Miesten logiikka
Jos nainen hymyilee = flirttailee tai lähettää vääriä signaaleja
Jos nainen ei hymyile = ilkeä negatiivinen akka
Kommentit (14)
Naisten logiikka:
jos nainen hymyilee = vi**umainen ja ylimielinen
jos nainen ei hymyile = vihaa minua ja pitää itseään jonain
Enn tieedä millainenn kiiintymisproplematiikka toimiii niin en kykene tuohoon kysymykseeen vastaamaan. Analyyttiseltaa kannaltahann se on hyvin omituisen kuullosta.
Logiikka on tieteenala, joka tutkii päättelyn ja ajattelun muotoja, erityisesti deduktiivista päättelyä. Päättely on deduktiivista, jos se säilyttää totuuden siten, että oletusten ollessa tosia johtopäätös ei voi olla epätosi.
Vaikka historiallisesti ja vielä nykyäänkin suurin osa logiikan tutkijoista on miehiä, ei mielestäni ole aiheellista omia koko tieteenalaa vain miesten omaisuudeksi. Kyllä kyseessä on koko ihmiskunnan yhteinen logiikka.
Vierailija kirjoitti:
Enn tieedä millainenn kiiintymisproplematiikka toimiii niin en kykene tuohoon kysymykseeen vastaamaan. Analyyttiseltaa kannaltahann se on hyvin omituisen kuullosta.
Ussskon eyttä naineen ihastuu monesti ehkää vähään samankaltaiseeen ihmiseen kuin isänsäm
Mitäpä jos et hymyile ja tuijota miestä josta et ole kiinnistunut? Ei naaman tarvitse norsun vitulla olla, mutta olet vain asiallisen & ystävällinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ussskon eyttä naineen ihastuu monesti ehkää vähään samankaltaiseeen ihmiseen kuin isänsäm
Siiis isännsä kaltaiseen ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Naisten logiikka:
jos nainen hymyilee = vi**umainen ja ylimielinen
jos nainen ei hymyile = vihaa minua ja pitää itseään jonain
Siis tuohan oli taas miehen logiikka. Nyt vain toisen miehen.
Kylllä iteelin oleen ihmetelly sitä milksi monesti naiisilla on jokin ihhme ikäänkuin tarrve tässsäsuhteessa kontakktoitua ihmiissuhde merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Kylllä iteelin oleen ihmetelly sitä milksi monesti naiisilla on jokin ihhme ikäänkuin tarrve tässsäsuhteessa kontakktoitua ihmiissuhde merkeissä.
Romaantiiikkahan on suuriinyaa ja antoisiintamielikuvityksessa. Ehkää sillä pyritään täudentämään jotakin sisäistä tai arkiväsymystä.
Vierailija kirjoitti:
Eii minua kohtaan. Minäähäään olen lummitus tässsä (kin) sihteeessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eii minua kohtaan. Minäähäään olen lummitus tässsä (kin) sihteeessa.
Onko tuo jotain Tylypahkan kärmeskieltä?
Siemens s7-300