Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon aivan lääpälläni yläkerran naapuriin mutta ujo

Vierailija
31.10.2023 |

Oon ihastunut naapuriini. Hän on näyttänyt aiemmin tapailevan jotain naista. Blondi, lyhyt ja tyylitön. Sitä naista ei ole pariin viikkoon näkynyt. Naapurini on aina herättänyt mielenkiintonin ja asuu suoraan mun yläpuolella. Sydämmeni alkaa lyödä nopeammin nähdessäni hänet lähietäisyydellä. Kun oon kotona yritän kuunnella kuuluuko ylhäältä jotain.

Tänään hän tuli samaan hissiin kanssani. Hämmentyneenä yritän olla vilkuilematta häntä liikaa mutta en voi estää itseäni tarkastelemasta hänen hienoisti muotoiltua vartaloaan. Hänen vetävä ulkonäkönsä ja salaperäinen hymynsä ovat pitäneet minut hereillä öisin ja täyttäneet päiväni auringolla. Olen kai vain yksi monista naapureista jotka ovat salaa kiihottuneet hänestä ja haaveilleet hänestä. Kun hissi lähtee liikkeelle katseemme kohtaavat lyhyesti peilin kautta. Minä punastun ja käännän katseeni nopeasti pois. Vaikka toivon, että hän on huomannut kiinnostukseni. Sydämeni hakkaa rinnassani, kaikki ajatukseni pyörivät hänen ympärillään. Hissin kiihtyvä etenemisnopeus tuntuu synbolisesti heijastelevan jännitystäni. Ennen kun sanon mitään ääneen, aistin ett välillämme on jonkinlaista sähköä. Kuvittelen että myös hän voi tuntea sen. Hiljaisuus alkaa tuntua tukahduttavalta joten päätän kohottaa rohkeuttani ja aloitan keskustelun. Kysyn hymyillen, kuinka hänen päivänsä on sujunut. Hän vastaa samalla innokkuudella kun olisi odottanut tätä tilaisuutta. Sanat soljuvat hänen suustaan niin vaivattomasti ja nautin jokaisesta hetkestä, jonka saan viettää hänen seurassaan. Hissi pysähtyy kerroksessani ja vasten tahtoisesti poistun hissistä. Jää pitään kättäni sulkeutunutta metallista hissin ovea vasten ja huomaan kuinka pikkarini ovat aivan märät.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on parasta aikaa

Vierailija
2/14 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mikä ero meillä ap on just nyt? Juttelin ihan oikeasti naapurin miehen kanssa noin tunnin tänään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa pitkä vuodatus.

Vierailija
4/14 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olipa pitkä vuodatus.

Incelin tekoäly vuodatti. Incel voisi välillä piipahtaa ovesta ulos katsomaan, olisiko naapurissa vaikka blondi. 

Vierailija
5/14 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea loppuun. 

Vierailija
6/14 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tutustunut juuri chatGpteehen vai mikä on?

Vierailija
7/14 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihanaa

Vierailija
8/14 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow

Vierailija
9/14 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, pyydä sitä miestä vaikka olusille tai saunomaan. Sehän on tyypillinen suomipoikien luonnollinen tapa tutustua miesten kesken.

Vierailija
10/14 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lainaamassa sokeria.

Vierailija
11/14 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen tarina sieltä sitten.

Vierailija
12/14 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannoin, koska en jaksanut lukea yliemotionaalista lässytystä

Vierailija
13/14 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä spermaa purkkiin ja sitten kun näet hänen kulkevan ovesi edestä niin heitä sitä hänen päälleen merkitääksesi omistajuutesi tähän kohteeseen. 

Vierailija
14/14 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä se auttamaan television virityksessä.