Ihan käsittämätöntä että on naisia jotka eivät PÄÄSTÄ miestä minnekään!!!
Lomamatkalle tai vaikka baariin?
Miksi?
Kai parisuhteessa kuuluisi olla vapaus ja luottamus
Miksi kiellät toiselta menot? Pelkäätkö että pettää/jättää?
Kommentit (299)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mt-tapaus tainnut kirjoittaa puolet ketjun viesteistä.Surullista.
Saman huomasin. Yksi nainen, jonka mies on lähdössä ilmaisen viinan bileisiin ja sihteerin haaroihin, spämmää ketjuun lukemattomia viestejä.
Minä ainakin ymmärrän tuon vitutuksen määrän, joka tuolla naisella on.
Miehen tuossa kuuluisi joko perua lapsensa tapaaminen tai ilmaisen viinan bileet.
Jos kyse on äijäillasta, niin samaa ihmettelen minäkin, että mitä se sihteeri siellä tekee? Strippaa ukkomiehille ohjelmanumerona?
Olen ymmärtänyt äijäillat siten, ettei niissä naisia ole mukana ainuttakaan tai sitten olen ymmärtänyt väärin. Tai se koskee vain ettei vaimot/avokit/tyttöystävät ole mukana, mutta suhteiden ulkopuoliset voivat olla.
Sitten miehet ihmettelevät, kun naiset haluavat erota :D
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki muukin puolittuisi eikä toinen olisi koko ajan aivan kaikessa itsekäs pässi.
Minä teen kaikki kotityöt, hoidan lapset, ruokin, siivoan, pesen pyykin, viikkaan pyykin ilman tietoakaan mistään "omasta ajasta", kun toinen tulee ja menee miten tykkää, meistä muista välittämättä tuon taivaallista.
Mun oma aika 30min koiran kanssa ulkona iltaisin, kun toisen oma aika on koko ilta ja viikonloput. Minä teen hommia 24/7, toinen vain 9h/päivä.
Jatkat liittoa tällaisen ihmisen kanssa. Miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole käynyt yksin missään. Aina on otettava lapsi mukaan joka paikkaan. Siksi en enää käy missään. Lapsi alkanut tuntua riippakiveltä ja pallolta jalassa. Mies ei ikinä ota itse lasta mukaansa mihinkään minne on menossa.
Kun sanoin kaipaavani itsekin aikuista seuraa, niin taas ehdotus LÄHDE LAPSEN KANSSA JOHONKIN.
Ja onhan minulla seuraa, koska lapsi. Ei se ole sama asia. Itse juoksee ties missä kissanristiäisissä ja mulla on vaan tuo lapsi hoidettavana 24/7. Että sillä en tykkää miehen menemisistä yhtään. "Mä tarviin omaa aikaa" ja mulla moisia hienouksia ole ollenkaan. Aina vaan tuo lapsi.
Miksi jatkat suhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman huomasin. Yksi nainen, jonka mies on lähdössä ilmaisen viinan bileisiin ja sihteerin haaroihin, spämmää ketjuun lukemattomia viestejä.
Miehen tuossa kuuluisi joko perua lapsensa tapaaminen tai ilmaisen viinan bileet.
Jos kyse on äijäillasta, niin samaa ihmettelen minäkin, että mitä se sihteeri siellä tekee? Strippaa ukkomiehille ohjelmanumerona?
Olen ymmärtänyt äijäillat siten, ettei niissä naisia ole mukana ainuttakaan tai sitten olen ymmärtänyt väärin. Tai se koskee vain ettei vaimot/avokit/tyttöystävät ole mukana, mutta suhteiden ulkopuoliset voivat olla.
Ja silläkö se sinun vtutuksesi vähenee, että spämmäät vauvapalstalle lukemattomia kommentteja eri ihmisenä esiintyen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silläkö se sinun vtutuksesi vähenee, että spämmäät vauvapalstalle lukemattomia kommentteja eri ihmisenä esiintyen?
Eka kommenttini koko ketjuun.
Montakos kommenttia sinä olet tänne tehtaillut?
Ihmettelen vain samoja asioita, koska olen käsittänyt äijäillat siten, ettei mukana ole minkäänlaisia tissieläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka kommenttini koko ketjuun.
Montakos kommenttia sinä olet tänne tehtaillut?
Ihmettelen vain samoja asioita, koska olen käsittänyt äijäillat siten, ettei mukana ole minkäänlaisia tissieläimiä.
Minkä ikäisen kehitysasteelle on jäänyt ihminen, joka käyttää sanaa tissieläimet? Itse sanoisin, että kuusivuotiaan.
Hyvin tuo näyttää pääsevän ulos. On ollut jo viikon ulkona, kun sisälle pääsy vaatiikin sitten hieman enemmän.
Mun mies ei päästä mua yksin mihinkään.
Jos alkoholi maistuu liikaa, kontrolli pettää ja seuraavana päivänä ei mitään pysty tekemään, niin silloin se on iso ongelma. Aika monella tuntuu olevan ongelmia alkoholin kanssa. Ei osata lopettaa ajoissa.
Sen olen huomannut, että nimenomaan ukkomiehet ovat kovia juomaan ja aina valittamassa vaimoistaan. Miehetkin osaavat uhriutua ja valittaa kuinka vaikeaa on kotona, aivan kuin niistä vaikeuksista ei voisi sitten sille vaimolle puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinua häiritsee asia noin paljon? Minua ei ainakaan. Aina voi vaihtaa ketjua.
Joka ketjuun tulee joku nillittämään aivan turhanpäiväistä.
Jälleen joku valittamassa kuinka äiti päästä poikien kanssa rellestämään ja huoriin.
Pettävä nainen on lumppu, pettävä mies on pelimies. Jep jep.
Tiedän yhden naisen jolta pettää kontrolli ja itsehillintä joka kerta, kun juo. Aina vetää överiksi. Sitten lääppii kaikkia paikalla olevia miehiä ja hävittää tavaroitaan. Ja myöhemmin itkee jossain nurkassa. Ei edes häpeä käytöstään millään tavalla.
Itse en käsitä, miksi kyseinen ihminen kutsutaan mukaan mihinkään illan viettoihin.
Mä päästän, mutta en todellakaan aina tykkää siitä, että mies menee - ja näytän sen myös. Etenkin, jos pienellä ihan varoitusajalla muuttaa suunnitelmia ja lähteekin kavereiden kanssa baariin futista katsomaan. Se on ärsyttävää.
Siis minun puolestani tehköön miten haluaa, mutta siitä saisi kyllä ilmoittaa ajoissa. Eikä pitää meidän yhteisiä suunnitelmia itsestään selvyytenä.
Että semmoiset saunakinkerit. Hain sitten lasten kanssa juopuneen isikullan seiskan pintaan kotio. Nätin herätyksen annoin.
Koska ei osaa lopettaa ajoissa, ei anna kuulua itsestään mitään, puhelimeen ei ikinä vastaa. Vetää överiksi ja sammuu, sitten ei kaverinsa kanssa sitä ikinä herätä ja laita taxilla tulemaan kotiin. Siksi en tykkää yhtään kännäysreissuista.
Miksi ihmeessä haluaisin lukea tuollaista pskaa??