Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan käsittämätöntä että on naisia jotka eivät PÄÄSTÄ miestä minnekään!!!

Vierailija
02.07.2018 |

Lomamatkalle tai vaikka baariin?
Miksi?
Kai parisuhteessa kuuluisi olla vapaus ja luottamus
Miksi kiellät toiselta menot? Pelkäätkö että pettää/jättää?

Kommentit (299)

Vierailija
61/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoat kerrat, kun olen ottanut itseeni miehen menon vuoksi, on ollut ne pari kertaa, kun mies on tiennyt meillä olevan suunnitelmia, mutta silti lähtenyt johonkin. Normaalisti tällaista ei tapahdu. Miehellä on harrastus, joka vie muutaman illan kuussa. Ei jaksa haitata.:) Saattaa tuolloin jäädä istumaan parin oluen merkeissä, mutta aina tulee kotiin yöksi ja saattaapa tuoda grilliruokaa minullekin.:D Minäkin voin samoin mennä ihan niin kuin haluan. Olin esmes äitini luona katsomassa Euroviisuja ja vaikka kello oli aika paljon niiden loppuessa, mies käveli mua vastaan, ettei tarvinnut koko matkaa tulla yksin.:) Ja viimeksi kun olin lähdössä baariin parin koulukaverin kanssa, mies laittoi mun tilille pari kymppiä ja kehotti pitämään hauskaa.:) Luottamus on aika kiva juttu..;)

Kyllä mä olisin vaatinut enemmän kuin 20€ illan viettoon. Eihän tuo summa mihinkään riitä. Ellei sulla ollut drinksujen tarjoaja odottamassa baarissa ;)

Luottamus on kiva juttu, sokea sellainen.

Vierailija
62/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kutsuisi tälläisiä miehiksi jotka antavat muija.n määrätä elämästään.Luuseri,tuhkamuna tai joku vastaava kuvaa paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten ne estää miehiään lähtemästä mihinkään? Eikö se ole mies, joka tottelee sitten? Taitaa olla miesten tekosyitä koko juttu. Niin ainakin yksi työkaveri kerran tunnusti, että kun ei huvittanut lähetä bilettämään tai muutakaan tekemään kavereiden kanssa, niin se sanoi, ettei muija päästä.

Vierailija
64/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klonkku kirjoitti:

En kyllä kutsuisi tälläisiä miehiksi jotka antavat muija.n määrätä elämästään.Luuseri,tuhkamuna tai joku vastaava kuvaa paremmin.

Miksi kutsut "miestä" joka muijaansa määräilee?

Vierailija
65/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mennä ihan vapaasti, jos vain auttaa ensin alkuillan lasten kanssa. Lapset nyt 1kk ja 1v10kk. Varmasti vuoden päästä jo erilaista, mutta juuri nyt tilanne on sellainen, että jos baariin haluaa lähteä, niin kiitos mielellään kun ainakin esikoinen on nukkumassa. Ja saahan se lähteä muutenkin, en ole jättämässä baari-illan vuoksi.

Tätä meillä ei mies tajua ollenkaan, että asioissa voi tehdä kompromisseja, kun viettää vapaaillan, niin voi huomioida toista ja tehdä pieniä muutoksia, niin tilanne ei ole toiselle kohtuuton. Esim. harrastaa ei tarvi monta tuntia kerrallaan monena iltana. Reissata voi kavereiden kanssa kun on enemmän rahaa ja lapset isompia.

Mutta ei, se on paljon mukavampaa kiukuttella, kun minä estän häntä menemästä. Kun kaikki kaveritkin kuulemma edelleen käy viikon harrastusreissuilla ja jää kaljoittelemaan välillä töiden jälkeen. No, niiden vaimoilla on mummot apuna ja isommat lapset, minulla ei ole ketään. Ja kun jo vuoden päästä meillä on tilanne ihan eri. On eri asia laittaa lähes kolmevuotias nukkumaan yksivuotiaan kanssa kuin parivuotias vauvan kanssa. Aikansa kutakin.

Vierailija
66/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan totta. Minulla on omakohtaisia kokemuksia

Esim. vaimoni on reissannut ulkomailla siskonsa kanssa ja äitinsä kanssa ja minä olen jäänyt kotimaahan.

Kerran sitten puhuin että olisi kiva tehdä reissu ulkomaille. Hän rupesi sitten esittämään minulle päin naamaa että olet sitten kunnolla ja minulta lupausta että olen reissussa kunnolla. Sanoin että et sinäkään ole tuonut minulle ennen matkoja lappusta jossa vakuuttaa että on matkoilla kunnolla joten miksi minunkaan pitäisi alkaa mitään vakuuttelemaan.

Vierailija
67/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu kuules monesta asiasta. Yleensä tällaiset on sopimusasioita eikä pelkästään puolison määräämiä. Eihän se edes toimisi niin. Me käydään sielä yhdessä jos käydään eikä ole tarvetta mennä ryyppäämään itsekseen. Tämä on molempien halu ja itse asiassa mies tätä ehdotti.

Vierailija
68/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarit + alkoholi ovat syvältä. En voi sietää sellaista kulttuuria. Se on täysin ala-arvoista.

Vierailija
69/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baariin!

Kun vaimo päästäisi edes kaupassa käymään ilman "norsunvi**u" naamaa!

Vierailija
70/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja miesten tarpeet. Miehet ja niiden jatkuva tarve päästä johonkin.

Sanoin miehelle, että jos on pakko mennä ja minä katson hänen poikansa perään, ettei korvaukseksi riitä joku ruokailu jossain.

Ehdotin, että tuosta hyvästä -kumminkin menee baariin vaikka muuta sanoo- käyttäisin 115€ ripsienpidennykseen, koskaan en ole kokeillut ja omat ripset putoilevat -yllätys yllätys, ei käy- tai kynsiin 90€ -ei sekään käy-.

Onhan se liikaa vaadittu x määrä omaa aikaa omiin juttuihini kerran kolmessa kuukaudessa.

Kolme kuukautta sitten oli kamalaa miehen mielestä, kun otin koko paketin kampaamossa; ripsiin väri, kulmat muotoon ja värjäys, sekä hiusten leikkaus ja tähän käytin 95€.

Ajatella, äitinä "tuhlasin" itseeni lähemmäs satasen.

Toisin sanoen, mun on oltava se, joka aina tinkii omista haluistaan ja tarpeistaan. Mutta mies ei jousta missään. Voisi jättää menonsa väliin ja katsoa sitten itse poikansa perään, eikä työpaikkansa kuormasta syöjä- sihteerin.

Alkanut jo sinkkuelämä houkuttelemaan yhna kun silloin ei olisi kukaan valittamassa mulle mun tarpeista ja haluista tehdä itseni hyväksi jotain joskus.

Siis miehenkö pitäisi laittaa SINUN ulkonäköösi 300 euroa kuussa, että saa käydä muutamalla oluella?

Ja käytkö edes itse töissä?

Vierailija
71/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Nainen hoksaa itsekin että ei voi mennä ja viilettää koska lapset. Miestäkö pitää erikseen vahtia ja kieltää?

Vierailija
72/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin miehelle, että jos on pakko mennä ja minä katson hänen poikansa perään, ettei korvaukseksi riitä joku ruokailu jossain.

Ehdotin, että tuosta hyvästä -kumminkin menee baariin vaikka muuta sanoo- käyttäisin 115€ ripsienpidennykseen, koskaan en ole kokeillut ja omat ripset putoilevat -yllätys yllätys, ei käy- tai kynsiin 90€ -ei sekään käy-.

Onhan se liikaa vaadittu x määrä omaa aikaa omiin juttuihini kerran kolmessa kuukaudessa.

Kolme kuukautta sitten oli kamalaa miehen mielestä, kun otin koko paketin kampaamossa; ripsiin väri, kulmat muotoon ja värjäys, sekä hiusten leikkaus ja tähän käytin 95€.

Toisin sanoen, mun on oltava se, joka aina tinkii omista haluistaan ja tarpeistaan. Mutta mies ei jousta missään. Voisi jättää menonsa väliin ja katsoa sitten itse poikansa perään, eikä työpaikkansa kuormasta syöjä- sihteerin.

Alkanut jo sinkkuelämä houkuttelemaan yhna kun silloin ei olisi kukaan valittamassa mulle mun tarpeista ja haluista tehdä itseni hyväksi jotain joskus.

Siis miehenkö pitäisi laittaa SINUN ulkonäköösi 300 euroa kuussa, että saa käydä muutamalla oluella?

Äitiyslomalla olen. Mies on kuules viilettänyt monella oluella ihan jo munkin rahoista, ja juo kotonakin monen satasen edestä. Joten on minullakin oikeus vaatia itselleni jotain. En ole ainoastaan mikään lastenvahti ja kodinkone. Mies ei ole laittanut tikkua ristiin missään ja vaatii jatkuvasti "omaa aikaa" jota minulla ei ole ollenkaan.

Eikä minun kuuluisi poikaansa vahtia vaan miehen, hänen ja exänsä tuotos, ei minun.

Töihin palaan heti kun vauva on isompi.

Jos on tässä taloudessa toisella varaa ryyypätä joka ilta niin ei ole paha summa laittaa 300€ ulkonäköönsä.

Vierailija
73/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitiyslomalla olen. Mies on kuules viilettänyt monella oluella ihan jo munkin rahoista, ja juo kotonakin monen satasen edestä. Joten on minullakin oikeus vaatia itselleni jotain. En ole ainoastaan mikään lastenvahti ja kodinkone. Mies ei ole laittanut tikkua ristiin missään ja vaatii jatkuvasti "omaa aikaa" jota minulla ei ole ollenkaan.

Eikä minun kuuluisi poikaansa vahtia vaan miehen, hänen ja exänsä tuotos, ei minun.

Jos on tässä taloudessa toisella varaa ryyypätä joka ilta niin ei ole paha summa laittaa 300€ ulkonäköönsä.

WHITE TRASH ALLERT!!!!

Vierailija
74/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kysyi vienkö hänet töihin perjantaina, kun on heti töiden jälkeen saunailta ja mitä nyt tekevätkään. En vie. Jos ei voi olla menemättä, niin kuskiksi en ala. Olen ollut kuskina aivan tarpeeksi. Mies ei ole ollut mulle kuskina kertaakaan. Hommaa itse kyytinsä, johan joudun sitä ADHD tapausta sietämään koko illan ja mahdollisesti koko yönkin, ehkä koko perhanan lauantaiaamunkin.

Vierailija
75/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lomamatkalle tai vaikka baariin?

Miksi?

Kai parisuhteessa kuuluisi olla vapaus ja luottamus

Miksi kiellät toiselta menot? Pelkäätkö että pettää/jättää?

Ensin on seksiä ja nainen kiintyy narsistisesti ja alistavasti yhteiskunnan voimalla ja yhteiskunnan sääntöjen vastaisesti miehen omaisuuteen jota ollaan tehty arvojen menettämisen arvoilla ja mies ei ole oikeutettu ihminen lomalle tai baariin miehen oletettujen arvojen mukaan...

Pelkää hyvin luultavasti joutuvan tietoisesti jäävänsä kiinni omasta narsistisesta käytöksestä. Been there done that. Jos vastaukseni on mielestäsi blaa blaa blaa... niin olet idiootti varas tai ainakin idiootti joka tukee varkaita... joka on sama asia.

Vierailija
76/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle on siis ripsienpidennykset ja tekokynnet jopa tärkeämpiä kuin oma lapsesi johon viittaat miehen lapsena? Voi luoja.

Vierailija
77/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitte on taas miehiä jotka käyttää naistaan tekosyynä ettei tarvitse lähteä.

Tähän tuntuvat vetoavan aina ne naiset, jotka herkimmin löytävät sanomista miehen menoista. En se minä, vaan kun mies ei oikeasti halua tavata ystäviään eikä harrastaa.

Vierailija
78/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän 3vuotiaan tasolle jäänyt 13 vuotias pärjää kaksin 6kuisen vauvan kanssa, niin mä lähden myös viettämään tyttöjen iltaa, kun mies on omissa menoissaan?

Mutta ai saatana, olisin vastuuton äiti silloin, lasuja pukkaisi ja sossut veisi lapset pois, jos toimisin kuin miehet toimii.

Naiset ovat vastuuntuntoisempia kuin miehet. Niin se vain on ja miehet seuraavat alapäätään enemmän kuin naiset.

Vierailija
79/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehillä pitää olla ihme hinku päästä koko ajan kotoa pois, milloin konsertteihin, milloin joihinkin lapsekkaisiin sarjakuvatapahtumiin? Onko niin paha olla perheen kanssa?

Vierailija
80/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu tilanteesta. Tuskin sinäkään haluat, että kotiutuessasi sairaalasta vastasyntyneen kanssa tai ison leikkauksen jälkeen mies lähtisikin viikoksi reissuun. Baarireissukiellotymmärrän, jos toisella on tapana juoda niin paljon, että häviää jonnekin päiväkausiksi. Normaalien ihmisten menoja ei tarvitse rajoittaa, ne tajuaa itsekin, mikä on soveliasta.

Juurikin näin. Sit vaan kannattaa miettiä jaksaako sitä semmosen rajoitettavan tapauksen kanssa vuosikaudet vääntää. Itsellä tuli lopulta mitta täyteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi