Ei jumalauta, täytän tänä kesänä 27!!!
Hyvästi nuoruus ja kauneus ):
Ryppyvoidemarkkinat, here I come..
Kommentit (28)
Silmänympärysvoide tosin jo käytössä, lähikontakti paljastaa ryppyjä silmien ympärillä. Osa on ilmeryppyjä, nauraessa mun silmäkulmat menee ruttuun. :))
Elämääni en vaihtaisi kenenkään kanssa! Paranee vanhetessaan!
Mutta ei ole ryppyjäkään paitsi otsassa yksi viiru, joka on ollut 18-vuotiaasta asti. Silmänympärysvoidetta olen käyttänyt vuosia ja silmänympärykset ovat sileät, vaikka olenkin nauravainen ihminen. Luulisin, että elämäntavat geenien kanssa vaikuttavat rypistymiseen. Minä en juo, en polta, ei ole tarvinnut valvoa öitä (perhepeti kunniaan!) enkä ota aurinkoa.
Kävin Mari katsomassa kuvasi irc-galleriasta, tuskin sinä olet mikään kaunotar koskaan ollutkaan.
Minäkin katselein kaiholla vanhoja valokuvia, sillä niissä minulla (samoin kuin bussissa kaikilla 17-19-vuotiailla) on tosi sileä ja kuulas iho.
Mitään muuta minä en niiltä vuosilta sitten kaipaakaan. Olen niin paljon onnellisempi nyt 27-vuotiaana, kun silloin teinivuosina.
Vierailija:
Kävin Mari katsomassa kuvasi irc-galleriasta, tuskin sinä olet mikään kaunotar koskaan ollutkaan.
http: // irc- galleria. net/ archive. php? nick= mar_i
Vierailija:
http: // irc- galleria. net/ archive. php? nick= mar_i
Ihan normaalin suomalaisen näköinen, sievä kasvoiltaan!
Eikä tietysti miestä kuvissa, onpa yllätys, hohhoo.
Voisi olla siedettävän näköinen meikattuna, mitä neiti ei ilmeisesti harrasta. Kuitenkaan ei kaljapulloja pöydällä, jotakin hyvää kuitenkin.
erotkaa vaan siivouksen takia, kiva kertoo sit lapselle että äiti laitto iskän pellolle kun se oli teini joka ei osannut siivota
onks tää sama mimmi jolla oli se " mää en käy enää koskaan kampaajalla" -ketju
Irc - galleriasta löytyy nämä kuvat nimellä Mar_i!
Minä en edelleenkään ymmärrä, miten kellään on otsaa alkaa anonyymisti haukkumaan netissä ketään. Taidat 33 vain olla kateellinen vanhus, tai sitten Marin ikäinen mutta paljon rumempi. Sisäisesti et ainakaan ole kaunis, joten tuskin on miestä sinullakaan.. ainakaan laatumiestä.
Ennenku rupee haukkumaan muita kannattaa katsoa peiliin ja tarkistaa oma ulkonäkö, ei vältämättä ole mikään täydellinen näkymä.
Se, että mari on hyvä äiti lapselleen tuskin tarkottaa sitä että Marin pitäisi olla joku miss universum!! Eiköhän tuo ole jonkun kieroutuneen teinipojan tekstiä, kun rupeaa ihan tyhjästä valittamaan jonkun ulkonäöstä...ja miten se mies siihen liittyy onko hyvä äiti vai ei...kasva vielä muutama vuosi ennen kun alat noita loistavia mielipiteitäsi täällä julkisesti esittämään..tai tutustu ihmiseen, sekin auttaa...nuija...
Torstai 14.12.2006
11:58:04
Hih, löysin jotain kivaa :D
Onneks on jääny toi av:lla roikkuminen...
http: //www. vauva-lehti. fi/keskustele/tm. asp?m=7126909&...
Ketjun loppua kohden vaan paranee :). Se on hyvä että joku on repinyt ilot näistäkin jutuista X). Mammat, joilla ei ole elämää....no jooh, kuulunhan itsekin niihin...mut vaan niin huisia, onneks en nähny noita silloin, silloin ois saattanut kolahtaakin, mutta eipä kiinnosta paskaakaan tässä tilanteessa. Naurattaa vaan.
Mutta sen sijaan on paljon 30-50v kauniita naisia. 27v ei ole edes vanha.
Sinulla on luultavasti enemmän rahaa käytössä kuin keskivertoteinillä. Vanhemmat eivät enää määrää tekemisiäsi. Etkä todellakaan ole vanha.
Siitä vaan, elämä jatkuu!
Ei elämä loppunutkaan kolmeenkymppiin! Mulla oli hirveä ikäkriisi alle kolmekymppisenä, ei ole enää.
pitänyt itsestäni " huolta" ja nautin elämästä...tuleva mummi
mä täytän 40, enkä ole edes hautapaikkaa vielä varannut, vaikka kiire ilmeisesti olis kun näitä juttuja lukee.