Olen 26-vuotias mies ja olen järjestänyt seksielämäni maksullisen kanssa. Vastaan järkeviin kysymyksiin.
Nainen on minua vanhempi, noin 30-vuotias, ja yksinhuoltaja. Olen hänen vakkari, eli tavataan säännöllisesti 2-4 kertaa/kk. Kaikki tapahtuu molempien rajoja kunnioittaen ja turvallisesti. En vahingoita tai alista ketään.
Kommentit (396)
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä väitän, että miehestäkin tuntuu paremmalta silloin kun nainen ihan oikeasti nauttii. Ainakaan minä en pysty omaa miestäni huijaamaan, hän kyllä huomaa milloin saan. Sitä siis vaan mietin, että miehelle ei ne tunteet tai naisen feikkaus siinä merkkaa...tämä ei varmasti kaikkien kohdalla ole ihan näin.
Tietenkin tuntuu paremmalta jos toinen nauttii ja on täysillä mukava. Mutta veikkaanpa että useimmista miehistä nainen tuntuu paremmalta kuin oma käsi. Eipä taida ap:n nainen olla pakotettu hommaan, eli en todellakaan näe häntä uhrina. Väitätkö että yhden illan jutuissa nainen aina nauttii? Te vaan moralisoitte tätä kuviota koska ap maksaa. Jos raha ei liikkuisi kaikki olisi ok vaikkei nainen nauttisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös seksin ostaminen ole muuten rikos? Eli ostaja on rikollinen.
Ihmeen monella on tämä harhaluulo. Mistä se voi johtua? Eikö seksin ostaminen ole ollut laillista jo vuosikaudet? Poislukien tietenkin alaikäiset ja paritetut.
Jos toinen haluaa myydä ja toinen ostaa, niin mitä moralisoitavaa tuossa on. Prostituutio on ihan laillista Suomessa ellei se liity paritukseen ja ihmiskauppaan.
Ollessani ulkomailla töissä työpaikkani sijaitsi huorakadun vieressä. Mm. ihan tavallisen näköiset perheenisät niitä naisia siitä noukki kyytiinsä (näkyi olevan baby on board -tarroja).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä väitän, että miehestäkin tuntuu paremmalta silloin kun nainen ihan oikeasti nauttii. Ainakaan minä en pysty omaa miestäni huijaamaan, hän kyllä huomaa milloin saan. Sitä siis vaan mietin, että miehelle ei ne tunteet tai naisen feikkaus siinä merkkaa...tämä ei varmasti kaikkien kohdalla ole ihan näin.
Tietenkin tuntuu paremmalta jos toinen nauttii ja on täysillä mukava. Mutta veikkaanpa että useimmista miehistä nainen tuntuu paremmalta kuin oma käsi. Eipä taida ap:n nainen olla pakotettu hommaan, eli en todellakaan näe häntä uhrina. Väitätkö että yhden illan jutuissa nainen aina nauttii? Te vaan moralisoitte tätä kuviota koska ap maksaa. Jos raha ei liikkuisi kaikki olisi ok vaikkei nainen nauttisikaan.
Joo mutta parisuhteessa tulee kaikki muut lieveilmiöt niinkuin menkkaraivot ja ylimääräinen rahanmeno. Ja sit vielä kun nykyään eroominen on sääntö niin muija vie puolet vaikkei ole tuonut pesään mitään. Ei kiitos.
Eikö tuota nyt voi ottaa vähän rennommin? Mitä se ketään muuta haittaa jos yksi maksaa ja toinen antaa maksusta?
Me naiset annetaan aika pienelle prosentille miehistä tosi helposti ja ne joille ei pelkällä naamalla baarista irtoa ja kotka eivät ole parisuhteessa eivät saisi edes ostaa jos puutteessa ovat?
Meillä naisilla ei ole tätä samaa ongelmaa. En ole itsekään niin kummoisen näköinen mutta miestä saisin nopeasti jos sinkku olisin. Ei toimi toiseen suuntaan.
itse käytän maksullisten palveluja aina sillontällöin.ja syynä juurikin se kun sitä ei muutenkaan saa.varsinkaan kun ei baarit kiinnosta enään.
tuota vähän ihmetellyt kun toiset naiset jankuttaa että eikö se oma käsi riitä,no ei toisen ihmisen läheisyyttä oikein korvaa..kuvittelevat että miehelle seksi on vain ja ainoastaan ogasmi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuota nyt voi ottaa vähän rennommin? Mitä se ketään muuta haittaa jos yksi maksaa ja toinen antaa maksusta?
Me naiset annetaan aika pienelle prosentille miehistä tosi helposti ja ne joille ei pelkällä naamalla baarista irtoa ja kotka eivät ole parisuhteessa eivät saisi edes ostaa jos puutteessa ovat?
Meillä naisilla ei ole tätä samaa ongelmaa. En ole itsekään niin kummoisen näköinen mutta miestä saisin nopeasti jos sinkku olisin. Ei toimi toiseen suuntaan.
Annetaan pienelle prosentille? Kyllä minun käsittääkseni aika iso prosenttiosuus miehistä "saa" vai olenko ihan väärässä? Tietysti se "saavatko" miehet juuri siltä heidän mielestään parhaimman näköiseltä missiltä on eri asia. Niin ja yhtälailla naisetkin saavat. Mites se menikään; jos haluu saada on pakko antaa ;) Ei kai tässä keskustelussa alun perin ollut kyse siitä onko oikein ostaa seksiä vaan haluttiin kysymyksiä henkilölle joka ostaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä 15% huminoilla on se miesporukka, ketkä saa irtoseksiä. Muut miehet eivät saa seksiä juuri muuten kuin parisuhteessa.
Eks yhtää hävetä?
"ei kumpiki saa mitä haluaa eli mä seksiä ja se rahaa".
Niin tuo yksinhuoltaja saa sekä seksiä että rahaa sinä vain seksiä. Ehkä et tajua, mutta säälittävyyttäsi käytetään pätevästi hyväksi.
Olet säälittävä. Runkkaa, oo ilman tai hanki panokaveri kelle ei tarvi maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nuori mies ja annan pienelle prosetille naisista tosi helposti vaikka tiedän, että tällä naamalla irtoaa helposti. Monta vuotta jo ilman. Naisille omaa lääkettänsä.
AP. Kyllä toi on ihmiskauppaan, johon osallistut ja siten tämän yksinhuoltajan ja välillisesti hänen lasten hyväksikäyttöön. 80€/h sen dokumentoi. Jos antaa kehonsa sun käyttöön, niin kyllä se maksaa naisen ja tämän lasten elinkustannuksista puolet noin. 1500-2000€/kk olisi sopiva summa.
Vierailija kirjoitti:
AP. Kyllä toi on ihmiskauppaan, johon osallistut ja siten tämän yksinhuoltajan ja välillisesti hänen lasten hyväksikäyttöön. 80€/h sen dokumentoi. Jos antaa kehonsa sun käyttöön, niin kyllä se maksaa naisen ja tämän lasten elinkustannuksista puolet noin. 1500-2000€/kk olisi sopiva summa.
Niinpä AP. Varmasti itsekin tulevaisuudessa rakastut, tulee pysyvämparisuhde, lapsia ja perhe-elämä. Vuosia menee hyvin ja 50% todennäköisyydellä sitten eroat.
Entä jos tuolloin ex-vaimosi ja lastesi äiti myisi itseään 80€/h kaltaisellesi henkilölle? Oisko ok? Kiva kasvuympäristö sun omille lapsille? Ja tietenkin sanot, ettei tuu tapahtuu sun kohdalla. Mutta sitä kun et tiedä. Tulee riitaisa ero, taloysvaikeuksia, konkurssia,sairastumista -sekä omaa että lasten, pettämistä, uusia kumppaneita, heidän exiä & lapsia exien liitoista. Tulee sulle uus nyxä eron jälkeen, joka saa uskomaan sut ex-vaimostas ja lapsistasi vaikka mitä, tulee maksamattomat elarit, sulle eron jälkeen uuden puolison kanssa uusi pesua ja ei jaksa vanha perhe kiinnostaa.... Kato kun tää elämä ja edessäsi olevat vuodet on aika paljon muutakin kuin oman hetkellinen tyydytys.
Että tämänkin kohteesi ”vapaaehtoisuuden” taustalle kätkeytyy kaikenlaista, mitä sinä et tiedä.
Mutta kaikesta luettelemastani sä selviydyt, kun kuvaamasi perusteella oot Teflonia.
Säälittää AP. Kuka ikinä haluaa parisuhteen tai jälkeläisiä tyypin kanssa, joka tällä tavalla toimii ? Ja vielä someen siitä raportoi. Vaikka ei tästä kenellekään puhu, niin on lähtemään osa AP:n persoonaa ja henkilöhistoriaa tämä. Ikuisesti hänen mukana kulkee ja kaikkea leimaa. Meillä muilla on ex:t, mutta AP:lla tällainen tausta. Ei koskaan saa hyvää puolisoa/parisuhdetta tämä tyyppi, eikä pääse kokemaan, mitä sellainen voi elämässä merkitä.
Onko sinusta surullista, ettei kukaan halua sinua seksuaalisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nuori mies ja annan pienelle prosetille naisista tosi helposti vaikka tiedän, että tällä naamalla irtoaa helposti. Monta vuotta jo ilman. Naisille omaa lääkettänsä.
Aika harhoissaan täytyy olla jos tuossa kuvittelee jotain voittavansa tai jollekkin kostavansa. LOL. Ei tunnu missään.
Vierailija kirjoitti:
Säälittää AP. Kuka ikinä haluaa parisuhteen tai jälkeläisiä tyypin kanssa, joka tällä tavalla toimii ? Ja vielä someen siitä raportoi. Vaikka ei tästä kenellekään puhu, niin on lähtemään osa AP:n persoonaa ja henkilöhistoriaa tämä. Ikuisesti hänen mukana kulkee ja kaikkea leimaa. Meillä muilla on ex:t, mutta AP:lla tällainen tausta. Ei koskaan saa hyvää puolisoa/parisuhdetta tämä tyyppi, eikä pääse kokemaan, mitä sellainen voi elämässä merkitä.
Itse kävin rutkasti maksullisissa nuoren ja joskus välillä vieläkin. Hiljaa siitä olen ollut eikä vaimo epäile mitään. Tyhmä olet jos luulet että se päältä näkyy tai käytöksestä huomaa.
Tietty tällã av:n fantasiamaailmassa naiset tietenkin ovat niin viekkaita että huomaavat kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Teeskenteleekö hän kanssasi nautintoa?
Onko tämä kysymys vitsi? 99,99% prostituoiduista teeskentelee, se on työtä. Sitä tehdään, että saadaan palkkaa, sitä ei tehdä halusta tai himosta.
Suositteletko tyttärellesi kyseistä ammattia?
Vierailija kirjoitti:
Neljä kertaa kuussa kumin kanssa ja laskuksi 320e. Ei kauhean houkuttelevalta kuullosta.
Jos meet baariin 4 krt kuussa niin menee yli tuon eikä pillun saanti ole varmaa.
Puhumattaakaan sitten mistään avioerosta johon menee puolet omaisuudesta. Helposti tulee hinta tonni per pano.
En mä nyt ihan poikanen enää ole. :D
Kyllä sä hyvin kelpaisit, kunhan kiusoittelin! En syö makkaraa.
Toivottavasti saat sitä kullia ja pelkästään itsellesi. :)
m36