Miksi tyttöystävän löytäminen on niin vaikeaa nykyään?
Kommentit (646)
Vierailija kirjoitti:
pp987 kirjoitti:
Naisia on vaan niin valtavan paljon vähemmän kuin miehiä.
Työttöjä syntyy paljon poikia vähemmän, ja maahanmuuttokin vaikuttaa paljon.
Useilla paikkakunnilla sinkkutyttöjä on vain puolet sinkkupoikian määrästä.
Tuosta voi katsoa oman paikkakunnan tilannetta:
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000973325.html
Esim Oulussa yli tuhat nuorta sinkkunaista vähemmän, vaikka yliopistokaupunki.!
Ihan puhdasta matematiikkaa että valtava määrä fiksuja kunnon miehiä ei löydä omaa rakasta, koska sitä ei ole olemassakaan.
Mutta mitä noilla valtavalla määrällä ylijäämämiehillä sitten tehdään?
Uskokaa nyt miehet. Ottakaa kontaktia Filippiineille. Siellä on pilvin pimein kauniita, ystävällisiä ja naisellisia naisia, jotka kilpailisivat, kuka saa miehekseen juuri sinut.
Just. Ettekö te miehet pidäkään yhtä? Vai meneekö se niin, että suomalaiset miehet ensin ja muut perässä?
Mitä niiden filippiiniläismiesten pitää sitten tehdä, kun ne nyt jää ilman naista, koska suomalaiset miehet vie niiden naiset? U know, tasoteoriat ja silleen...
Tyttöystävän saaminen on vaikeaa, koska perheen perustamiseen ei ole sosiaalista painetta, lapsia ei hankita enää vanhuuden turvaksi ja koska nainen ei tarvitse miestä selvitäkseen hengissä tai saadakseen toimeentuloa.
Toiseksi agraariyhteiskunnan loppumisesta on vasta silmänräpäys, tuossa yhteiskunnassa oli aivan normaalia, että vanhemmat sopivat ja järjestelivät naimakauppoja. Eli naimisiin meni naisia, joilla ei välttämättä ollut kummoista kiinnostusta miesten perään, näiden geenit ovat yhä olemassa yhteiskunnassa. Vasta nyt tapahtuu raju geneettinen karsinta, kun miehistä vähemmän kiinnostuneet naiset alkavat kadota geneettisesti sukupuuttoon kun niitä järjestettyjä avioliittoja ei enää ole.
Kolmanneksi, seksuaalinen tietous on antanut naisille mahdollisuuden masturboida, eli tarpeiden hoitamiseen ei tarvita miestä. Tämä voi tuntua hullulta, mutta Suomen vanhainkodeista löytyy yhä paljon naisia, jotka eivät ole masturboineen koskaan. Seksi kuului ennen avioliittoon ja sitä harrastettiin oman miehen kanssa. Ellei ollut miestä, ei ollut seksiä, tämä lisäsi kummasti kiinnostusta pariutumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä en taas halua olla mikään näyttelyesine tai olemassa vain tarpeiden tyydyttämistä varten. Minä haluan tulla kohdatuksi ihmisenä ja elämänkumppanina.
Minä (mies44) taas pidän itsestäni huolta, ja haluan näyttää hyvältä puolisolleni, ja hän kehtaa minua kuljettaa ihmisissä ylpeänä. Tosin hänkin näyttää todella hyvältä, ja haluaa myös olla minulle nätti. Ollaan sitten varmaan niitä näyttelyesineitä. Mutta sen tiedän että mikään sairaus tai vamma ei tätä liittoa kaada, näytettiin me sitten miltä tahansa.
pp987 kirjoitti:
Ihan puhdasta matematiikkaa että valtava määrä fiksuja kunnon miehiä ei löydä omaa rakasta, koska sitä ei ole olemassakaan.
Ei mitään. Jos taso on huono eikä kelpaa naisille niin ei ole tehtävissä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ja paljon vaikuttaa kaveripiiri tai sen puute. Jos kaverit kaikki seurustelevat, on todennäköisempää, että itsekin ajaudut samaan tilanteeseen / osaat kaivata niitä asioita, joita kaikilla ympärillä olevilla on.
Jos kaverit ovat villejä sinkkuja / hiljaisia yksinoleskelijoita, on sinunkin vaikeampaa tavata sopivaa seurustelukumppania.
Tai sitten käy niin, että ajautuu sinkkuna kaikkien illanistujaisten ulkopuolelle ja menettää mahdollisuuden tavata sinkkunaisia
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävän saaminen on vaikeaa, koska perheen perustamiseen ei ole sosiaalista painetta, lapsia ei hankita enää vanhuuden turvaksi ja koska nainen ei tarvitse miestä selvitäkseen hengissä tai saadakseen toimeentuloa.
Toiseksi agraariyhteiskunnan loppumisesta on vasta silmänräpäys, tuossa yhteiskunnassa oli aivan normaalia, että vanhemmat sopivat ja järjestelivät naimakauppoja. Eli naimisiin meni naisia, joilla ei välttämättä ollut kummoista kiinnostusta miesten perään, näiden geenit ovat yhä olemassa yhteiskunnassa. Vasta nyt tapahtuu raju geneettinen karsinta, kun miehistä vähemmän kiinnostuneet naiset alkavat kadota geneettisesti sukupuuttoon kun niitä järjestettyjä avioliittoja ei enää ole.
Kolmanneksi, seksuaalinen tietous on antanut naisille mahdollisuuden masturboida, eli tarpeiden hoitamiseen ei tarvita miestä. Tämä voi tuntua hullulta, mutta Suomen vanhainkodeista löytyy yhä paljon naisia, jotka eivät ole masturboineen koskaan. Seksi kuului ennen avioliittoon ja sitä harrastettiin oman miehen kanssa. Ellei ollut miestä, ei ollut seksiä, tämä lisäsi kummasti kiinnostusta pariutumiseen.
Pitääkö tästä sosiaalisesti ja uskonnollisesti kieron agraariyhteiskunnan romahtamisen jälkiseurauksista sitten kaikkien kärsiä?
Muistatko, mihin paikkaan tyttöystävä jäi, kun viimeksi näit sen? Joskus saattaa upota vaikka sohvatyynyjen väliin, kurkistahan sieltä. Tai onko ollut ulkona mukana, ettei vain olisi jäänyt johonkin pihalle? Kannattaa kehittää vaikka joku muistisääntö sen suhteen, mihin jättää, jotta löytäminen on helpompaa. Moni säilyttää tyttöystävää aina tietyssä samassa paikassa, niin ei mene sitten aikaa etsimiseen, kun sitä tarvitsee. Helpottaisiko jatkossa tavaroiden raivaaminen ja kon-mari, niin tyttöystävä olisi helpommin löydettävissä. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tästä sosiaalisesti ja uskonnollisesti kieron agraariyhteiskunnan romahtamisen jälkiseurauksista sitten kaikkien kärsiä?
Luulen että siitä kärsii vain häviävän pieni osa ihmisistä jotka eivät vaivaudu itse tekemään mitään sen eteen että kukaan heidän kanssaan haluaisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä en taas halua olla mikään näyttelyesine tai olemassa vain tarpeiden tyydyttämistä varten. Minä haluan tulla kohdatuksi ihmisenä ja elämänkumppanina.
Minä (mies44) taas pidän itsestäni huolta, ja haluan näyttää hyvältä puolisolleni, ja hän kehtaa minua kuljettaa ihmisissä ylpeänä. Tosin hänkin näyttää todella hyvältä, ja haluaa myös olla minulle nätti. Ollaan sitten varmaan niitä näyttelyesineitä. Mutta sen tiedän että mikään sairaus tai vamma ei tätä liittoa kaada, näytettiin me sitten miltä tahansa.
Mä pidän itsestäni huolta ensisijaisesti siksi, että jaksaisin ylipäätään elää tätä elämää, tehdä juttuja miehen kanssa yhdessä, nauraa ja olla iloinen ja onnellinen, käydä töissä, kasvattaa lapset, harrastaa ja olla läsnä läheisilleni. Ja toivon, että mies pitää itsestään huolta ensisijaisesti samoista syistä. Jos on niin, että ne toimet, joilla pidän omasta terveydestäni ja jaksamisestani huolta saa mut näyttämään nätiltä miehen silmissä, hieno juttu. Jos ei, niin mä en ole aivan varma onko se enää varsinaisesti mun ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Erinomainen kirjoitus
Käyttäjä16049 kirjoitti:
pp987 kirjoitti:
Ei mitään. Jos taso on huono eikä kelpaa naisille niin ei ole tehtävissä mitään.
Onhan, nainen kauempaa, vaikka ulkomailta
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset, kertokaa. Terveisin M19.
LOL, sen ikäisenä ole edes vielä mikään mies kuin mikki-hiiri :) ja naista ei kannata ottaa niistä on vain riesaa.
terveisin mies 36v
Naiset ei syty miehistä jotka yrittävät mutta epäonnistuvat jatkuvasti koska ovat kömpelöjä ja tyhmiä tahtomattaan eivät tahallaan oli sitten kyse mistä elämän osa-alueesta tahansa. Pitäisi olla onnistuja 24/7.
Vierailija kirjoitti:
29v mies ilmottautuu täällä ja ihan samoja kokemuksia. Huomiota saan vain 40-60v naisilta. Pitää kohta antautua. Olen päihteetön ja urheilullinen. Naapurin samanikäinen nainen seurustelee Jvg jantterien näköisen ''miehen'' kanssa.
Niin, olethan sinäkin tosi''mies'' kun vauvapalstalle tulet itkemään miten naapurin tyttö ei rakastunutkaan juuri sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminisimi on saastuttanut Suomen tyttärien mielet. Siinä suurin syy!
Ei vaan se, että miehet ovat vinkuvia lassukoita. Tämäkin ketju sen todistaa.
Kantasuomalaiset miehet, hyvä sisko, kantasuomalaiset miehet ovat niitä vinkuvia lassukoita.
Onneksi olemme saaneet tänne kunnon miehiä vähän kauempaa etelän ja kaakon suunnilta. Ovat paljon miehekkäämpiä.
Vai kirjoittelee tuo heppapalstan erityismies tännekin... Samaa pikkulapsilogiikkaa; kun ei jotain saa niin mahdollisimman äänekkäästi pitää mesota, kuinka ei olisi halunnutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminisimi on saastuttanut Suomen tyttärien mielet. Siinä suurin syy!
Ei vaan se, että miehet ovat vinkuvia lassukoita. Tämäkin ketju sen todistaa.
Kantasuomalaiset miehet, hyvä sisko, kantasuomalaiset miehet ovat niitä vinkuvia lassukoita.
Onneksi olemme saaneet tänne kunnon miehiä vähän kauempaa etelän ja kaakon suunnilta. Ovat paljon miehekkäämpiä.
No ite kysyit
1. kuntoile ja syö oikein =parempi iho ja kroppa
2. Huolehdi henk koht hygieniasta =itsestään selvyys
3. käy kampaajalla
4. pukeudu timmisti
5. Oletan et oot perus juntti, kun tyhmiä kyselet = hommaa harrastus
a)muusikko bändissä saa aina pilua
b)käy keikoilla ja festareilla(kai sulla on ystäviä?)
c)harrasta jotain liikuntaa kuten kamppailulajit, joissa käy kumpaakin sukupuolta
Auttoiko?
Aviomieheni kaveripiirissä on näitä vähän alle ja vähän päälle kolmekymppisiä miehiä joille ei tunnu tyttöystävää löytyvän vaikka vuodet vaihtuu. Ihan tavallisia, mukavia, töissä käyviä ja urheilullisiakin miehiä. Itse näen, että ongelmana ainakin heidän kohdallaan on yrityksen puute ja ehkä sitten tietynlainen ujous naisten suhteen. Yleensä he uskaltavat lähestyä naisia vasta humalassa ja se nyt ei tee vaikutusta. Eivät myöskään oikein lähesty itse kiinnostavia naisia (tai naisia ylipäätään) vaan ovat aika passiivisia. Eivät myöskään lataa tinderiä jostain syystä, vaikka itse näen sen ujon pelastukseksi. Juttelua voi aloittaa naisten kanssa kivoja kirjoittelemalla. Oma avomiehenikin oli ujo naisten kanssa, mutta meidän juttu alkoi tinderistä ja tutustuttiin siellä ennen tapaamista. En tiedä, ehkä joillain on turhan passiivinen asenne ja ei uskalleta pistää itseään likoon. En tarkoita, että pitäisi epätoivoinen olla, mutta mitä siinä menettää vaikka rohkaistuisi ja jututtaisi sitä vastakkaista sukupuolta? Siinähä saa hyvää harjoitusta vaikka ei heti unelmien daami olisikaan.