Ei jumalauta, täytän tänä kesänä 27!!!
Hyvästi nuoruus ja kauneus ):
Ryppyvoidemarkkinat, here I come..
Kommentit (28)
Etten ole ikinä käyttänyt mitään naamarasvoja ja minua kehutaan ikäistään nuoremman näköiseksi, olen jo 45v.
Ettei se niistä rasvoista kiinni ole!
nuorempana sitä oli ulkonäköä kiusaksi asti nyt just sopivasti ; )
+ ennenkaikkea elämänkokemus luo varmuutta
Mutta niitä tujumpia voitetita ei pitäii alle 35v:n käyttää. Ainakaan sellaisia lifting-voiteita. Ne on oikeasti tarkoitettu vanhemmalle iholle. Niistä voi olla jopa haittaa nuorelle iholle.
Katselin vanhoja valokuvia 3-5 vuoden takaa ja totesin kuinka kamalan näköiseksi olen iän myötä muuttunut, rupsahtanut (lihonut) täysin...iski kamala ikäkriisi ja tahtoisin näyttää samalta kuin 17-vuotiaana
Nyt kun akne ei ole enää päällä, kärsii ihoa ravita mainiosti vähän rasvaisemmalla ja ravitsevammalla voiteella. Mitään ryppyvoiteita en vielä käyttäisikään iholleni, kun ei selvästikään vielä tarvitse. Silmänympärysvoidetta olen käyttänyt 18-vuotiaasta saakka (kevyt geelimäinen koostumus), ja sen käyttöä jatkan varmaan aina.
t.8
Onnea sulle ap, mä en pidä vielä 27-vuotiasta mitenkään vanhana :) Itse olen ajatellut olevani " vanha" vasta sitten, kun ikä alkaa 4:lla, mutta toisaalta elämä voi silloinkin olla aivan yhtä ihanaa kuin nytkin, mitään kävelykeppikuvitelmia ei ole ;D