Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin laihdutuksen ja elämä tuntuu turhalta ilman herkkuja

Vierailija
01.07.2018 |

Mitä teen illat? Ei oo mitään mistä nauttia! Ei mitään hyvää eikä mitään mitä odottaa. Liikunnasta en saa iloa enkä nautintoa koska se on paskaa ja veemäistä!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö... syökö jotkut ihmiset oikeasti joka päivä herkkuja? Ei ihme jos on läskiä. Itse syön herkkuja 0-2 päivänä viikossa. Herkuksi lasken mm. tumman suklaan, makean mehun, jääkahvin, sokeriliemessä olevan hedelmäsalaatin ym.

Olen aina ihmetellyt, kuka suostuu syömään sokerissa lilluvaa purkkihedelmäsalaattia.

Nyt selvisi: sinä.

Vierailija
22/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös aloitin, ja jätin toistaiseksi kaikki herkut. Pilkon aamu- ja iltapuurolautaselle hedelmiä, esim. tänään kaksi pientä aprikoosia. Maistuvat melkein karkilta nyt, kun on ollut ilman herkkuja ja makuaistikin on jotenkin terävöitynyt pitämään vähempääkin sokeria makeana!

Onko ne aprikoosit kuivattuja, niissä on sokeria

Kaksi pientä aprikoosia ei saa minua miettimään kuivattuja hedelmiä. 

ohis

PS Niissä tuoreissakin on sokeria. Iik!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö... syökö jotkut ihmiset oikeasti joka päivä herkkuja? Ei ihme jos on läskiä. Itse syön herkkuja 0-2 päivänä viikossa. Herkuksi lasken mm. tumman suklaan, makean mehun, jääkahvin, sokeriliemessä olevan hedelmäsalaatin ym.

Olen aina ihmetellyt, kuka suostuu syömään sokerissa lilluvaa purkkihedelmäsalaattia.

Nyt selvisi: sinä.

Muutaman kerran vuodessa syön työpaikan ravintolassa ja hotellin aamiaisella. Ja niin muuten syö moni muukin.

Vierailija
24/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan totta. Itsekin koin elämäni todella tyhjäksi, kun jätin suklaan mussuttamisen. Muuten en kieltäydy mistään, mutta kaikki sokeriset herkut jätin pois. Kyllä se siitä ajan myötä meni ohi, mutta ehkä noin kuukauden verran oli tuo tunne. Tosin myös muutin tuossa samaan aikaan, joten sekin ehkä auttoi.

Vierailija
25/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot ruokariippuvainen ap!! Hae apua. Ei kenenkään elämä voi perustua vaan siihen mitä laittaa kurkusta alas.

Vierailija
26/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet syö. Minä syön joka päivä pullan tai jonkun pienen suklaapatukan? Miksi en söisi... joku 200kcal sinne tai tänne.

Vierailija
27/33 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin pari keksiä aamupalan "jälkiruoaksi"... Syön myös päivässä paljon vihanneksia, marjoja ja hedelmiä, muutenkin terveellisesti, pidän kiinni ruoka-ajoista, syön riittävästi tavallista ruokaa ja liikun. En todellakaan aio luopua herkuista. Kerran viikossa sallin itseni syödä vähän enemmän herkkuja, tyyliin pitsaa. Monesti päivään kuuluu pieni herkkuhetki, jota odotan. Tyyliin pieni palanen jätskiä, suklaata tai pari keksiä. En tarvi enempää, koska kun syö riittävästi, ei himoitse herkkuja juurikaan.

t.normaalipainoinen

Vierailija
28/33 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa että sait egosi taas kiillotettua, nyt voitkin sen tehtyäsi painua muualle tästä ketjusta :)

Vierailija
29/33 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärsit niin kuin me muutkin. Katsot netistä muodonmuutoskuvia ja pullistelet peilin edessä

Kärsit niin kuin me muutkin -tieto vaikuttaa todella houkuttelevalta! :D

ohis

Rehellisyys maan perii. Muutenhan meillä olisi sixpäkkejä katukuva täynnä

Vierailija
30/33 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös aloitin, ja jätin toistaiseksi kaikki herkut. Pilkon aamu- ja iltapuurolautaselle hedelmiä, esim. tänään kaksi pientä aprikoosia. Maistuvat melkein karkilta nyt, kun on ollut ilman herkkuja ja makuaistikin on jotenkin terävöitynyt pitämään vähempääkin sokeria makeana!

Onko ne aprikoosit kuivattuja, niissä on sokeria

No nyt selvisi miksi suomalaiset on Euroopan lihavin kansa: kuivattujen aprikoosien syy! Ai ei vai...?

Vierailija
31/33 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teen illat? Ei oo mitään mistä nauttia! Ei mitään hyvää eikä mitään mitä odottaa. Liikunnasta en saa iloa enkä nautintoa koska se on paskaa ja veemäistä!

Palkitse itsesi joka ilta syömällä pala tai kaksi suklaata.

Se ei kuitenkaan tarkoita sitä että sulla olis lupaa vetää kokonainen suklaalevy kerralla.

Vierailija
32/33 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan olivat tuoreita aprikooseja. En syö kuivattuja hedelmiä kuin jouluaattona sekahedelmäsopassa. :) Hedelmäsokeri kohtuudella nautittuna ei tee kenestäkään ylipainoista.

Se aprikooseja puuroonsa pilkkonut

Vierailija
33/33 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatellen että olen ilmaston pelastaja, kun syön vähän ja simppeliä sapuskaa. Siitä hyvä mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme