Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helpottuuko elämä jos on hoikka?

Vierailija
30.06.2018 |

Löytääkö helpommin miehen ja millä lailla elämä muuttuu jos laihtuu oikein laihaksi?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/19 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämä helpotu. Ei löydy miestä sen paremmin, ei se ulkonäkö niin vaikuta.

Olit lihava tai laiha tai jotain siltä väliltä, pään sisältö on edelleen sama.

Vierailija
4/19 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee toisenlaisia ongelmia. Kaikilla on ongelmia. Joku osa-alue on aina vähän pielessä :) muutos vaatii uhrauksia.

Vierailija
5/19 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottuu. Omakohtainen kokemus, etenin uralla, löysin miehen, sain perinteisen perheidyllin iso kivitalo kaupungissa, kaksi lasta, koira, farmari, citymaasturi ja mökki. Sosiaalinen elämä kasvoi, samoin matkustelu. Harrastan monipuolisesti yksin, ystävän tai perheen kanssa.

Edellisen miehen kanssa asuin kaksiossa ei-niin-hyvämaineisella alueella. Tein töitä ja vapaa-aikana katsoimme tv:tä.

Vierailija
6/19 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen löytämisestä en tiedä, mutta kyllä mun elämäni hoikkana on helpompaa kuin tukevana. Löydän helpommin kivoja vaatteita, liikkuminen on kevyempää ja olo on yleisesti parempi.

Kuka edes ajattelee, että miehen löytyminen tekisi elämästä parempaa?

Vierailija
7/19 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaksi laihtumisesta ei ole erityisesti iloa. (Reilun) ylipainon kadottaminen kyllä muuttaa elämää. Ei silläkään miestä, rakkautta, onnea tai hyväksyntää automaattisesti saa, mutta kaikki on vähän kevyempää :)

Vierailija
8/19 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin 20kg ja nyt ongelmana on se, että mua yritetään iskeä joka päivä 😌 haluan olla vaan yksin ja tehdä omia juttuja, meikata kivasti ja pukeutua hyvin, käydä salilla ja lenkillä. Eikö vaan koko ajan ole joku tekemässä tuttavuutta! Lisäksi toiset naiset on tosi kateellisia mulle kun oon niin kaunis 💅👸😂

Ei tää elämää ainakaan helpottanut, vaikka olo on parempi ja kroppa voi hyvin 😜

Vierailija
9/19 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen löytämisestä en tiedä, mutta kyllä mun elämäni hoikkana on helpompaa kuin tukevana. Löydän helpommin kivoja vaatteita, liikkuminen on kevyempää ja olo on yleisesti parempi.

Kun pääsee miehen pankkitilille monenkin elämä muuttuu varsin nukavaksi

Vierailija
10/19 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma hyvinvointi ainakin lisääntyy siis semmonen sisältäpäin. Kevyempi ja parempi olo. 

En sit muuten tiiä.

Vierailija
11/19 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä saat tänä iltana jo miehen kun jos olet valmis menemään kädestä nykäsemään.

Vierailija
12/19 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos on huono ryhti, kuten minulla.

Vierailija
13/19 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sellainen, joka kaipaa parisuhteeseen miehen kanssa? Eli aika moni.

Vierailija
14/19 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helpotu. 

Olen ollut aina laiha ja ei ole puolisoa eikä lapsia. Muutenkaan mikään ei ole hyvin ja on terveysongelmia. 

Uskoisin, että hyvä olo lähtee sisältä päin. Painosta riippumatta. Jos voi hyvin henkisesti, on luultavasti sinut itsensä ja ulkonäkönsä kanssa. Jos on huono itsetunto, se on huono myös laihana (kuten on minulla). Myös laihana voi velloa itseinhossa. 

Luulisin, että laihtuminen kyllä voisi tuoda muuten hyvän olon. Ehkä jaksaisit paremmin liikkua ja olo olisi kevyempi. Sillä tavoin itsetuntosi voisi kyllä parantua pikku hiljaa. Mutta kaikilla laihoilla ei todellakaan ole hyvä itseluottamus. Minä ainakin koen olevani todella ruma ja itseinho on välillä aivan järjetön. 

Vierailija
15/19 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassu kysymys. Minun elämäni on ainakin parempaa mukavassa parisuhteessa (hui kamalaa: miehen kanssa!) kuin ilman tätä suhdetta. Tuskin olen ainoa. Treffisivistot pursuilevat nykyään ilmoituksia... miksiköhän, jos naiset eivät miestä kaipaa?

Jos ihminen kaipaa asiaa x ja saa x:n, niin eikö elämä tällöin oletusarvoisesti ole parempaa?

Miesvihalta haiskahtaa. Ja taas moni yläpeukuttaa. Menee usko ihmisyyteen.

Vierailija
16/19 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kun on aina ollut hoikka, niiiin lihominen on aikamoinen shokki ja heikentää itsetuntoa huomattavasti. Kun on yhtäkkiä vartalo, mihin ei ole yhtään tottunut.

Vierailija
17/19 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan helpottunut. Se ylipainoisen identiteetti ei välttämättä muutu, vaan itsensä kokee aidosti edelleen isoksi. Miehen löytyminen tuskin helpottuu, vaikka huomioo miehiltä tuleekin enemmän. Suurimmaksi osaksi huomio tulee kuitenkin niiltä miehiltä, joita ei olisi huolinut lihavanakaan. Enkä tarkoita, että lihavanakin olisi kelvannut vain ulkoisesti komea vaan kunnollinen, eikä mikään jokaista naista yrittävä, juoppo tms.

Vierailija
18/19 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt kun olen, niin voin sanoa, että hoikistuminen helpottaa vaatteiden ostoa huomattavasti. Ja siitä tulee parempi mieli, kun löydät kauniita hyvin istuvia vaatteita helpommin.

On myös kivempi olla, kun ei ole selkämakkaroita yms. painamassa.

Vierailija
19/19 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos laihtuminen johtaa parempaan itsetuntoon niin siitä on todennäköisesti paljon hyötyä!