Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 26-vuotias mies ja olen järjestänyt seksielämäni maksullisen kanssa. Vastaan järkeviin kysymyksiin.

Vierailija
27.06.2018 |

Nainen on minua vanhempi, noin 30-vuotias, ja yksinhuoltaja. Olen hänen vakkari, eli tavataan säännöllisesti 2-4 kertaa/kk. Kaikki tapahtuu molempien rajoja kunnioittaen ja turvallisesti. En vahingoita tai alista ketään.

Kommentit (396)

Vierailija
341/396 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on täällä todennut, että parisuhde se vasta maksaakin. Minua kiinnostaisi tietää mikä siinä maksaa? Minulle ei mies ole palkkaa suhteestamme maksanut koskaan. Miksi te pariudutte maksullisten naisten kanssa vai mikä tämä kuvio on?

Vierailija
342/396 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei voi antibiooteilla hoitaa....  yäk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/396 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on täällä todennut, että parisuhde se vasta maksaakin. Minua kiinnostaisi tietää mikä siinä maksaa? Minulle ei mies ole palkkaa suhteestamme maksanut koskaan. Miksi te pariudutte maksullisten naisten kanssa vai mikä tämä kuvio on?

Niin, kysymyksessä ei aina ole maailman vanhimmasta ammatista. "Tulkoon valkeus, ja valkeus tuli" joten sähköasentajakin oli ennen....

Vierailija
344/396 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kysymyksessä ei aina ole maailman vanhimmasta ammatista. "Tulkoon valkeus, ja valkeus tuli" joten sähköasentajakin oli ennen....

Tästä vastauksesta ei nyt ottanut mitään selvää.

Vierailija
345/396 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nuoleskella samaa namia muiden äijien jäljiltä.

Vierailija
346/396 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni nainen on lompakkoloinen ja elää miehensä rahoilla. 

Vierailija
347/396 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kukin on vapaa tekemään omat päätöksensä parisuhteesta. Sellaiseen suhteeseen ei ole pakko ryhtyä tai antaa toisen elää rahoillaan. Tosin en tuota kohtaa "aika moni" usko. Varmasti sellaisiakin on, en sitä kiellä. Mutta se parisuhde ei itsessään maksa kyllä mitään.

Vierailija
348/396 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö pelkää tauteja? Kumihan ei suojaa esim. kondyloomalta. Ja pahimmillaan hiv-tartuna jos kumi repeää tms. Jos nainen myy itseään muillekin säännöllisesti niin tauteja on aivan taatusti.

Kondylooma vaikuttaa suht harmittomalta. Hiv-tartunnan riski perus yhdynnässä on reilusti alle prosentin, voi googletella, joten tarvitaan kumin puhkeaminen->prostituoidulla hiv->paska tuuri. Riski se on sekin, mutta niin markettiin ajamisessakin. Hivin kanssa pystyy nykyään elämään, vaikka ei se hauskaa ole - lähinnä henkisesti hyvin raskasta.

Kondylooma on kaikkea muuta kuin harmiton. Genitaalialueiden syylät eivät varmasti vaikuta seksuaaliseen itsetuntoon mitenkään kohottavasti. Kuka haluaisi edes harrastaa seksiä semmoisen kanssa, kun tietää saavansa tartunnan myös itse hyvin suurella todennäköisyydellä. Osalle tauti jää pysyväksi ja vaikka näkyviä oireita ei olisi, silti tartuttaa koko ajan. Pahimmillaan taistelet koko loppu elämän inhottavan kukkakaali-alapään kanssa.

Lisäksi myös muut hpv:t sekä herpes tarttuvat suojauksesta huolimatta. Tietyt papilloomavirukset aiheuttavat kohdunkaulasyöpää. Herpes on erittäin kivulias ja parantumaton tauti.

Hiv ei tartu kovin helposti ja nykyisillä lääkkeillä sen tarttuvuus on lähes olematonta, mikäli lääkitys on siis kohdallaan. Sen varaan ei tietenkään voi laskea, koska ikinä ei tiedä kuka on se huono-onninen. Hepatiitit tarttuvat helpommin. Tippurin kaikkiin muotoihin ei ole resistenttiä antibioottia. Hivin hoitoon on siis olemassa tehokas lääke, mutta sivuvaikutuksetkin ovat sen mukaiset ihan kardiovaskulaarisista sairauksista luustoon, sisäelimiin, ihoon, ulkonäköön jne. Lisäksi monien lääkkeiden kanssa yhteisvaikutuksia ja kaikkia rokotteita ei ole mahdollista antaa.

Vierailija
349/396 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää lähinnä sen akan puolella kun se on oikeastikin _h_u_ora. Säälin myös sitä lasta, jos sen tutut saa tietää ja kiusaavat lasta huo_ra_n penikaksi

Vierailija
350/396 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saatte vähän kyllä ryhdistäytyä.

AP ei ole nimitellyt ketään tai puhunut kenestäkään halventavaan sävyyn. Ennen parisuhdetta eletty elämä ei kuulu toiselle osapuolelle. Kenellekään, KENELLEKÄÄN, ei kuulu eikä kukaan ulkopuolinen taatusti saa tietää että muutama seteli vaihtaa omistajaa aina kun ap käy naisensa luona.

Luin muutaman sattumanvaraisen sivun ketjusta ja täytyy sanoa että huhhuh joidenkin kanssa.

Vierailija
351/396 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaa helvetisti kun naiselle pitää tarjota treffeillä,ostaa isompi asunto,isompi auto ja elättää niitä harhalaukauksia.Ennen suhteen alkua pitäisi tuhlata rahansa menomestoihin.Ei todellakaan ole kyse "palkasta".

Vierailija
352/396 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt saatte vähän kyllä ryhdistäytyä.

AP ei ole nimitellyt ketään tai puhunut kenestäkään halventavaan sävyyn. Ennen parisuhdetta eletty elämä ei kuulu toiselle osapuolelle. Kenellekään, KENELLEKÄÄN, ei kuulu eikä kukaan ulkopuolinen taatusti saa tietää että muutama seteli vaihtaa omistajaa aina kun ap käy naisensa luona.

Luin muutaman sattumanvaraisen sivun ketjusta ja täytyy sanoa että huhhuh joidenkin kanssa.

Jos kyseessä on suhteen toiselle osapuolelle kriittisen tärkeä arvokysymys, niin kyllä se minusta vaan hänelle kuuluu. En edes ymmärrä miksi te haluatte väen väkisin sellaisiin parisuhteisiin, joissa teitä ei pohjimmiltaan hyväksytä sellaisena kuin te olette, vaan teidän täytyy valehdella elämästänne ja arvoistanne? Miksi ette suoraan etsi kumppania jonka kanssa ajatukset natsaavat yhteen omienne kanssa?

Vierailija
353/396 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksaa helvetisti kun naiselle pitää tarjota treffeillä,ostaa isompi asunto,isompi auto ja elättää niitä harhalaukauksia.Ennen suhteen alkua pitäisi tuhlata rahansa menomestoihin.Ei todellakaan ole kyse "palkasta".

Tämän lisäksi pitää sietää naisen ylianalysointia jokaisesta pikkujutusta ja niistä kehitettyjä riitoja.

Vierailija
354/396 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos välttämättä haluaa martinaaitolehtien kanssa elää, niin siitä sitten vain lompakonnyörejä availemaan. Väitän kuitenkin, että suurin osa naisista on toisenlaisia ja haluaa elää tasavertaisessa parisuhteessa.

Vierailija
355/396 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan totaalisen epäeettinen ja itsekäs ihminen käyttää maksullisia. Yksikään nainen ei halua myydä itseään muuta kuin silkasta pakosta eli käytännössä tuo on aina pelkkää hyväksikäyttöä.

Tulee joku Charlie Sheen mieleen, en voisi ikinä olla miehen kanssa joka käy maksullisissa.

Aloittajalla on selvästi huono omatunto ja tarve jakaa tämä juttu ja saada vakuuksia että homma on ok. Mutta se ei ole.

Vierailija
356/396 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan totaalisen epäeettinen ja itsekäs ihminen käyttää maksullisia. Yksikään nainen ei halua myydä itseään muuta kuin silkasta pakosta eli käytännössä tuo on aina pelkkää hyväksikäyttöä.

Tulee joku Charlie Sheen mieleen, en voisi ikinä olla miehen kanssa joka käy maksullisissa.

Aloittajalla on selvästi huono omatunto ja tarve jakaa tämä juttu ja saada vakuuksia että homma on ok. Mutta se ei ole.

Jotkut vain kehuvat helppoja tuloja.Tuskin siihen suomalaisia on pakotettu.

Vierailija
357/396 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onks tätä jo kysytty, mut mitä ap olisit mieltä jos sinulla olisi tytärja hän alkaisi myymään itseään, siis alkaisi maksulliseksi naiseksi? Onhan niitä tietty rumempiakin nimityksiä, mutta näillä mennään.

Vierailija
358/396 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva nuoleskella samaa namia muiden äijien jäljiltä.

Tarkoitat, että lûtkia ei kannata ottaa parisuhteeseen?

Moni mieskin ajattelee niin.

Vierailija
359/396 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos välttämättä haluaa martinaaitolehtien kanssa elää, niin siitä sitten vain lompakonnyörejä availemaan. Väitän kuitenkin, että suurin osa naisista on toisenlaisia ja haluaa elää tasavertaisessa parisuhteessa.

Jokainen "kuuluko miehen tarjota treffeillä" ketju täällä, on todiste että ainakin av-mammat eivät halua tasavertaisuutta. Siihen kuuluu tietenkin se valhe, että sitten myöhemmin kaikki on toisin. Ei ole. Naiset käyttää 70% kulutukseen menevistä rahoista.

Vierailija
360/396 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onks tätä jo kysytty, mut mitä ap olisit mieltä jos sinulla olisi tytärja hän alkaisi myymään itseään, siis alkaisi maksulliseksi naiseksi? Onhan niitä tietty rumempiakin nimityksiä, mutta näillä mennään.

Ovatko aikuisen naisen vapaaehtoiset valinnat miehen vastuulla?

Ovatko naiset siis koko ikänsä lapsen asemassa, kykenmättömiä ottamaan vastuuta omista valinnoista ja teoista?