Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin laihdutuksen ja elämä tuntuu turhalta ilman herkkuja

Vierailija
01.07.2018 |

Mitä teen illat? Ei oo mitään mistä nauttia! Ei mitään hyvää eikä mitään mitä odottaa. Liikunnasta en saa iloa enkä nautintoa koska se on paskaa ja veemäistä!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alota seksin harrastaminen miehesi kanssa?

Vierailija
2/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautit hoikistuvasta vartalosta. Ala lukemaan kirjoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No salli itsellesi hieman herkkuja, ei niistä totaalikieltäytyä tarvitse?

Vierailija
4/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kokee kaikki riippuvuuksista irti taistelevat. Etsi muita tyydytyksen tuojia. Meditaatio, leffat, lukeminen, ulkoilu, nukkuminen. Hiljalleen sun kroppa ja pää tottuu herkuttomuuteen, kunhan olet kärsivällinen.

Vierailija
5/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin laihdutuksen, jätin pois pullat ja karkit, päivässä syön yhden patukan.

Vierailija
6/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsit niin kuin me muutkin. Katsot netistä muodonmuutoskuvia ja pullistelet peilin edessä

Vierailija
7/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aloitin laihdutuksen, jätin pois pullat ja karkit, päivässä syön yhden patukan.

Siis välipalana ruokien välissä

Vierailija
8/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä patukan?

Vierailija
9/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se liikunta aluksi mitään herkkua ole, jos nollista tai tauon jälkeen aloittaa. Muutama viikko ja alkaa mieli muuttua. Muutaman kuukauden jälkeen jo hommasta nauttiikin.

Vierailija
10/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään kehtaisi myöntää mutta sama juttu täällä! Olen niiiin addiktoitunut herkkuihin. Sen verran melkein joka päivä ettei paino laske. Lähinnä vain lakua ja joskus jätskiä. Joskus korvaan jopa aterian brandy-pähkinä juustolla ja suolakekseillä ja läskihän pysyy. Voi itku.

Vierailija
11/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mielenkiintoista. Sun elämän tärkein sisältö on herkut?

Jos noin todella on, mitä varten laihdutat? Lopeta. Miksi elää elämää josta ei nauti?

Vierailija
12/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä patukan?

Nutrilet patukan

Vierailija
13/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö syömään vaan vähän herkkua? Silloin ei tarttis tehdä niin totaalista eroa "vanhasta rakkaasta". Minulle ravitsemusterapeutti sanoi, että suklaata voi syödä pari palaa päivässä, vaikka pudottaa painoa. Onhan niissä 80 kcal tietenkin, joten kilon vähemmän laihtuu 12,5 viikossa.

Vierailija
14/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikausia kärsin samasta, yritin siis olla ilman herkkuja mutta sorruin aina. Keväällä aloitin fyysisesti rankan työn ja painoa on pudonnut kymmenisen kiloa, vyötäröltä lähtenyt useita senttejä ja haba on kasvanut. Herkut ei maistu enää samalla tavalla, en edes tiedä miksi. Joten kamalassa työssäni on sentään jotain hyvää, mutta ei tätä työtä kauaa jaksa tehdä, sen verran masentavaa, rankkaa ja pienipalkkaista.

Vierailija
15/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala syömään kunnon annoksia, vatsa täynnä ei herkut maistu.

Vierailija
16/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös aloitin, ja jätin toistaiseksi kaikki herkut. Pilkon aamu- ja iltapuurolautaselle hedelmiä, esim. tänään kaksi pientä aprikoosia. Maistuvat melkein karkilta nyt, kun on ollut ilman herkkuja ja makuaistikin on jotenkin terävöitynyt pitämään vähempääkin sokeria makeana!

Vierailija
17/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teen illat? Ei oo mitään mistä nauttia! Ei mitään hyvää eikä mitään mitä odottaa. Liikunnasta en saa iloa enkä nautintoa koska se on paskaa ja veemäistä!

Tällä aloituksella peukut 14-2? Järjetönt ajatusmaailma, ei mitään mistä nauttia..?

Liikunta voi tuottaa ihan yhtä suuren nautinnon kuin ne epäterveelliset herkut.

Olen itse liikkunut jo 5 päivää putkeen ja liikkuisin enemmänkin jos lihakset sallisivat mutta on pakko pitää lepopäivä huomenna vaikka en haluaisi.

Vierailija
18/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös aloitin, ja jätin toistaiseksi kaikki herkut. Pilkon aamu- ja iltapuurolautaselle hedelmiä, esim. tänään kaksi pientä aprikoosia. Maistuvat melkein karkilta nyt, kun on ollut ilman herkkuja ja makuaistikin on jotenkin terävöitynyt pitämään vähempääkin sokeria makeana!

Onko ne aprikoosit kuivattuja, niissä on sokeria

Vierailija
19/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... syökö jotkut ihmiset oikeasti joka päivä herkkuja? Ei ihme jos on läskiä. Itse syön herkkuja 0-2 päivänä viikossa. Herkuksi lasken mm. tumman suklaan, makean mehun, jääkahvin, sokeriliemessä olevan hedelmäsalaatin ym.

Vierailija
20/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsit niin kuin me muutkin. Katsot netistä muodonmuutoskuvia ja pullistelet peilin edessä

Kärsit niin kuin me muutkin -tieto vaikuttaa todella houkuttelevalta! :D

ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi