Te miehet, jotka ette kelpaa ”kenellekkään”
Ootteko ikinä miettiny, että naiset joita olette yrittänyt on tod. näk. paljon tasokkaampia kun te itse? Tavallisen näköset naiset on 99% miehille pelkkää ilmaa. Eli jos yritätte pelkkiä kaunottaria niin ei kumppania heru. Ei kannattais olla niin vaativa.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia olen yritellyt, mitä vain Tinderistä on löytynyt. Jos jossain on vielä tasottomampi joukko, joka Tinderiin ei ole kelvannut, niin menen sinne, kunhan joku kertoo, missä ne ovat.
Eikös se tinderi ole parikymppisten silikonitissien ja salilla käyvin idioottimiesten seksitapaamispaikka? Ei kai siellä ketään tavallisia ihmisiä ole? Minä en tunne ketään joka olisi tinderissä vaikka paljon sinkkuja tunnenkin. Ja kyllä se vaan niin on, että ne naiset jotka ovat vaatimattomamman näköisiä tai ujoja jäävät yksin siinä kuin miehetkin vaikka olisivat kuinka mukavia ja ihania ihmisiä. Toisaalta ulkonäöllä ei sitten loppupeleissä ole väliä kun katsoo pareja, yhtään kymppiä ei mun lähipiirissä ole, on lihavia ja lyhyitä, ja tavallisia ihmisiä kaikki, jotkut jo toisella kierroksella. Jostain muualta ovat kumppanin löytäneet kuin tinderistä. Jos vaan tapaa sen oikean jonka kanssa kemiat toimii, ei ole pituudella tai painolla merkitystä. Suurin ongelma on se, että jos kumpikin on ujo, niin miten se selvitetään että kohtaako kemiat kun ei uskalleta puhua mistään.
Suurin osa tinderissä olevista miehistä ja naisista on ihan taviksia. Totta kai siellä on myös instapimuja ja salimakeja, mutta ei todellakaan kaikki. Naisista ainakin pääosa etsii sieltä parisuhdetta, kuin myös monet miehet ja tosi monet on sieltä myös sellaisen löytäneet.
Jaa-a. Jos 18 vuotta sitten olisi ollut tinderi niin en olisi miestäni löytänyt. Jos olisin miehen kuvan nähnyt ensimmäisenä olisin varmaan ohittanut sen koska miehellä on ohuet huulet, se saa näyttämään pelottavalta ja mies ei todellakaan osaa olla kuvissa normaalin näköinen, pitää olla rautainen ammattilainen että saa mun miehestä hyvän kuvan.
Minä tapasin mieheni maikkarin chatissä, ja huumorilla mies minut hurmasin, ja varmaan minä hänet. Meni monta kuukautta ennenkun tavattiin ja sinä aikana kirjeitse yhdet kuvat vaihdettiin. Onneksi olin puhunut miehen kanssa paljon puhelimessa ennenkuin näin sen kauhean kuvan :)
Tuntemani pari yksinäistä miestä ovat molemmat ylipainoisia, epäsiistejä ja pessimistisiä murmattajia. Asenne on jo valmiiksi kielteinen, lisäksi arvostellaan jopa niitä kauneimpia naisia ilkeästi.
Varmaan se huono itsetunto saa heidät käyttäytymään ikävästi. Kun ymmärtäisivät että huumorintaju ja pilke silmäkulmassa auttaisi paljon asiaa.
Viimeisen parin-kolmen kuukauden aikana olen tehnyt alotteita kaikille naisille mitkä millään tavalla kiinnostaa. Ikähaitarilla 30-45. Ei yhdeltäkään minkäänlaista vastakaikua.
Nuoremmat ei kiinnosta kuin panomielessä kun ovat yleensä niin vaativia ja lapsellisia. Ei sitä jatkuvia epärealistisia vaatimuksia ja valitusta jaksa parisuhteessa kuunnella.
Seksuaaliset mieltymykset eivät ole mikään rimakysymys. Itselleni muilla ominaisuuksilla ei ole väliä, mutta pyöreät ei vaan sytytä "siinä mielessä".
Muuten iällä, pituudella tai hiusten värillä ei ole väliä.
Tottakai luonne merkitsee myös. Riitaisaa naista en huoli, asioista pitää kyetä keskustelemaan.
Jos sosiaaliset taidot rajoittuu mykkäkouluun ja huutamiseen, voi mennä jonkun toisen luokse kasvamaan.
Itse olen kaljuuntuva rillipää, mutta rinnanympärys on suurempi kuin vyötärön, vaikka olen enemmän karhumainen kuin bodari. En todellakaan mikään alfa ja tiedän sen.
Ylipäätään oman elämäni aikana olen havainnut ja antanut itseni ymmärtää, että naiset ovat vaativampia kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen näiköiselle naiselle on 80% miehistä pelkkää ilmaa
? Miten tuo voi olla mahdollista, kun tavalliset naiset menevät naimisiin niiden 80% kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän vaativia osaa ainakin nuoret miehet olla tänäpäivänä. Valitetaan kaikesta alapään ja kasvojen väliltä. Millon on naama liian ruma ja millon on häpyhuulet liian isot. En usko naisten olevan läheskään niin nirsoja kuin miesten. Ongelma on vain siinä että perusnättejä naisia on valtavasti. Miehillä on loputtomasti valinnanvaraa. Naisena pitää vain tyytyä johonkin sitten kun pitää lapset vääntää...huoh
N21
Tää on niin totta kun olla ja voi! Ja kun ei sitä vanhempaakaan miestä halua.
N18
Komeimmilla miehillä on valinnan varaa, taviksilla ja sitä rumemmilla ei mitään palaa seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen näiköiselle naiselle on 80% miehistä pelkkää ilmaa
? Miten tuo voi olla mahdollista, kun tavalliset naiset menevät naimisiin niiden 80% kanssa.
Nyt en ymmärtänyt kysymystäsi vai oliko tuo edes kysymys?
Tilastojen mukaan miehiä useampi nainen on harrastanut seksiä ja/tai seurustellut. Miehissä on selkeä joukko, jotka ovat jääneet seurustelumaailman ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen mukaan miehiä useampi nainen on harrastanut seksiä ja/tai seurustellut. Miehissä on selkeä joukko, jotka ovat jääneet seurustelumaailman ulkopuolelle.
Totta kyllä, mutta naisissa on myös huomattavasti vähemmän sellaisia, jotka jo teininä vetäytyvät omiin oloihinsa, esim. pelaamaan kotiin, ja sosiaalinen elämä on varsin suppeaa. Seksiä ja parisuhdetta on huomattavasti vaikeampi saada, jos ainoat kontaktit on itsensä kaltaisten miesten kanssa netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Olen kiinnostunut ylipainoisista sekä hoikista. Avoimesti hymyilevistä sekä ujoimmista. Olen tansseissa hakenut tanssiin ilman taka-ajatuksia. Ei mitään vastakaikua keneltäkään. Viimeisin ihastus ei ole edes huomaavinaan kun tulee vastaan, vaikka tunnetaan toisemme. Ei kovin mieltä ylentävää mutta elämä on.
No mikä sussa on vikana? Oletko susiruma? Siis oikeasti ruma eikä vaan tavallinen pottunokka? Vai onko sun luonne jotenkin ikävä? Haisetko pahalle?
Ei aavistustakaan. En tietääkseni ole oikeasti ruma enkä voi haista pahalle, kun pesen pyykkiä joka toinen päivä, harjaan hampaani kahdesti päivässä sekä käyn suihkussa päivittäin. En käytä voimakkaita tuoksuja. Kaverinaisten kanssa, niin itseäni nuorempien kuin vanhempien kanssa, pystyn höpöttämään avoimesti kaikenlaista juttua ja pystytään nauramaan toisillemme. No ainut ikävä luonne mitä osaan varmasti sanoa, on se, että siedän aika harvoin mitään teennäistä tai aiheetonta töksäyttelyä jolloin se näkyy jollain tavalla omassa käytöksessä, jos huomaan että joku yrittää jompaa kumpaa kohdistaa minuun tai toiseen.
Jos ei ole koskaan seurustellut, voi pienentää entisestään mahdollisuutta päästä seurustelemaan. Olin 22 vuotta ja jo silloin usea nainen lopetti jutut siihen paikkaan kun selvisi, että en ollut koskaan seurustellut. Tämä tuntui pahalta, koska jo itse seurustelemattomuus tuntui pahalta ja se että tämän takia saa pakit tuntui vielä pahemmalle.
Osa naisista ajattelee näin:
"Ensimmäisenä tulee mieleen, että miehessä on jotain vikaa. Hän ei ole ehkä kelvannut kellekään, joten näin pinnallisesti ajateltuna, miksi hän kelpaisi minullekaan? Helpompaa on, jos mies on ollut seurustelematta omasta tahdostaan. Pelimies tai ei, jos hän minun kohdallani päättäisikin laittaa pallon jalkaan, niin mikäpä jottei. Kertoohan sekin jo jotain. Kuitenkin on toivottavaa, että hän on viihtynyt sängyssä, vaikkei seurustellut olisikaan. Itselläni ei nimittäin ole haluja kouluttaa neitsyttä."
– Nainen, sinkku, 27
"Ehkä me naiset miellämme miehen, joka ennen ei ole seurustellut, epävarmaksi kumppaniksi. Emme välttämättä tiedä syytä, miksi aiemmin ei ole sitoutuminen tullut kysymykseen ja vaikka tietäisimme, epäilykset voisivat silti jäädä kytemään. Onko mies sitoutumiskammoinen? Onko mies sellainen, jota on kiinnostanut vain seksi ja monien kanssa samaan aikaan pelaaminen? Onko miehessä jotain vikaa, jonka naiset ovat havainneet jo tapailuvaiheessa? Toki tämäkin riippuu miehen iästä, mutta mitä vanhempa mies on, niin sitä epätodennäköisempää on, että tämä olisi koko ikänsä ollut seurustelematta."
– Nainen, 28, parisuhteessa
Naiselle kelpaa vain se top tier alfa adonis. Normaali mies jää rannalle, kun tumman tulinen latino koppaa lyylin kuin lyylin kainaloon.
"Ensinnäkin mies, joka ei ole aikuisikään mennessä ollut yhdessäkään seurustelusuhteessa tarkoittanee näin naisen silmin sitä, että hän on joko a) aikamoinen pelimies, joka jättänyt vanan naisia taakseen eikä edes ole halukas rakentavaan ja rakastavaan ihmissuhteeseen b) kylmä ja tunnevammainen ihminen, joka ei ole kykeneväinen rakentavaan ja rakastavaan ihmissuhteeseen c) muutoin vajavainen rakentavaan ja rakastavaan ihmissuhteeseen.
Joten miksi minä ryhtyisin sellaista ihmistä tapailemaan, joka ei ihmissuhteeseen joko halua, kykene tai osaa ryhtyä? Esimerkiksi olen uuvuttavan kyllästynyt herrasmiehiin, jotka ovat koko nuoruusikänsä pomppineet sängystä toiseen, kohdelleet naisia kuin kertakäyttömukeja ja ovat nauraneet napaansa seurusteluajatuksille – ja sitten ikäkriisin yllättäessä haluavatkin löytää elämänkumppanin, perustaa perheen, ostaa maatilan, rakentaa mökin, röhnöttää sohvalla.. vaikka veri vetääkin litistämään ja kaatamaan lisää kertakäyttömukeja. Ei susi karvoistaan pääse."
– Nainen, 27, sinkku
"Se, että mies ei ole seurustellut, voi tarkoittaa kahta asiaa: joko hän ei ole halunnut seurustella tai hän ei ole kelvannut kenellekään. Se, että joku ei tietoisesti ole halunnut seurustella, vaan nauttia nuoruuden vapaudesta ja itsenäistyä yksin, ei ole mielestäni missään suhteessa huono juttu, vaan saattaa kertoa jopa kypsyydestä ymmärtää omia tarpeita. Jos taas kyse on siitä, ettei mies yksinkertaisesti ole omasta kiinnostuksestaan huolimatta saanut ketään ihastumaan itseensä toden teolla, on tilanne hälyttävä.
Jos mies ei ole koko ikänään halunnut seurustella yhdenkään naisen kanssa, olisi hänen kiinnostuksensa parisuhdetta kohtaan äärimmäisen imartelevaa. Mies saattaa todella nähdä naisessa silloin jotain taianomaisen yksilöllistä – kai sitä rakkaudeksi ensi silmäykselläkin kutsutaan.
Tiedän monia, jotka tekisivät kaikkensa seurustellakseen liki kenen tahansa kanssa, ja tämä näkyy kilometrien päähän – ja pilaa miehen mahdollisuudet siihen paikkaan. Se, että mies ihastuu jokaiseen häntä ystävällisesti kohdelleeseen naiseen ja haluaisi seurustella näiden kanssa, kertoo jonkinlaisista itsetunto-ongelmista. Jotta on valmis parisuhteeseen, on viihdyttävä myös siinä koko elämän tärkeimmässä suhteessa – suhteessa itsensä kanssa. Jos kuka tahansa huomaa, että mies ei muuta odota kuin Sitä Oikeaa ja antaa siksi kaikille mahdollisuuden, on miehellä työtä henkisen hyvinvointinsa kanssa – enkä minä ainakaan rehellisesti sanottuna haluaisi aloittaa parisuhdetta ihmisraunion kanssa."
– Nainen, 25, parisuhteessa
katkeroitunut kansalainen kirjoitti:
Naiselle kelpaa vain se top tier alfa adonis. Normaali mies jää rannalle, kun tumman tulinen latino koppaa lyylin kuin lyylin kainaloon.
Ovatko kaikki tuntemasi seurustelevat miehet tumman tulisia top tier alfa-adoniksia ja vielä latinoitakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kyllä, mutta naisissa on myös huomattavasti vähemmän sellaisia, jotka jo teininä vetäytyvät omiin oloihinsa, esim. pelaamaan kotiin, ja sosiaalinen elämä on varsin suppeaa. Seksiä ja parisuhdetta on huomattavasti vaikeampi saada, jos ainoat kontaktit on itsensä kaltaisten miesten kanssa netissä.
Mikä prosentti kelpaamattomista miehistä kuuluu noihin vetäytyviin, pelaaviin ja sosiaalisesti suppeisiin?
Vierailija kirjoitti:
Näin se on. Ja samalla ne haukkuu suomalaisia naisia siiderivalaiks, mut sit jos sellasella siiderivalaalla on muslimiäijä niin se on ihan kamalaa.. että miksei suomalaiset miehet kelpaa täh?!? Nokun muut ei noita siiderivalaita kelpuuta ku ne muslimit. Ja sekin vaan sen takia, että saadaan oleskelulupa suomeen.
Mikä on siiderivalas? Lihava? Useimmilla lihavilla naisilla on ihan suomalainen mies (tai vaimo lesboilla). Eli aika moni kelpuuttaa.
Ulkomaalaisen ja suomalaisen suhde voi olla aito, ei tartte olla oleskeluluvasta kyse.
Mikähän minä olen kun olen lihava enkä juo alkoholia. Ehkä tavallinen valas?
Tutkija: Yhä useampi sinkkumies ei löydä koskaan naista
https://www.turkulainen.fi/artikkeli/133050-tutkija-yha-useampi-sinkkum…
Mä olen aina halunnut kauniin vaimon. Katseleehan sitä mieluummin kuin rumaa. Onneksi sain kauniin, niin ei tarvitse enää metsästää. Hyvä munkki kävi, koska itse olen aivan keskinkertaisen näköinen.
Aika monella sen partnerin löytäminen voi olla jostain hyvin pienestä jutusta kiinni ja siksi kenenkään on vaikea sanoa, miksi joku ei "kelpaa kenellekään". On monia miehiä, ja naisiakin, jotka eivät ole ikinä ketään löytäneet, vaikka mitään mainittavaa vikaa ei löydykään ja kaikki sitten ihmettelevät, että miten tuollakaan ei ole ikinä ollut miestä/naista, vaikka se onkin ihan ok:n näköinen ja mukavakin.
Jos on sairaalloisen lihava, ihan oikeasti todella ruma, tai on vaikka ulospäin näkyvä erittäin negatiivinen asenne, on helppo arvata miksi ei ole kenellekään kelvannut, mutta kun osa noilla ominaisuuksilla varustetuista ihmisistäkin onnen löytää, niin asia ei selvästikään ole niin yksinkertainen.
Ihan niinkuin naisilla ei olisi sitten loputtomasti valinnanvaraa tuolla logiikalla.