina parempi kuin täytteillä tehdyt. Niistä vaan huomaa AINA että ovat feikit. Ihan sama mitä ankkahuulet itse sanovat. Kyllä huomaa. Aina.
Huulet turpoavat aluksi todella paljon, puhuminen voi olla vaikeaa. Turvotus tasaantuu ja laskee muutamassa päivässä. En sopisi mitään tärkeitä menoja/tapaamisia pariin päivään.
Näytät friikiltä ja pitkään.