Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan käsittämätöntä että on naisia jotka eivät PÄÄSTÄ miestä minnekään!!!

Vierailija
02.07.2018 |

Lomamatkalle tai vaikka baariin?
Miksi?
Kai parisuhteessa kuuluisi olla vapaus ja luottamus
Miksi kiellät toiselta menot? Pelkäätkö että pettää/jättää?

Kommentit (299)

Vierailija
101/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko nämä miehet käyttää vain vaimonsa tekosyynä kun ei kiinnosta mennä tai ovat niitä joilla esim. juominen karkaa lapsesta.

Omallakin miehellä oli vaikeuksia ymmärtää ettei lapsen synnyttyä vaan voi tulla ja mennä niinkuin ennen ja viettää kaikkia viikonloppuja kavereiden kanssa kaljoitellen. Sanoi varmaan tuolloin juurikin, etten päästä lähtemään, kun en tykännyt kun taas olisi jonnekin menossa.

Tällaisiin pariskuntiin en ole törmännyt, mutta ystäväpiirissä on yksi mielenkiintoinen tapaus.  Leskeksi jäänyt mies nai itseään liki 10 vuotta nuoremman naisen ja hankki tämän kanssa teini-ikäisten lasten joukon jatkoksi iltatähden, koska vaimo sitä kovin toivoi. Tämän lapsen myötä kaikki kontrolli valui uudelle rouvalle, joka ei päästänyt miestään sen paremmin vanhojen ystävien luo kuin lempiharrastuksen pariin ilman että rouva ja lapsi tulivat mukaan.  Lisäksi näissä tapahtumissa mies ei mm. saanut saunoa rauhassa ystäviensä (kunnollisia, vakiintuneita miehiä ja perheenisiä) kanssa, vaan lapsi oli otettava mukaan ja hänet oli niin ikään juuri isän nukutettava sen sijaan, että isä olisi saanut viettää hetken vapaata ystäviensä seurassa. Lapsen nukahdettua isänkin oli lähdettävä nukkumaan aikaisin, koska lapsi heräisi aikaisin, ja tietenkin juuri isän piti myös näinä aamun hetkinä viettää aikaa lapsen kanssa. 

Mielestäni tässä kyllä manipuloitiin isää raskaalla kädellä ja pelinappulana pyöritettiin lasta.  

Turha kai sanoakaan, että aikuisista ihmisistä, joiden omat lapset jo asuivat omillaan ja opiskelivat, pienen lapsen mukana olo yhteisessä viikonlopussa ei välttämättä ole mukavin mahdollinen vaihtoehto.  Eikä kyse todellakaan ole mistään kännäämisreissusta, vaan mukavasta yhdessäolosta, jossa vanhat ystävät kokoontuvat harrastamaan, syömään hyvin, saunomaan, uimaan ja vaihtamaan kuulumisia.

Oma moka. Kyllä pitää miehen olla typerä, kun ottaa vielä uuden vaimon ja pyöräyttää kersan vaikka edelliset on jo isoja. Olisi nauttinut vapaudestaan. Ei käy yhtään sääliksi.

Tämähän on ihan valintakysymys. Jos hankit lapsia, niin myös se isä on lapsestaan vastuussa, vaikka olisi kuinka hauska harrastus ja vanhoja kavereita. Kuka panee harrastuksensa ja kaverinsa lapsensa edelle?

Moni ajattelee ettei miehen tarvi ottaa vastuuta lapsista, kun se on yksin äidin tehtävä hoitaa ja huolehtia. Miehien pitää saada pitää vapautensa ja tehdä mitä huvittaa, vähät siitä onko lapsia tai ei.

Se on kauhistus, jos äidillä olisi jotain omaa aikaa ilman lapsia.

Johan joku kauhistui sitä, kun yksi äiti haluaisi itseensä käyttää rahaa, oli sitten kyse kynsistä tai ripsistä, jos se on joskus ollut hänen juttunsa, miksi siitä pitäisi luopua vaikka on äiti?

Ja vastaavasti mies ei ole tinkinyt itse mistään menoistaan. Ja tämä äiti joutuu vielä toisen tekeleen perään katsomaan, kun mies ei voi joustaa poikansa tähden ja jättää saunomiset väliin.

Hyvä se on laittaa toisen vastuulle kaikki mahdollinen ja tehdä mitä itseään huvittaa, välittämättä jaksaako toinen katsoa vielä ilmeisesti vaikean teinin perään ja vauva vielä itsellä hoidettavana.

Vierailija
102/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten edes perustaa perhe alunperinkään, jos ei kumminkaan kiinnosta yhtään viettää aikaa perheensä kanssa tai lastensa kanssa ylipäätään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan miehen kanssa paitsi rakastajat myös parhaat ystävät. Me vietetään aikaa perheen kesken ja suoraan sanottuna minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitkään tyttöjen illat, eikä miestä poikien illat. Meillä on silti 100% luottamus toisiimme. Mies pääsee esim. työpaikan pikkujouluihin ja poikien kanssa ulkomaille. Mies käyttäytyy kuitenkin aina luottamukseni arvoisesti ja minä hänen luottamuksensa.

On turha vaatia toiselta luottamusta sormia napsauttamalla. Luottamus ansaitaan ja se syntyy ajan kuluessa, kun tuntee toisen riittävän hyvin ja tietää, ettei mikään tai kukaan voi tulla teidän väliin.

Itse näen sen kyllä täysin päinvastoin. Siitä saakka, kun olen mieheni kanssa alkanut seurustella, olen lähtenyt siitä oletuksesta, että hän on sitä mitä sanoo olevansa ja toimii kuten sanoo toimivansa. Eli olen luottanut häneen ja hän minuun. Sitten jos tulee syytä tarkistaa luottamusta, niin sitten tarkistetaan, mutta en todellakaan olisi voinut olla parisuhteessa jossa sitä ei alusta alkaen olisi ollut.

Olemme tässä suhteessa varmaankin erilaisia. Minä en lähtökohtaisesti luota vieraisiin ihmisiin, ennen kuin tunnen kunnolla. Sinisilmäisyys on kaikonnut iän myötä. Mutta siis ymmärrän pointtisi. Me ollaan miehen kanssa seurusteltu nyt jo yli 15 vuotta, eli voin sanoa luottavani ja tuntevani hänet aika hyvin. Tietysti se luottamus ansaitaan joka hetki. Mutta mun pointti oli, että kukaan ei voi vaatia ventovieraalta, että "sun pitää luottaa muhun!". Joo, pitää tietysti jollain tasolla, mutta ei nyt ihan sinisilmäinenkään kannata olla. Kyllä maailmasta löytyy paljon epärehellisiä ja hyväksikäyttäviä ihmisiä.

Vierailija
104/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teoriassa naimisissa, käytännössä yksinhuoltaja.

Vierailija
105/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääse ja pääse. Hyvin on päässyt ovesta ulos. Eri asia onkin pääseekö takaisin sisälle.

Vierailija
106/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiellän koska vetää muuten viinaa päiväkausia eikä osaa kontrolloida itseään. On muiden kanssa ja henkikin voi lähteä. Perheen rahatkin menee ku useammaksi yöksi jää hitelleihin ja juo rahat.

Muuten en toki estäisi.

Vierailija
107/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karrikoidusti että mikä mies se sellainen on että akkaansa tottelee????

Vierailija
108/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiellän koska vetää muuten viinaa päiväkausia eikä osaa kontrolloida itseään. On muiden kanssa ja henkikin voi lähteä. Perheen rahatkin menee ku useammaksi yöksi jää hitelleihin ja juo rahat.

Muuten en toki estäisi.

Meillä riekkuisi aamuun saakka jossain ja rahat myöskin juotu. Pääasiahan on, että miehillä on hauskaa ja erivapaudet kuin vaimoilla, joilla on vastuu lapsista ja muusta.

Vierailija
109/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten en toki estäisi.

Naisena kysyn, että mikä ihme sinut sai pariutumaan tuollaisen miehen kanssa?

Vierailija
110/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten en toki estäisi.

Naisena kysyn, että mikä ihme sinut sai pariutumaan tuollaisen miehen kanssa?

Eihän tuossa muuten vikaa ole. Kunhan ei lähde reissuihin.

Vierailija
111/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten en toki estäisi.

Meillä riekkuisi aamuun saakka jossain ja rahat myöskin juotu. Pääasiahan on, että miehillä on hauskaa ja erivapaudet kuin vaimoilla, joilla on vastuu lapsista ja muusta.

Meillä ei tosiaan tule aina edes kotiin. Eikä seuraavanakaan päivänä. Eikä tajua vastata puhelimeen. Toki vaatii samanlaisen kavereihin menoihinsa. Mut tuon takia en suostu poikien reissuihin tai sit saa jättää kaiken, perheen ja kaiekn vuosikymmenien aikana yhdessä hankitun.

112/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän miehet juoppoja, kun viihtyvät baareissa viikonloput? Mun silmiin tuollainen näyttäytyy väsyneenä ja säälittävänä elämäntapana.

Eri asia ne satunnaiset irtiotot arjesta, saunaillat, firman bileet jne. mutta että jatkuvasti pitäisi olla perheen kustannuksella viihteellä tai tehdä lomamatkat ulkomaille ilman perhettä. Tätä en ymmärrä mutta ei kai mun tarvitsekaan. Ei meillä ainakaan olisi varaa tehdä omia lomamatkoja ulkomaille erikseen siten, että mies lomailisi yksin/kavereiden kanssa ja minä vastaavasti myös samalla tavalla. Missä välissä sitä ehtii viettää vuosilomaansa lasten kanssa, jos itse huitelee muualla? Meillä tehdään ne lomamatkat mieluummin perheen kanssa kuin erikseen. Tuntuu jotenkin oudolta, jos haluaa lomansa viettää perheestä erossa.

Vierailija
113/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä käsittämättömämpää on se että joku mies ei kokoajan HALUA olla poissa kotoa, baareissa, matkoilla, tai muuten poissa sen naisen luota jonka nimenomaan on itselleen halunnut siksi että voi tämän kanssa yhdessä elää elämää. OHHOH!

Vielä tätäkin käsittämättömämpiä ovat ne miehet jotka eivät millään kykene ymmärtämään että joku on löytänyt sen naisen, joka menee poikien pippelijuttujen edelle, kun itse ollaan väärän naisen kanssa yhdessä, tai jopa syvästi inhotaan sitä omaa naista, mutta silti ollaan yhdessä. MIKSI? Ai siksi että voi "karkailla" poikain kanssa pakoon omaa veemäistä elämää? Käsittämätöntä ettei sitten vain erota siitä huonosta suhteesta. HUH!

Vierailija
114/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karrikoidusti että mikä mies se sellainen on että akkaansa tottelee????

Mulla ei ole akkaa, vaan vaimo, eikä meillä totella, koska totteleminen vaatisi huoltaja/huollettava suhdetta, tai käskynjakoa. Noin muuten, teen kyllä kaiken mitä vaimo pyytää, ja muutenkin sen minkä kuvittelen häntä ilahduttavan. Sama toimii myös toisinpäin. Jos alkaisin riekkumaan ympäri kyliä kännissä(en juo enää ollenkaan joten ei realistista) niin vaimosta tuntuisi varmaankin tosi pahalta sellainen, itsestäni ainakin tuntuisi jos vaimo niin toimisi. Enpä haluaisi tehdä toiselle sellaista mistä en itsekään pitäisi.

Vierailija
115/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kaveri joka löysi sitten miehen. Sai piettyä miehen kurissa sillä että sanoi lähtevänsä kanssani baariin. Meikkasi valmiiksi jne. Sai sillä tavalla miehen pois kaverien luota. Kun mies tuli asiasta mustasukkaiseksi ja meni kotiin/naisen kotiin ilmoitti mulle että heh sainpas tulemaan ja jouduin menemään yksin. Oli kyllä harmillista. Sama se oli sitten yksin lähteä kun olin valimistellut jo lähtöä. En ymmärrä jälkikäteen miksi vuoden päivät kestin tuota. Joskus tuli myös kylään minun luo ja kun mies soitti mihin menit sanoi enpä kerro. Kertoi et nyt ainakin itsekin tulee kavereilta ja on mustasukkainen.

Vierailija
116/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap huoli. Kaikki ovat suhteessa omasta halustaan. Se mieskin,jonka nainen määräilee tai "kieltää" asioita. Ehkä mies pitää määräilystä ja siitä että kumppani dominoi. Tälläisiä miehiä on paljon. Vaikkei pitäisikään,niin edelleen mies on vapaaehtoisesti ja omasta halustaan tuossa suhteessa. Turha kitistä,kun kenenkään ei ole pakko toisen kanssa olla ellei ole ihmiskaupan uhri.

Vierailija
117/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko nämä miehet käyttää vain vaimonsa tekosyynä kun ei kiinnosta mennä tai ovat niitä joilla esim. juominen karkaa lapsesta.

Omallakin miehellä oli vaikeuksia ymmärtää ettei lapsen synnyttyä vaan voi tulla ja mennä niinkuin ennen ja viettää kaikkia viikonloppuja kavereiden kanssa kaljoitellen. Sanoi varmaan tuolloin juurikin, etten päästä lähtemään, kun en tykännyt kun taas olisi jonnekin menossa.

Tällaisiin pariskuntiin en ole törmännyt, mutta ystäväpiirissä on yksi mielenkiintoinen tapaus.  Leskeksi jäänyt mies nai itseään liki 10 vuotta nuoremman naisen ja hankki tämän kanssa teini-ikäisten lasten joukon jatkoksi iltatähden, koska vaimo sitä kovin toivoi. Tämän lapsen myötä kaikki kontrolli valui uudelle rouvalle, joka ei päästänyt miestään sen paremmin vanhojen ystävien luo kuin lempiharrastuksen pariin ilman että rouva ja lapsi tulivat mukaan.  Lisäksi näissä tapahtumissa mies ei mm. saanut saunoa rauhassa ystäviensä (kunnollisia, vakiintuneita miehiä ja perheenisiä) kanssa, vaan lapsi oli otettava mukaan ja hänet oli niin ikään juuri isän nukutettava sen sijaan, että isä olisi saanut viettää hetken vapaata ystäviensä seurassa. Lapsen nukahdettua isänkin oli lähdettävä nukkumaan aikaisin, koska lapsi heräisi aikaisin, ja tietenkin juuri isän piti myös näinä aamun hetkinä viettää aikaa lapsen kanssa. 

Mielestäni tässä kyllä manipuloitiin isää raskaalla kädellä ja pelinappulana pyöritettiin lasta.  

Turha kai sanoakaan, että aikuisista ihmisistä, joiden omat lapset jo asuivat omillaan ja opiskelivat, pienen lapsen mukana olo yhteisessä viikonlopussa ei välttämättä ole mukavin mahdollinen vaihtoehto.  Eikä kyse todellakaan ole mistään kännäämisreissusta, vaan mukavasta yhdessäolosta, jossa vanhat ystävät kokoontuvat harrastamaan, syömään hyvin, saunomaan, uimaan ja vaihtamaan kuulumisia.

Oma moka. Kyllä pitää miehen olla typerä, kun ottaa vielä uuden vaimon ja pyöräyttää kersan vaikka edelliset on jo isoja. Olisi nauttinut vapaudestaan. Ei käy yhtään sääliksi.

Tämähän on ihan valintakysymys. Jos hankit lapsia, niin myös se isä on lapsestaan vastuussa, vaikka olisi kuinka hauska harrastus ja vanhoja kavereita. Kuka panee harrastuksensa ja kaverinsa lapsensa edelle?

Kyllä meillä on ollut tapana että jos tavataan vaimon ystäviä  niin minä hoidan enimmäkseen nukutukset ja herätykset, koska heillä sitä juttua enemmän riittää keskenään. Ja tietysti jos on minun harrastusmatka vaikka niin vaimolla on isompi vastuu lapsista. 

Ollaan kai sitten huonoja ihmisiä molemmat kun joka sekunti ei ole lapset ja perhe päällimmäisenä mielessä.

Vierailija
118/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ap huoli. Kaikki ovat suhteessa omasta halustaan. Se mieskin,jonka nainen määräilee tai "kieltää" asioita. Ehkä mies pitää määräilystä ja siitä että kumppani dominoi. Tälläisiä miehiä on paljon. Vaikkei pitäisikään,niin edelleen mies on vapaaehtoisesti ja omasta halustaan tuossa suhteessa. Turha kitistä,kun kenenkään ei ole pakko toisen kanssa olla ellei ole ihmiskaupan uhri.

Sellaisissa suhteissa joissa on paljon ja vakavaa henkistä (tai fyysistäkin) väkivaltaa tuo oma halu voi olla kyllä vähän häilyvä käsite. 

Vierailija
119/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion saunoa meidän vuorolla vastaavasti ilman muuta perhettä. Se on mun oikeuteni saunoa yksin, rauhassa ja nauttia löylyistä, ilman että olisi koko ajan kiire hoitamaan vauvan tarpeet ja oma saunominen olisi aina sitä, että minuutin löylyt ja kahden minuutin pikapeseytyminen, ja lopun ajan hoidan vauvan tarpeet ja nukkumaan menon.

Rentoudu siinä sitten, kun toinen hiillostaa vuoron loppumisesta koko ajan.

Itse kun lähtee saunailtaan rentoutumaan, toisin sanoen ne ovat pelkät ryyppäjäiset ja sihteeri nussii jälleen jotain onnetonta ukkomiestä näissäkin pirskeissä, se on jo aivan perinne tässä firmassa. Saa nyt nähdä onko mun mies vuorossa kulli ojossa jonossa. Jos on, se on sitten ukolle soronoo ja elarit kilisemään tililleni, ja valvotut tapaamiset, niin ei pääse niistä luistamaan helpolla.

Kellä pillu, sillä valta.

Ja mä maksan saunavuorostamme joka kuukausi, joten voin hyvin päättää kuka saunoo ja kuka ei.

Vierailija
120/299 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta isäkin on lapsistaan vastuussa, mutta miksi ne pari kertaa vuodessa kun isän olisi mahdollista viettää aikaa ystävien parissa, ei äiti sen vertaa jousta että antaisi miehelleen mahdollisuuden tosiaan viettää aikaa ystäviensä parissa?  Kyllähän tämän pitäisi olla itsestään selvää. Tässä mies joutuu hoitamaan sen lapsen koko ajan siinä vaikka äitikin on paikalla, ja ollaan isän ystävien luona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi