Antaisitko miehesi lähteä kaveriensa kanssa kesälomalla etelänmatkalle?
Mies puhuu, että lähtee miesporukalla jonnekin etelään kun lasten iän ja huonon rahatilanteen takia varmaan lähdetä isommalle lomamatkalle. Minun palkkani ei ole niin hyvä, että siitä paljon säästäisin ja toisaalta lapset ovat hankalassa iässä.
Mitä mieltä, päästäisitkö miestä? Mies on kuulemma laittanut palkastaan sivuun eikä ole muuten käytellyt rahojaan. Viikko kuulemma "ihan vaan kreikassa".
Kommentit (308)
Mies tässä. Meillä käydään lomamatkalla ulkomailla erikseen, yhdessä ja perheenä.
Rouvaa ei paljoa mun urheilun katsomisen ympärillä pyörivät reissut kaveriporukassa kiinnosta, samoin mua ei kiinnosta lähteä "tyttöjen reissulle" johonkin kaupunkikohteeseen tai rantakohteeseen. Onhan meillä molemmilla omiakin ystäviä, joiden kanssa tehdään eri asioita kun mitä pariskuntana tai perheenä tehdään.
Käydään myöskin pariskuntana kahdestaan reissussa ilman lapsia. Joku kaupunkikohde vkl tai viikko. Rooma, Pariisi, Praha, NYC, jne.
Perheenä tehdään sitten kesälomalla pidempi reissu Kaukoidässä tai jenkeissä, talvella lyhyempi viikonparin reissu Kanaria, Thaimaa, Usa.
Ihmeellinen kysymyskin. Ellei tarkoitus ollut alleviivata ettei muilla kuin miehellä ole varaa reissata. Sitten tilanne on aika epäreilu muille perheenjäsenille.
Vierailija kirjoitti:
Mies tässä. Meillä käydään lomamatkalla ulkomailla erikseen, yhdessä ja perheenä.
Rouvaa ei paljoa mun urheilun katsomisen ympärillä pyörivät reissut kaveriporukassa kiinnosta, samoin mua ei kiinnosta lähteä "tyttöjen reissulle" johonkin kaupunkikohteeseen tai rantakohteeseen. Onhan meillä molemmilla omiakin ystäviä, joiden kanssa tehdään eri asioita kun mitä pariskuntana tai perheenä tehdään.
Käydään myöskin pariskuntana kahdestaan reissussa ilman lapsia. Joku kaupunkikohde vkl tai viikko. Rooma, Pariisi, Praha, NYC, jne.
Perheenä tehdään sitten kesälomalla pidempi reissu Kaukoidässä tai jenkeissä, talvella lyhyempi viikonparin reissu Kanaria, Thaimaa, Usa.
Ihmeellinen kysymyskin. Ellei tarkoitus ollut alleviivata ettei muilla kuin miehellä ole varaa reissata. Sitten tilanne on aika epäreilu muille perheenjäsenille.
Mehän emme tiedä mihin AP on varansa käyttänyt. Se on totta, että monella naisella on pienempi palkka, mutta niin on taipumusta tuhlaillakin. Jos mies ajaa itsensä kaljuksi koneella ja nainen käyttää kampaamoon ja kaikkeen kosmetiikkaan vaikka 1500 euroa vuodessa niin pitäisikö miehen sitten olla "naiselle matkan velkaa" jos mies ostaa samalla 1500 eurolla itseelleen lomamatkan?
Palkkatulot ovat käytännössä jokaisella ihan omat ja niihin voi vaikuttaa kouluttautumalla ja kovalla yrittämisellä. Rahalla niitä matkoja reaalimaailmassa ostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykääs ylikseltä lukemassa miesten kirjoittama ketju miesten reissuista. Siellä setämiehet ja nuoremmatkin kertovat hyvin selvästi mitä näillä reissuilla tapahtuu ja miten typerää vaimoa koijataan. Tosiaankin avasi silmäni miesten suhteen.
En tekisi mitään miehellä, jonka uskollisuus perustuu vain siihen, ettei hänellä ole tilaisuuksia pettää. Oma mieheni on kanssani vapaaehtoisesti kuten minäkin hänen kanssaan. Meillä molemmilla olisi päivittäin tilaisuuksia pettämiseen, ei siihen tarvita erillisiä lomamatkoja.
Toki toki, mutta Saksassa bordellit on laillisia. Ihailkaa kotkanpesiä vitriineissänne :D
Säälin sinua. Elämäsi täytyy olla uskomattoman raskasta. Älä suotta vaivaudu kommentoimaan minulle enää, en vastaa, koska en halua alkaa pilkata sairasta ihmistä.
Mitä? Se että sä olet tullut kusetetuksi ja haluat sulkea siltä siististi silmäsi tunnuslauseella: se mitä ei tiedä, ei satuta, ei tee minusta sairasta. Olen ainoastaan realisti. Enemmän säälin sinua, petetty ja hyväksikäytetty vaimo.
Meeppä nyt reikäpää muualle jauhamaan miesvihapaskaasi.
Opettele sä koulupudokas ensin kurjoittamaan.
Totta kai saa mennä! Mielellään muu perhe syö jatkuvasti hernekeittoa, jotta isi pääsee dippailemaan kikkeliään tautisiin naisiin. Joo ei mene.
Vierailija kirjoitti:
Teillä on valtavasti lomapäiviä, jos tuo onnistuu. Normaalisti vanhempien lomapäivät kokonaan erikseen vitettynä ei riitä kattamaan koulujen lomia.
Saati sitten silloin jos niistä lohkaistaan vanhempien kaverilomat pois. Tai sitten teillä hoitaa lapsia joku muu kuin vanhemmat.
Kyllä se siinä suhteessa harmittaisi, kun toisella vara laittaa säästöön ja toinen jää yksin lasten kanssa. Olisi kohtuus, että miehesi mahdollistaisi myös sinun ja lasten loman vaikka sitten ihan vain kotimaassa, kun kerran rahaa on. Yhteinen talous.
Mikä v$tun liitto jos toinen määrää mitä saatehdä ja mitä ei. Jos on säästöjä tottakai.
Erotkaa jos olet mustasukkainen vainoaja. Niin siinä käy ennen pitkää jos kontrolloit.
Jos olette yhdessä perseauki niin sitten hyvää loppuelämää muuten vain!
Mä säästän tällä hetkellä hoitorahasta päästäkseni yksin reissuun vuoden päästä. Enkä ajatellut järjestää lastenhoitoa mitenkään. Ai kauhee mua kun olen huono äiti ja puoliso. Tyhjään kotiin tulee paluu kun olen niin vastuuton. Ai ai.