Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Abreulla ei himoksessa yleisöä

Vierailija
25.06.2018 |

:(

Kommentit (186)

Vierailija
121/186 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjua läpi lukiessa kuuntelin noita Abreun englannin kielisiä kappaleita. Todella tarttuvia. En tajua, miksi tekee nykyistä moskaa. Mielestäni hän on hyvä laulaja (vrt. vaikka Sanni tai Eveliina), mutta tarvitsisi parempia biisejä. Nuo hänen vanhat biisit ja vain elämää-vedot ovat kuitenkin hyviä, kun sanoituksetkin tarkoittavat jotain.

Allekirjoitan. Esimerkiksi ensimmäisen levyn "Contigo Corazon" soi mulla edelleen säännöllisesti vaikka olenkin enemmän raskaan musiikin perään. Annan ääni sopii upeasti latinovivahteiseen poppiin. Mietin just aikaisemmin että tuo Amor Amor vois olla melodialtaan tosi toimiva espanjaksi tai portugaliksi, nuo suomenkieliset sanat vaan myötähävettää.

Oli pakko laittaa soimaan ja täähän kuulosti oikeasti ihan hyvältä. Miks kaikki on lähtenyt mitättömälle seksi sitä ja tätä -massaan ja yrittää vaan saada Spotifyssa klikkejä. Sellanen palava intohimo musiikkiin tuntuu monella olevan kadoksissa.

Vierailija
122/186 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonteestaan en tiedä, mutta julkisuuskuvansa on nykyään halpa. Se ettei keikoilla enää käy yleisöä vaatii toki jotain muutosta... Mutta seksikkyys on taitolaji, esim. Kylie Minoug tai Jenni Vartianen osaa sen, Anna Abrou ei osaa. Tuossa klipissä näyttävää vain halvalta, kuin viimeisenä oljenkortena olisi ottanut paidan pois että edes joku tulisi keikkaa katsomaan...

Toinen vastaava on Jannika B, ei hänkään kiinnost ketään. On säälittävää katsoa kuinka miehensä raahaa mukana Vain Elämää ohjelmaan Evakkolaulua vetämään ja ottaa apuriksi VOIF-ohjelmaan mutta kaikesta ruutajasta huolimatta ei kiinnostusta ole. No festareilla on näkynyt Jannika B:tä myös, veikkaan että Apulanta myy nykyään keikkoja "kimpassa", jos haluaa Aluksen pitää ottaa Jannika mukaan... surullista.

Abreusta oon samaa mieltä, mutta enempää et voisi olla väärässä mitä tulee Jannika B:hen. Sen keikoilla käy porukkaa ja keikkoja riittää, ei toki ole spotifyn kärkiartisteja, eikä täytä hartwall areenoita, mutta harva artisti on sellainen. Apulannan ja Jannikan keikkoja myy ihan eri tahot ja samoilla festareilla esiintyminen ei tarkoita, että Apulanta myisi kylkiäisenä myös Jannikan keikkoja. 

Ei varmasti tarkoita, koska täällä takahikiällä pikkupaikkakunnalla oli Jannika B:n ilmaiskeikka, mutta ilman Apulantaa. Ennemmin olisin sitä Apulantaa käynyt katsomassa. Jannikan takia en viitsinyt vaivautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/186 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomiset nuo kengät.

Vierailija
124/186 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman surkee laulaja. Maailmalla lattarityyli ollut isoiso hitti, eikä tämä yli-ikäinen pissis ole sitä edes tajunnut, vaikka on puoliksi aito lattari. Tyhmästä päästä kärsii koko ura.

Vierailija
125/186 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Anna olisi aito oma itsensä, se tekisi Persekarkki-biisin...

Tanssityylihän olisi jo olemassa.

Vierailija
126/186 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa on jo tullu esiin monen naislaujan ongelma kohdeyleisön kanssa. Artisti on teineille liian vanha ja aikuisiin ei uppoa tuollainen mitäänsanomaton musa.

Vierailija
127/186 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelin Abreu keikkoja tän ketjun innoittamana ja on jotenkin väsähtänyttä meininkiä, ei oo hyvä fiilis lavalla eikä yleisössä. Siihen päälle vielä surkeat biisit niin eiköhän tää ura ollu tässä. Niin ja noi rintsikat esiintymisasuna, kun on niin rohkee tää uusi Abreu 🌠

Vierailija
128/186 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa on jo tullu esiin monen naislaujan ongelma kohdeyleisön kanssa. Artisti on teineille liian vanha ja aikuisiin ei uppoa tuollainen mitäänsanomaton musa.

Kenellä muulla naislaulajilla tämä ongelma on? Jenni Vartiaisella ja Sannilla riittää yleisöä täyttämään Hartwall-areenankin puhumattakaan muista keikoista. Samoin Kaija Koolla on kyllä faneja katsomassa. Uskoisin että tämä ongelma on pahimmillaan Abreun kohdalla.

Vierailija
129/186 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surullista mihin jamaan Anna on joutunut. Itse olen sitä ikäpolvea, joka oli ala-asteella idolsin aikoihin ja aloin silloin fanittamaan håntä. Huone oli täynnä julisteita ja kolme levyä löytyy. Parilla keikallakin tuli käytyä. Minusta Annan englannin/portugalinkieliset biisit on ihan hyviä nykyäänkin kuunneltuna. Mitä nykyiseen Annaan tulee niin en ikinä kuuntelisi tuota soopaa. Anna on varmasti menettänyt monet muutkin idols aikaiset faninsa viimeistään nyt.

Vierailija
130/186 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika surullista mihin jamaan Anna on joutunut. Itse olen sitä ikäpolvea, joka oli ala-asteella idolsin aikoihin ja aloin silloin fanittamaan håntä. Huone oli täynnä julisteita ja kolme levyä löytyy. Parilla keikallakin tuli käytyä. Minusta Annan englannin/portugalinkieliset biisit on ihan hyviä nykyäänkin kuunneltuna. Mitä nykyiseen Annaan tulee niin en ikinä kuuntelisi tuota soopaa. Anna on varmasti menettänyt monet muutkin idols aikaiset faninsa viimeistään nyt.

Mulle tuli myös surullinen olo. Olen samaa ikäpolvea sun kanssa, mutta kuuntelin lapsena pelkkää klassista heviä (nyt kypsempänä jo vähän laajempi musamaku... :D). En tykännyt Annasta silloin, mutta kun nyt menin ihan kuuntelemaan senaikaisia hittejä, niin onhan ne musiikillisesti aivan eri tasoa kuin nykyinen juttu.

Surku tuli, minusta Annan äänessä on hyvällä tavalla mielenkiintoinen soundi. Tyylillisestikin näyttäisi olleen ihan bona fide artistin näköinen, vaikka armottoman 2000-lukuiselta näyttääkin.

Vierailija
131/186 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abreu näyttää upealta (joo, myös tossa linkatussa videossa) ja hänellä on kaunis lauluääni. Paljon parempi kuin vaikka Evelinalla tai Sannilla. Biiseissä vain yritetään liikaa kaupallisuutta, mikä lisää sieluttomuutta. Ja tuloksena on nurinkurisesti ei-niin-kaupallista menestystä. Aitous ja tunteet ovat ne mitkä oikeasti musiikissa myyvät pidemmällä tähtäimellä.

Vierailija
132/186 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en häntä menisi katsomaan vaikka maksettaisiin

Vierailija
133/186 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annalla on upea, persoonallinen ääni. Artistina hänellä olisi ollut mahdollisuus saada hieno ura oikeiden ihmisten ohjauksessa ja oikealla asenteella. Nyt lähinnä myötähäpeää.

Suosio taisi tulla liian nuorena. Tai on vaan kusipää.

Vierailija
134/186 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abreu näyttää upealta (joo, myös tossa linkatussa videossa) ja hänellä on kaunis lauluääni. Paljon parempi kuin vaikka Evelinalla tai Sannilla. Biiseissä vain yritetään liikaa kaupallisuutta, mikä lisää sieluttomuutta. Ja tuloksena on nurinkurisesti ei-niin-kaupallista menestystä. Aitous ja tunteet ovat ne mitkä oikeasti musiikissa myyvät pidemmällä tähtäimellä.

Olen osittain eri mieltä, osittain samaa. Abreu ei mielestäni ole mitenkään erikoisen upea: lyhytkasvuinen kaasupullon mallinen pikkulapsen näköinen pissis jonka rinnat aivan tavallista B-kuppia mutta esittelee niitä toki auliisti. Lauluääni on ihan ok, ei häikäisevä mutta ok-ääni ei tule sekään esille näissä nykyisissä sontabiiseissä. Yhdentekevää roskaa. Huomasitte varmaan että kirjoituksestani paistaa pieni katkeruus, joka johtuu siitä että olin tyttöjeni kanssa Abreun ikärajattomalla keikalla pari vuotta sitten ja kun kukaan ei halunnut laulaa mukana, artisti huusi täyttä kurkkua "Vitt* missä teidän kädet on? Nyt heti kädet ylös kaikki!!!" . Se riitti tätä pimua.

Vierailija
135/186 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus Annalla oli hyvää musiikkia... Miksi englanti ei pärjää enää suomen markkinoilla? Kaikki on samaa tusinapoppia.

Vierailija
136/186 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annasta on huhuja että naureskelleet baarissa rumille

Vierailija
137/186 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä pelkästään rumille, vaan hiukankin ylipainoisille ja huonommin pukeutuneille taviksille. Abreu pissalissuhovinsa kanssa kirjaimellisesti työntävät vessa- ja baarijonossa jonottavat ihmiset sivuun "Ettekste tiedä kuka mä oon?" tyyliin. Ja naureskelevat sormella osoitellen näille ihmisille.

Vierailija
138/186 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla sivulla kyseltiin, että kuka tuntee Anna fanittavan aikuisen?

Mä tunnen liudan. Meillä kun töissä on asiakkaille toivemusiikkipäivä, niin monet toivovat Annaa. Anna on meillä käynyt muutaman kerran moikkaamassakin ja laulamassa pari biisiä, että kyllä hän tekee tuommoistakin "hoitokotikeikkaa". Meidän asiakkaat ovat 18-65 ikävuosien välillä.

Oma kokemus lasten kanssa Annasta taas on aivan päinvastainen. Olen täälläkin muutamia kertoja kertonut sen tarinan.. Ei todellakaan ole imartelevin ja jotenkin näin tuon youtube linkinkin hoituvan samaan malliin: "miksette tanssi mukana?!" "miksette laula mukana?!" "heiiii, ei ole kivaa, kun ette ole mukana?!" "tulkaa lähemmäs!!!!"

Vierailija
139/186 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla ainoa asia, joka Abreuta tällä hetkellä naurattaa. Kyllä sillä on sen verran todellisuuden tajua, että ymmärtää, että nyt ura posottaa alamäkeä eikä jarruista ole tietoakaan. Yrittää vain peitellä pelkoaan tuolla ettekste tiedä kuka mä oon -menolla.

Samaa mieltä muuten, että Abreulla oli heti Idolsin jälkeen toimivia biisejä ja erottui just joukosta latinovaikutteillaan. Muistaakseni suunnitteli silloin ekan levynsä jälkeen, että olisi mennyt tekemään biisejä Portugaliin ja haalimaan kontakteja sikäläisiin musatuottajiin. Jos olisi niin tehnyt, niin lopputulos saattaisi tänäkin päivänä olla huomattavasti paremmalla mallilla. Nyt on vain sitä samaa saastaa kuin muillakin suomalaisilla pintapoppareilla ja artistin imago silkkaa white trashia.

Vierailija
140/186 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekalla sivulla kyseltiin, että kuka tuntee Anna fanittavan aikuisen?

Mä tunnen liudan. Meillä kun töissä on asiakkaille toivemusiikkipäivä, niin monet toivovat Annaa. Anna on meillä käynyt muutaman kerran moikkaamassakin ja laulamassa pari biisiä, että kyllä hän tekee tuommoistakin "hoitokotikeikkaa". Meidän asiakkaat ovat 18-65 ikävuosien välillä.

Oma kokemus lasten kanssa Annasta taas on aivan päinvastainen. Olen täälläkin muutamia kertoja kertonut sen tarinan.. Ei todellakaan ole imartelevin ja jotenkin näin tuon youtube linkinkin hoituvan samaan malliin: "miksette tanssi mukana?!" "miksette laula mukana?!" "heiiii, ei ole kivaa, kun ette ole mukana?!" "tulkaa lähemmäs!!!!"

En kyllä ymmärtänyt sun viestin pointtia? Siis Abreuko esiintyy jossain hoitolaitoksessa? Millä hinnalla?