Aloitin laihdutuksen ja elämä tuntuu turhalta ilman herkkuja
Mitä teen illat? Ei oo mitään mistä nauttia! Ei mitään hyvää eikä mitään mitä odottaa. Liikunnasta en saa iloa enkä nautintoa koska se on paskaa ja veemäistä!
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös aloitin, ja jätin toistaiseksi kaikki herkut. Pilkon aamu- ja iltapuurolautaselle hedelmiä, esim. tänään kaksi pientä aprikoosia. Maistuvat melkein karkilta nyt, kun on ollut ilman herkkuja ja makuaistikin on jotenkin terävöitynyt pitämään vähempääkin sokeria makeana!
Onko ne aprikoosit kuivattuja, niissä on sokeria
Kaksi pientä aprikoosia ei saa minua miettimään kuivattuja hedelmiä.
ohis
PS Niissä tuoreissakin on sokeria. Iik!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö... syökö jotkut ihmiset oikeasti joka päivä herkkuja? Ei ihme jos on läskiä. Itse syön herkkuja 0-2 päivänä viikossa. Herkuksi lasken mm. tumman suklaan, makean mehun, jääkahvin, sokeriliemessä olevan hedelmäsalaatin ym.
Olen aina ihmetellyt, kuka suostuu syömään sokerissa lilluvaa purkkihedelmäsalaattia.
Nyt selvisi: sinä.
Muutaman kerran vuodessa syön työpaikan ravintolassa ja hotellin aamiaisella. Ja niin muuten syö moni muukin.
Toi on ihan totta. Itsekin koin elämäni todella tyhjäksi, kun jätin suklaan mussuttamisen. Muuten en kieltäydy mistään, mutta kaikki sokeriset herkut jätin pois. Kyllä se siitä ajan myötä meni ohi, mutta ehkä noin kuukauden verran oli tuo tunne. Tosin myös muutin tuossa samaan aikaan, joten sekin ehkä auttoi.
Sä oot ruokariippuvainen ap!! Hae apua. Ei kenenkään elämä voi perustua vaan siihen mitä laittaa kurkusta alas.
Vierailija kirjoitti:
Ööö... syökö jotkut ihmiset oikeasti joka päivä herkkuja? Ei ihme jos on läskiä. Itse syön herkkuja 0-2 päivänä viikossa. Herkuksi lasken mm. tumman suklaan, makean mehun, jääkahvin, sokeriliemessä olevan hedelmäsalaatin ym.
Monet syö. Minä syön joka päivä pullan tai jonkun pienen suklaapatukan? Miksi en söisi... joku 200kcal sinne tai tänne.
Itse söin pari keksiä aamupalan "jälkiruoaksi"... Syön myös päivässä paljon vihanneksia, marjoja ja hedelmiä, muutenkin terveellisesti, pidän kiinni ruoka-ajoista, syön riittävästi tavallista ruokaa ja liikun. En todellakaan aio luopua herkuista. Kerran viikossa sallin itseni syödä vähän enemmän herkkuja, tyyliin pitsaa. Monesti päivään kuuluu pieni herkkuhetki, jota odotan. Tyyliin pieni palanen jätskiä, suklaata tai pari keksiä. En tarvi enempää, koska kun syö riittävästi, ei himoitse herkkuja juurikaan.
t.normaalipainoinen
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa että sait egosi taas kiillotettua, nyt voitkin sen tehtyäsi painua muualle tästä ketjusta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärsit niin kuin me muutkin. Katsot netistä muodonmuutoskuvia ja pullistelet peilin edessä
Kärsit niin kuin me muutkin -tieto vaikuttaa todella houkuttelevalta! :D
ohis
Rehellisyys maan perii. Muutenhan meillä olisi sixpäkkejä katukuva täynnä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös aloitin, ja jätin toistaiseksi kaikki herkut. Pilkon aamu- ja iltapuurolautaselle hedelmiä, esim. tänään kaksi pientä aprikoosia. Maistuvat melkein karkilta nyt, kun on ollut ilman herkkuja ja makuaistikin on jotenkin terävöitynyt pitämään vähempääkin sokeria makeana!
Onko ne aprikoosit kuivattuja, niissä on sokeria
No nyt selvisi miksi suomalaiset on Euroopan lihavin kansa: kuivattujen aprikoosien syy! Ai ei vai...?
Vierailija kirjoitti:
Mitä teen illat? Ei oo mitään mistä nauttia! Ei mitään hyvää eikä mitään mitä odottaa. Liikunnasta en saa iloa enkä nautintoa koska se on paskaa ja veemäistä!
Palkitse itsesi joka ilta syömällä pala tai kaksi suklaata.
Se ei kuitenkaan tarkoita sitä että sulla olis lupaa vetää kokonainen suklaalevy kerralla.
Ihan olivat tuoreita aprikooseja. En syö kuivattuja hedelmiä kuin jouluaattona sekahedelmäsopassa. :) Hedelmäsokeri kohtuudella nautittuna ei tee kenestäkään ylipainoista.
Se aprikooseja puuroonsa pilkkonut
Ajatellen että olen ilmaston pelastaja, kun syön vähän ja simppeliä sapuskaa. Siitä hyvä mieli.
Olen aina ihmetellyt, kuka suostuu syömään sokerissa lilluvaa purkkihedelmäsalaattia.
Nyt selvisi: sinä.