Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut rumat ihmiset kestätte muiden tuijotuksen jos liikutte ihmiesten ilmoilla?

Vierailija
27.06.2018 |

Oli aika tuskaa käydä kaupungilla pitkästä aikaa kun moni tuijotti, pahinta oli kävellä yhden terassin ohi josta kuului "hyi vit*u katsokaa tota!" Ja perään räkäinen nauru. Taisi olla virhe poistua kotoa, ei sitä aina vaan jaksa olla kotonakaan, hulluksi sitä tulee.

Kommentit (173)

Vierailija
1/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää ja kestää, mitä muita vaihtoehtoja tässä kellään on? Kaikkea ei voi netin kautta hoitaa. Täytyy vain kovettaa itsensä ihmisten julmuutta vastaan.

Vierailija
2/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljenkin pää alaspäin melko paljon, jos joku kääntyy katsomaan minua ohikulkiessaan, niin käännyn katsomaan muualle. Olen ruma, olen aina ollut ja kyllä, minulla on lävistyksiä ja tatuointi koska kehonmuokkaus kiinnostaa.. ja ei tästä naamasta/kehosta nättiä saa millään. 

Jos erehdyn ulos joko asioille (tai jopa käymään lenkillä, koska yritän tehdä edes jotain tälle perunasäkille), minulla on aina kuulokkeet korvilla. En halua kuulla mahdollisia kommentteja minusta ja siitä, miten ruma ja läski olen.. tiedän olevani noita kaikkia. 

Ei tässä auta muu, kun vain yrittää selvitä jotenkuten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa noita tentissä years younger ohjelmia ja ottaa sieltä vinkkejä.

Vierailija
4/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduttamalla ja oikeanlaisilla vaatteilla tekee ihmeitä mutta laiskat läskit mieluummin vinkuvat täällä kovaa kohtaloaan jonka ovat itse aiheuttaneet.

Oon hoikka mut silti aivan helvetin ruma! Ihmiset tuijottaa mua ku jotain ällöttävää ötökkää. 😔

Vierailija
5/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano seuraavan kerran, että katsokaa vain aivojanne, jos minä olen mielestänne ruma ja aivonne ovat todistetusti rumemmat niin kohta räjähdätte omaan rumuuteenne.

Vierailija
6/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen muoti olisi kiva, että päälleen saisi vetää niin peittävän kaavun ettei näy pärstä eikä kroppa. Ei mikään uskonnon vaatima burka, vaan jokin neutraali asu. Aina jos haluaisi lähteä ulos tuntemattomana se vaate olisi merkki ettei saa katsoa. Bad hair day, tai ihan mistä syystä vain haluaisi. Moni kävisi ulkona paljon useammin, jos saisi vetää päälleen don't look- kaavun.

Vierailija
7/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä mätäpäitä jos tämä on tosi?? Hyi hitto

Vierailija
8/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä oikein kestäkään. Teinivuosina minulle paukahti niin paha akne, että sain kuulla vaikka minkälaista kommenttia, törkeästä huutelusta ventovieraiden "hyväätarkoittaviin" neuvoihin. Aina se tuntui yhtä pahalta. Nyt parikymmentä vuotta myöhemmin akne on mennyttä elämää, mutta olen edelleen ihmisten seurassa varautunut, arka ja ujo.

Vierailija
9/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain empatiakyvyttömät juntit kommentoivat toisten ulkonäköä

Vierailija
10/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei norminäköinen tajua minkälaista paskaa massasta poikkeavat saavat niskaansa.

Vierailija
11/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduttamalla ja oikeanlaisilla vaatteilla tekee ihmeitä mutta laiskat läskit mieluummin vinkuvat täällä kovaa kohtaloaan jonka ovat itse aiheuttaneet.

Minä olen ollut ikäni normaalipainoinen tai alipainoinen, ja saan silti kuulla vittuilua rumuudestani. Ei se laihuus muuta epäsymmetrisiä kasvoja, rumaa possunenää, pieniä tihrusilmiä, alikehittyneen näköistä leukaa ja vinoja hampaita mihinkään.

Vierailija
12/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä ihmeellistä, kun ihan ventovieraiden ulkonäköä pitää kommentoida. Te jotka teette niin, miksi? Mikä kasvatuksessanne on mennyt vikaan?

Vierailija
13/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on meikattuna aika normaali naama, mutta kroppa on todella ruma. Pyrin parhaani mukaan peittämään vaatetuksella ongelmakohdat ja välttelen kävelemästä sellaisista paikoista missä joutuu jotenkin katseen kohteeksi. Just terassit on pahimpia, niiden edestä en kävele muuta kuin äärimmäisessä pakossa. On vaan sinnikkäästi muistutettava itseään siitä, että ainakaan vielä toistaiseksi, kaduille ei ole asetettu mitään apinasuodattimia, joten rumillakin on oikeus liikkua asioillaan siinä missä muillakin.

Vierailija
14/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan todistanut kaupungilla muuta toisten ulkonäön kommentointia, kuin miesten kehuja kauniille naisille (vislaus raksatyömaata ohittaessa tms). Rumiin tai taviksiin ei vaan kiinnitetä huomiota.

Mutta jos nyt joku ääliö tosiaan hakkui niin älä välitä! Omapa on häpeänsä. Sinulla on täysi oikeus kulkea ja olla sellaisena kuin olet.

Vierailija
15/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse alas, aurinkolasit ja kuulokkeet korviin. En katso ketään päin, välttelen kontaktia muihin kaikin tavoin. Usein iltaisin migreenissä, koska niin valtava ahdistus olla näkyvillä vaikka tiedän naamani loukkaavan ihmisyyden käsitettä. Ruma mikä ruma. Töissä ahdistavat äärivuorot, jolloin tulee oltua paljon tekemisissä perheiden kanssa. Eivät varmasti halua jättää lastaan näin ällöttävän ihmisen hoivaan, itse niin kauniita, että oma ällöttävyys hävettää entistä enemmän ja oikein korostuu.

Usein mietin itsemurhaa ja viiltelen, koska en haluisi olla tämän näköisenä olemassa, mutta rohkeus ei ole vielä riittänyt päivien päättämiseen. Tatuointeja tai lävistyksiä ei ole, paino normaali ja liikun n. 10h viikossa monipuolisesti.

Vierailija
16/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt, mutta suurimmaksi osaksi varmaan aivan aiheeton tuo tunne tuijotuksesta ja huomionherättämisestä. Ei ihmisiä kiinnosta, saati että normaali aikuinen ihminen heittelisi mitään kommentteja. Idiootteja aina maailmaan mahtuu ja kaikkia ei voi (eikä varsinkaan tarvitse!) miellyttää.

Vierailija
17/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katse alas, aurinkolasit ja kuulokkeet korviin. En katso ketään päin, välttelen kontaktia muihin kaikin tavoin. Usein iltaisin migreenissä, koska niin valtava ahdistus olla näkyvillä vaikka tiedän naamani loukkaavan ihmisyyden käsitettä. Ruma mikä ruma. Töissä ahdistavat äärivuorot, jolloin tulee oltua paljon tekemisissä perheiden kanssa. Eivät varmasti halua jättää lastaan näin ällöttävän ihmisen hoivaan, itse niin kauniita, että oma ällöttävyys hävettää entistä enemmän ja oikein korostuu.

Usein mietin itsemurhaa ja viiltelen, koska en haluisi olla tämän näköisenä olemassa, mutta rohkeus ei ole vielä riittänyt päivien päättämiseen. Tatuointeja tai lävistyksiä ei ole, paino normaali ja liikun n. 10h viikossa monipuolisesti.

Hieman nyt kyllä huolestuttaa, että mainitset työskenteleväsi lasten parissa ja voit psyykkisesti noin huonosti.

Vierailija
18/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan todistanut kaupungilla muuta toisten ulkonäön kommentointia, kuin miesten kehuja kauniille naisille (vislaus raksatyömaata ohittaessa tms). Rumiin tai taviksiin ei vaan kiinnitetä huomiota.

Mutta jos nyt joku ääliö tosiaan hakkui niin älä välitä! Omapa on häpeänsä. Sinulla on täysi oikeus kulkea ja olla sellaisena kuin olet.

En minäkään. Missä te oikein asutte?

Vierailija
19/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma voi olla muutenkin kuin olemalla lihava, eikä lihava ole automaattisesti ruma. Luuston rakenne on asia mitä ei millään treenillä tai lahihduttamalla korjata.

Vierailija
20/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terassihuutelijat huutavat kaikille ihmisille. Aivoton ja viinapäinen miesryhmä tekee useista terasseista paikan, jotka kannattaa kiertää. 

Jos ei tule setämiehiltä ehdotuksia alle 15-vuotiaille tytöille, niin kommentteja riittää muillekin.

Tympeää ja vastenmielistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan