Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kaunistaa viisikymppistä rumaa naista?

Vierailija
30.06.2018 |

Pukeudun perusvaatteisiin. Sininen, valkea ja beige ovat mielivärejäni.

Hiukseni ovat vaaleat, silmät vihreät (inhoan silmiäni!) ja ihossani on couperosaa. En osaa meikata.

Vartaloni on omenamallia. Rinnat ovat pienehköt, vyötärö suora, joka kaartuu korkeintaan sivusta katsottuna ulospäin. Lyhyet jalat ovat hoikat. En rusketu eli en voi käyttää shortseja.

Muuten ihoni on rutikuiva. Otan vastaan kaikki ideat ja haluan kokeilla niitä koska minulla ei ole mitään menetettävääkään. Olen pienituloisen joten raha ei riitä luksusluomusten hankintaan.

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita kampaajalta. Hän osaa neuvoa sinua pukevan värin ja leikkauksen. En tiedä, meikkaatko, mutta jo ripsiväri ja huulipuna saavat ihmeitä aikaa hymyilevien kasvojen kera.

Voitko kertoa, miksi inhoat silmiäsi. Vihreä on yleensä värinä kiva.

Netistä esim. torilta ja huuto.netistä löytyy kivoja vaatteita edullisesti.

Mistä päättelet, että olet ruma?

Vierailija
2/96 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensi alkuun hanki itseruskettava tuote, niin saat hehkua ihoon. Esim. Lumenella on hyvä.

Käytä ammattilaisia! Käy kampaajalla, pukeutumisneuvojalla ja kosmetologilla. Sano ettet osaa ja pyydä kaikki mahdolliset vinkit. Säästä tuohon rahaa vaikka, jos ei heti onnistu.

Minä en usko että olet ruma. Et vain ole löytänyt tyyliäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Isoissa) vaatekaupoissa on pukeutumisneuvojia joilta saa opastusta omman tyylin löytämiseen.

Vierailija
4/96 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

latexkissapuku

Vierailija
5/96 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta

Vierailija
6/96 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä laitat uudet aurinkolasit nenälle, pöyhittyä vähän tukkaa ja hankit uuden kesämekon, joka jää polven yläpuolelle.

Vierailija
7/96 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettu taas iltapäivälehtiä ja menetetty itseluottamusta.

Vierailija
8/96 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

auli kirjoitti:

Aloita kampaajalta. Hän osaa neuvoa sinua pukevan värin ja leikkauksen. En tiedä, meikkaatko, mutta jo ripsiväri ja huulipuna saavat ihmeitä aikaa hymyilevien kasvojen kera.

Voitko kertoa, miksi inhoat silmiäsi. Vihreä on yleensä värinä kiva.

Netistä esim. torilta ja huuto.netistä löytyy kivoja vaatteita edullisesti.

Mistä päättelet, että olet ruma?

Kampaajat haluavat yleensä minulle sellaisen kampauksen, jonka ylläpitoon minulla ei riitä rahkeita koska en osaa käyttää eri kiharrushärveleitä jne, joita saan yleensä mieheltäni lahjaksi. Hiukseni ovat luonnostaan tuhkanvaaleat ja niissä näkyy kaikki tummat värjäykset jo kahdessa viikossa ”kaljuna” raitana jakauksen kohdalta.

Meikkaaminen on silkkaa tuskaa kuivan ihon vuoksi koska jos laitan värivoidetta tai puuteria niin sitten ihoni näyttää rapatulta pinnalta. Ripsivärin kanssa en jaksa enää tuskailla ikänäön ja valahtaneiden silmäluomien vuoksi koska ripset jäävät silmäpoimun alle. Aiemmin meikkasin silmiäni ruskealla mutta nykyään sekin näyttää lähinnä mustelmalta roikkuminen luomien vuoksi. Värillistä huulirasvaa kyllä käytän.

Kyllä sen rumuuden ymmärtää kun katsoo peiliin. Hehkeys puuttuu olemuksesta.

Vierailija
9/96 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät silmät ovat kauniit. Oikea meikki tuo värin vielä paremmin esiin.

Kampaajasta aloittaisin kuten jo neuvottu. Persoonallinen leikkaus ja värit saavat ihmeitä aikaan.

Kampaajan jälkeen pukeutumisneuvojalle.

Vierailija
10/96 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiuksesi ovat luonnostaan tuhkanvaaleat niin älä missään nimessä värjää tummaksi. Vaaleat raidat ja hyvä leikkaus riittävät. Suututtaa lukea, että sinulla on ollut noin huonoja kampaajia.

Vierailija
11/96 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ensi alkuun hanki itseruskettava tuote, niin saat hehkua ihoon. Esim. Lumenella on hyvä.

Käytä ammattilaisia! Käy kampaajalla, pukeutumisneuvojalla ja kosmetologilla. Sano ettet osaa ja pyydä kaikki mahdolliset vinkit. Säästä tuohon rahaa vaikka, jos ei heti onnistu.

Minä en usko että olet ruma. Et vain ole löytänyt tyyliäsi.

Ihoni on hilseilevän kuiva ja itseruskettavalla siitä tulee kamalan läikikäs olipa kyse vartalosta tai kasvoista. Rasvaan itseäni perusvoiteilla jo pelkästään siksi, että kuivan ihon aiheuttama kutina on syvältä. Talviaikaan sääristä oikein pöllähtää kuivaa ihoa pölynä ilmaan kun otan sukkahousut pois jalasta.

Pelkään mennä pukeutumisneuvojalle koska he voivat ehdottaa minulle niin kalliita vaatteita etten pysty ostamaan niitä. Olisi jotenkin noloa kiittää palvelusta ja lähteä kaupasta ostamatta yhtään mitään.

Olen päätynyt perusvaatteiden käyttämiseen koska muoti vaihtuu niin nopeasti että näyttää helposti vanhanaikaiselta jos käyttää viime vuoden muotimekka tänä vuonna. Siksi esim. ostamani off shoulder-mekko on päätynyt jo nyt kotivaatteeksi. Muuten pidän mekosta koska se ei korosta paksua vyötäröä.

Vierailija
12/96 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

Mitä se auttaa kun vartalon malli pysyy samana kuin laihduttamattakin? Olen jo nyt melkein normaalipainoinen eli bmi on 27.

Vierailija
13/96 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Opettele meikkaamaan, youtubesta löytyy tutoriaaleja vaikka mihin lähtöön

-Laihduttaminen ja treenaaminen, terveellisempi ruokavalio. Omenakropastakin saa sen vatsan ylimääräisen pois treenillä ja jalkoihin ja takamukseen saa muotoja treenaamalla joka taas tasapainottaa yläkroppaa.

-Hiukset kuntoon, pidennyksiäkin voi harkita. 

-Rasvaa ihoasi ja ala käyttämään kasvoillesi sopivia ihonhoitotuotteita. Rasvapohjaista itseruskettavaa kannattaa myös harkita jos haluat päivetyksen ihollesi.

Itselle menee ulkonäön laittamiseen aikaa viikossa varmaan 9 tuntia ja tuohon ei olla laskettu treenejä sun muita. 

Vierailija
14/96 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä laitat uudet aurinkolasit nenälle, pöyhittyä vähän tukkaa ja hankit uuden kesämekon, joka jää polven yläpuolelle.

Niitä polven alapuolelle päättyviä mekkoja on nykyään todella vaikea löytää. Lyhyet mekot ja hameet hilautuvat väkisinkin liian ylös.

Vierailija
15/96 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

Mitä se auttaa kun vartalon malli pysyy samana kuin laihduttamattakin? Olen jo nyt melkein normaalipainoinen eli bmi on 27.

Täällä omenamallinen 18 bmi omaava ja voin kyllä sanoa sen kropan muodon muuttuvan aika pirun radikaalisti jos laihduttaa. 27 bmi ei ole normaali

Vierailija
16/96 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hiuksesi ovat luonnostaan tuhkanvaaleat niin älä missään nimessä värjää tummaksi. Vaaleat raidat ja hyvä leikkaus riittävät. Suututtaa lukea, että sinulla on ollut noin huonoja kampaajia.

Olen kokeillut raitoja ja niistä on tullut lähinnä keltaisia. Eli oma väri on melkeinpä näyttänyt paremmalta kuin tuhkanvaalean ja keltaisen sekoitus.

Vierailija
17/96 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

Bmi 27 ei ole ”melkein normaalipainoinen” vaan ylipainoinen. Liikunnalla saisit painoa alas, vartalon muotoa, ryhtiä ja ihoa kauniimmaksi. Muuta asenteesi ja ala pitämään huolta itsestäsi. Valitus ja selittely tekevät sinut rumaksi.

Vierailija
18/96 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreät silmät ovat kauniit. Oikea meikki tuo värin vielä paremmin esiin.

Kampaajasta aloittaisin kuten jo neuvottu. Persoonallinen leikkaus ja värit saavat ihmeitä aikaan.

Kampaajan jälkeen pukeutumisneuvojalle.

Vihreitä silmiäni on haukuttu ihan peruskoulusta lähtien. Yksi luokkakaveri sanoi, että kaukaa minua voisi luulla ruskeasilmäiseksi mutta läheltä huomaa, että silmien väri on minua tehdessä epäonnistunut.

Vierailija
19/96 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut raitoja ja niistä on tullut lähinnä keltaisia. Eli oma väri on melkeinpä näyttänyt paremmalta kuin tuhkanvaalean ja keltaisen sekoitus.

Et ole sitten käynyt kunnollisella kampaajalla. Kai nyt järjelläkin ymmärrät, ettei ammattitaitoinen kampaaja värjää keltaisia raitoja. Missä perähikiällä oikein asut?

Vierailija
20/96 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

Bmi 27 ei ole ”melkein normaalipainoinen” vaan ylipainoinen. Liikunnalla saisit painoa alas, vartalon muotoa, ryhtiä ja ihoa kauniimmaksi. Muuta asenteesi ja ala pitämään huolta itsestäsi. Valitus ja selittely tekevät sinut rumaksi.

'

Niinpä, miksi hitossa tuut kyselemään neuvoja kun kaikkeen löytyy tekosyy... voi luoja sentään! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi