Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut rumat ihmiset kestätte muiden tuijotuksen jos liikutte ihmiesten ilmoilla?

Vierailija
27.06.2018 |

Oli aika tuskaa käydä kaupungilla pitkästä aikaa kun moni tuijotti, pahinta oli kävellä yhden terassin ohi josta kuului "hyi vit*u katsokaa tota!" Ja perään räkäinen nauru. Taisi olla virhe poistua kotoa, ei sitä aina vaan jaksa olla kotonakaan, hulluksi sitä tulee.

Kommentit (173)

Vierailija
161/173 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai nyt alkaa kelit lämmetä eikä voi enää verhoutua takin alle kuten talvella. Onneksi on maski naamalla.

Vierailija
162/173 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä liiiku misssäään. 20 vuottta muutaman neliön huoneeessas lukulampun valosssa huoneeessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/173 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva niitä rumia tuijottelee. Kauniilla on paljon enemmän kestämistä tuossa suhteessa.

Vierailija
164/173 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko kuunnella kaikkea, jos terassilta huudellaan marssit sisään ja ilmoitat henkilökunnalle. Tarvittaessa voi pyytää myös poliisin.

Vierailija
165/173 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne äänet kuulosta lähinnä aina samanlaisilta: epävarma kovisroolia harjoitteleva teiniääni, elämänsä sössineen kaljareiskan kovayritysääni jne.

Vierailija
166/173 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 5-vuotiaiden pikkunaperoiden kommentointi häiritsee, koska on niin aitoa ja spontaania. 

Vierailija
167/173 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne äänet kuulosta lähinnä aina samanlaisilta: epävarma kovisroolia harjoitteleva teiniääni, elämänsä sössineen kaljareiskan kovayritysääni jne.

Tää pitää paikkansa. Ne on aina jotain säälittäviä ihmisiä jotka huutelee. 

Tavisten tuijotus on vähän vaikeampi puuttua.

Vierailija
168/173 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vois hakea ammattiapua tuohon masennukseensa. Masentuneen ihmisen päähän ei  mahdu muuta kuin minäitse. Oikeasti harva kiinnittää huomiota kadulla kulkeviin ihmisiin ja unohtaa vastaantulijat 2 sekunnin kuluttua. Toistamalla että olet ruma ja hakemalla sitä julistamalla huomiota itsellesi  teet hallaa psyykellesi.

Älä pliis vähättele. Et tiedä miltä tuntuu kun joku muu toistaa jatkuvasti että olet ruma. Ei se ole vain pään sisäistä ajattelua.

Mulle on käynyt myös noin, ja terassien ohi en mielellään mene, siellä törpöt känniääliöt huutelee. Ja aina jos on nistejä ne kommentoi. Ironista on että kerran joku syrjäytynyt haukkui mut aivan lyttyyn, se alkoi mesoamaan "siis kuinka jollain voi olla tollanen nenä, miksei se tee itelleen mitään" yms kaikkia muita piirteitäni. Olin jossain odottamassa ja tää tyyppi jäi siihen mun lähelle taakse mesoamaan kovaan ääneen. Ennen sitä tunsin kuinka joku tuijotti mua pitkään, mut en katsonut takaisin, jatkoin vaan omissa oloissa oloa.  Kotona itkin ja tottakai ne kiusaamismuistot palasi kaikki täysin. En ymmärrä miten maailma on niin sairas, niin pahoinvoivia ihmisiä täynnä, kyllä mä tiedä että ne haluaa vaan pilata muiden elämän koska niiden oma on niin paskaa, mutta saa tosissaan taistella ettei ala inhoamaan itseään kun tosi usein kuulee tuollaista. Niin ja ironista on siis se että ei kaikki ajattele että olen jotenkin tosi ruma. Osa ei ymmärrä yhtään mistä olen keksinyt sellaisen. Pitää kai vaan löytää ne hyvät tyypit elämään. 

Ja hei vältä lähiöostareita ja baareja.

Vierailija
169/173 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit vielä voin jakaa vinkkejä. Ongelmahan on täysin haukkujissa. Mutta omaa oloa auttoi kun laitoin tyylin kuntoon ja korjautin hampaani. On vielä muuten sama naama, mutta ihan jo hampaat auttoi aika paljon, ainakin omasta mielestäni. Hiustyyli on nykyään tosi freesi ja sopiva. Pitkä on parempi kuin lyhyt malli, samoin värjäämätön parempi kuin värjätty. Ja vaatteet on nykyään ajattomia tyylikkäitä vaikka ovatkin edullisia. Nykyään mulla on mukava olla oman itseni kanssa, vaikka tosiaan huuteluita saattaa silti tulla. Ja vältän seutuja joissa hengaa hirveästi juoppoja ja nistejä. Kun asuu hyvällä alueella, ihmisetkin suhtautuu vähän fiksummin. Enkä edes ole tosi rikas, ei se siitä ole kiinni. Hampaiden korjaus maksoi kyllä paljon, mutta nekin voi saada osamaksuilla.

Vierailija
170/173 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paha mieli tästä keskustelusta. Miten ihmiset voikaan olla niin ilkeitä? :'(

Vierailija
171/173 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kuten kestää kun on niin tottunut siihen et haukutaan niin ei muuta edes osaa odottaa.

Vierailija
172/173 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli muuten nuorempana jopa "kavereita" jotka haukkui mun kasvojen piirteitä mulle.

Silloin se vaikutti tosi paljon mun itsetuntoon, mutta nyt näen kuinka narsistisia pikkusieluisia ihmisiä he olivat. Välit on onneksi katkottu aikoja sitten, mutta liian kauan altistuin sellaiselle. Kun luokkalaiset, tuntemattomat ja vielä muka kaveritkin haukkuvat, ei siinä kovin hyvin voi. Mutta sitä ne haluaakin, nujertaa jonkun. Ehkä mulla oli joku muu piirre jota niillä ei ollut minkä takia ärsytti. Voin ihan suoraan sanoa että älykkyyttä on paljon enemmän kuin näillä kommentoijilla.

Vierailija
173/173 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot hyvä just tollaisena kun oot luojan luomana. Ihan sama mitä muut ihmiset ajattelee.. jos ei kelpaa niin se on voi voi.. Mitä väliä edes jollain ohikulkijoiden mielipiteillä on? Varsinkaan joidenkin känniääliöiden! Ajattele vaan että ovat keskenkasvuisia huutelijoita joilta puuttuu sivistys ja käytöstavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän