Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 26-vuotias mies ja olen järjestänyt seksielämäni maksullisen kanssa. Vastaan järkeviin kysymyksiin.

Vierailija
27.06.2018 |

Nainen on minua vanhempi, noin 30-vuotias, ja yksinhuoltaja. Olen hänen vakkari, eli tavataan säännöllisesti 2-4 kertaa/kk. Kaikki tapahtuu molempien rajoja kunnioittaen ja turvallisesti. En vahingoita tai alista ketään.

Kommentit (396)

Vierailija
301/396 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvioon liittyy raha? Etkö saisi samaa järjestelyä tehtyä ilman rahan vaihtoa?

Parisuhde maksaa joka tapauksessa.

Vierailija
302/396 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teeskenteleekö hän kanssasi nautintoa?

Joskus kyllä, usein todennäköisesti ei ellei hän osaa teeskennellä laukeamista.

Haahahaa. Jokainen nainen osaa, minäkin. Läpi menee erittäin kokeneillekin miehille.

Mitä sitten? Olen eri, ja vielä nainen, mutta en ymmärrä miksi tulet tähän ketjuun ilkkumaan omalla teeskentelylläsi? Miten se on ap:n ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/396 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teeskenteleekö hän kanssasi nautintoa?

Joskus kyllä, usein todennäköisesti ei ellei hän osaa teeskennellä laukeamista.

Haahahaa. Jokainen nainen osaa, minäkin. Läpi menee erittäin kokeneillekin miehille.

Minulla oli sellainen tyttöystävä jonka ihoon tuli välillä punaisia laikkuja kun hän oli laukeamassa, ihan kuin koko vartalo punastuisi. Ajattelin että tuota ei kyllä kukaan pysty feikkaamaan.

Vierailija
304/396 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies88 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies88 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tosiaan saa muuten?

No, kukin tyylillään.

Mistä johtuu tämä että aina jos mies käy maksullisissa niin se johtuu siitä että ei saisi muuten seksiä?

No en kyllä itsekään käy maksullisissa mutta ei minua kiinnosta maksutonkaan seura enkä halua naista kumppanikseni mutta jos nyt olisi pakko saada seksiä jostain syystä niin kävisin ihan mielelläni maksullisissa koska helppoa ja mutkatonta. Olen ihan komea ja hyväkroppainen mies jolle on aina ollut vientiä naisrintamalla mutta enää ei vain kiinnosta.

Ei täällä naiset vaan kertakaikkiaan voi ymmärtää, että ihan normaalit ihmiset voivat ostaa seksiä ja tekevätkin niin.

Jos ostat joskus seksiä, niin muutut automaattisesti säälittäväksi reppanaksi, ihan luuseriksi.

Niin kai se on. Olihan tuossa joku suomalainen prostituoitu omalla nimellään ja naamallaan antanut haastattelun ja vastoin yleistä harhaluuloa seksiä ostavat eivät ole mitään rumia ja lihavia peräkammarinpoikia vaan isomunaisia ja hyvännäköisiä miehiä. Alapeukuista päätellen menee naisilla kovasti tunteisiin jos mies ostaa seksiä. Itselle se ei ole sen kummempia asia kuin muustakaan työsuorituksesta maksaminen.

No jep, tätä yritin valottaa aiemmin, että naiset ottavat asian ihan liian vakavasti eivätkä pysty käsittämään miten miehet näkevät asian.

Alapeukkua satelee. :D

Vierailija
305/396 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin kysyä ap:lta, että eikö sinusta tunnu pahalta harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa, joka suostuu siihen vain, jos maksat hänelle? Että se toinen ei halua sinua, ei tunne vetoa tai himoa sinua kohtaan eikä todennäköisesti nauti lainkaan? Itse tuntisin oloni jotenkin likaiseksi ja nöyryytetyksi, jos joutuisin maksamaan seksistä. En pystyisi itsekään nauttimaan, kun tietäisin, että kumppani ei nauti vaan ajattelee vain rahallista hyötyä. En mitenkään tuomitse ketään seksiä ostavaa tai myyvää, en vain itse kykenisi nauttimaan sellaisesta seksistä. Mieluummin masturboisin.

Tuskin random baaripano tuntee minuun yhtään enempää vetoa kuin rahasta pilluhoitoa myyvä. Enkä edes halua tunteita peliin kun kyse on pelkästä sexistä.

Vierailija
306/396 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tuttavapiirini miehet joiden tiedän ostaneen seksiä ovat kaikki keskivertoa lihavampia ja tyhmempiä. Muniensa koosta ei ole tietoa. Ei voi mitään mutta ajattelen seksiä ostavissa miehissä olevan muutakin vikaa kuin kieroutunut asenne. Pieni muna esim.

Vierailija
307/396 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös seksin ostaminen ole muuten rikos? Eli ostaja on rikollinen.

Vierailija
308/396 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo niin tavatonta ole. Itse käyn tutun tytön luona seksiterapiassa jo neljättä vuotta. Oikea suhde olisi tietysti se mitä kaipaan mutta ajankäytön vuoksi näin on varminta.

😀😀😀😀😀 Naulan kantaan!

Vierailija
309/396 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset suhtautuu, naiset varsinkin, usein liian jyrkästi, jos kuulee, että mies on joskus maksanut seksistä.

Naisten on vaikea ymmärtää sitä, että mies ihan oikeasti pystyy nauttimaan vaan ihan pelkästä seksistä kauniin naisen kanssa, vaikka tämä nainen ei siitä nauttisi.

Tämä ymmärrättömyys on pelkkää teatteria. Joskus itselle yhtä paljon kuin muille, mutta teeskentelyä silti. Kyse on aina vallasta, eli kuvitellusta omasta arvosta.

Naiset ymmärtävät vallan hyvin tuon asian. Ymmärtävät myös, että ilman seksiä ei tule suhdetta. Heillä on tarve tuntea itsensä ainutlaatuisiksi miehelle, ja sitouttaa mies. Seksillä houkutellaan ja kontrolloidaan, eli manipuloidaan miestä. Tietävät etteivät pysty kilpailemaan seksikyydessä nuorempien naisten kanssa, ja raha on yksi tapa jolla vanhempi mies voi saada nuorta naista. Siksi pitää paheksua ja häpeällä manipuloida miehiä, jotta eivät anna rahansa muille naisille, jotta vaimon kontrolli miehestä, miehen sitoutuneisuus, ei heikkene. Siksi, ja vain siksi, pitää vastustaa avointa, rehellistä maksullisuutta joka käänteessä. Jotta se toisenlainen maksullisuus säilyttää arvonsa, ettei lortot halvenna seksin hintaa liikaa.

Säälin sua, jos tää on sun käsityksesi ihmissuhteista.

Säälillä tarkoitat halveksuntaa. Sinulla ei ole tippakaan myötätuntoa tai sympatiaa kirjoittajaa kohtaan, sitä sääli nimittäin tarkoittaa. Oikeaita tunteitasi et myöntäisi meille, mutta myönnä edes itsellesi, hiljaisuudessa.

Vierailija
310/396 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomessa.

Vierailija
311/396 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko seksin ostamisessa olla kyse myös pelosta joutua vertailtavaksi ja kilpailuasetelmaan? Pelkääkö ap että häviää lopulta kilpailussa muille miehille. Rahalla saa varmasti.

Vierailija
312/396 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on paritusta tai ihmiskauppaa niin on.

Vierailija
313/396 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne tuttavapiirini miehet joiden tiedän ostaneen seksiä ovat kaikki keskivertoa lihavampia ja tyhmempiä. Muniensa koosta ei ole tietoa. Ei voi mitään mutta ajattelen seksiä ostavissa miehissä olevan muutakin vikaa kuin kieroutunut asenne. Pieni muna esim.

Omien tutkimuksieni perusteella naisilla jotka suuttuvat miehistä jotka maksavat seksistä on tavanomaista enemmän hiekkaa vaginassaan. Et nyt oikeasti mitään geneerisempää itkua keksinyt kuin pienimunaiseksi lihavaksi idiootiksi haukkumisen kun jotkut miehet eivät muottiisi asetu.

Vierailija
314/396 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka nätti pitää olla, että voi alkaa tällaista palvelua tarjoamaan?

Vierailija
315/396 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä väitän, että miehestäkin tuntuu paremmalta silloin kun nainen ihan oikeasti nauttii. Ainakaan minä en pysty omaa miestäni huijaamaan, hän kyllä huomaa milloin saan. Sitä siis vaan mietin, että miehelle ei ne tunteet tai naisen feikkaus siinä merkkaa...tämä ei varmasti kaikkien kohdalla ole ihan näin.

Vierailija
316/396 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Girl friend experience?

Vierailija
317/396 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa 2 poistettiin.. voi v.i.t.t.u. näitä m.o.d.e.j.a.!!!

Vierailija
318/396 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua häiritse, että tämä nainen ei oikeasti halua sinua vaan pelkästään rahaa? En ikinä voisi kuvitella nauttivani seksistä sellaisen kanssa, joka ei oikeasti halua minua. Kyllä omakin käsi on silloin parempi vaihtoehto.

Ja onhan niitä muitakin vaihtoehtoja kuin kännivalas baarista tai maksullinen nainen. Minä olen ainakin tavannut mukavia naisia jotka ovat olleet selvinpäin ja molemmat ovat nauttineet, eikä ole tarvinnut maksaa.

Vierailija
319/396 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

80e tunti!!?? Aika halpa, yleensä 10 min strippaus esitys maksaa enemmän. Naisparka ansaitsisi varmasti enemmän.

Vierailija
320/396 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä kertaa kuussa kumin kanssa ja laskuksi 320e. Ei kauhean houkuttelevalta kuullosta.