Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut rumat ihmiset kestätte muiden tuijotuksen jos liikutte ihmiesten ilmoilla?

Vierailija
27.06.2018 |

Oli aika tuskaa käydä kaupungilla pitkästä aikaa kun moni tuijotti, pahinta oli kävellä yhden terassin ohi josta kuului "hyi vit*u katsokaa tota!" Ja perään räkäinen nauru. Taisi olla virhe poistua kotoa, ei sitä aina vaan jaksa olla kotonakaan, hulluksi sitä tulee.

Kommentit (173)

Vierailija
81/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt, mutta suurimmaksi osaksi varmaan aivan aiheeton tuo tunne tuijotuksesta ja huomionherättämisestä. Ei ihmisiä kiinnosta, saati että normaali aikuinen ihminen heittelisi mitään kommentteja. Idiootteja aina maailmaan mahtuu ja kaikkia ei voi (eikä varsinkaan tarvitse!) miellyttää.

Kommenttisi osoittaa, kuinka pihalla norminnäköiset ovat tästä rumien osakseen saamasta sorsimisesta ja syrjinnästä. Onneksi itselläsi ei asiasta havaintoja, mutta itse rumana voin vahvistaa kaiken ap:n aloituksessa.

Olet osittain väärässä. Nuoruudessani oli kyllä aika, jolloin koulukiusaamisen seurauksena uskoin olevani hirveän näköinen otus ja minusta TUNTUI kaupungilla liikkuessa, että ihmiset tuijottavat ja huomaavat kaikki ulkonäköni "virheet". No, sittemmin olen ymmärtänyt, että a) eivät ne todellakaan tuijota ja b) olen ihan ihmisen näköinen, joidenkin mielestä jopa kaunis.

Vierailija
82/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen häpeilee olemassaoloaan, ihmisten ilmoilla olo on ahdistavaa ja valmiiksi ajattelee kaikkien vahtaavan, niin kyllähän tämä todennäköisesti näkyy käytöksessä ja olemuksessa. Se voi sitten provosoida tuollaisia idiootteja huutelemaan jne. ja saada ehkä jonkun muunkin vilkaisemaan, että onko tuolla kaikki OK. Kaikki eivät missään nimessä kyttää tai ajattele teistä mitään pahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille nuoremmille tiedoksi, että vanheneminen armahtaa paljosta. Nuorena mietin koko ajan, miltä näytän ja mitä muut siitä ajattelevat. Nyt ei voisi vähempää kiinnostaa, en edes itse katso muita vaan kuljen omissa ajatuksissani.

t. keskiäkäinen täti

Vierailija
84/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tiedä olenko nätti vai ruma. Talvella ihmiset ovat erehtyneet luulemaan minua mieheksi kun taas kesällä saan joiltakin kehuja. Tosin minua tuntemattomat arvostelee sitten erikoisesta pukeutumistyylistä, liikuntasuorituksista, ostoksista, elehdin tai teen jotain sellasta mistä pitää mainita, vaikka muutkin varmasti ovat tehneet sitä samaa. Enkä yleensä edes tunne näitä henkilöitä. Alussa yritin olla välittämättä, mutta kun sitä kuulee tarpeeksi säänöllisesti ei sitä enään vain meinaa jaksaa ja alkaa olla aika lopussa.

Niin no, suurin osa meistä taitaa olla jotain siltä väliltä. Kukaan ei miellytä kaikkia ja kaikki yleensä joitakuita.

Vierailija
85/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt, mutta suurimmaksi osaksi varmaan aivan aiheeton tuo tunne tuijotuksesta ja huomionherättämisestä. Ei ihmisiä kiinnosta, saati että normaali aikuinen ihminen heittelisi mitään kommentteja. Idiootteja aina maailmaan mahtuu ja kaikkia ei voi (eikä varsinkaan tarvitse!) miellyttää.

Kommenttisi osoittaa, kuinka pihalla norminnäköiset ovat tästä rumien osakseen saamasta sorsimisesta ja syrjinnästä. Onneksi itselläsi ei asiasta havaintoja, mutta itse rumana voin vahvistaa kaiken ap:n aloituksessa.

Olet osittain väärässä. Nuoruudessani oli kyllä aika, jolloin koulukiusaamisen seurauksena uskoin olevani hirveän näköinen otus ja minusta TUNTUI kaupungilla liikkuessa, että ihmiset tuijottavat ja huomaavat kaikki ulkonäköni "virheet". No, sittemmin olen ymmärtänyt, että a) eivät ne todellakaan tuijota ja b) olen ihan ihmisen näköinen, joidenkin mielestä jopa kaunis.

Niin mutta jos joku kommentoikin ulkonäköä, niin varmaan on selvää, että hän myös on tuijottanut? Ei tässä nyt mitään harhaisia sentään olla.

Vierailija
86/173 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta jos joku kommentoikin ulkonäköä, niin varmaan on selvää, että hän myös on tuijottanut? Ei tässä nyt mitään harhaisia sentään olla.

Juuri näin. Moni kommentoi, taas vaihteeksi, että kuvittelet ja vika on vain asenteessasi.

Jos saa kuulla haukkumista ulkonäköönsä liittyen, niin miten se äkkiä onkin oma syy? Ihmisten typeryyttä ei voi ymmärtää.

Vierailija
87/173 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhana katselee kaikkia nuoria että onpa nätti ja itse on muuttunut näkymättömäksi. Aivan mahtavaa, voi pukeutuakin ihan miten lystää.

Vierailija
88/173 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt kaikkeni, että saisin meikillä jotenkin piirteitäni edes häivytettyä (esim. iso ja ruman muotoinen nenä). Muistan kuinka vähän nuorempana tuli kerrankin kommentti täysin tuntemattomalta ihmiseltä kadulla että "hyi v*ttu!" kun kyseinen ihminen katsoi minua päin. Toinen kiva oli; "kyllä tota pussi päässä laittais". Muutaman tuollaisen kommentin kun kuulee niin kyllä se tekee tuhoa kun valmiiksi on jo ollut heikohko itsetunto. En ymmärrä miksi joillakin ihmisillä on pakottava tarve pahoittaa toisen mieli. Ei osata pitää sitä turpaa kiinni.

Vaikka kuinka koittaisi miettiä, että näillä loanheittäjillä ei ole kaikki itsellään kunnossa niin kyllä noista kommenteista jälki jää.

Vierailija
89/173 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohautan olkapäitä, ehkä heitän jotain takaisin jos solvaavat. Maailma on täynnä täysin turhia ihmisiä ja ne jotka jaksavat arvostella toisen ulkonäköä ovat siinä kärkipäässä. En menetä yöuniani mitättömyyksien kommenteista.

Vierailija
90/173 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku väittää että ihmiset ei oikeesti tuijota niin kyllä ne tuijottaa. Olin eilen kahvilla kaverin kanssa ja viereisessä pöydässä miesporukka arvosteli eli tuijotti kaikkia ohikulkevia kovaan ääneen. Lähinnä naisia mutta myös miehet saivat osansa.

Kommentoitiin vaatetusta, ulkonäköä ja kävelytyyliäkin... että ärsytti.

Vierailija
91/173 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä itkevät "rumat" kuvittelevat koko ajan että kaikki katsovat heitä. Aikamoista itsekeskeisyyttä. Ottakaa joskus se pää perseestänne. Miksi teitä joku katsoisi?

Sinä olet kaikista kauhein. Haukut vielä luonteenkin, samaa sarjaa niiden ilkeiden kanssa.

Vierailija
92/173 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se katso onko ihminen ruma vai launis. Todellinen kauneus tai rumuus tulee ihmisen sisältä, ei ulkoa.

Vierailija
93/173 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se katso onko ihminen ruma vai launis. Todellinen kauneus tai rumuus tulee ihmisen sisältä, ei ulkoa.

Välillä tekee mieli kiljua aina kun joku puhuu sisäisestä kauneudesta.

Sisäinen kauneus ei näy ulospäin, joten siitä on aika vähän käytännön hyötyä. Jos alkaisi tunnetuksi hyväntekijäksi asia olisi toinen. Silloin katsoisivat: Ruma, mutta on sillä hyvä sydän.

Nykyään katsovat: Ruma ulkoisesti ja muulla ei väliä.

Vierailija
94/173 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ihan kiva ajatus, mutta valitettavasti joillekin ihmisille huudellaan ja heitä tuijotetaan. Ulkonäön takia.

Vierailija
95/173 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon zemppii kaikille "vajaavaisille", itse olen kaunis, mutta mullakin omat virheeni, josta saa kuulla tuntemattomilta ihmisiltä. En epäile hetkeäkään, etteikö nämä kertomukset olisi totta. Vähemmän älykkäät sietävät huonosti erilaisuutta. Ootte ihania, sanoi muut mitä hyvänsä! <3

Vierailija
96/173 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu meni vakuutteluksi siitä että ihmiset todellakin haukkuu rumia päin naamaa.

Aloittaja halusi tietää miten muut kestää sen toistuvan arvostelun koska se sattuu liikaa.

Voin sanoa että helpompaa on kun tekee kaikkensa muuttaakseen ulkonäöstään ne rumat kohdat. Painon lisääminen tai vähentäminen on yksi helpommista keinoista. Kauniit julkkisnaiset leikkauttaa itseään surutta, samoin he käyttävät kaikkia mahdollisia lisäkkeitä ja värejä, tekorusketuksia, hampaidenvalkaisuja, meikkejä, tatuointeja... Eiköhän niistä löydy jokaiselle jotakin. Avoimin mielin kokeilemaan.

Vierailija
97/173 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello 21 jo päätit aloitella. Mähään leikkaan moottorisahalla pääno halki on vähään turhaann. Tämää on jokatapayksessa se mihin tullaan päätymään.

Vierailija
98/173 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduttamalla ja oikeanlaisilla vaatteilla tekee ihmeitä mutta laiskat läskit mieluummin vinkuvat täällä kovaa kohtaloaan jonka ovat itse aiheuttaneet.

Minä olen ollut ikäni normaalipainoinen tai alipainoinen, ja saan silti kuulla vittuilua rumuudestani. Ei se laihuus muuta epäsymmetrisiä kasvoja, rumaa possunenää, pieniä tihrusilmiä, alikehittyneen näköistä leukaa ja vinoja hampaita mihinkään.

Voi ei, mulla on just nuo piirteet ja mua on kiusattu koko ikäni tän ulkonäön takia :( Masentaa olla tän näköinen, en ole koskaan seurustellut, mun on hankalaa saada kavereita ja mua tuijotetaan ihan julkisillakin paikoilla tosi oudosti. Ihmiset aina kuvittelee, että rumuus tarkoittaa jotain äärimmäistä, mutta tää ei pidä ollenkaan paikkaansa. Ei tarvitse olla kuin vähänkään normista poikkeava niin saa sankokaupalla paskaa niskaan. Etenkin rumille tytöille/naisille elämä ja ihan kaikki tekeminen, ja oleminen on niin paljon hankalampaa kuin normaaleille tai nätille vastakappaleilleen. Vituttaa ja harmittaa tää, etenkin vielä siks, kun omat sisarukset ovat hyvännäköisiä :( Jokaisella heistä on suorat nenä, hyvä kasvojen luusto ja kasvojen symmetria sekä säännölliset piirteet. En ymmärrä, että miten musta tuli tän näköinen. En vaan yhtään ymmärrä tätä. Tunnen toisinaan olevani maailman epäonnisin ihminen, ikäänkuinn tää rumuus on jokin kirous tai rangaistus jostain. Se on aihettanut niin paljon pahaa mun elämässä, ettei tosikaan. Sitä ei voi tajuta sellainen joka sitä ei itse ole. Mulla on jääneet mm. sosiaaliset taidot ihan äärettämän huonolle tasolle tän mun rumuuden takia. Mä jään omasta elämästäni paitsioon tän takia. Itsemurhakin käy usein mielessä, ei mun olemassa ololla ole yhtään mitään merkitystä. Mun elämä on vähemmän arvokkaampi kuin viehättävien ihmisten. Harmittaa ja masentaa se, ettei tälle voi tehdä yhtään mitään.

Vierailija
99/173 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä itkevät "rumat" kuvittelevat koko ajan että kaikki katsovat heitä. Aikamoista itsekeskeisyyttä. Ottakaa joskus se pää perseestänne. Miksi teitä joku katsoisi?

Sinä olet kaikista kauhein. Haukut vielä luonteenkin, samaa sarjaa niiden ilkeiden kanssa.

Sittenhän kauniiden ihmistenkin valitukset heidän saamastaan jopa häiritsevästä määrästä huomiota voidaan todeta olevan täysin heidän oman mielikuvituksensa tuotetta. En halua kuulla mitään "no kun se on eri asia"-shaibaa. No eihän ole, ainakaan sinun mukaasi. Tämähän siis koskee kaikkia niitä ihmisiä, joiden fyysinen ulkomuoto poikkeaa valtavirrasta. Kauniit mukaanlukien, eikö vaan?

Vierailija
100/173 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu että vituttaa nämä hokijat, jotka projisovat OMAN itsekkyytensä kokemuksistaan kertoviin ihmisiin!! Sinä itsekäs ihminen joka kuvittelet, että vain ne asiat jotka olet itse kokenut ovat totta, niin mieti nyt vähän sen oman tyhmän ja yksinkertaisen kuplasi ulkopuolelle. Se että jokin asia ei tapahdu sinulle, ei tarkoita sitä etteikö se tapahtuisi jollekin toiselle. On taas niin vaikea ymmärtää näinkin yksinkertainen asia... Kyllä se ihmisten ajattelemattomuus ja typeryys tulee ilmi täällä ihan samalla tavalla, kuin tuolla ulkomaailmassakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan