liikaa syövä vauva!? auttakaa
Meitin vaavi on tässä muutamana päivänä ollut yhtäkkiä hirmusti hereillä, ei itke, mutta sellaista kitinää, venkoilua ja örinää.Siis öisinkin ihan vähän väliä....tutti on kelvannut aiemmin, mutta nyt sylkee sen pian pois ja aloittaa taas möykkäämisen. Käytös on ollut sen kaltaista, että nälkä olisi ja olen tarjonnut rintaa sitten useasti.
Alkoi vaan mietityttämään, että kun tiheän imun kausikaan ei voi olla kun maitoa tulee ihan älyttömästi ja vauva puklailee sitä ympäriinsä...ihan kuin söis liikaa ja kun tulee paha olo niin hamuilee sitten taas tissiä lohdukkeeksi?
Luulin, että osaisi itse säädellä syömistään vai pitääkö minun ruveta väkisin pidentään rutkasti syöttövälejä vai onko muita ideoita?
Voiko esim joku ruoka-aine mitä olen syönyt aiheuttaa vauvassa tällaista?
Kommentit (3)
Voihan se silti olla tiheän imun kausi, vaikka maitoa tulisikin paljon. Yritä välillä korvata imetystä tutilla ja läheisyydellä, jos on juuri syönyt.
Minkä ikänen vauva on?
Vois olla joku ruoka-aine, mutta saattaa olla ihan joku muukin: Meillä 5 kk vauva alko öriseen kun oppi sen.. Siis örisee ihan huvikseen.. :)
Meillä vauvalla jos on kitinä niin se haluu syliin, ja sylissä ollessa EI SAA ISTUA! Pitää nousta niin näkee maailmaa. Meijän 2 lasta on tossa iässä halunnu kokoajan virikettä ja nähdä korkeelta. Ei oo yhtään vauvalle sama asia että ottaa syliin, pitää päästä vieläkin ylemmäs!
Jos pulauttelee niin röyhtäytä kunnolla, ilma mahassa nousee pois ja tuo tullessaan mahaan menneen maidon, sitten syöttäminen on turhaa koska kohta pitää syöttää kun masu on tyhjä..
Jumppaa vauvan kanssa, tee vauvahierontaa, PUMPPAA vauvan jalkoja sen masua kohti -tosi tehokas ilman poistaja ja samalla jalkajumppaa.. Pidä lasta muutenkin masullaan ja kohollaan.
Olikohan noista vinkeistä mihinkään? :D
menee ohi kunhan vähän kasvaa ja keksii muitakin harrastuksia kuin syöminen