Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te muut rumat ihmiset kestätte muiden tuijotuksen jos liikutte ihmiesten ilmoilla?

Vierailija
27.06.2018 |

Oli aika tuskaa käydä kaupungilla pitkästä aikaa kun moni tuijotti, pahinta oli kävellä yhden terassin ohi josta kuului "hyi vit*u katsokaa tota!" Ja perään räkäinen nauru. Taisi olla virhe poistua kotoa, ei sitä aina vaan jaksa olla kotonakaan, hulluksi sitä tulee.

Kommentit (173)

Vierailija
41/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en mikään kaunotar ole, ja aiemmin myös painoin 150 kiloa, enkä silloinkaan ikinä kuullut kenenkään ääneen mua haukkuvan. Monenlaista varmaan kuiskailtiin, mutta mitäs siitä kun en niitä kommentteja kuullut. Missä ihmeessä saa noin törkeää kohtelua osakseen?

Olen tuo reilu 150 cm nainen, jota haukuttiin lukioiköisenä kääpiöksi. Olin tulossa klo kahdeksan aikaan illalla harrastuksesta kotiin. Joku kännissä oleva nuori mies alkoi silloin keskellä kaupunkia osoitella minua ja huutaa. Todella hämmentävä kokemus.

Vierailija
42/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. Välttelen ulkona liikkumista. Nyt etätöiden ansiosta ei tarvitse viiteen päivään pistää nokkaansa ulos, jeee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiva kun ihan tuntematon ihminen toteaa vastaan kävellessä "hyi vittu, mee kotiis". Miksi jotkut ihmettelevät, että eivät ole huomanneet tätä? Ette kai te sitä huomaa, jos se ei teihin kohdistu.

Vierailija
44/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten oikeasti joku voi kuvitella, että nuo kertomukset vieraiden haukuista on keksittyjä? Voi juma miten mielikuvituksettomia ihmisiä. 'Kun ei ole minua ikinä haukuttu, niin ei muitakaan'.

Vierailija
45/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko kysyä että missä olette kohdanneet tälläistä, onko yleistä kaupungissa tai jotain? Itse olen ruma lihapulla, mutta koskaan ei ole perään huudettu, ei edes känniläisten tai teinien toimesta ja liikun todella paljon kodin ulkopuolella. Ja kyse ei tosiaankaan siitä että luulen vain olevani ruma, vaan tiedostan kyllä etten ole edes taviksen tasoinen.

Helsingin lähiöissä. Matala ÄO korreloi toisten ulkonäön arvostelemisen kanssa. Ja lähiöissä asuu n. 90% vähä-älyisiä elämämkoulu-teinejä ja niiden juoppovanhemmat.

T. Aina lähiössä asunut

Vierailija
46/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahajhaa...ei ihan totta, yritä parempi-trolli!

Vierailija
47/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen katsekontakteja ja kuljen hiljaisiin aikoihin. Pukeudun peittävästi. En käy koskaan missään viihteellä, koska baarit yms. on pahimpia paikkoja rumalle. Nyt keski-iässä alkaa onneks olla helpompaa kuin nuorempana, enää ei kuule niin paljoa. Tosin aika harvoin käyn missään ihmisten ilmoilla. Mut joskus saatan jopa katsoa päin, kun joku tuijottaa herkeämättä esim. kassajonossa. Aikuiset yleensä kääntävät katseen pois, mut lapset tuijottaa suu auki ja katsovat vielä perään... :D Lapsilta sen kyllä ymmärrän.

Vierailija
48/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan äimistynyt :o Miten usein sitten tuollaisia heittoja teille tulee? Kamalaa!

Vierailija
49/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistun jo siitä, kun pitää ylittää suojatie ja tiedän että autostakin pällistellään että mikäs ällötys tuossa menee.

Vierailija
50/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo suojatien ylittäminen, terassien ja puistojen ohi käveleminen näin kesällä, ihan hirveen ahdistavaa. Talvella on helpompaa kun voi muumioitua isoon säkkiin, kesällä on koko ajan töllättävänä.

Vierailija
51/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ihan varmoja nyt että teitä tuijotetaan tai haukutaan? Onko se pelko tai oma kuvitelma enemmän.

Ei minun melko ruman taviksen ole koskaan tarvinnut tuollaista kokea tai en ole ollut todistamassa, että näin kenellekään tehtäisiin. Päivittäin liikun Helsingissä. Enkä itse tuijota tai kommentoi ketään.

Vierailija
52/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten oikeasti joku voi kuvitella, että nuo kertomukset vieraiden haukuista on keksittyjä? Voi juma miten mielikuvituksettomia ihmisiä. 'Kun ei ole minua ikinä haukuttu, niin ei muitakaan'.

Mielen köyhyyttä ja kanssaihmisten aliarviointia, siinä vasta upea yhdistelmä. Samat tyypit kyseenalaistaisivat varmaan myös holokaustin, koska juutalaisvaino ei osu yksiin heidän oman henkilökohtaisen kokemusmaailmansa kanssa.

Vierailija
53/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku idiootti humalainen tai teiniporukka kommentoi niin ne voi päästää toisesta korvasta ulos. Ei ole mitään velvollisuutta olla viehättävä katseltava, jokainen saa kadulla kulkea omana itsenään.

Vierailija
54/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko ihan varmoja nyt että teitä tuijotetaan tai haukutaan? Onko se pelko tai oma kuvitelma enemmän.

Ei minun melko ruman taviksen ole koskaan tarvinnut tuollaista kokea tai en ole ollut todistamassa, että näin kenellekään tehtäisiin. Päivittäin liikun Helsingissä. Enkä itse tuijota tai kommentoi ketään.

Taikasana tekstissäsi oli se tavis.

Vierailija
55/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo suojatien ylittäminen, terassien ja puistojen ohi käveleminen näin kesällä, ihan hirveen ahdistavaa. Talvella on helpompaa kun voi muumioitua isoon säkkiin, kesällä on koko ajan töllättävänä.

Joku muukin inhoaa suojatien ylittämistä! Minusta on ihan älyttömän kiusallista jos auto, tai useampi, pysähtyy vilkkaalla kadulla antamaan tietä. Kaikki kyyläävät autoistaan ja minä haluaisin vain vajota maan alle. Stop the traffic, sekasikiö tulee!

Minä niin rakastan ja odotan syksyä.. ja pitkiä takkeja.

Vierailija
56/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ihmiset jotka toisia haukkuu on niin ryhmiä, ettei niistä kannata välittää yhtään mitään.

Suurin osa miettii omia asioitaan eikä kiinnitä muihin erityisempää huomiota.

Vierailija
57/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä! Mulla ei oo ikinä tullut vastaan rumaa ihmistä.

Vierailija
58/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta tulee ihan oksu-olo, kun lukee tuollaista. Itse olen ns. hyvännäköinen, kauniina pidetty nainen. Hoidan itseäni, meikkaan, syön terveellisesti, vahdin painoani ja kuntoilen yms. mutta kun menen parisuhteeseen, se mies alussa kuolaa mun perään ja pitää mua upeena mutta sitten kun vähän aikaa on eletty, se alkaa mainita mulle kaikista seikoista, mitkä mussa on "vialla" liian paksut reidet, liian pieni perse, mummomainen pusero, tukka hölmösti, silmäpussit... 

Tajusin jossain välissä, että kauneus on vain pintaa... jos mies rakastaa sua "oikeasti", hän näkee sut kauniina. Jos sä ole lihava, sä olet ihanan pehmeä ja kurvikas vaikka samaa kaliiberia oleva naapurin muikki on sen mielestä sotanorsu. Jos sulla on pienet tihrusilmät, niin sä olet "mystinen ja eksoottinen" mutta naapurinrouvalla on siansilmät. Sama koskee myös luonnetta: oma rakas on hellyyttävä kun taas vastaava tapaus naapurissa on v'tun lapsellinen ja tyhmä kuin saapas yms. Sun aitojen ystävien, mitkä tässä maailmassa on kalleimpia, mielestä sä olet kaunis ja hyvä. Muilla mielipiteillä ei ole väljä.

Vierailija
59/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla kyllä tosi ruma, jos tuntemattomatkin kommentoivat tuolla tavalla. Itse olen myös erittäin ruma, mutta siitä minua on kiusattu vain koulussa ja töissä. 

Vierailija
60/173 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa? Siis en tarkoita että saisi haukkua tai kommentoida, mutta ymmärräthän että se haukkuja on paljon itseäsi alempaa pohjasakkaa jonka huuhtelusta ei tarvitse välittää yhtään mitään.

Jokainen on arvokas omana itsenään ja vapaa kulkemaan missä haluaa, oli ulkonäkö minkälainen hyvänsä.