Miten te muut rumat ihmiset kestätte muiden tuijotuksen jos liikutte ihmiesten ilmoilla?
Oli aika tuskaa käydä kaupungilla pitkästä aikaa kun moni tuijotti, pahinta oli kävellä yhden terassin ohi josta kuului "hyi vit*u katsokaa tota!" Ja perään räkäinen nauru. Taisi olla virhe poistua kotoa, ei sitä aina vaan jaksa olla kotonakaan, hulluksi sitä tulee.
Kommentit (173)
Joka päivä kun lähden aamulla ulos töihin, katselen bussipysäkillä bussissa, työpaikalla, kaupoissa ja kaikkialla miten KAUNIITA SÖPÖJÄ JA IHANIA suomalaiset naiset JA miehet ovat. Niin kauniita ja nättejä naamasta jokainen. Tässä iässä ei enää fyysistä rumuutta näe missään koska sitä ei ole. Kannustakaa itseänne ja toisianne. Jokainen on kateellinen usein toisille vaikka mistä myös ulkonäöstä, mutta maailmassa ei ole koskaan ollut eikä koskaan tule toista SINUA.
Olet ARVOKAS. Olet IHANA. Olet KAUNIS ITSENÄSI.
Siunausta ketjuun
Ihme kommentteja täällä. Ne jotka ei voi uskoa että tällaista tapahtuu, eivät tietenkään ole koskaan sitä kokeneet.
Olen itse hoikka, mutta naamasta ruma. Ja saan kyllä kuulla huuteluita sun muita jos kävelen isojen ihmisjoukkojen läpi. Nuo terassikadut on pahimpia.
Kauneus ei ole mainosten malleja. Kauneus on sitä, että on hyvä olla itsensä kanssa, viihtyy kehossaan, on kiitollinen itsestään ja elämästään, hoitaa itseään ja pitää itsestään huolta. Siihen kun lisää vielä itselleen mukavat vaatteet joissa viihtyy omalla persoonalliseslla tavallaan ja joilla haluaa kertoa maailmalle tälläinen minä olen, niin se on kaunista ja viehättävää minusta. Sellainen säteilee. ja jokainen saa säteillä ja tuntea ylpeyttä itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Ihme kommentteja täällä. Ne jotka ei voi uskoa että tällaista tapahtuu, eivät tietenkään ole koskaan sitä kokeneet.
Olen itse hoikka, mutta naamasta ruma. Ja saan kyllä kuulla huuteluita sun muita jos kävelen isojen ihmisjoukkojen läpi. Nuo terassikadut on pahimpia.
Lähes aina ihminen joka Suomessa huutelee toiselle, tulipa sieltä suusta mitä tahansa on vain ja ainostaan kiinnostunut sitä henkilöstä. Eihän kukaan huutele perään ellei kiinnosta. Miehet varmaan vislaisisi naisten perään enemmän jos uskaltaisi mutta näinä aikoina kun on metoot ja muut niin eivät uskalla enää sitäkään. harmitus!
Jos joku tuntematon sinulle huutelee epäkohteliaasti, nosta leuka pystyyn, hartiat taakse, hidasta kävelyä ja liihota ohi kuin perhonen. Hän nimittäin luultavasti kaikessa hulluudessaan pitää sinusta, joten anna hänen nauttia sinusta.
Täällä itkevät "rumat" kuvittelevat koko ajan että kaikki katsovat heitä. Aikamoista itsekeskeisyyttä. Ottakaa joskus se pää perseestänne. Miksi teitä joku katsoisi?
Inhottavaa käytöstä ihmisiltä. En ymmärrä miksi kukaan kuvittelee saavansa arvostella muiden ulkonäköä...
Mua rupes kiinnostaa nämä "rumat" :) Missä tässä maassa on muka niin paljon rumia mitä ketjuun kirjoitellaan? Kaikilla naisilla ja miehillä on kokemus siitä, että joku kohta ei ole tai ei ole tyytyväinen itseensä. Ei se ole rumuutta, Se on inhimillisyyttä. Ja kun itsetuntoa vahvistaa se kasvaa. Uskalla vahvistaa itsetuntoasi. Uskalla näkyä ja nauttia itsestäsi
Suomi people. Hyvännäköinen kansa!
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan todistanut kaupungilla muuta toisten ulkonäön kommentointia, kuin miesten kehuja kauniille naisille (vislaus raksatyömaata ohittaessa tms). Rumiin tai taviksiin ei vaan kiinnitetä huomiota.
Mutta jos nyt joku ääliö tosiaan hakkui niin älä välitä! Omapa on häpeänsä. Sinulla on täysi oikeus kulkea ja olla sellaisena kuin olet.
Olen sama ajattelenut että ei muuta massaa ollenkaan ihmiset huoma. Rumat tai tavikset, ihan sama. Mutta että oikeesti haukutaan niitä. Tosi tosi kamala. Kuka tekee semmosta? :( en oo kyll itse kuullut myös ja ei kukaan mun kaveriporrukasta tee semmosta
Vierailija kirjoitti:
Inhottavaa käytöstä ihmisiltä. En ymmärrä miksi kukaan kuvittelee saavansa arvostella muiden ulkonäköä...
Ei kukaan fiksu ja normaali suomalainen aikuinen arvostele julkisesti toisten ulkonäköä. Se kuuluu käytöstapoihin ettei arvostella vaikka mielessä olisi mitä. Itse olen törmännyt siihen, että joku puhuu ohitseni sanoen, ai kun se on toosi ruma ja silllee, ja tulee tunne että hän tarkoittaa mua. Voi kuinka se sattuu sydämeen ja sieluun! mutta kun se tapahtui vuosien päästä uudelleen otin siinä sellaisen turbovaihteen päälle, että katsoin sanojaa säälivästi ja hymyilin hänelle ja mietin itsekseni, että sentään minua on siunattu kauniilla luonteella ja aivoilla. Enkä ikinä loukkaisi häntä päin naamaan sanomalla kuinka idiootti hän minusta on. Se sattuisi häneen ja sitä en halua tietoisesti tehdä. Elämä opettaa jokaista käyttäytymään kauniisti toisia ja itseä kohtaan.
Älkää antako näiden jäädä mieleen liikaa. Jos joku känniporukka huutelee ”vittu hyvä perse” ”vittu toi on ruma” tai mitä tahansa, niin se ei ole niitä lauseita mitkä kannattaa tallettaa päiväkirjaan ja sydämeen. Ihan sama mitä ne sanoo.
En usko että joku rupeaisi haukkumaan tuntemattoman ulkonäköä. Jutut haukkumisista ovat pelkkää fuulaa.
Ihan yhtä loukkaavia ja häiritseviä näiden tapausten kehut on. Antaisivat ihmisten olla.
Vierailija kirjoitti:
En usko että joku rupeaisi haukkumaan tuntemattoman ulkonäköä. Jutut haukkumisista ovat pelkkää fuulaa.
Et varmaan ole ihan tosissasi? Ja jos olet, niin aika pumpulissa olet kasvanut, jos kaikkia ihmisiä pidät oikeasti niin fiksuina, että osaavat käyttäytyä.
Mä puhun nyt kysymyksen vierestä mutta tämä ketju kosketti.
En itse ole ruma. Olen tyytyväinen itseeni.
Mulle ei tulisi ikimaailmassa mieleenikään naureskella tai pilkata kenenkään ulkonäköä.
Sellainen joka näin tekee ei sisimmässään ole tyytyväinen itseensä. Hänellä on pieni ja kehittymätön mieli.
Jokainen on sen näköinen kuin on. Se millä tavalla käyttäydymme on merkityksellistä.
Mulle tulee aina paha olo kun oma äitinikin sanoo kuinka häntä on haukuttu rumaksi koko elämänsä ajan.
Ei kellään ole oikeutta tehdä muiden elämästä helvettiä.
Mä haluaisin nousta barrikadeille tämän asian puolesta.
Itse en tiedä olenko nätti vai ruma. Talvella ihmiset ovat erehtyneet luulemaan minua mieheksi kun taas kesällä saan joiltakin kehuja. Tosin minua tuntemattomat arvostelee sitten erikoisesta pukeutumistyylistä, liikuntasuorituksista, ostoksista, elehdin tai teen jotain sellasta mistä pitää mainita, vaikka muutkin varmasti ovat tehneet sitä samaa. Enkä yleensä edes tunne näitä henkilöitä. Alussa yritin olla välittämättä, mutta kun sitä kuulee tarpeeksi säänöllisesti ei sitä enään vain meinaa jaksaa ja alkaa olla aika lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Tää on varmaan yksi niistä pilkkaajista.
Kaikista ärsyttävintä tässä ovat nämä ihmiset, jotka väittävät, että ei tällaista tapahdu, kun itsellekään ei ole kukaan mitään sanonut!
Vierailija kirjoitti:
Itse en tiedä olenko nätti vai ruma. Talvella ihmiset ovat erehtyneet luulemaan minua mieheksi kun taas kesällä saan joiltakin kehuja. Tosin minua tuntemattomat arvostelee sitten erikoisesta pukeutumistyylistä, liikuntasuorituksista, ostoksista, elehdin tai teen jotain sellasta mistä pitää mainita, vaikka muutkin varmasti ovat tehneet sitä samaa. Enkä yleensä edes tunne näitä henkilöitä. Alussa yritin olla välittämättä, mutta kun sitä kuulee tarpeeksi säänöllisesti ei sitä enään vain meinaa jaksaa ja alkaa olla aika lopussa.
Enään enään enään -.-
Mitä se haittaa? Tosissaanko kysyt? Rumien ihmisten pitäisi ilmeisesti vain ottaa tyynesti vastaan kaikki saamansa ryöpytys ja lohduttautua sitten sillä, että huutelijat ovat idiootteja. Huomaa, ettei kommentoija itse ole joutunut vastaavanlaisen kritiikin kohteeksi.