Keiden julkkisten lapsi voisit ulkonäkösi puolesta olla?
Minä näytän Paavo Väyrysen ja Saara Aallon lapselta! :D
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla Meryl Streepin lapsi. Kaikki kyllä harmittelisivat, että onpa lyhyempi ja vaatimattomampi kuin äitinsä.
Ja pulleampi. Mutta äidistä tykkäisin kovasti!
Täällä toinen! Voisin olla hoikempi sisko.
Severi Suhosen ja Aarno Ranisen risteymä
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja voisin olla Jenni Vartiaisen ja Lauri Tilkasen tytär.
Mammat alapeukuttaa koska heidän mielestään Jenni on kamala rumilus.
Mies24 kirjoitti:
Dave Mustainen näköiseksi on monet sanoneet. Äiti ei ole kyllä myöntänyt mitään :D Kaverini taas näyttää James Hetfieldiltä mutta siinä tapauksessa kyse olisi korkeintaan pikkuvelipuolesta iän takia...
Ettei vain olisi mennyt David Mustaine ja Mika Häkkinen sekaisin ;)
Vierailija kirjoitti:
Mies24 kirjoitti:
Dave Mustainen näköiseksi on monet sanoneet. Äiti ei ole kyllä myöntänyt mitään :D Kaverini taas näyttää James Hetfieldiltä mutta siinä tapauksessa kyse olisi korkeintaan pikkuvelipuolesta iän takia...
Ettei vain olisi mennyt David Mustaine ja Mika Häkkinen sekaisin ;)
Vielä tähän liittyen
https://www.google.fi/search?q=dave+mustaine+mika+h%C3%A4kkinen&rlz=1C1…
Omasta mielestä näytän Renee zellwegeriltä kun oli ensimmäisessä Bridget Jonesissa... ainakin kasvonpiirteiltään on kuin katsoisi peiliin :D
Saan tosi usein kuulla, että näytän Päivi Räsäseltä tai sitten kysytään, että olenko hänelle sukua. En tiedä, onko se hyvä vai huono juttu. N28
Liza Minelli ja Christopher Walken..
Monica Lewinskyn. Isästä ei tietoa, mutta ei ainakaan Bill Clinton :D
Tarja Smuran ja Heikki Kinnusen :) Olen oikeasti naamastani ihan noiden sekoitus! Kropastani... no hoikempi kuin kumpikaan heistä nykyään.
David Hasselhoffin ja Catherine Zeta Jonesin. Naama, tukka ja y-kromosomi ensimmäiseltä, silmät jälkimmäiseltä.
John Malcovich & Hannele Lauri, ei siis hirveen hyvin mene. Molemmat ollu nuorena ok näköisiä, mutta vanheneminen rumentanu paljon & mulla tapahtunu sama juttu.
Olen oletettavasti Donald Trumpin ja Miss Piggyn lehtolapsi.
Kerran olen vitsillä laittanut kuvan Jennifer Morrisonista ja sanonut hänen olevan äitini. Jotkut, jotka eivät häntä tietäneet, oikeasti uskoivat. Periaatteessa iän puolesta voisikin olla äitini jos olisi 19-vuotiaana lapsen saanut.