Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita, jotka yllättivät ikääntymisessä?

Vierailija
27.06.2018 |

Aloitan: uurteiset kynnet. En vaan ollut koskaan tullut ajatelleeksi, että kynnetkin ikääntyisivät.

Muita?

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet vaivat ja jumit. Fysioterapeutilla saa ravata.

Vierailija
2/102 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka keho rupsahtaa, niin ajatukset ja mieli pysyy kuitenkin nuorena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä täytyy sanoa että ehdottomasti hiustenlähtö.

Muistan kun vielä olin jotain parikymppinen niin ihmettelin vanhempien miesten hiustenlähtöä ja nyt olen samassa kelkassa, harmillista kun asialle ei voi tehdä mitään. En voi treenata hiuksia kasvamaan ja se vaikuttaa ulkonäköön niin kielteisesti.

Vierailija
4/102 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tunnen itseni edelleen 15- vuotiaaksi vaikka olen 20 vuotta vanhempi.

Vierailija
5/102 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnaton vapauden tunne! Ei tarvitse enää miettiä, mikä on muotia, onko tukka hyvin, viehätänkö miehiä jne jne.

Elämä on oikeesti mallillaan näin 60vuotiaana. Mulle tärkeintä, että saan olla terve ja virkeä.

Vierailija
6/102 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyminen. Taustalla vuosien syöpähoidot, mutta nukkuisin mielelläni 15 tuntia vuorokaudessa.

N 53

Vierailija
7/102 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulan infernaalisuus, lopetin alkoholinkäytön lähes kokonaan kun ikää tuli 40v

Vierailija
8/102 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en voi juhlia sen vuoksi, että en haluaisi, vaan koska en jaksa (valvoa ja ryypätä). Ja että valvominen vie voimat. Samoin kuin itseasiassa alkoholin käyttökin.

Vierailija
9/102 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mieli ei ikäänny ollenkaan.

Vierailija
10/102 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli ei vanhene - vaikka jalat ei enää ehdikään heti mukaan. Lisäksi samat kuin 5:lla, myös ikä sama. Ei niin pirunkaan väliä, mitä joku minusta ajattelee.

Ajattelen myös, että nyt on jo vara sanoa ei esim. työssä, nöyristelyt loppui.

Vierailija
11/102 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krapulan infernaalisuus, lopetin alkoholinkäytön lähes kokonaan kun ikää tuli 40v

Sama täällä. Korkki (kokonaan) kiinni jo kuudetta vuotta.

M 44

Vierailija
12/102 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalat allit. En kehtaa edes heiluttaa kellekkään, kun allit hytkyy vielä tunninkin päästä.

Vierailija
13/102 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mieli ei ikäänny ollenkaan.

Tämä!

Vierailija
14/102 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun vielä olin jotain parikymppinen niin ihmettelin vanhempien miesten hiustenlähtöä ja nyt olen samassa kelkassa, harmillista kun asialle ei voi tehdä mitään. En voi treenata hiuksia kasvamaan ja se vaikuttaa ulkonäköön niin kielteisesti.

Aja pää sileäksi.

Vierailija
15/102 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aja pää sileäksi.

Olen minä jo pitemmän aikaa pitänyt 3mm pituista siiliä. Ajatuksissa on käynyt täydellinen sheivaaminen..

Vierailija
16/102 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että iho tuntuu kuivuvan enemmän kuin aiemmin, ei ole enää nuorekkaan pehmeä ja kimmoisa. Osasin odottaa veltostumista ja löystymistä mutta en tätä kuivumista. Rystysetkin töröttää ihan erilailla kuin nuorempana.

Ja tulihan se veltostuminenkin yllätyksenä vaikka kuinka olisi osannut sitä odottaa. :(

Niin ja hiukset tippuu täälläkin päästä vaikka olen nainen. Käytän rogainea ja siitä on ollut mukavasti apua.

Vierailija
17/102 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on alkanut ihmetyttää että liikkuminen kipeyttää paikat niin että seuraavana aamuna on todella jäykkä ja joka paikka 'hellänä'. Minulla löydettiin aikanaan muiden tutkimusten ohessa reumatekijä verestä ja lähisuvussa on ollut reumaa että olisiko minulle iskenyt sitten esim.fibromylogia tms?! Mutta luulisi että liikunta olisi vain hyvästä mutta näin ei kohdallani ole vaan vaiviinnun ja kipeydyn entistä enemmän. Ja liikun päivittäin jalan eikä ole edes autoa joten kävelykunnon pitäisi olla erinomainen. En ole käynyt asian tiimoilta lääkärissä.

Lisäksi ärsyttää ohenevat hiukset ja kasvojen muuttuminen ihme 'pallinaamaksi' ja miesmäisemmäksi.

Vierailija
18/102 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mieli ei ikäänny ollenkaan.[/quote

Eikä unet! Öisin seikkailen nuoruuteni kavereitten kanssa opiskelupaikkakunnalla.

Vierailija
19/102 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektiovaikeudet 35 vuotiaana vaikka elänyt terveellistä elämää.

Vierailija
20/102 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse enää lattialta ylös, jos sinne kaadun. Reuma ja ikä yhdessä. Pelottaa, jos kaadun yksin ollessa. Kertakaikkiaan ei ole voimia lihaksissa ja kankeat nivelet eivät taivu. En olisi uskonut 61-vuotiaana olevani tällainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme