Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko miehesi lähteä kaveriensa kanssa kesälomalla etelänmatkalle?

Vierailija
02.07.2018 |

Mies puhuu, että lähtee miesporukalla jonnekin etelään kun lasten iän ja huonon rahatilanteen takia varmaan lähdetä isommalle lomamatkalle. Minun palkkani ei ole niin hyvä, että siitä paljon säästäisin ja toisaalta lapset ovat hankalassa iässä.

Mitä mieltä, päästäisitkö miestä? Mies on kuulemma laittanut palkastaan sivuun eikä ole muuten käytellyt rahojaan. Viikko kuulemma "ihan vaan kreikassa".

Kommentit (308)

Vierailija
241/308 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos elellään yhdessä, niin lomaillaan yhdessä.

Erillään touhuaminen tuo vaan eripuraa suhteeseen.

Onhan se tosiaan hurjaa olla viikko erillään.

Ehkäpä kyse on kuitenkin siitä _halusta_ viettää lomaa muussa seurassa. Silloin tietysti pitää mennä - lopullisesti. En koskaan enää halua suhdetta, jossa kaikki muu menee minun edelleni. Se ei ole aikuinen parisuhde, vaan teinitasoinen ”seukkaus”, jossa ”kamut” on ”tärkeitä”.

Tämä. Teinisuhde keski-ikäisenä on elämän tuhlausta sitoutuvalle ihmistyypille.

Sinänsä hupaisaa että minusta tuollainen aiemmassa viestissä esille tuotu ehdottomuus kuulostaa paljon enemmän teinisuhteelta kuin aikuisten suhteelta.

Vierailija
242/308 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioliitossa ei mielestäni lomailla erikseen. Täysin vierasta.

Jos ei rahat riitä yhteislomaan, niin sitten keksitään yhdessä muuta.

Siitä rakentuu tiivis yhteiselämä, että taaperretaan yhdessä.

Jos ei maistu, niin sitten voi kumpikin taapertaa omia polkujaan jossain, muttei avioliitossa.

Entä jos elää avoliitossa, miten siinä kuuluu elää?

Entä jos lomat ei ole mahdollista pitää yhtaikaa. Onko silloin lupa matkustella erikseen vai ei ole? Silloin pitää silti kotona kiltisti odottaa että kumppani saapuu töistä kun itse on lomalla?

Tässä keskustelussa puhutaan lapsiperheistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/308 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä kyse on kuitenkin siitä _halusta_ viettää lomaa muussa seurassa. Silloin tietysti pitää mennä - lopullisesti. En koskaan enää halua suhdetta, jossa kaikki muu menee minun edelleni. Se ei ole aikuinen parisuhde, vaan teinitasoinen ”seukkaus”, jossa ”kamut” on ”tärkeitä”.

Sinänsä hupaisaa että minusta tuollainen aiemmassa viestissä esille tuotu ehdottomuus kuulostaa paljon enemmän teinisuhteelta kuin aikuisten suhteelta.

Aikuista on käydä kulahtaneessa avioliitossa poikain kanssa maksureiällä Aasiassa kerran vuoteen?

Etkö yhtään idioottimaisempaa olkinukkea keksinyt?  Tosin niinhän sitä sanotaan että jokainen rakentaa näköisensä olkinuken, tämäkin kertoi paljon sinusta.

Vierailija
244/308 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksat jankuttaa tuota teinisuhdetta mutta et pysty vastaamaan kysymykseen, pitäisikö puolisoilla siis olla vain ja ainoastaan samat mielenkiinnon kohteet.

No, mun miehellä on kiinnostuksen kohteena ollut vuosikymmeniä punttisali ja kaikki siihen liittyvä. Pitäisikö hänen erikseen päästä juuri Kreikkaan salille vaikka oma sali sijaitsee kilometrin päässä? Mua taas ei kiinnosta salit pätkääkään ja miestä ei mun harrastus eli pelaaminen. Muita yhteisiä kiinnostuksen kohteita sitten löytyy kyllä.

Vierailija
245/308 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuista on käydä kulahtaneessa avioliitossa poikain kanssa maksureiällä Aasiassa kerran vuoteen?

Etkö yhtään idioottimaisempaa olkinukkea keksinyt?  Tosin niinhän sitä sanotaan että jokainen rakentaa näköisensä olkinuken, tämäkin kertoi paljon sinusta.

Kalikka kalahti! Varo tauteja kun ukkosi palailee katukeittiöstä!

Kas, sitten siirryttiinkin teinitasolta jo hiekkalaatikkotasolle. Onnittelut!

Vierailija
246/308 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin nähdä sen tilanteen kun mieheni kysyisi minulta LUPAA lähteä reissuun :)

Vierailija
247/308 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin nähdä sen tilanteen kun mieheni kysyisi minulta LUPAA lähteä reissuun :)

Oletko niin tossun alla että sinut vain orjana jätetään hoitamaan lapsia ja kotia? Häivytään ilmoittamatta? Kyllä on elämä sinulla pilalla :;(

Vierailija
248/308 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioliitossa ei mielestäni lomailla erikseen. Täysin vierasta.

Jos ei rahat riitä yhteislomaan, niin sitten keksitään yhdessä muuta.

Siitä rakentuu tiivis yhteiselämä, että taaperretaan yhdessä.

Jos ei maistu, niin sitten voi kumpikin taapertaa omia polkujaan jossain, muttei avioliitossa.

Entä jos elää avoliitossa, miten siinä kuuluu elää?

Entä jos lomat ei ole mahdollista pitää yhtaikaa. Onko silloin lupa matkustella erikseen vai ei ole? Silloin pitää silti kotona kiltisti odottaa että kumppani saapuu töistä kun itse on lomalla?

Tässä keskustelussa puhutaan lapsiperheistä.

Niin? Lapsiperhe ei ole lapsiperhe jos on avoliitto ja lomia eri aikaan?

Vierailija
249/308 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin rasittavaa kun kommentoidaan lukematta aloitusta.

Tässä mies oli lädössä yksin lomalle, muu perhe ei voi lomailla rahatilanteen vuoksi.

Ja kyllä normaalissa parisuhteessa oli lapsia tai ei, keskustellaan lomamatkoista yms, ne eivät ole vain ilmoitus, että moikka.

Vierailija
250/308 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksat jankuttaa tuota teinisuhdetta mutta et pysty vastaamaan kysymykseen, pitäisikö puolisoilla siis olla vain ja ainoastaan samat mielenkiinnon kohteet.

No, mun miehellä on kiinnostuksen kohteena ollut vuosikymmeniä punttisali ja kaikki siihen liittyvä. Pitäisikö hänen erikseen päästä juuri Kreikkaan salille vaikka oma sali sijaitsee kilometrin päässä? Mua taas ei kiinnosta salit pätkääkään ja miestä ei mun harrastus eli pelaaminen. Muita yhteisiä kiinnostuksen kohteita sitten löytyy kyllä.

Tuli vissiin yllätyksenä, että Kreikkaan ei ole pakko mennä jos ei halua eikä muu kuin sali kiinnosta? Ja sitten jos Kreikka kiinnostaa niin sinne voi mennä!

Lisäksi, tämä ketju ei keskustele sinusta vaan parisuhteista yleisesti sekä ap:n tapauksesta.

Vierailija
251/308 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä mies oli lädössä yksin lomalle, muu perhe ei voi lomailla rahatilanteen vuoksi.

Ja kyllä normaalissa parisuhteessa oli lapsia tai ei, keskustellaan lomamatkoista yms, ne eivät ole vain ilmoitus, että moikka.

Ei aloitusviestissä kyllä sanottu etttei muu perhe voi lomailla, vaan sanottiin että varmaan eivät lasten ikien ja taloustilanteen vuoksi tee mitään ISOMPAA reissua.

Ja mistä keksit että asia oli ilmoitusasia? Ennemminkin ap:n viesti kuulostaa siltä että mies on nyt ottanut asian puheeksi ja ap kyselee että päästäisikö miehen vai ei. Jos mies olisi vain ilmoittanut lähtevänsä niin eihän siinä ap:n päästämisillä olisi mitään merkitystä.

Vierailija
252/308 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan sinun pitänyt lukea itse aloitus vähän tarkemmin?

Vierailija
253/308 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko niin tossun alla että sinut vain orjana jätetään hoitamaan lapsia ja kotia? Häivytään ilmoittamatta? Kyllä on elämä sinulla pilalla :;(

Teillä palstan naisilla taitaa olla joku pahemmanlaatuinen aivovamma. Miten ihmeessä voi yhdistää sen, että ei edes ilmoita lähtiessään siihen että varsinaisia matkalupia ei tarvitse kysellä?

Vierailija
254/308 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei varmasti tapahdu mitään syrjähyppyjä tai semmosia, toisin kuin naisten reissuilla.

Vierailija
255/308 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli vissiin yllätyksenä, että Kreikkaan ei ole pakko mennä jos ei halua eikä muu kuin sali kiinnosta? Ja sitten jos Kreikka kiinnostaa niin sinne voi mennä!

Lisäksi, tämä ketju ei keskustele sinusta vaan parisuhteista yleisesti sekä ap:n tapauksesta.

Vastasin yllä olevaan, jossa tivattiin että pitääkö puolisoilla olla vain yhteisiä kiinnostuksenkohteita. Ei pidä, mutta se ei tarkoita silti että niitä omia harrasteita pitäisi harrastaa jossain hevon kuusessa.

Vierailija
256/308 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä on yksi tällainen perhe, jossa äijä käy kerran vuodessa etelässä poikien kanssa. Tossukka vaimo pyörittelee kotia iloisena, kun "uskollinen" ukkomies käy vähän "rentoutumassa", koska vaimon mukaan mies kuulemma "tarvitsee sitä". En pysty käsittämään kumpaakaan.

Vierailija
257/308 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähipiirissä on yksi tällainen perhe, jossa äijä käy kerran vuodessa etelässä poikien kanssa. Tossukka vaimo pyörittelee kotia iloisena, kun "uskollinen" ukkomies käy vähän "rentoutumassa", koska vaimon mukaan mies kuulemma "tarvitsee sitä". En pysty käsittämään kumpaakaan.

Poikien kanssa = kaverien kanssa.

Vierailija
258/308 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi äitee sentään. Mieheni  käy joka vuosi ulkomailla lomalla 6-15 äijän porukoissa. Viikon ovat. Jokainen vuorollaan organisoi reissun. Hienoja reissuja videoita katselen minäkin innolla. Mieheni on aina kovasti innoissaan näistä reissuista. Matkaa suunnitellaan puolivuotta sit reissussa ja puutaan taas siitä puolivuotta. Tällä reissamisella on pysynyt vireänä ja iloisena puolisona. Kavereita on riittänyt joka lähtöön. Jotenkin ymmärän tämän miesten ryhmänä olemisen. Pettämisiä en ole edes ajatellut , kerkiävät reissussa tehdä. Olen tietysti vähän kade reissuista. Meillä naisilla vastaavaa porukkaa ei edes saisi kasaan. Heti olisi kissatappelut menossa. Muutaman hyvä ystävän kanssa teen kaksi kertaa vuodessa loman. Ei ole bilettäminen ja pettäminen kyllä mielessä. Ei sinne matkalle sitä varten tarvitse lähteä. Kyllä ne pettämiset hoidetaan ihan lähellä jos on sellaisiin tarvetta. Ihmettelen tätä poissa silmistä poissa mielestä epäilyä. Eikö ihmiset tiedä kenen kanssa menivät vihille. Pitelemällä, kun ei kukaan pysy.

Vierailija
259/308 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähtisi, niin takaisin ei ole siltä reissulta tulemista. En halua mitään superkuppaa itselleni tuliaisina.

Vierailija
260/308 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lähtisi, niin takaisin ei ole siltä reissulta tulemista. En halua mitään superkuppaa itselleni tuliaisina.

Harmi, ettet saanut itsellesi parempaa puolisoa :-(