Poika on Mopomiitissä...
Kommentit (21)
Telakoidutaan muiden poikien kanssa. Annoithan kondomeja mukaa? Ne on aika tautisia ne mopomiehet.
Mitä luulet pride viikolla tapahtuvan?
Missä kaupungissa? Tässä ainakin Turusta kuvaa (tänään ei kyllä ole Turussa miittiä) https://www.instagram.com/tkumiitit/?hl=en
Yleensä hirveä joukkp nuoria riekkumassa ja huudattamassa mopojaan jossain hiekkakentällä tmv. Yleensä näyttävät toisilleen erilaisia temppuja, kuten keulimista. Ihan kiva harrastus, jos siinä otetaan muukin maailma huomioon, eikä se ole ihan päätöntä sekoilua hirveällä joukolla liikenteen seassa. Omassa nuoruudessa pikkukylän jätkät kävivät isompaan järjestelemäänsä miittiin kysymässä ihan poliisilta luvat, kun oli niin paljon osallistujia ja osasivat muutenkin käyttäytyä fiksusti noissa miiteissä.
Junttiuden huippu. Siellä kasvaa uusi sukupolvi valkoroskaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet pride viikolla tapahtuvan?
Pippelit löytävät tiensä pyllynreikiin.
Oulussa ajetaan pyörä- ja moottoritiellä. Toivottavasti poikasi ei vammaudu miitissä :( Oletteko sallineet mopon virityksen?
Vierailija kirjoitti:
Junttiuden huippu. Siellä kasvaa uusi sukupolvi valkoroskaa.
Kui?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä hirveä joukkp nuoria riekkumassa ja huudattamassa mopojaan jossain hiekkakentällä tmv. Yleensä näyttävät toisilleen erilaisia temppuja, kuten keulimista. Ihan kiva harrastus, jos siinä otetaan muukin maailma huomioon, eikä se ole ihan päätöntä sekoilua hirveällä joukolla liikenteen seassa. Omassa nuoruudessa pikkukylän jätkät kävivät isompaan järjestelemäänsä miittiin kysymässä ihan poliisilta luvat, kun oli niin paljon osallistujia ja osasivat muutenkin käyttäytyä fiksusti noissa miiteissä.
Juu Turussa ainakin on poliisin kanssa sovittu reitti ja autokoulun edustaja on yksi letkan vetäjistä. Jos katsotte noita instagramin kuvia, nuo oranssipaitaset ovat sitä vetoporukkaa jotka on ilmeisesti poliisinkin kanssa kouluttautuneet. Uskaltaa tuonne päästää omat teinit ihan reippaasti.
En missään tapauksessa olisi päästänyt poikaa lähtemään. Et edes tiedä tapahtumasta mitään ja tulet kyselemään täältä, kun poika on jo mennyt! Ihan helvetin vastuutonta!
Soittasin poliisit heti, ellei ole jo liian myöhäistä. Siellä usein kyllä hoonataan pakariin ilman kumia.
Juu muistan omasta nuoruudesta miten yks Jape vei mun peppuneitsyyden miitissä honda monkeyni päällä.
Jape oli sellanen iso kaveri joka pukeutu nahkatakkiin. Pysty pumppaamaan kolme röökiä putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Juu muistan omasta nuoruudesta miten yks Jape vei mun peppuneitsyyden miitissä honda monkeyni päällä.
Jape oli sellanen iso kaveri joka pukeutu nahkatakkiin. Pysty pumppaamaan kolme röökiä putkeen.
Siis hyi kauhee! Joutuko tää Jape vankilaan tästä?
Pakoputkea rassataan minkä räkimiseltä ja apinamölyämiseltä ehtivät.
Mutta muuttuuko nakit ruskeiksi bileiden aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hyi kauhee! Joutuko tää Jape vankilaan tästä?
No ei kun minä antauduin hänelle. Olin aluksi ihan kun en huomaisikaan häntä, mutta keulitteli mun ympärillä ja lopuksi suditti sydämmen ympärilleni. Hoonasi pyttyni tehoputkellaan.
Teini-Jonnet näköjään oikein innostui heille rakkaasta aiheesta :)
No juodaan, poltetaan röökiä, ja tietysti rällätään mopoilla.