Auttakaa eroon tästä palstasta !
Kun ensimmäisen kerran kävin vain kurkistamassa tänne, noin vuosi sitten, ensin ajattelin, että onpa ihme väkeä täällä.
Kuinka ollakaan, sitten juutuin käymään täällä jopa monta kertaa päivässä !
Siihen Kalevauvan biisit niin ARGH! Olen koukussa vaikken haluaisi!
Mitä teen? Haluaisin nettivapauteni takaisin. Olen vieläpä mies, tämä nolottaa entistä enemmän :(
Kommentit (6)
Etsi riittävä määrä youtube kanavia tilaukseen, ota valmiiksi muut sivustot joille menet kun meinaat tulla palstalle, keksi erilaisia hakusanayhdistelmiä googleen englanniksi, tule vasta klo 23 jälkeen niin et voi kommentoida ja se vähentää intoa. :D Keksi kotona muuta tekemistä, kiinnostuksia ja kävele ulkona. Etsi paikkoja ja ihmisiä jossa kuluu enemmän aikaa. Tee joku positiivinen nettisivusto kaverin kanssa tai videoita. Triggeröi aivosi kohdistamaan huomio muualle, ajan kanssa aivot oppivat, ota joku esine pöydälle vaikka stressilelu joka muistuttaa asiasta. Matkusta jos voit lomalla, opiskele englantia tms. Laske laskukoneella miten paljon muuta kivaa voi tehdä sillä ajalla kun käy palstalla. Keksi muita vaihtoehtoja siis tai uusi palsta kommunikointiin, ihmisten kanssa jotka ovat positiivisia, jolloin palstanegatiivisuus ei vaikuta. Jos tulee vieroitusoireita, kuuntele rauhoittavaa musiikkia tai radiota. Jos sekään ei auta, kokeile palstan unohtamista, ikään kuin ei olisi koskaan ollutkaan. Jos sekään ei auta niin varmaan joku hypnoosi :D
Itse onnistuin olemaan erossa täältä muutaman kuukauden. Voin henkisesti paljon paremmin tuona aikana. o_O
Mullla olii taidekaasvatuss jostaain 7 vuotiaaasta saaakka sitten alko ryyyppääminen.
Vierailija kirjoitti:
Mullla olii taidekaasvatuss jostaain 7 vuotiaaasta saaakka sitten alko ryyyppääminen.
Huhhuh!
Mene jodeliin. Ei tarvi paljon palstailla.
Kääk !